Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

Beyaz Triban 3 ile GP 4000 S II 25 mm kullanan varmı? Genelde incelemelerde lastik daha geniş çıkıyor yazmışlar kadroya sürtme yapmasın şimdi
 
Scudo
@Ozan Yavuz Link bulamamıştım cevap yazarken şimdi atayım.

(link)

Bir takım aldığınızda bir takım da siyah gönderiyormuş microshift ücretsiz olarak.

@Eren D. Continental kullanan @Sinan Ş var ama hangi modelini kullanıyor bilmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan Yavuz
@Eren D.

gp4 season 25" bende,bi sıkıntı yok,zaten 28" destekliyor alet sıkıntı yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Eren D.
@İsa Yavaş
Çanakkale ve çevresinde sürüş yapacağız.
 
Selam arkadaşlar. İsmim Mehmet Ali. Van bölge eğitim araştırma hastanesinde sağlık teknikeri olarak çalışıyorum. 2 sene önce istanbuldan geldim buraya.
Bende yaklaşık 5 aydır triban 300 kullanıyorum.
Van ilinde baya kapsamlı bir bisiklet gurubumuz var.
Mtb kullanırken yaklaşık 20 kişilik guruplar halinde cumartesi günleri sabah kahvaltısı sonra gezi şeklinde günlük max 50 kmlik turlar yapıyoduk.
Şimdi 4-5 arkadaş yol bisikletine geçince limitleri artırıp günlük 100km üzeri turlara başladık. Genelide haftasonu kamplı oluyo.

Kendimi kısaca :) tanıttığıma göre bi kaç sorum olucak.

Haftasonları kapmplı turlara çıktığımız için. Çadır tulum mat kıyafet erzak derken bagaj yüküm 15 kg ı buluyodur veya geçiyodur. El pompasıyla lastikleri şişirdiğim halde yoldaki ufak çukurlara falan girdiğimde. iç lastik cantla yer arasında ezilip arkalı önlü yarılıyo ve yamada tutmuyo.

Sorum şu : Lastiğini 100 ps ye kadar şişiren arkadaşlar bagaj yüklü şekilde böyle bir problem yaşıyolarmı?
Yazım uzun oldu kusura bakmayın. artık devamlı görüşürüz. Baştan okuyarak geliyorum 60. sayfadayım :)
 

Dosyalar

  • IMG_5687.JPG
    IMG_5687.JPG
    120,6 KB · Okunma: 72
  • IMG_5952.JPG
    IMG_5952.JPG
    136,4 KB · Okunma: 73
  • IMG_5963.JPG
    IMG_5963.JPG
    165,1 KB · Okunma: 68
  • Beğen
Tepkiler: 0geday ve Kazuya
ben 110 psi basıyorum genel olarak bagajsız kullanıyorum fakat dikkat etmeyince genede patlıyor :D
 
arkadaslar sibop basi kırılmasına cozum var mi saglam ic lastigi degistirmek yerine?
 
@erencaner Sibobu kırılmış iç lastik artık çöp oluyor, kurtarmanın mümkün olacağını sanmıyorum. Sadece ucu kırılınce ne olur bilmiyorum, tekrar takılırmı vs bir fikrim yok ama gövdeden giderse kesin gidiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: erencaner
image.jpg Bagaj için soru soranlar olmuş. Bizim kadrolar delikli olduğu için bagaj çok rahat takılabiliyo ama ufacık eklemelerle. Mesela sele altındaki deliklere takanilmek için firen borusunu ezmemek için altına 3-4tane somun koyup biraz dışardan takmak gerekiyo. Dişlilerin olduğu yerede kısa vida takmak gerekiyo. Vida gevşemelerinede basit ve etkili bir yol söyleyim oje sürmek vidaya oje sürüp vidalarsanız bidaha kendi gevşemez ,snowboard bağlamasını takarken kullanıyordum bu sistemi bisiklettede işe yaradı.
Bizim başka marka yol bisikleti kullanan arkadaşlarda delik olmadığı için aliexpressten fotoğraftaki bagajı aldık çok memnunlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: supersonıc
Bugün 60 cm kadro boylu Triban 300'ü tarttım. Unutmadan şuraya yazayım da kaybolmasın.

Suluk kafessiz, Count 8 üzerindeyken 11800 gr.
 
@BalikadaMali cok guzel anlatmissin eline saglik ancak detayli foto atabilir misin bu bagaj daki vida yerleri ve fren borusu olan yeri :) ayni sorundan ben muzdaribim. yamultmadan ve dislinin oldugu yerdeki vida sorunu icinde tesekkurler deniyecegim :)
 
bugün arkadaşımla decathlon merter mağazasından *microshiftli* Triban 500'lerimizi aldık kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah :)
böylelikle ilk yol bisikletimizi almış olduk:D

merter -> bahçelievler -> yeşilköy sahil yaklaşık 10 km yol yaptık.

microshift geçişleri sert diyorlardı gerçekten öyleymiş.vites geçişleri sert ama sıkıntısız değişiyor.bir yerden tıkırtı sesi geliyor üstüne çok düşmedim bugün yarın ona da bakarım.selesi sert gelebilir ben sorun yaşamadım kafaya takmıyorum,yol bisikletinden de konfor beklentim yok zaten.

hafifliği ve çevikliği hoşuma gitti,drop bar'a alışık olmadığımdan biraz belim ağrıdı ancak çabuk alıştım pek sıkıntı olmadı.

****kafamda bir soru oluştu.yollarımız bozuk maalesef çakır çukur:acpsnr: (mümkün olduğunca yavaşlamaya çalışarak) hafiften zıplayarak gidiyoruz.
jant akorunu nasıl etkiliyor bu bozuk yollar? ne sıklıkla akor yaptırmalıyım? veya bisiklet parçalarının uzun ömürlü olması açısından başka ne gibi önlemler alınabilir?o_O
 
@S. Fatih İlk aldığınızda jantın bir alışma süreci oluyor(muş), 500-600 km civarı bir bozulma olabilir jant ilk defa yük altında kaldığından dolayı. Ama böyle sekiz çikmiyor tabi, az birşey bozuluyor. Onu yaptıktan sonra bozuldukça yaparsınız. Jantlarına dayanıksız denemez, 1000 km kadar kullandım bendeki jant setini, akort açısından hiç bir sıkıntı çekmedim. Atlamaların tabii ki etkisi olacaktır jant üzerinde, ama dikkatli olduğunuz sürece hiç bir sorun çıkmaz.


Özet: Baktınız sekiz çiziyor, yaptırın. Çizmiyorsa sürmeye devam :D
 
  • Beğen
Tepkiler: S. Fatih
Bende triban 3 kullanıyorum çok memnunum sadece jant seti değişirse dahada güzel olabilir diye düşünüyorum
 
Dün itibarı ile 520 ile aranıza katıldım.
700 ile 520 arasında kalmıştım, 520'de karar kıldım. Pişman değilim :)

Bir tek frenler pek güven vermedi. Gerçi dağ bisikletinden geçtiğim için olabilir.
 
@S. Fatih
Yol durunu ve kullanima ek olarak Kilo da onemli etken,70 kg. Ile 100 kg bir.kisinin.jantlara etkisi cok fark ediyor.
Benim triban 3 te akort yaptirmadan 1000+km kullandim,satmasaydim daha da giderdi,75kg'yim.
 
  • Beğen
Tepkiler: S. Fatih
Bende 3 aydir triban 3 kullanmaktayim son 1 haftadir pedala biraz yuklenince aynakoldan cıt cıt ses gelmeye basladi neyden kaynaklaniyor acaba bu sorunu yasayaniniz varmi
 
@ysfs
Aynisi bende de oldu.
Aynakol uzerindeki kucuk vidalar bosalmistir,sıkın gecer:)
 
Geri