Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet önerileri

Merhaba
Carraro flexi katlanır bisiklet
Mosso marina katlanır bisiklet hangisini almalıyım.Hangisinin kullanımı kolay

Merhabalar, kendim Carraro Flexi 121 kullanıyorum. Dört yıl kadar oldu, lastik patlaması dışında sorun yaşamadım çok şükür. 21 vites olduğu için yokuşlarda da iyi oluyor. Mosso Marine kullanmadım ama 7 ve 21 vitesli versiyonları var onun da. Yokuşlu yerdeyseniz 21 vitesli en uygun modeli almanızı tavsiye ederim. İki bisiklette güzeldir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esmarsln
Scudo
Merhaba
Carraro flexi katlanır bisiklet
Mosso marina katlanır bisiklet hangisini almalıyım.Hangisinin kullanımı kolay

(link)
(link)

İkisi çok benzer bisikletler.
En belirgin fark Flexi'de 48-38-28 aynakol varken Marine'de 42-32-22 aynakol olması. Bu nedenle Flexi'nin teorik maksimum hızı daha yüksek, Marine'in tırmanma yeteneği. Bu kadar küçük tekerlekli bir bisiklette ön 22 / arka 28 ile tırmanma ihtiyacı olur mu bilemiyorum.
Flexi'nin bagajının hem daha yüksek hem heybe çıkıntısına sahip olması heybe kullanmaya daha uygun hale getiriyor.
Sele ve lastikte Flexi biraz daha iyi, jantta Marine daha iyi ama bunlar biraz fazla detay.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esmarsln
Peki aslında marine yi çok beğendim ama sadece aradaki vites farkına takıldım onun için flexi yi seçmeme değer mi yada katlanır 7 vites yeterli gibi düşünebilir miyim.
 
Herkese merhaba.

Eşime bir bisiklet bakıyorum. Şehir içinde kullanacak, sadece kısa turlar yapacak. Hafif ve basit olması en önemli önceliğim. Kendisi sadece rengine ve tipine bakıyor :)
Şöyle birkaç model bakındım ama bir bilene danışmak daha iyi dedim. Bütçemiz 3 bin liraya kadar. Eğer kaçmaz dediğiniz bir şey olursa 4 bin liraya kadar da çıkabiliriz.

Ben şöyle bir model buldum:
(link)

Ama ağırlığı hakkında bir bilgi bulamadım. Sizce bu bisiklet alınır mı? Bu fiyat aralığında tavsiye edeceğiniz bisiklet varsa onu da değerlendirmek isterim. Teşekkürler.

Arkadaşlar bu sabah Decathlon'dan Riverside 120 siparişi geçtim. Yaşadığımız yer genelde düzlük ve kendi bisikletim de decathlon olduğu için bakıma falan giderken rahat ederiz diye düşündüm. Rengi de benim bisikletle aynı olunca uyumlu da olur dedim. :)
Vakit ayırıp öneride bulunan arkadaşlara teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: amasseia ve qtay
Arkadaşlar selamlar,

Dağ bisikleti almayı düşünüyorum. Geçen seneye kadar 29 jant salcano ng444 kullanıyordum. Memnundum açıkçası ama malesef çalındı. Şimdi biraz daha kaliteli bir dağ bisikleti almayı düşünüyorum. İkinci elde oluşabilecek bakım sıkıntısıyla da uğraşmak istemiyorum.

Online olarak alabileceğim Kron xc500 Scott aspect 920,930 ve 940 seçeneklerim bulunmakta. Bunlar arasında kıyas yaparsak hangisini tavsiye edersiniz. Aspectin versiyonları arasında uçuk farklar bulunabilmekte sizce bu farklara değer mi?

Farklı önerileriniz varsa belirtirseniz çok sevinirim.
 
Hocalarım, ustalarım öncelikle herkese selamlar. Şehir bisiklet tavsiyesi için rahatsız ettim hakkınızı helal edin. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Aklıma takılan modeller ( Carraro Elite 906 - Carraro Sporive 230 - Carraro Sporive 330 - Carraro Sporive 227 - Carraro Sporive 328 )

Elite 906 aklımın ucunda çamurluk ve sepetten dolayı silip atamadım. Sepet ve yağmurluk çokta gerekli mi bilemedim?

Elite 906 -> 7800 TL civarı
Sportive 230 (amortisörlü) ile Sportive 330(düz maşa) -> 10500 TL civarları
Sportive 227 (amortisörlü) ile Sportive 328(düz maşa) -> 6700 - 7300 TL civarları

Yukarda bahsettiğim sportive serilerindeki 3500 TL lik farka değer mi?
Çoğunluğu şehir içi kullanımda amortisörlü veya düz hangi maşayı tavsiye edersiniz?
Hangi kadroyu seçmeliyim?. (Boy 1.79 Kilo 100) zayıflamaya da azmettim inşallah :)


Fazla vaktinizi almayım diye ürün isimlerine bisiklet özelliklerini gösteren bağlantıları ekledim.

carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/elite-906-28-27-v-hd/

carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/sportive-230-28-30-v-hd/
carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/sportive-330-28-30-v-hd/

carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/sportive-227-28-27-v-hd/
carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/sportive-328-28-27-v-hd/

Yardımcı olabilecek tüm arkadaşların görüşlerine varsa alternatif önerilerine ihtiyacım var. Vaktinizi aldıysam tekrar hakkınızı helal edin. Sağlıcakla Selamlar Saygılar.
 
Hocalarım, ustalarım öncelikle herkese selamlar. Şehir bisiklet tavsiyesi için rahatsız ettim hakkınızı helal edin. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Aklıma takılan modeller ( Carraro Elite 906 - Carraro Sporive 230 - Carraro Sporive 330 - Carraro Sporive 227 - Carraro Sporive 328 )

Elite 906 aklımın ucunda çamurluk ve sepetten dolayı silip atamadım. Sepet ve yağmurluk çokta gerekli mi bilemedim?

Elite 906 -> 7800 TL civarı
Sportive 230 (amortisörlü) ile Sportive 330(düz maşa) -> 10500 TL civarları
Sportive 227 (amortisörlü) ile Sportive 328(düz maşa) -> 6700 - 7300 TL civarları

Yukarda bahsettiğim sportive serilerindeki 3500 TL lik farka değer mi?
Çoğunluğu şehir içi kullanımda amortisörlü veya düz hangi maşayı tavsiye edersiniz?
Hangi kadroyu seçmeliyim?. (Boy 1.79 Kilo 100) zayıflamaya da azmettim inşallah :)


Fazla vaktinizi almayım diye ürün isimlerine bisiklet özelliklerini gösteren bağlantıları ekledim.

carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/elite-906-28-27-v-hd/

carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/sportive-230-28-30-v-hd/
carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/sportive-330-28-30-v-hd/

carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/sportive-227-28-27-v-hd/
carrarobisiklet.com/sehir-bisikletleri/sportive-328-28-27-v-hd/

Yardımcı olabilecek tüm arkadaşların görüşlerine varsa alternatif önerilerine ihtiyacım var. Vaktinizi aldıysam tekrar hakkınızı helal edin. Sağlıcakla Selamlar Saygılar.

Elite 906'da çamurluk ve sepetin ötesinde dinamolu ön göbek var. Bence diğerleriyle arasındaki en önemli fark o. İlk satın alma maliyetine etkisi ve normal ön göbeğe kıyasla fazladan 400 gram ağırlığı nedeniyle ihtiyaç olup olmadığını değerlendirmek lazım. Çamurluk ve sepet diğerlerine de takılır, bağlantı yuvaları hazır.

Çoğunluğu şehir içi kullanımda düz maşa da olur süspansiyonlu maşa da olur ama bu şehir içi kullanımın dışında kalan kullanımlar için maşa seçimi daha önemli. Bu azınlık kısım hafif arazi koşullarında ya da taş döşeli yollarda geçecekse süspansiyonlu, kısa-uzun asfalt turlarında geçecekse düz maşa daha iyi olur. Kişisel olarak süspansiyon sevmiyorum, ağırlığını taşımayı gereksiz, oynaklığını da performans için kötü buluyorum ama kullanımım tamamen şehir içi ve şehir dışı asfaltta olduğu için bakışım objektif olmayabilir. 4 bisikletimden sadece şehir içinde kullandığım birinde süspansiyonlu maşa var, bazen rahatlık gibi geliyor ama biraz sportif bir şeyler yapmaya kalksam sinir ediyor. Kilitlenebilseydi kilitli kullanırdım ki o da zaten o ağırlığı boşa taşımak.

x30 modelleri x27 modellerinden vites sistemi bakımından epey önde. 27'ler de gayet iyi, belki 30'ların full Deore setine ihtiyaç yok ama maliyet karşılanabiliyorsa ya da uzun vadeye yayılabiliyorsa iyisini almakta fayda var. Sonra yükseltmek çok daha pahalıya geliyor.

Sonuçta tüm modeller güzel, sadece jantların 36 telli olması ağırlığı taşımak için daha iyi olurdu (Elite 906'da zaten 36, Sportive'lerde 32). Mosso, Kron, Corelli gibi markalar 36 telli jantlar kullanıyor. Şehir içindeki dikkatli ve yüksüz kullanımda çok sorun yaşatmaz, sonra ağırlık azalırsa da zaten önemi azalır. Ancak eşya/çocuk taşıma ya da yüklü tura çıkma ihtimali olursa jantları tekrar değerlendirmek lazım. 13-15 kg bisiklet, 100 kg sürücü, birkaç kilo bagaj-çanta-aksesuarın üstüne binecek her yük tekerlekleri zorlamaya başlar.
 
Merhabalar bu bisiklet için görüş alabilir miyim?
284155 dosyayı görüntüle

Ben olsam ürün açıklamasındaki "orta seviye kadın bisikletçiler için tasarlandı" ifadesine kızar, "sensin orta seviye" der mağazadan çıkardım :)

Rengi çok güzel
Kadın anatomisine uygun sele ile gelmesi iyi
Tek aynakol ve oranları bence iyi ama kullanıcıya bağlı bir konu
Vites değiştirme şeklinin farklılığı (hem düşürmenin hem yükseltmenin başparmakla basılarak yapılması) alışmayı gerektirebilir, farklı bisikletler kullanırken karışıklığa sebep olabilir
Genel olarak fiyatına göre iyi

Kıyaslanacağı bir bisiklet varsa daha isabetli görüş bildirmek mümkün.
 
@Spartiat Hoş bir tabir değil. Bunun için iletişime geçeyim, anlam bozukluğu için ilgilenecekler mi? Yoksa benim mağazadan uzaklaşmam onları ilgilendirmeyecek mi?

Kıyasladığımız bisiklet şu:
(link)
 
@Spartiat Hoş bir tabir değil. Bunun için iletişime geçeyim, anlam bozukluğu için ilgilenecekler mi? Yoksa benim mağazadan uzaklaşmam onları ilgilendirmeyecek mi?

Kıyasladığımız bisiklet şu:
(link)

Sanırım lastikler hariç Rockrider önde. O da Carraro'nun resmi sitesine göre. Her yerde farklı lastik yazmışlar (Chaoyang v.b.), resmi sitede Schwalbe Smart Sam. Çok da kararı etkilemesi gereken bir konu değil aslında ama lastik fiyatları malum.

Bence önce vites konusunda karar vermek lazım. 1x9 olması ve oranları uygunsa Rockrider hem bileşenleri, hem kadın kullanıcılar için iyi düşünülmüş detaylarla önde. Diğeri standart dağ bisikleti; lastiği dışında "şurası iyiymiş" diyebildiğim bir özelliği yok. Varsa da Carraro sunmayı bilmiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: CengoCenk
Arkadaşlar selamlar,

Dağ bisikleti almayı düşünüyorum. Geçen seneye kadar 29 jant salcano ng444 kullanıyordum. Memnundum açıkçası ama malesef çalındı. Şimdi biraz daha kaliteli bir dağ bisikleti almayı düşünüyorum. İkinci elde oluşabilecek bakım sıkıntısıyla da uğraşmak istemiyorum.

Online olarak alabileceğim Kron xc500 Scott aspect 920,930 ve 940 seçeneklerim bulunmakta. Bunlar arasında kıyas yaparsak hangisini tavsiye edersiniz. Aspectin versiyonları arasında uçuk farklar bulunabilmekte sizce bu farklara değer mi?

Farklı önerileriniz varsa belirtirseniz çok sevinirim.
Selam,

Screenshot_20220311_144550_com.hsv.freeadblockerbrowser.jpg

Bu özelliklere sahip hele ki bir scott bisiklet ile Kron un aynı cümlede geçmesi bile hayatın doğal akışına ters. Eğer scott aspect 920 ve daha üst modellerini alma imkanınız var ise 1 saniye bile düşünmeyin derim.

Aspect modeller arası farka değer mi? Derseniz. Değmez. 920 modeli bile gayet tatminkar komponentlerden oluşmakta.

Göze hoş gelmesi ile ilgili bir yorum yapamam ama Kron, corelli, mosso, salcano gibi bisikletler, trek, scott, cannondale, giant, specialised marka bisikletleri paramızın değer kaybetmesi sonucu satın alma konusunda zorluk yaşanması ile piyasada kendilerine yer bulmuş basic hatta vasat modeller malesef. 15-16kg mtb mi olur hem de tek önden amortisörlü. Downhill bisikleti değil ise tabi.

Umarım gönlünüze göre bir bisiklet bulursunuz. Çalınan bisikletiniz için de geçmiş olsun...
 
Arkadaşlar selamlar,

Dağ bisikleti almayı düşünüyorum. Geçen seneye kadar 29 jant salcano ng444 kullanıyordum. Memnundum açıkçası ama malesef çalındı. Şimdi biraz daha kaliteli bir dağ bisikleti almayı düşünüyorum. İkinci elde oluşabilecek bakım sıkıntısıyla da uğraşmak istemiyorum.

Online olarak alabileceğim Kron xc500 Scott aspect 920,930 ve 940 seçeneklerim bulunmakta. Bunlar arasında kıyas yaparsak hangisini tavsiye edersiniz. Aspectin versiyonları arasında uçuk farklar bulunabilmekte sizce bu farklara değer mi?

Farklı önerileriniz varsa belirtirseniz çok sevinirim.
Bir aspect 920 kullanıcısı olarak; eğer kadro boyu uyuyorsa ve mali durum müsaitse 1 sn düşünmeyin alın derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Uğurlu
Elite 906'da çamurluk ve sepetin ötesinde dinamolu ön göbek var. Bence diğerleriyle arasındaki en önemli fark o. İlk satın alma maliyetine etkisi ve normal ön göbeğe kıyasla fazladan 400 gram ağırlığı nedeniyle ihtiyaç olup olmadığını değerlendirmek lazım. Çamurluk ve sepet diğerlerine de takılır, bağlantı yuvaları hazır.

Çoğunluğu şehir içi kullanımda düz maşa da olur süspansiyonlu maşa da olur ama bu şehir içi kullanımın dışında kalan kullanımlar için maşa seçimi daha önemli. Bu azınlık kısım hafif arazi koşullarında ya da taş döşeli yollarda geçecekse süspansiyonlu, kısa-uzun asfalt turlarında geçecekse düz maşa daha iyi olur. Kişisel olarak süspansiyon sevmiyorum, ağırlığını taşımayı gereksiz, oynaklığını da performans için kötü buluyorum ama kullanımım tamamen şehir içi ve şehir dışı asfaltta olduğu için bakışım objektif olmayabilir. 4 bisikletimden sadece şehir içinde kullandığım birinde süspansiyonlu maşa var, bazen rahatlık gibi geliyor ama biraz sportif bir şeyler yapmaya kalksam sinir ediyor. Kilitlenebilseydi kilitli kullanırdım ki o da zaten o ağırlığı boşa taşımak.

x30 modelleri x27 modellerinden vites sistemi bakımından epey önde. 27'ler de gayet iyi, belki 30'ların full Deore setine ihtiyaç yok ama maliyet karşılanabiliyorsa ya da uzun vadeye yayılabiliyorsa iyisini almakta fayda var. Sonra yükseltmek çok daha pahalıya geliyor.

Sonuçta tüm modeller güzel, sadece jantların 36 telli olması ağırlığı taşımak için daha iyi olurdu (Elite 906'da zaten 36, Sportive'lerde 32). Mosso, Kron, Corelli gibi markalar 36 telli jantlar kullanıyor. Şehir içindeki dikkatli ve yüksüz kullanımda çok sorun yaşatmaz, sonra ağırlık azalırsa da zaten önemi azalır. Ancak eşya/çocuk taşıma ya da yüklü tura çıkma ihtimali olursa jantları tekrar değerlendirmek lazım. 13-15 kg bisiklet, 100 kg sürücü, birkaç kilo bagaj-çanta-aksesuarın üstüne binecek her yük tekerlekleri zorlamaya başlar.

Bilgilendirme ve görüşleriniz için çok teşekkür ederim. 330’da karar kıldım. Hayırlı olur inşallah. Son olarak kadro boyu için tavsiye verebilecek olursanız 56 veya 52 hangisini tavsiye edersiniz? 179 boy ve iç bacak ölçüsü 80 cm bulunduğum ildeki bayide sportive 225 48 kadro vardı, görüntüde kendime baktığımda küçük durdu. Sağolun saygılar.
 
@webwebi boyum 178 iç bacak boyum 83 cm.
Yaklaşık on aydır 48 kadro sportive 324 kullanıyorum ve tam bana göre olduğunu düşünüyorum gerçi bunda kişisel olarak öne fazla eğilmeden dik sürüş yapmayı sevmemin etkisi de olabilir.
56 kadro size büyük gelecektir. 48 veya 52 uyar. imkan varsa bu ikisinden birini deneyerek alın derim.👍
 
Bilgilendirme ve görüşleriniz için çok teşekkür ederim. 330’da karar kıldım. Hayırlı olur inşallah. Son olarak kadro boyu için tavsiye verebilecek olursanız 56 veya 52 hangisini tavsiye edersiniz? 179 boy ve iç bacak ölçüsü 80 cm bulunduğum ildeki bayide sportive 225 48 kadro vardı, görüntüde kendime baktığımda küçük durdu. Sağolun saygılar.

Bence 52 uygun olur ama yine de başka model bile olsa bir Carraro Sportive deneyip emin olmak lazım. Forumdaki benzer modelleri kullanan kişilerden boy-kadro bilgileri öğrenip karşılaştırma da yapılabilir. Mosso Legarda olsa 51 tam, 56 büyük diye rahatlıkla söylerdim.
 
Bilgilendirme ve görüşleriniz için çok teşekkür ederim. 330’da karar kıldım. Hayırlı olur inşallah. Son olarak kadro boyu için tavsiye verebilecek olursanız 56 veya 52 hangisini tavsiye edersiniz? 179 boy ve iç bacak ölçüsü 80 cm bulunduğum ildeki bayide sportive 225 48 kadro vardı, görüntüde kendime baktığımda küçük durdu. Sağolun saygılar.
Boy 177 cm. Carraro da gravel ve şehir bisikletlerinde hep 52 kadro kullandım. Gayet rahattı. 56 kadro fantaziye girer bence.
 
Bir aspect 920 kullanıcısı olarak; eğer kadro boyu uyuyorsa ve mali durum müsaitse 1 sn düşünmeyin alın derim.
Selam,

284156 dosyayı görüntüle

Bu özelliklere sahip hele ki bir scott bisiklet ile Kron un aynı cümlede geçmesi bile hayatın doğal akışına ters. Eğer scott aspect 920 ve daha üst modellerini alma imkanınız var ise 1 saniye bile düşünmeyin derim.

Aspect modeller arası farka değer mi? Derseniz. Değmez. 920 modeli bile gayet tatminkar komponentlerden oluşmakta.

Göze hoş gelmesi ile ilgili bir yorum yapamam ama Kron, corelli, mosso, salcano gibi bisikletler, trek, scott, cannondale, giant, specialised marka bisikletleri paramızın değer kaybetmesi sonucu satın alma konusunda zorluk yaşanması ile piyasada kendilerine yer bulmuş basic hatta vasat modeller malesef. 15-16kg mtb mi olur hem de tek önden amortisörlü. Downhill bisikleti değil ise tabi.

Umarım gönlünüze göre bir bisiklet bulursunuz. Çalınan bisikletiniz için de geçmiş olsun...

Çok teşekkür ederim, ben de biraz araştırdıktan sonra kronun pek önerilmediğini öğrendim :D Kafam da şöyle de bir soru var, MTB ile normal yol almak bana garip gelmiyordu. İstanbulun dağında yaşıyorum diyebilirim ancak sık sık sahile de iniyorum. Scottun mtb si ile düz yollarda seyahat edebilir miyim, absürd kaçabilir mi?(NG444 ile günde ortalama 50km sürüş yapabiliyordum, sorun olmuyordu benim için aynı rahatlığı scott ile alabilir miyim?) Tabii ki düz yollar için şehir bisikletleri daha ideal olacaktır ama şimdilik odağım MTB.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Uğurlu
Çok teşekkür ederim, ben de biraz araştırdıktan sonra kronun pek önerilmediğini öğrendim :D Kafam da şöyle de bir soru var, MTB ile normal yol almak bana garip gelmiyordu. İstanbulun dağında yaşıyorum diyebilirim ancak sık sık sahile de iniyorum. Scottun mtb si ile düz yollarda seyahat edebilir miyim, absürd kaçabilir mi?(NG444 ile günde ortalama 50km sürüş yapabiliyordum, sorun olmuyordu benim için aynı rahatlığı scott ile alabilir miyim?) Tabii ki düz yollar için şehir bisikletleri daha ideal olacaktır ama şimdilik odağım MTB.
Ben scott u aydos ta gezmek için kullanıyorum. Duz yol engebeli yol ve uzun yol için gravel aldim. Eger amac dag tas gezmek degilse gravel da isinizi rahatlıkla görür.
920 için konuşacak olursak; 2 li aynakol olması dolayisi ile duz yolda tek ayna kol mtb lere gore avantaji olduğunu söyleyebilirim. Ara sıra şehir içi suruslerimi değişiklik olsun diye 920 ile yapıyorum. Gravel den sonra çok ama çok konforlu geliyor. Tabi konfor dışında agirlik hantallik vs de dezavantaj gravel e gore. Sözün ozu; eğer dag tas gezmeyecekseniz, tamamen sehir ve biraz bozuk yol yapılacaksa gravel lara bakabilirsiniz. Ancak planlarda dag tas ve engebeli arazide varsa 920 uzun yolda da "keske" dedirtmez.
 
Ben scott u aydos ta gezmek için kullanıyorum. Duz yol engebeli yol ve uzun yol için gravel aldim. Eger amac dag tas gezmek degilse gravel da isinizi rahatlıkla görür.
920 için konuşacak olursak; 2 li aynakol olması dolayisi ile duz yolda tek ayna kol mtb lere gore avantaji olduğunu söyleyebilirim. Ara sıra şehir içi suruslerimi değişiklik olsun diye 920 ile yapıyorum. Gravel den sonra çok ama çok konforlu geliyor. Tabi konfor dışında agirlik hantallik vs de dezavantaj gravel e gore. Sözün ozu; eğer dag tas gezmeyecekseniz, tamamen sehir ve biraz bozuk yol yapılacaksa gravel lara bakabilirsiniz. Ancak planlarda dag tas ve engebeli arazide varsa 920 uzun yolda da "keske" dedirtmez.
Tam olarak aradığım cevap, çok teşekkür ederim.
 
Geri