Scudo Sports

Brooks hakkında her şey

Selamlar ben c17 ve 35 km yakin yol.yaptim normal standard seleyle 15 gecince uyusma ve agri oluyordu ve ertesi.gunlerde toto kemiklerimin agrisi 1 hafta suruyordu artik boyle bir sorunum yok kilom 96 bisikletim carraro 227 saygilarimla
 
Scudo
@hamlet2006
Trans Türkiye Ultra Bike Race'de ben C17 kullandım. yarıştan erken ayrıldım ama bu sele sorunları yüzünden olmadı, yeterli iznim olmadığı için planım hiçbir zaman bitirebilmek olamadı. Start günü bir kişide daha C17 görmüştüm hatta yeni almıştı. C17'ye gelirsek yaklaşık 4bin km'dir kullanıyorum ve sele dertlerim bitti diyebilirim. özellikle üstüste bisiklete bindiğimde bir öncesi sürüşten kalan sele acısı benim sorunum oluyordu ama C17 ile hergüne ilk gün gibi başlıyorum. Tabi hatırlatma fayda var sele seçimi kişiye göre çok büyük değişkenlik göstermektedir.
 
@hamlet2006

Endurance bisiklette kullanılacaksa B15 Swallow veya Swift modellerine bakabilirsin. Fiyatları biraz daha yüksek ama yol bisikleti ve türevlerinde kullanıma daha uygun bu iki model.
 
@mknxx peki c17 mi c17 carved mi?
 
@Türko
C17 all weather kullanıyorum deliksiz olan.
 
  • Beğen
Tepkiler: Demir Atlı Adam
@mknxx peki tayt kullanıyor musunuz? açıkcası bu kadar para vereceksem tayta son dedirtmeli diye düşünüyorum. b17 öyle dedirtmişti.
 
@Türko
Uzun sürüşlerimin tamamında tayt kullanmaya devam ettim sadece kısa sürüşler de taytsız denedim. o yüzden taytsız uzun kullanım nasıl olur konusunda yorum yapamayacağım.
 
Brooks'un Swallow ve Swift modellerinin muadili Gyes'in yol seleleri var. Genel olarak yorumlar iyi, fiyat ise Brooks'un yarısı düzeyinde. Bu arada Brooks Swift ile ilgili olumsuz yorumlar da çok var.
 
Swift kullanıyorum ben de. Taytsız 50km den sonda fena acılar başlıyor. Bu sıralar daha hafif bir sele bakıyorum. Özellikle deri olmayan bir sele istiyorum. Tayt kullanacaksam brooksa hiç gerek yok. 700 gram da ağırlık cabası. Swift almayın aldırmayın
 
@hamlet2006

Satayım kardeşim ayıpsın. Kiloda 78'lere geri döndüm. Kilom düşmedikçe bisikletin ağırlığını göz ardı ediyorum. Üstelik antrenmanlarda ağır bisiklet bacaklarıma daha faydalı :p Birde ng650 şaka maka 1200 bandına gelmiş :naslyany: pislet yeniyse sele ile takas çokta mantıksız olmaz hani :D
 
@Abdülkadir Ergin
İşin gırgırı bir yana, bir an önce bisiklete binip denersen bize de yol göstermiş olursun:harika: Schwalbeler 2800 km de 11.kez patlayınca dış lastik ihtiyacım da doğdu.Lastikle birlikte yurtdışından alayım seleyi diyorum.Almışken delikli versiyon olan narrow imperial mı alsam diyorum,kararsızım.

Seleni güle güle kullan.İnşallah kesin çözüm olur.
 
İnşallah. İmperial bende düşündüm de Okan kilolu dönemden beri yıllardır narrow kullandım sorunsuz diyor. Keza Bahri abi klasik kullandı sorunsuzdu o da. Aldım geçtim, bir olumsuzluk olacak olursa şehir bisikletime takarım mis :)
 
@Kuzey Ege
@Kuzey Ege , @hamlet2006 hocam bu sezon bir 10 kg zayıflarsa şayet sele sorunu kendiliğinden çözüm bulur düşüncesindeyim. mevcut selesi gayet güzel bir sele.
 
Standart B17 modelini ilk günden itibaren tur bisikletimde işe geliş-gidişlerde taytsız olarak kullanmaya başladım. Yarış öncesi seleyi yol bisikletime takarak, TTUBR'de iki gün tayt ile, sonraki iki gün de taytsız olarak günlük 10 saatin üzerinde sürüşler yaptım. Yarış sonuna kadar 11 gün herhangi bir sorun olmadı.
 
B17 kullanım amacı tur için , yol bisikletinde olmaz diye biliyordum
 
Geri