@cnmrtpkc' dan kopya çekerek

arka rubleyi bende değiştirdim:
Sonuç şu şekilde:
Avantajları:
+ Bisikletin gücü bariz fark ediyor, zorlandığım bir yokuş vardı, sallaya sallaya çıktım diyebilirim
+ En küçük dişli yine 14'lük, hızda azalma yok
+ Vites değişimleri eski ruble ile aynı(bazen 6'dan 7. ye atmıyordu çıt çıt edince 5'e çekip sonra 7'ye fişekliyordum. Durum yine aynı fişeklemeye devam


)
+ 35 liralık ruble ve 10 liralık işcilikte 45 liraya mal oluyor(ümraniyede Hamza ustaya yaptırdım sağolsun çok ilgili saygılı bir abi)
Dezavantajları:
- Orjinalliği bozuluyor sonuçta
- Ben yaklaşık 1700 km kullandım bisikleti, yokuş da çok çıktık. Zincirim uzamış ustanın dediğine göre. İki yeni zincir taktık, sanki pedallarken onlardan dolayı çıt çıt ses çıkıyor.
@cnmrtpkc sende durum nasıl

- pedallamazken rubleden cırrrrrr diye ses çıkıyor, eski rublemde ses çıkmıyordu. Galiba açıp yağlamak lazım.
- Vites kolu uzunluğu hakikaten ucu ucuna kurtardı. Önceden gittiğim bisikletçi beni bu yüzden uyarmıştı galiba. Ama bir sorun olmuyor
Sonuç: Tilt500 katlama ve katlandıktan sonra sürülme açısından hakikaten iyi. Dik yokuşlar varsa bu işlemlere girmek gerekiyor. Günlük kullanıp dik yokuşlarla cebelleşecekseniz başka bisiklet alın. Katlayıp metro otobüs vs. kullanacaksanız tercih edebilirsiniz diye düşünüyorum