Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

B'twin Triban Serisi Kullanıcıları Kulübü (3-5ler buraya)

@dtcf31 Flibberlar tamamen aynı mı emin olalım. Bu koyduğun fotoğraf senin sorunlu flibber mı?
IMG_20220518_175350.jpg

Flibber ile göbeği bağlayan civata flibber tarafından mı açılıyor göbek tarafından mı? Milin somunlarını çıkartıp ışık tutarak iki taraftan da bak göbeğin içine. Alyan kafalı civatayı hangi taraftan görüyorsun. Göbek tarafından ise benimkiyle aynı flibber.
 
Scudo
@dtcf31 Flibberlar tamamen aynı mı emin olalım. Bu koyduğun fotoğraf senin sorunlu flibber mı?
289590 dosyayı görüntüle

Flibber ile göbeği bağlayan civata flibber tarafından mı açılıyor göbek tarafından mı? Milin somunlarını çıkartıp ışık tutarak iki taraftan da bak göbeğin içine. Alyan kafalı civatayı hangi taraftan görüyorsun. Göbek tarafından ise benimkiyle aynı flibber.
evet bu foto daki flibber ben bunu tekrar taktırdım tamirciye gidip çıkartırmam lazım ben bunu yapamam çıkartıp bakana kadar sanırım yukarıdaki jantlardan birini almam daha kolay olacak acaba yukarıdakilerden hangisini önerirsiniz
 
Flibber'ı çıkartmana gerek yok. sadece mildeki somunları çıkarıp mili çıkaracaksın göbeğin içinden. Sonra mil deliğine bakıp alyan kafa hangi tarafta ona bakacaksın.

Göbeği benden almak istemiyorsan bisikletçiden alıp öyle de yapabilirsin. Aldığın göbekteki flibber'ı çıkarıp kendininkine takacaksın.
 
arkadaşlar bir sorum olacak. bende triban 520 var. başlangıç olarak güzel bir bisiklet bence. +150 km lik turlar yapmaya başladım tek günde. ortalama hızım 20-23 arası değişiyor. ben mi yavaşım acaba ? yoksa bisikletin kapasite mi bu kadar ?
Adsız.png Adsız.png
 
(link)

(link)
(link)

yada bende sadece arka jant sorunlu olduğu için rulmanlı olmasından dolayı unu mu alsam çünkü yukarıdakiler sanırım bilyeli

(link)
bu arada bisiklet Triban 520 3*9 27 vites

sevgili arkadaşlar geçen sizden yardım istemiştim bu üçünden hangisini alayım diye sonra face de bir grupta ikinci el triban 520 jant seti satan biri ile anlaştım(turhan Bozkurt) ihtiyaç acil olduğu için hemen balık gibi atladım aldım ama mal gelmedi anlayacağınız kazıklandım.
bilgisi olan varsa bu üçünden birini almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim[/QUOTE]
 
Son düzenleme:
arkadaşlar bir sorum olacak. bende triban 520 var. başlangıç olarak güzel bir bisiklet bence. +150 km lik turlar yapmaya başladım tek günde. ortalama hızım 20-23 arası değişiyor. ben mi yavaşım acaba ? yoksa bisikletin kapasite mi bu kadar ?
289692 dosyayı görüntüle 289692 dosyayı görüntüle
Eğimi olmayan düz yolda amatör halimle 75km'lik rotada 25km/h ortalamayı çok rahat çıkartıyordum. 30km/h ortalamada da gidilebiliyorum ama 2 kişi muhabbet ederek gittiğimiz için pek tercih etmiyoruz. Ben biraz spor odaklı olsamda arkadaşım keyif sürücüsü :D Ama dediğiniz kadar uzun mesafeli ve tırmanışlı rotalarda beslenme ve kondisyon oldukça önemli. Biz 1 kere 165 km'lik sürüş yaptık. Ortalama 21-22 felandı sanırım. Beslenme iyi değildi, kondisyon da iyi değildi. Vücudumun enerji sorunu yaşadığını ve gücün çıkmadığını çok bariz bir şekilde hissetmiştim. Bisiklet gitmiyor gibi hissediyor insan ama aslında bacaklardan güç çıkışı olmadığı için gidemiyor. Yeni yeni uzun yol yapıyorsanız normal gibi bence. Kondisyon arttıkça hız da artar. Beslenme de iyi olursa uzun yolda ortalama hızınız artar. Tribanlar başlangıç seviyesi olsalar da fena bisikletler değiller. Düz yolda 30-35km/h ortalama yakalanabilecek kadar iyiler bence. Yol bisikletlerinde fiyat/performans arasındaki ilişki diğer bisiklet türlerindekine oranla daha küçük bence. Başlangıç seviyesi dağ bisikleti ile dağ bayır gezilirse jant, maşa ve vites sisteminin zarar görme olasılığı çok yüksek ve hız faktöründe ağırlığın payı büyük. Yol bisikletinde ise ağırlık ve biraz akıcılık dezavantajı haricinde 5-6 kat pahalı bisikletlerle aynı rotalarda sürüş yapılabiliyor. Tabi ki rampalarda kadro, jant ve akıcı bir vites sisteminin önemi büyük çünkü esneme, ilk hareket enerjisi, fazladan ağırlığında yukarı çıkartılması, daha fazla dişli ve seri vites vs hepsi hıza etki ediyor ama ama düz yolda farklar oldukça azalıyor bence. Kullandığım rotada 35 ortalama ile sürüş yapan gruplar var, bisikletlerinin en kötüsü salcano karbon aero kadro, 105 set ve iyi jantlar. Bu insanlar 35km/h ortalama ile sürüyorlar ama çok daha düzenli bir bisiklet geçmişleri var bana göre. 2000 Rakıma tırmanabiliyorlar. Hızlılar ama bunun tek sebebi iyi bisikletler değil, arkasında sıkı bir antrenman desteği olduğunu gözlemledim. O zaman triban 500'ün bu durumda benim için şimdilik yeterli olduğunu anladım. Daha sıkı antrenman yaparım veya maddi açıdan sorunum olmaz o zaman daha iyisini alırım ama şimdilik gereksiz gibi.
 
sevgili arkadaşlar geçen sizden yardım istemiştim bu üçünden hangisini alayım diye sonra face de bir grupta ikinci el triban 520 jant seti satan biri ile anlaştım(turhan Bozkurt) ihtiyaç acil olduğu için hemen balık gibi atladım aldım ama mal gelmedi anlayacağınız kazıklandım.
Parayı yatırmana rağmen ürünü yollamadı mı?
 
  • Beğen
Tepkiler: dtcf31
Eğimi olmayan düz yolda amatör halimle 75km'lik rotada 25km/h ortalamayı çok rahat çıkartıyordum. 30km/h ortalamada da gidilebiliyorum ama 2 kişi muhabbet ederek gittiğimiz için pek tercih etmiyoruz. Ben biraz spor odaklı olsamda arkadaşım keyif sürücüsü :D Ama dediğiniz kadar uzun mesafeli ve tırmanışlı rotalarda beslenme ve kondisyon oldukça önemli. Biz 1 kere 165 km'lik sürüş yaptık. Ortalama 21-22 felandı sanırım. Beslenme iyi değildi, kondisyon da iyi değildi. Vücudumun enerji sorunu yaşadığını ve gücün çıkmadığını çok bariz bir şekilde hissetmiştim. Bisiklet gitmiyor gibi hissediyor insan ama aslında bacaklardan güç çıkışı olmadığı için gidemiyor. Yeni yeni uzun yol yapıyorsanız normal gibi bence. Kondisyon arttıkça hız da artar. Beslenme de iyi olursa uzun yolda ortalama hızınız artar. Tribanlar başlangıç seviyesi olsalar da fena bisikletler değiller. Düz yolda 30-35km/h ortalama yakalanabilecek kadar iyiler bence. Yol bisikletlerinde fiyat/performans arasındaki ilişki diğer bisiklet türlerindekine oranla daha küçük bence. Başlangıç seviyesi dağ bisikleti ile dağ bayır gezilirse jant, maşa ve vites sisteminin zarar görme olasılığı çok yüksek ve hız faktöründe ağırlığın payı büyük. Yol bisikletinde ise ağırlık ve biraz akıcılık dezavantajı haricinde 5-6 kat pahalı bisikletlerle aynı rotalarda sürüş yapılabiliyor. Tabi ki rampalarda kadro, jant ve akıcı bir vites sisteminin önemi büyük çünkü esneme, ilk hareket enerjisi, fazladan ağırlığında yukarı çıkartılması, daha fazla dişli ve seri vites vs hepsi hıza etki ediyor ama ama düz yolda farklar oldukça azalıyor bence. Kullandığım rotada 35 ortalama ile sürüş yapan gruplar var, bisikletlerinin en kötüsü salcano karbon aero kadro, 105 set ve iyi jantlar. Bu insanlar 35km/h ortalama ile sürüyorlar ama çok daha düzenli bir bisiklet geçmişleri var bana göre. 2000 Rakıma tırmanabiliyorlar. Hızlılar ama bunun tek sebebi iyi bisikletler değil, arkasında sıkı bir antrenman desteği olduğunu gözlemledim. O zaman triban 500'ün bu durumda benim için şimdilik yeterli olduğunu anladım. Daha sıkı antrenman yaparım veya maddi açıdan sorunum olmaz o zaman daha iyisini alırım ama şimdilik gereksiz gibi.
+100 hatta +150 km üstü yapmaya yeni başladım aslında. Kondüsyonum iyi diyordum kendime ama yolda olunca insan daha iyi farkediyor dediğiniz gibi. Ben ortalamayı 30-33km yapana kadar tribana abanmaya devam edeyim. Gerçi spd ayakkabı ile de sürmedim daha adam gibi. Çok sagolun yorumunuz için.
 
@dtcf31 Sorduğun jantlar hakkında bir bilgim yok. Ben halen bir göbek alıp onun flibberını kendininkine takmayı öneriyorum.
 
arkadaşlar bir sorum olacak. bende triban 520 var. başlangıç olarak güzel bir bisiklet bence. +150 km lik turlar yapmaya başladım tek günde. ortalama hızım 20-23 arası değişiyor. ben mi yavaşım acaba ? yoksa bisikletin kapasite mi bu kadar ?
289692 dosyayı görüntüle 289692 dosyayı görüntüle
Uzun mesefaler gitmek ile yüksek efor ile gitmek farklı şeyler. Güçlenmeye ve dayanıklılığın arttıkça ortlaman artacak. Özellikle 3 4 km yokuşları hızlı çıkınca . Araya küçük interval antrenmanlarına yaparsan dayanıklılığı da artar. Bisiklet alsa 5 6 km ortalama hızını arttırmaz. Bisikletin gayet iyi ama enazında aksium jant seti ileride seni sahada rahatlatır
 
Hocam savcılığa gidip dekont ve mesajlaşma kayıtlarıyla birlikte suç duyurusunda bulunun. Her şekilde alırsınız paranızı. Kim olduğu belli sonuçta.
Yani bunun bir sonucu yok onu öğrendim bir hukuki cezası yokmuş bunun
@dtcf31 Sorduğun jantlar hakkında bir bilgim yok. Ben halen bir göbek alıp onun flibberını kendininkine takmayı öneriyorum.
Artık şansıma birini seçtim bahtıma za ne çıkarsa ama eski jantın flibber ini da halletmeye çalışacak yedek olsun diye
 
235214 dosyayı görüntüle
38 lastik uyuyor surtme yok, benim ön arka 38 di on lastikte sıkıntı çıktı 38 yokdu 35 taktik öne. Arka 38 on 35 oldu artik
Ön-arka 38'lik lastik uyuyor mu? Bende triban 520 alma arefesindeyim, önceki bisikletimden kalma 38'lik zırhlı lastiklerim var, değerlendireyim.
 
Arkadaşlar triban rc100'ün arka göbeği vidalı yani freewheel mi
 
arkadaşlar bir sorum olacak. bende triban 520 var. başlangıç olarak güzel bir bisiklet bence. +150 km lik turlar yapmaya başladım tek günde. ortalama hızım 20-23 arası değişiyor. ben mi yavaşım acaba ? yoksa bisikletin kapasite mi bu kadar ?
289692 dosyayı görüntüle 289692 dosyayı görüntüle
bence gayet güzel kadans dakikada 90-110 sıhhatli ve iyi bir tempodur diye düşünüyorum ama tabi ki bu şahsi düşüncem mola ne aralıkla vediniz ? bende tam bu kadar yol yapmayı düşünüyorum da sormak istedim.
Eğimi olmayan düz yolda amatör halimle 75km'lik rotada 25km/h ortalamayı çok rahat çıkartıyordum. 30km/h ortalamada da gidilebiliyorum ama 2 kişi muhabbet ederek gittiğimiz için pek tercih etmiyoruz. Ben biraz spor odaklı olsamda arkadaşım keyif sürücüsü :D Ama dediğiniz kadar uzun mesafeli ve tırmanışlı rotalarda beslenme ve kondisyon oldukça önemli. Biz 1 kere 165 km'lik sürüş yaptık. Ortalama 21-22 felandı sanırım. Beslenme iyi değildi, kondisyon da iyi değildi. Vücudumun enerji sorunu yaşadığını ve gücün çıkmadığını çok bariz bir şekilde hissetmiştim. Bisiklet gitmiyor gibi hissediyor insan ama aslında bacaklardan güç çıkışı olmadığı için gidemiyor. Yeni yeni uzun yol yapıyorsanız normal gibi bence. Kondisyon arttıkça hız da artar. Beslenme de iyi olursa uzun yolda ortalama hızınız artar. Tribanlar başlangıç seviyesi olsalar da fena bisikletler değiller. Düz yolda 30-35km/h ortalama yakalanabilecek kadar iyiler bence. Yol bisikletlerinde fiyat/performans arasındaki ilişki diğer bisiklet türlerindekine oranla daha küçük bence. Başlangıç seviyesi dağ bisikleti ile dağ bayır gezilirse jant, maşa ve vites sisteminin zarar görme olasılığı çok yüksek ve hız faktöründe ağırlığın payı büyük. Yol bisikletinde ise ağırlık ve biraz akıcılık dezavantajı haricinde 5-6 kat pahalı bisikletlerle aynı rotalarda sürüş yapılabiliyor. Tabi ki rampalarda kadro, jant ve akıcı bir vites sisteminin önemi büyük çünkü esneme, ilk hareket enerjisi, fazladan ağırlığında yukarı çıkartılması, daha fazla dişli ve seri vites vs hepsi hıza etki ediyor ama ama düz yolda farklar oldukça azalıyor bence. Kullandığım rotada 35 ortalama ile sürüş yapan gruplar var, bisikletlerinin en kötüsü salcano karbon aero kadro, 105 set ve iyi jantlar. Bu insanlar 35km/h ortalama ile sürüyorlar ama çok daha düzenli bir bisiklet geçmişleri var bana göre. 2000 Rakıma tırmanabiliyorlar. Hızlılar ama bunun tek sebebi iyi bisikletler değil, arkasında sıkı bir antrenman desteği olduğunu gözlemledim. O zaman triban 500'ün bu durumda benim için şimdilik yeterli olduğunu anladım. Daha sıkı antrenman yaparım veya maddi açıdan sorunum olmaz o zaman daha iyisini alırım ama şimdilik gereksiz gibi.
aynı düşünüyorum altındaki en pahalı en kaliteli olsa dahi sonuçta ona kumanda eden vücudumuz ve ülke şartlarında bu spora çok fazla para harcayabilen biri değiliz diye düşünekteyim
 
@__bisiklet__sever__ Facebook'taki gruplardan gördüğüm kadarıyla aliexpress'ten almak ucuza geliyor. Yerli sitelerde satılan tek ürün gördüm. Dişlisi vitesli bisiklet dişlisi kalınlığında (yani maks. 2 mm) fotodan anladığım kadarıyla. Sistemi 1/8" zincirle yapamadıktan sonra buna bu kadar para vermeye gerek yok. Zinciri istediğin dişliye geçirip ona göre boyutlandırılacak, hepsi bu kadar. Kasette hiç bir müdahaleye gerek olmadan kullanırsın.

Ruble vidalı ise, 14-18 arası bir diş seçeceğin için, sistemin uzun ömürlü olmasını istiyorsan rublenin dişlilerini çıkartıp kullanacağın dişliyi göbeğe en yakın konumda kullanman gerekiyor. Vidalı rublenin dişlilerini çıkarmak için çok büyük kuvvet lazım. 2 adet zincir kamçısı lazım. Mengene varsa ve 14'ten büyük bir dişli kullanacaksan, rubleyi mengeneyle en küçük dişlisinden tutarak tek kamçıyla da açabilirsin. Dişliyi göbeğe yaklaştırdığın için çemberi sola kaydırmak gerekecek. O işlemi bisikletçide yaptırırsın.

Yerli sitedeki ürün bu:
(link)

@Spartiat Yatay kızağa attırıcı tutturmak için küçük bir delme operasyonu yaptın sanırım?
 
Geri