altayfun
Aktif Üye
- Kayıt
- 13 Şubat 2014
- Mesaj
- 185
- Tepki
- 394
- Şehir
- ısparta
- Başlangıç
- 1990—91
- Bisiklet
- Trek
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Aynı şartlarda demiş.rüzgar?
şartlar genelde aynı diyebilirim.rüzgar?
sanırım göbekten servise bıraktım bakalım bakacaklar teşekkürler ilginiz içinAynı şartlarda demiş.
Göbeklerden kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Akıcılık bayağı fark ediyor sonuçta. Ama sizdeki de ciddi bir fark gibi.
Özet cevap: Teker göbekleri ve orta göbeğin eskisine kıyasla daha sürtünmeli çalışması. Göbek bakımı/rulman değiştirme gerektirir.bisikletin ağırlaşması neden kaynaklanır ?
Powermetrenizin 0 calibrede olctugunden emin misiniz. 180watt ile 36km hiz bana pek dogru gelmedi. Yani kaymak asfalt olsa belki. 220 tutarli ama o hizlarda. Tabi düz bir yoldan bahsediyorum.bisikletin ağırlaşması neden kaynaklanır ? yani yolda gitmesi powermetre var aynı şartlarda 180watt 35-36km hız yaparken şuan aynı hızı 220watt civarında çıkabiliyorum , göbek , aynakol zincir sizce neden kaynaklı ?
calibre ettim denedim tabiki , dün servise vermiştim zincir yağsız ve zincirin oksitlendiğini söylediler yeni zincir takarak sorun çözüldü dediler , bisiklette bir rahatlama fark ettim eve giderken ki kullandığım kadarıyla , yarın antreman sürüşüm var test edeceğim.Powermetrenizin 0 calibrede olctugunden emin misiniz. 180watt ile 36km hiz bana pek dogru gelmedi. Yani kaymak asfalt olsa belki. 220 tutarli ama o hizlarda. Tabi düz bir yoldan bahsediyorum.
Kalem gibi olanına teleskopik mıknatıslı metal tutucu deniyor. Ben bilyeler için bunu kullanıyorum.Merhaba benimde bir sorum var. Bu yataklardaki bilyeleri toplamak için mıknatıslı igne gibi bi alet oluyor onun ismi nedir acaba bilen var mı ?
Kalem gibi olanına teleskopik mıknatıslı metal tutucu deniyor. Ben bilyeler için bunu kullanıyorum.
Zincir değil, kayış. Tamir olmaz, bulmak değiştirmekten zor.arkadaşlar şöyle bir zincir çeşidi biliyor musunuz acaba ? warmshowers'te misafir ettiğim bisikletçinin zinciri kırılımış. istanbul'da tamir edebilecek bir bisikletçi var mı diye bana sordu.
323435 dosyayı görüntüle
Sanayide rulmancıda kayış oluyor böyle lazım olan boyu bulamayabilir belki ama şansını deneyebilir@Spartiat @Can Çelik çok teşekkürler. çocuğun bisikleti farklıydı zaten. içten vitesli vs. lastikleri de bayağı kalındı. bana şey diyodu. tayland'a kadar giderim birşey olmaz, adamım lüleburgaz'a gidince kayış yalan olmuş. çok sağolun tekrardan
“Gates belts Türkiye” şeklinde bir google araması yapınca epey bi Gates tedarikçisi çıkıyor, bi bakabilirsiniz. Bir de kayışın dışında bi yerlerde -muhtemelen silinmiştir baya bi ama iyice temizleyip farklı açılarda ışık yansımalarıyla okumak mümkün olabilir- bi kod olması lazım, ölçü ve tip ifade eden. O bilgiyle de bi arama yapılabilir, Gates olmasa da belki başka kayış üreticilerinde de benzer ölçü ve tipte kayış olabilir. Ama tabi olmayabilir dearkadaşlar şöyle bir zincir çeşidi biliyor musunuz acaba ? warmshowers'te misafir ettiğim bisikletçinin zinciri kırılımış. istanbul'da tamir edebilecek bir bisikletçi var mı diye bana sordu.
323435 dosyayı görüntüle
Zincir gibi bakım gerektirmiyor olsa da hepsinin ömrü var. Ort. 5 yıl. Bu ömrü kısaltan etkenler, çok sık veya devamlı kullanım, UV ışınları (güneşe uzun süre maruz kalma), aşırı soğuk-sıcakta kalma (termal şoklar), hiç kullanmama (durduğu yerde çatlama, kayışı bir arada tutan hamurun bozulması), mekanik hasarlar (çizilme, sıyrılma, çentik veya yırtık oluşumu, tel kırılması, ani gerilimler).@Spartiat @Can Çelik çok teşekkürler. çocuğun bisikleti farklıydı zaten. içten vitesli vs. lastikleri de bayağı kalındı. bana şey diyodu. tayland'a kadar giderim birşey olmaz, adamım lüleburgaz'a gidince kayış yalan olmuş. çok sağolun tekrardan
en güzeli yaygın şeyleri kullanmak valla. çocukta bir bisiklet var, fatbike gibi bişey, orta göbek içeride vs. yolda bozulsa bin tane dert.Zincir gibi bakım gerektirmiyor olsa da hepsinin ömrü var. Ort. 5 yıl. Bu ömrü kısaltan etkenler, çok sık veya devamlı kullanım, UV ışınları (güneşe uzun süre maruz kalma), aşırı soğuk-sıcakta kalma (termal şoklar), hiç kullanmama (durduğu yerde çatlama, kayışı bir arada tutan hamurun bozulması), mekanik hasarlar (çizilme, sıyrılma, çentik veya yırtık oluşumu, tel kırılması, ani gerilimler).
Bisiklet kayışlarının ortası dişsiz oluyor, buna "centertrack" deniyor, kayışın dişli üzerinde sağa sola kaymadan durması için. Ben bu oluğa sahip sanayi tipi kayış görmedim.Sanayide rulmancıda kayış oluyor böyle lazım olan boyu bulamayabilir belki ama şansını deneyebilir
Hmm doğrudur ben hiç bisiklet kayışı görmedim zaten, benzerlikten dolayı belki oluyordur dedim bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederimBisiklet kayışlarının ortası dişsiz oluyor, buna "centertrack" deniyor, kayışın dişli üzerinde sağa sola kaymadan durması için. Ben bu oluğa sahip sanayi tipi kayış görmedim.