Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bisiklet önerileri

Scudo
hocam bence zamanın varsa istanbuldaysan git bak derim bisiklete mutlaka.
 
Arkadaşlar merhabalar ben freeride merdiven tarzı işler için dağ bisikleti arıyorum aşağıdaki linkteki bisikleti alıcaktım ama bir arkadaş haşatı çıkmıştır dedi sizce diğer attığım mı alınır yoksa istanbuldaki mi ?

İlk bunu alıcaktım sonradan ikilemde kaldım
http s://www .sahibinde n.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-spor-bisiklet-temiz-mtb-bisiklet-dj-icin-kullanima-uygundur-pazarlik-vardir-1036701426/detay/

http s://www .sahibinde n.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-spor-bisiklet-rockrider-st-540-custom-1031966945/detay/

Boşlukları silerseniz düzelir link.
 
Merhaba arkadaşlar 12 k için daha iyi önerisi olan varmıdır?
(link)
Merhaba, benim gördüğüm kadarıyla şu an müşteri iletişimi gibi konularda Bisan biraz bocalıyor, malum yeniden canlandırılan bir marka oturması zaman alacaktır doğal olarak. Ben olsam bu nedenle, en azından burada daha rahat iletişim kurabileceğiniz bir markadan garantisi devam eden 2.el bir ürün almaya yönelirdim(fiyatları gözeterek konuşuyorum, tabi imkan varsa sıfıra da yönelebilirsiniz).
 
Arkadaşlar merhaba 5500 TL ye kadar yol bisikleti arıyorum. kafamda kron tx 150 modeli var. (Bu modeli kullananlar varsa görüşlerini bekliyorum) Sizlerin de tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Arkadaşlar merhaba 5500 TL ye kadar yol bisikleti arıyorum. kafamda kron tx 150 modeli var. (Bu modeli kullananlar varsa görüşlerini bekliyorum) Sizlerin de tavsiyelerinizi bekliyorum.

Bir kavram karışıklığı var: Kron (link) "yol bisikleti" değil, "trekking bisikleti".

Yol bisikletleri bunlar:
(link)
(link)
(link)
(link)
v.b.

5500 TL bütçeye uygun tek yol bisikleti (link) idi, onu şu anda satan yer yok sanırım. İkinci elde ise epey model bulunur.

Trekking bisikleti olarak ise 5500 TL'ye kadar 21 vitesli ve V frenli 24 vitesli çeşitli modeller var.
(link)
(link)
(link)
(link)

Kron TX150, 3x8 bisiklette 3x8'e uygun olmayan ön attırıcı (link) modelinin kullanılması nedeniyle benim önermediğim, ön attırıcısı değiştirilerek vites sorunundan kurtulunabilecek bir model.

Bu tür bisikletlere özel forum başlığı: Şehir/tur bisikleti seçim rehberi
 
Abi tavsiyelerin için çok teşekkür ederim.
 
Öncelikle herkese merhaba yeni katıldım foruma..
6k bütçem var ve okula felan da gidip gelmek, yazlıkta arazide de kullanabilmek vs. amaçlar için tavsiyelerinizi bekliyorum. Kron fln kalitesiz diyorlar. Aklımda Bisan TRX 8400 Tourney vardı ama onun da stok sıkıntısı var. Varsa tavsiyeleriniz, ve gerçekten bilgisi olan abilerim kardeşlerim bekliyorum. 183cm boyum ve 73kg.
 
Size okulda okuma, yazma, imla kuralları, cümle yapısı vs öğretmiyorlar mı?

Öncelikle herkese merhaba yeni katıldım foruma..
6k bütçem var ve okula felan da gidip gelmek, yazlıkta arazide de kullanabilmek vs. amaçlar için tavsiyelerinizi bekliyorum. Kron fln kalitesiz diyorlar. Aklımda Bisan TRX 8400 Tourney vardı ama onun da stok sıkıntısı var. Varsa tavsiyeleriniz, ve gerçekten bilgisi olan abilerim kardeşlerim bekliyorum. 183cm boyum ve 73kg.
 
Size okulda okuma, yazma, imla kuralları, cümle yapısı vs öğretmiyorlar mı?
Anlayabileceğin dilden yazmayı da biliyorum ama şuan ki durumumdan ötürü yazarken özen gösteremedim. Yaşım 17, geçen hafta ameliyat oldum ve yatarak telefonu kullanmak zorundayım. Yukarıda yazdığım ve cevabını beklediğim sorumun sadece anlaşılabilir olması benim için yeterlidir. Edebiyat yapmakla uğraşamam. Cevaplamak isteyenlerin bildirimi gelsin istiyorum, yorum yapmak için yazanların değil.
 
Gecmis olsun. Bak yazınca ne güzel yazıyorsun, sevindim.
Ayrıca yazdığın anlaşılabilir ama daha iyi tavsiye için biraz daha bilgi verebilirsin belki. Nerede yaşıyorsunuz, ne kadar mesafe katedeceksiniz, yollarınız iyi mi, düz mü yokuş mu vb bilgiler yardımcı olanlara yol gösterir.
Anlayabileceğin dilden yazmayı da biliyorum ama şuan ki durumumdan ötürü yazarken özen gösteremedim. Yaşım 17, geçen hafta ameliyat oldum ve yatarak telefonu kullanmak zorundayım. Yukarıda yazdığım ve cevabını beklediğim sorumun sadece anlaşılabilir olması benim için yeterlidir. Edebiyat yapmakla uğraşamam. Cevaplamak isteyenlerin bildirimi gelsin istiyorum, yorum yapmak için yazanların değil.
 
Gecmis olsun. Bak yazınca ne güzel yazıyorsun, sevindim.
Ayrıca yazdığın anlaşılabilir ama daha iyi tavsiye için biraz daha bilgi verebilirsin belki. Nerede yaşıyorsunuz, ne kadar mesafe katedeceksiniz, yollarınız iyi mi, düz mü yokuş mu vb bilgiler yardımcı olanlara yol gösterir.
Vallahi uzunca bilgiler yazdım açıkladım, Chrome'u arka planda bırakıp başka uygulamaya geçtiğimde ve tekrar foruma döndüğümde yazımın gittiğini gördüm. Zaten kimsenin cevap vereceğini, verse de zamanında vereceğini düşünmüyorum. Tam anlayamadım, belki yararlı bir forum olabilirdi benim için, ama size kolay gelsin uğraşamıyorum. Kendim araştırma yaparım.
 
Merhabalar. Şehir içi ve bazen de şehir dışı 50-60km kullanmak üzere Peugeot markasında T17 ve T16 modelleri arasında kaldım. Hız önemli değil, konfor ve fazla yormaması ön planda.
Çamurluk ve bagaj istediğim için T16 ağır basıyor fakat T16 54cm ne mağazada ne de internette yok. T17 54cm internet üzerinden uygun fiyata alabiliyorum fakat deneme şansım yok.

1- T17 alıp bagaj ve çamurluk takabilir miyim?

2- ilk bisikletim olduğu için fit konusunda soru işaretlerim var. Boyum 188 ve bacak ölçüm ~85-86cm. T17 modelinin yalnızca 51cm kadrolu modeli vardı, bu yüzden sadece onu deneyebildim ve biraz küçük olduğunu düşünüyorum. 51cm kadrolu modelde ortada durup bisikletin yerden ne kadar kalktığını denedim ve fotoğraflar ektedir. Oturma açım da yaklaşık 65 derece oldu. Konfor açısından daha dik oturma pozisyonunun uygun olacağını düşünüyorum. 54cm kadro daha mı uygun olacaktır? Yoksa bacak arası yüksek mi gelecektir? Bu arada aynı mağazada Bisan’nın 56 kadrolu bir modelini denedim ve bacak arası yüksekliği 2-3cm ile kurtardı. Bu yüzden Peugeot’da da 54ün 51e göre daha iyi olacağı kanısındayım.

Teşekkürler.5E52C24F-CF6C-4C8B-92B9-1B048DD37563.png
3C599D69-0E54-46B8-B953-088A5037C3C5.jpeg
 
Son düzenleme:
Selamlar hali hazırda 3.5 yıl mosso 1821 msm h kullanıcısıyken değerli büyüğüm @Spartiat tavsiyesi ile carraro 330'a geçmek istedim ancak parasını ödediğim bisiklet bir türlü üretilmedi bu süre zarfında bir yıl boyunca MTB (Bianchi rcx 529) kullandım,artık bunların beni tatmin etmemesi ve carraroya ulaşamam nedeniyle daha ulaşılabilecek bir bisiklet arayışı içerisine yeniden girdim ve yol bisikleti almayı düşünüyorum.
12.000 lira bütçe ile yokuş performansı iyi olan ve daha yüksek oturum açılarında(40-60 derece) kullanabileceğim endurance bisiklet arıyorum ancak derseniz ki gravel ya da şu tarzlarda uygun olabilir diye onları da düşünürüm bu bağlamda tüm değerli tavsiyelerinizi bekliyorum,saygılar.
Güzergah şehir içi %70 asfalt,şehirler arası %70 asfalt.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Merhaba ,

Ara sıra sahilde gezinti yapmak için bir bisiklet arıyorum. Şehir de kullanırkende performanslı da olsun istiyorum. Gezinti bisikletleri var galiba o tarz istemiyorum .1-2 model arasında kaldım fakat karar veremedim, alırken içindeki bileşenleride değerlendirmek gerekiyormuş. Profesyonel bir deneyimim yok , ilkokul yıllarımda çok sürerdim fakat sadece keyifi .Biraz araştırma yaptım bunları bulabildim kendim için , sizinde önerilerinize açığım . Benim gibi bir kullanıcı için neler ön planda olmalı.

Giant escape2 city
Trek fx-2
orbea Carpe 40
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
Merhaba ,

Ara sıra sahilde gezinti yapmak için bir bisiklet arıyorum. Şehir de kullanırkende performanslı da olsun istiyorum. Gezinti bisikletleri var galiba o tarz istemiyorum .1-2 model arasında kaldım fakat karar veremedim, alırken içindeki bileşenleride değerlendirmek gerekiyormuş. Profesyonel bir deneyimim yok , ilkokul yıllarımda çok sürerdim fakat sadece keyifi .Biraz araştırma yaptım bunları bulabildim kendim için , sizinde önerilerinize açığım . Benim gibi bir kullanıcı için neler ön planda olmalı.

Giant escape2 city
Trek fx-2
orbea Carpe 40

Şu konunun son sayfalarında seçiminize yardımcı olacak epey farklı model ve seçim detayı bulabilirsiniz: Şehir/tur bisikleti seçim rehberi

"Gezi bisikletleri var galiba o tarz istemiyorum" derken kastettiğiniz bisikletler (link) ise Giant kategorize edemediği bisikletleri oraya doldurmuş, (link) ise Salcano trekking bisikletlerine farklı bir isim vermiş ama listenizdeki bisikletlerin ikisi bu kategoride. Bunlar değilse, ne türü istemediğinizi detaylandırırsanız ona göre öneride bulunmak kolaylaşır.

Yazdığınız modellerden;
(link), trekking modeli olan Escape 2'nin bagajlı çamurluklu modeli. Altus-Tourney karışık gruplu 2x8 vitesli, giriş seviyesinin hemen üstünde, alt-orta seviye denilebilecek bir model.
(link) Acera-Altus gruplu, 2x9 vitesli, bileşen seçimi Escape 2'den daha iyi olan bir trekking bisikleti. Forumdaki en ünlü kullanıcısı @StanicEnemy uzun kullanımda gözlemlediği olumlu-olumsuz yönleri sayabilir.
(link) vites sistemi olarak giriş seviyesi bileşenlerden oluşan bir model. Bu modeller ya "markalı olsun, çamurdan olsun" diye ya da kadrosu ve vites sistemi dışındaki bileşenleri beğenilip komple vites sistemi ve bazı bileşenlerin yükseltimine girişmek için alınabilecek modeller. Firmalar bu tür modelleri "gel, sana göre de modelimiz var" diye içeri çekip daha üst modele yönlendirmek, üst seviye bir modelin sadık kullanıcısının eşine, dostuna, çocuğuna hediye seçeneği sunmak, markaya bağlayıp kısa sürede üst modele geçirmek gibi amaçlar için üretiyor. Her ünlü markanın böyle birkaç modeli oluyor, gerekli yükseltmenin yapılması bir üst modeli almaktan pahalıya geliyor.

Listenizdeki 3 bisikleti Trek FX 2 > Giant Escape 2City > Orbea Carpe 40 şeklinde sıralayabilirim.
 
Merhaba herkese,

Bu mecra ile hiç alakam yok maalesef. O bakımdan 10 yaşında kızıma mahallede kullanması için, zaman zaman yokuş, zaman zaman sahil ya da düz alanda kullanması için nasıl bir bisiklet almalıyım konusunda değerli bilgilerinize ihtiyaç duydum. 24" sanırım uygun olacak, hafif olması tercihim ve maalesef bütçe olarak (f/p olarak) en uygununu arıyorum.
 
Merhaba ,

Ara sıra sahilde gezinti yapmak için bir bisiklet arıyorum. Şehir de kullanırkende performanslı da olsun istiyorum. Gezinti bisikletleri var galiba o tarz istemiyorum .1-2 model arasında kaldım fakat karar veremedim, alırken içindeki bileşenleride değerlendirmek gerekiyormuş. Profesyonel bir deneyimim yok , ilkokul yıllarımda çok sürerdim fakat sadece keyifi .Biraz araştırma yaptım bunları bulabildim kendim için , sizinde önerilerinize açığım . Benim gibi bir kullanıcı için neler ön planda olmalı.

Giant escape2 city
Trek fx-2
orbea Carpe 40
Trek fx2 2022 disc modelini mart ayından beri kullanıyorum. Bu bisikleti alırken hemen hemen her türlü yolda gidebilmek için almıştım. Hibrit bisiklet olduğu için bir yol bisikleti kadrosuna sahip olup düz gidon kullanılıyor. 11kg civarı bir bisiklet.

Ben bu bisikleti daha çok performans odaklı kullanıyorum tabi ki bir yol bisikleti ile kıyaslanamaz. Yazın her türlü uzun yol kat ettim bu bisiklet ile, her hafta sonu 90km lik uzun sürüşler yapardım, uzun yolda bisiklet beni hiç bir zaman yormadı. Hafta içi ise ortalama 4-5 sürüş yapıyorum performans odaklı toplamda 140-160km civarı. Hız konusuna gelirsek bu olay kişiden kişiye değişir. Güçlü kaslara sahip olduğum söylenemez, yazın gündelik yaptığım performans sürüşlerinden ortalama hızlarım genelde 25km/h - 26km/h arası dı, şimdi havalar soğuduğu için ortalama hızım 23,7km/h - 24km/h ye düştü rüzgar soğuk vb. Eğer arka bagaj eklemek istersen buna uygun bir bisiklet ayrıca park ayağını monte etmen için özel yapılmış bir bölme mevcut. Frenleri tektro, internette araştırma yaparken çoğu kişinin tektro fren markasını kötülediğini gördüm fakat benim edindiğim tecrübeye göre oldukça iş yapan bir fren, şuana kadar hiç bir sorun ile karşılaşmadım.
Gelelim eski yönlerine. Bisikletin dış lastikleri çok dayanıksız en ufak şeyde patlıyor, trek kendi sitesinde her ne kadar övse de lastikler kolay patlıyor. Bisikleti ilk aldığım gün ön teker patladı sonra ise arka teker sürekli patlayıp durdu hatta ortadan belli bir miktar yarıldı hale yarılmış yamalı bir şekilde kullanıyorum, eğer patlak ile uğraşmak istemiyorsan lastikleri bir an önce kaliteli zırhlı lastik ile değiştirmeni öneririm eğer performans odaklı sürmeyeceksen. Bisikletin boyası çok narin, en ufak bir şeyde bisiklette gözle görülen çizikler oluşabiliyor, bisikleti her ne kadar dikkatli ve özenle kullansam bile hiç anlamadığım bir şekilde çizikler oluşuyor. Bir hibrit bisiklette mtb jant kullanılması normal mi değil mi bilemem ama jantları bana ağır geldi. Toplamda 6150km yaptım bu bisiklet ile.
 
(link) vites sistemi olarak giriş seviyesi bileşenlerden oluşan bir model. Bu modeller ya "markalı olsun, çamurdan olsun" diye ya da kadrosu ve vites sistemi dışındaki bileşenleri beğenilip komple vites sistemi ve bazı bileşenlerin yükseltimine girişmek için alınabilecek modeller. Firmalar bu tür modelleri "gel, sana göre de modelimiz var" diye içeri çekip daha üst modele yönlendirmek, üst seviye bir modelin sadık kullanıcısının eşine, dostuna, çocuğuna hediye seçeneği sunmak, markaya bağlayıp kısa sürede üst modele geçirmek gibi amaçlar için üretiyor. Her ünlü markanın böyle birkaç modeli oluyor, gerekli yükseltmenin yapılması bir üst modeli almaktan pahalıya geliyor.

Listenizdeki 3 bisikleti Trek FX 2 > Giant Escape 2City > Orbea Carpe 40 şeklinde sıralayabilirim.
yanlış mı yazdınız acaba 2-3 defa okudum . kadro ve vites setini çıkarınca pek birşey kalmıyor zaten :D
Trek fx2 2022 disc modelini mart ayından beri kullanıyorum. Bu bisikleti alırken hemen hemen her türlü yolda gidebilmek için almıştım. Hibrit bisiklet olduğu için bir yol bisikleti kadrosuna sahip olup düz gidon kullanılıyor. 11kg civarı bir bisiklet.

Ben bu bisikleti daha çok performans odaklı kullanıyorum tabi ki bir yol bisikleti ile kıyaslanamaz. Yazın her türlü uzun yol kat ettim bu bisiklet ile, her hafta sonu 90km lik uzun sürüşler yapardım, uzun yolda bisiklet beni hiç bir zaman yormadı. Hafta içi ise ortalama 4-5 sürüş yapıyorum performans odaklı toplamda 140-160km civarı. Hız konusuna gelirsek bu olay kişiden kişiye değişir. Güçlü kaslara sahip olduğum söylenemez, yazın gündelik yaptığım performans sürüşlerinden ortalama hızlarım genelde 25km/h - 26km/h arası dı, şimdi havalar soğuduğu için ortalama hızım 23,7km/h - 24km/h ye düştü rüzgar soğuk vb. Eğer arka bagaj eklemek istersen buna uygun bir bisiklet ayrıca park ayağını monte etmen için özel yapılmış bir bölme mevcut. Frenleri tektro, internette araştırma yaparken çoğu kişinin tektro fren markasını kötülediğini gördüm fakat benim edindiğim tecrübeye göre oldukça iş yapan bir fren, şuana kadar hiç bir sorun ile karşılaşmadım.
Gelelim eski yönlerine. Bisikletin dış lastikleri çok dayanıksız en ufak şeyde patlıyor, trek kendi sitesinde her ne kadar övse de lastikler kolay patlıyor. Bisikleti ilk aldığım gün ön teker patladı sonra ise arka teker sürekli patlayıp durdu hatta ortadan belli bir miktar yarıldı hale yarılmış yamalı bir şekilde kullanıyorum, eğer patlak ile uğraşmak istemiyorsan lastikleri bir an önce kaliteli zırhlı lastik ile değiştirmeni öneririm eğer performans odaklı sürmeyeceksen. Bisikletin boyası çok narin, en ufak bir şeyde bisiklette gözle görülen çizikler oluşabiliyor, bisikleti her ne kadar dikkatli ve özenle kullansam bile hiç anlamadığım bir şekilde çizikler oluşuyor. Bir hibrit bisiklette mtb jant kullanılması normal mi değil mi bilemem ama jantları bana ağır geldi. Toplamda 6150km yaptım bu bisiklet ile.
bende benzeri merida speeder 100 kullanmıştım. jant olarak o şekilde olması bisikletin flat bar yoldan çok gravel cyclocross a daha yakın hissetirmesi olabilir. lastikler aynı şekilde 32c ve çok ince çabuk patlıyordu. ama akışı muhteşemdi. fitness bisikleti pek sevmedim ben. ne bileyim böyle eğilmek isterken yarıda bırakıyor tutuşu vs. ile kendisini tamamlayamıyor gibi hissettim :D belkide o zamanlar şehirden geçtiğim için öyle oldu. sonuçta gravel bisikletime de alışmak biraz zamanımı almıştı.
 
  • Beğen
Tepkiler: StanicEnemy
Geri