Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Bu bisiklet sizce ne kadar eder?

Sanirim bircok
Sesli düşünüyorum,

2011 scott spark rc aldım. 9250₺ye (2020 Ekim)
- eskimiş iyi durumda olmayan Dt swiss jantları çıkarttım durumu sıfıra yakın olan Fulcrum metal 2 tubeless jantlar taktım. (Dt swiss çıkarttığım jantlar üretilmiyor sıfır satışı yok + fulcrum jantları sıfır fiyatı 1.000 euro [11.000 liracık] ama ben 1.300₺ye aldım. Bence bisikletin 2. El fiyatına direkt olarak 1.300₺ eklenir diye düşünüyorum]
- 3x9 xtr seti xt ile değiştirdim 1x 11 yaptım 2. El çok iyi durumda aldığım setin sıfır fiyatı gene 1.000 euro civarında [11.000 liracık] ama ben 1.000₺ verdim. Bence bisikletin 2. El fiyatına bu da 1.000₺ ekler diye düşünüyorum
- üzerinde bulunan crankbrothers pedalları ıskartaya çıkarıp sıfır shimano spd aldım geçen yıl 900₺ye. Bence bisikletin 2. El fiyatına 450₺ ekler artık 2. El olduğu için.
- iyi durumda olmayan fren disclerini shimano yüksek modeli ile değiştirdim (yüksek model diyorum çünkü 100₺ye de shimano var üşendim şimdi açıp bakmaya) 850₺ ona verdim. Bence bisikletin 2. El fiyatına 400₺ ekler artık 2. El olduğu için.
- sıfır fox seatpost dropper aldım. Sıfır ama sıfır alıp kullanmamış bir arkadaşımdan aldım. 1.500₺ye. Dükkandan almış olsaydım yani hakiki sıfır değeri 600$ yanlış hatırlamıyor isem. (5.800 liracık) bence bisikletin 2. El fiyatına 1.500₺ elkler bu.

Diğer eklemlerimi hiç satmam bile aydınlatma çamurluk VS bunlar harcalem aksesuarlar.

Şimdi sesli toplama yapayım: 2020 yılı ekonomik şartlarına göre;

9.250+1.300+1.000+450+400+1.500 = 13.900₺ Kasım 2020 ₺sine göre.

Türk liramız bugune kadar tam olarak %26 değer kaybetti.

Yani: 13.900 x 1.26 = 17.514₺

Ben bugun bu bisiklete 17.500 den ilan açsam çok yanlış bir fiyat biçmiş olmayacağımı düşünüyorum. Ya siz?

Bu arada bu bisikletin 2020 modeli 55.000₺ civarında. Zaten bu bahsettiğim parçaları ve bahsetmediklerimi tek tek bugun alıp toplasak. (2020 modeli için demiyorum, 2011 olanı sıfır parçalarla toplasak yaklaşım 50.000 ₺ nin üzerine çıkması işten bile değil.

Bana göre iyi durumda olan 2. El eşyalar ve araçlar kaç yıllık olduğuna da bakacak olursak %50 kadar altına inebilir sıfırının.
2020 modeli almış olan biri bile şu an 40.000 e rahatlıkla satması lazım bisikletini.
Alıntı yaptığınız yorumumundan hemen bir önceki yorumda bu aşağıdaki cümleyi kurmuştum;

"Örneğini vermiş olduğunuz bisikletin parçalarını oluşturan değişiklikler kullanım durumuna göre bisikletin değerini yükseltmeli olarak görüyorum. "

Yani bisikletin parçalarını oluşturan (yedek parçada diyebiliriz) grup set, jant, gidon, pedal gibi parçalar kullanım durumuna göre bence de bisikletin değerini yükseltmelidir.
Bisiklete değer katmayan, tamamen kişisel zevke göre eklenmiş "aksesuar grubu ürünler" satışı yükseltmemelidir.
Sizin de yorumunuz bu doğrultuda olduğundan dediklerine katılmaktayım.
 
Scudo
Sanirim bircok

Alıntı yaptığınız yorumumundan hemen bir önceki yorumda bu aşağıdaki cümleyi kurmuştum;

"Örneğini vermiş olduğunuz bisikletin parçalarını oluşturan değişiklikler kullanım durumuna göre bisikletin değerini yükseltmeli olarak görüyorum. "

Yani bisikletin parçalarını oluşturan (yedek parçada diyebiliriz) grup set, jant, gidon, pedal gibi parçalar kullanım durumuna göre bence de bisikletin değerini yükseltmelidir.
Bisiklete değer katmayan, tamamen kişisel zevke göre eklenmiş "aksesuar grubu ürünler" satışı yükseltmemelidir.
Sizin de yorumunuz bu doğrultuda olduğundan dediklerine katılmaktayım.

"aksesuarlar fiyatı yükseltmemeli" büyük bir genelleme değil mi?
İki yol bisikleti var, fiyatları ve özellikleri aynı. Biri alındığı gibi duruyor, diğerinde "aksesuar" olarak Garmin yol bilgisayarı, Varia RTL515, aynı ekosistemden ışık seti var. Yukarıdaki genelleme ile bunlar fiyatı yükseltmemeli, çünkü aksesuar.

Tabii bisikletini satmak isteyenlerin çoğunluğunun bisiklete yaptıkları her masrafı fiyata ekleme eğilimini de yanlış buluyorum. İşçilik hiçbir şekilde fiyata eklenmemeli (300 liraya yeni bakım yaptırdım diye fiyata 300 ekleyen var); eklenen bileşen fiyatı nasıl arttırıyorsa o takıldığında giden bileşen de fiyattan düşülmeli (kelebek gidon takınca gidonun tam parasını fiyata ekleyen var ama eski gidon da bisikletten gitti).

Sonuçta, alıcının işine yarayacak her şey fiyatı yükseltebilir; yaklaşık olarak ek olanlar ikinci el fiyatlarıyla, değişim olanlar ise takılanın ikinci el fiyatından sökülenin ikinci el fiyatı düşülerek.

Mesela 500 liralık yol bilgisayarı vardır, ikinci el diye ve işime yarayacaksa 200 liraya onu sayarım; komple çanta seti vardır, ona bir bedel biçerim ama mesela Tourney set sökülüp Acera takıldıysa Acera'nın yeni fiyatının ürüne eklenmesini gerçekçi bulmam, onun ikinci el fiyatını ekler, sökülen Tourney setin ikinci el fiyatını kafamda toplamdan düşerim.

Finalde malın alıcısı olarak işime yarayacak tüm aksesuarlara uygun bedel eklenmesini kabul ederim, istemediklerim ise satıcıda kalabilir ya da bedelsiz verirse alırım.

En azından bisiklete değer biçerken bu gözle bakıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Uğurlu
"aksesuarlar fiyatı yükseltmemeli" büyük bir genelleme değil mi?
İki yol bisikleti var, fiyatları ve özellikleri aynı. Biri alındığı gibi duruyor, diğerinde "aksesuar" olarak Garmin yol bilgisayarı, Varia RTL515, aynı ekosistemden ışık seti var. Yukarıdaki genelleme ile bunlar fiyatı yükseltmemeli, çünkü aksesuar.

Tabii bisikletini satmak isteyenlerin çoğunluğunun bisiklete yaptıkları her masrafı fiyata ekleme eğilimini de yanlış buluyorum. İşçilik hiçbir şekilde fiyata eklenmemeli (300 liraya yeni bakım yaptırdım diye fiyata 300 ekleyen var); eklenen bileşen fiyatı nasıl arttırıyorsa o takıldığında giden bileşen de fiyattan düşülmeli (kelebek gidon takınca gidonun tam parasını fiyata ekleyen var ama eski gidon da bisikletten gitti).

Sonuçta, alıcının işine yarayacak her şey fiyatı yükseltebilir; yaklaşık olarak ek olanlar ikinci el fiyatlarıyla, değişim olanlar ise takılanın ikinci el fiyatından sökülenin ikinci el fiyatı düşülerek.

Mesela 500 liralık yol bilgisayarı vardır, ikinci el diye ve işime yarayacaksa 200 liraya onu sayarım; komple çanta seti vardır, ona bir bedel biçerim ama mesela Tourney set sökülüp Acera takıldıysa Acera'nın yeni fiyatının ürüne eklenmesini gerçekçi bulmam, onun ikinci el fiyatını ekler, sökülen Tourney setin ikinci el fiyatını kafamda toplamdan düşerim.

Finalde malın alıcısı olarak işime yarayacak tüm aksesuarlara uygun bedel eklenmesini kabul ederim, istemediklerim ise satıcıda kalabilir ya da bedelsiz verirse alırım.

En azından bisiklete değer biçerken bu gözle bakıyorum.
Genelleme değildir, sadece benim bakış açıma göre bisiklete biçtiğim değerdir. Zaten diğer yorumlarıma bakarsanız aşağı yukarı sizin bu yorumunuzla aynı görüşteyiz.
Garmin yol bilgisayarı takılı veya ışık seti olan bir bisiklet benim görüşüme göre bisikletin ikinci el değerini yükseltmemeli diyebilirim. Ben onları bisiklet üzerinde almayı tercih etmeyebilirim.

Genel olarak şunu belirtebilirim;
sıfır olarak satın alınıp bisiklete montajı yapılan herhangi bir yedek aksam ve aksesuar artık ikinci el statüsünde olup sıfırı fiyatına bisikletin değerine eklenmemelidir.
Siz de zaten bu doğrultuda yorum yapmışsınız.
 
(link)

Burada cinsine göre kilosuyla çarpabilirsiniz.
Müthis, iste aradigim cevap. Kilosu 4,60 dan 3 kilo gelse 1-2lirada biz eklesk ortalama 15Tl cepte. Iyi para, ali expressden bir lamba alirim. :koptum:


40-50 bin liralar sıfır fiyatlar bazında. Açıkçası benim bir bisiklete ayırabilecek öyle bir bütçem yok. Ki bugun 2003 model 160 binde benzinli LPG li bir peugeot 307 sw ne kadar temiz olursa olsun 113.000 liracığa müşteri buluyorsa, 1993 model bir subaru impreza 1.6 sw boyalı ve masraf ister durumda 60.000 liracığa alıcı buluyorsa, 15 ay önce 7.500-10.000₺ civarında bir 94 model Renault 9 broadway bugun 35.000 liracığa, 1990 model Renault 21 concorde 31.500 liracığa satılıyorsa, herkes istediği hayali kurabilmelidir, hatta kurmalıdır da, çünkü eğer son 2 sene içinde elinde avucu da neyi varsa gözüne far tutulmuş tavşan gibi ya da birilerinin önerdiği gibi Türk lirasında bekleyenler maalesef şu an paralarının ne kadar değer kaybettiğini yeni anlar hale geldiler. Zaten hayal kurmaktan başka şansımız kalmayacak yakın zamanda.

Kendi adıma söyleyeyim.
1. Bisikletim yukarıda yazdım 2011 scott
2.bisikletim 2000 scot rc
3. Bisikletim yeni aldım beldesan 1991 model.
Aracım 2008 model peugeot.

Kendi adıma,
- sıfır bisiklet almak,
- sıfır herhangi bir araç almak, HAYAL.

Ben sizden sedece bir kac tane fotograf istemistim, hangi ara bisikletten araba ticaretine geldik de 2. el arac fiyatlari yaziyoruz anlamadimki.

Evet bisiklete ayırabilecek öyle bir bütçemiz olmadigini da bu listeden görmüs olduk.
1. Bisikletim yukarıda yazdım 2011 scott
2.bisikletim 2000 scot rc
3. Bisikletim yeni aldım beldesan 1991 model.

Hayirli cumalar diliyor ve Allah daha cok versin diyorum.
 
Sesli düşünüyorum,

2011 scott spark rc aldım. 9250₺ye (2020 Ekim)
- eskimiş iyi durumda olmayan Dt swiss jantları çıkarttım durumu sıfıra yakın olan Fulcrum metal 2 tubeless jantlar taktım. (Dt swiss çıkarttığım jantlar üretilmiyor sıfır satışı yok + fulcrum jantları sıfır fiyatı 1.000 euro [11.000 liracık] ama ben 1.300₺ye aldım. Bence bisikletin 2. El fiyatına direkt olarak 1.300₺ eklenir diye düşünüyorum]
- 3x9 xtr seti xt ile değiştirdim 1x 11 yaptım 2. El çok iyi durumda aldığım setin sıfır fiyatı gene 1.000 euro civarında [11.000 liracık] ama ben 1.000₺ verdim. Bence bisikletin 2. El fiyatına bu da 1.000₺ ekler diye düşünüyorum
- üzerinde bulunan crankbrothers pedalları ıskartaya çıkarıp sıfır shimano spd aldım geçen yıl 900₺ye. Bence bisikletin 2. El fiyatına 450₺ ekler artık 2. El olduğu için.
- iyi durumda olmayan fren disclerini shimano yüksek modeli ile değiştirdim (yüksek model diyorum çünkü 100₺ye de shimano var üşendim şimdi açıp bakmaya) 850₺ ona verdim. Bence bisikletin 2. El fiyatına 400₺ ekler artık 2. El olduğu için.
- sıfır fox seatpost dropper aldım. Sıfır ama sıfır alıp kullanmamış bir arkadaşımdan aldım. 1.500₺ye. Dükkandan almış olsaydım yani hakiki sıfır değeri 600$ yanlış hatırlamıyor isem. (5.800 liracık) bence bisikletin 2. El fiyatına 1.500₺ elkler bu.

Diğer eklemlerimi hiç satmam bile aydınlatma çamurluk VS bunlar harcalem aksesuarlar.

Şimdi sesli toplama yapayım: 2020 yılı ekonomik şartlarına göre;

9.250+1.300+1.000+450+400+1.500 = 13.900₺ Kasım 2020 ₺sine göre.

Türk liramız bugune kadar tam olarak %26 değer kaybetti.

Yani: 13.900 x 1.26 = 17.514₺

Ben bugun bu bisiklete 17.500 den ilan açsam çok yanlış bir fiyat biçmiş olmayacağımı düşünüyorum. Ya siz?

Bu arada bu bisikletin 2020 modeli 55.000₺ civarında. Zaten bu bahsettiğim parçaları ve bahsetmediklerimi tek tek bugun alıp toplasak. (2020 modeli için demiyorum, 2011 olanı sıfır parçalarla toplasak yaklaşım 50.000 ₺ nin üzerine çıkması işten bile değil.

Bana göre iyi durumda olan 2. El eşyalar ve araçlar kaç yıllık olduğuna da bakacak olursak %50 kadar altına inebilir sıfırının.
2020 modeli almış olan biri bile şu an 40.000 e rahatlıkla satması lazım bisikletini.
Tabi şansınızı deneyin ama bence ikinci el 10 yıllık mass production bir bisiklete, klasik bir değeri olmadıkça bu tutarı verecek müşteri zor bulursunuz. Bisikletinize hobi amaçlı 17500 verecek çoğu kişi zaten sıfırını da alacak güce sahiptir. (Ben de ileride maddi gücüm olur da böyle bir bisiklete heveslenirsem öyle yapacağım. İstediğim renk, donanım, ölçüde ve garantili olarak) Dolayısıyla ikinci elde satılacak bisiklet özel bir bisiklet olmalı ki bu fiyat düzeylerinde dahi sıfırının yarısı kadar para edebilsin.
Normalde bir malin fiyatı arttıkça sıfırı ile ikinci el arasındaki makas artar. %50-%75 gibi oranlar genelde daha düşük fiyatlı bisikletler için işe yarar.
Bunun bir istisnası bisikletin hobi değil de yarış için kullanımı ve iyi bisiklete sahip olmak zorunluluğu duyan sporcular tarafından alınmak istenmesidir. Ona diyecek bir şey yok. Adamın/kadının olabilecek en iyi bisikleti olabildiğince ucuza mal etmesi lazım. Zaten onlarda bisiklet çabuk hırpalanacağından masrafları minimumda tutmak için böyle fiyatlara da müşteri olabilir.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Tabi şansınızı deneyin ama bence ikinci el 10 yıllık mass production bir bisiklete, klasik bir değeri olmadıkça bu tutarı verecek müşteri zor bulursunuz. Bisikletinize hobi amaçlı 17500 verecek çoğu kişi zaten sıfırını da alacak güce sahiptir. (Ben de ileride maddi gücüm olur da böyle bir bisiklete heveslenirsem öyle yapacağım. İstediğim renk, donanım, ölçüde ve garantili olarak) Dolayısıyla ikinci elde satılacak bisiklet özel bir bisiklet olmalı ki bu fiyat düzeylerinde dahi sıfırının yarısı kadar para edebilsin.
Normalde bir malin fiyatı arttıkça sıfırı ile ikinci el arasındaki makas artar. %50-%75 gibi oranlar genelde daha düşük fiyatlı bisikletler için işe yarar.
Bunun bir istisnası bisikletin hobi değil de yarış için kullanımı ve iyi bisiklete sahip olmak zorunluluğu duyan sporcular tarafından alınmak istenmesidir. Ona diyecek bir şey yok. Adamın olabilecek en iyi bisikleti olabildiğince ucuza mal etmesi lazım. Zaten onlarda bisiklet çabuk hırpalanacağından masrafları minimumda tutmak için böyle fiyatlara da müşteri olabilir.
Bravo, güzel bir aciklama. Tabiki anlayana.
 
Eylül 2019 da toplamıştım bisikletimi (5,7 o zamanın kuru)
Bugün kur 9,96. Dolar 1.75 kat artmış. Maşıma bakıyorum 1.2 kat artmış, yani ben 0,55 kat fakirleşmişim.
Bu gün yemeden içmeden maaşımı bir kenara koyarsam 14 ay da bisikletimi alabiliyorum. Fakirleştiğim fark öyle bir fark ki, sadece o fark tutarını 2 yıl biriktirirsem bisikletimi alacak paraya ulaşabiliyorum.
 
Tabi şansınızı deneyin ama bence ikinci el 10 yıllık mass production bir bisiklete, klasik bir değeri olmadıkça bu tutarı verecek müşteri zor bulursunuz. Bisikletinize hobi amaçlı 17500 verecek çoğu kişi zaten sıfırını da alacak güce sahiptir. (Ben de ileride maddi gücüm olur da böyle bir bisiklete heveslenirsem öyle yapacağım. İstediğim renk, donanım, ölçüde ve garantili olarak) Dolayısıyla ikinci elde satılacak bisiklet özel bir bisiklet olmalı ki bu fiyat düzeylerinde dahi sıfırının yarısı kadar para edebilsin.
Normalde bir malin fiyatı arttıkça sıfırı ile ikinci el arasındaki makas artar. %50-%75 gibi oranlar genelde daha düşük fiyatlı bisikletler için işe yarar.
Bunun bir istisnası bisikletin hobi değil de yarış için kullanımı ve iyi bisiklete sahip olmak zorunluluğu duyan sporcular tarafından alınmak istenmesidir. Ona diyecek bir şey yok. Adamın/kadının olabilecek en iyi bisikleti olabildiğince ucuza mal etmesi lazım. Zaten onlarda bisiklet çabuk hırpalanacağından masrafları minimumda tutmak için böyle fiyatlara da müşteri olabilir.
Haklısınız fakat bir yerde yanlışınız var. Zaten 17.500 dediğim değer güncel fiyatının 1/4 üne tekabül ediyor. Açıkçası ben sıfır bisiklete o kadar para veremem. Alacak olsam 17.500 e alabileceğim bisikletler şu an sahip olduğum bisikletin yanına dahi yaklaşamaz. Tüm bu özelliklerle 11.250kg olacak. Hiç bir arıza ya da kusuru olmayacak. Şahsen hobi amaçlı değil tepe tepe kullanmak amaçlı böyle bir alışveriş yapardım ki zaten yaptım. 2020 Ekim ayında 9.250₺ verdim. O fiyata sıfır olan bisikletlerin hiç biri bu donanım ya da ağırlığa yaklaşmıyordu. Sadede specialised in bir modeli vardı sıfırı 11.000₺ o da hard tail (sadece ön amortisörlü) idi. Ben bunu tercih ettim.

Ayrıca hiç bir bisikletimi satmadım bu güne kadar. (ilk okul Çağı bmx vardı 1 tane o hariç)
Dolayısı ile satmak gibi bir niyetim zaten yok. Satsam da yerine ne alacağım o da ayrı bir konu. Ha macnur kalırsak o zaman bakarız 😉
Evet bisiklete ayırabilecek öyle bir bütçemiz olmadigini da bu listeden görmüs olduk.
1. Bisikletim yukarıda yazdım 2011 scott
2.bisikletim 2000 scot rc
3. Bisikletim yeni aldım beldesan 1991 model.

Hayirli cumalar diliyor ve Allah daha cok versin diyorum.
Amin. Fakat gene bir yanlış anlaşılma ile karşı karşıyayız.
Bisiklete ayıracak bütçem hiç yok demedim. Bugün bir bisiklete verecek 40-50 bin lira bütçem yok dedim. İstediğiniz tarafa çekersiniz fakat bunu açıkça belirtmiştim.
Listedeki bisikletler öyle ahım şahım maliyetler değil. Bir tanesini zaten yazdım ne kadar bütçeli olduğunu. Beldesan olan bana 2.000 e geldi. Üzerine 1.500 masraf ettim. Diğer scott ise 1999 ağustos ayında doların 444.000 lira olduğu yani 6 sıfır atılmadan önce, bugünün parası ile söylemek gerekirse 0.44₺/dolar iken 1.500$ idi. (bugüne kadar dolarda %20 enflasyon olsa 22 yılda, bugünün 1.800$'ı. Yani bugünün parası ile 17.000 küsür lira yapıyor.) 1999 yılının alım gücü de bugüne kadar çok daha fazla idi.

Neyse temenniniz için teşekkür ederim Allah hepimize gönlüne göre versin fakat kinaye yaparak imalarda bulunarak taşlamak hoş değil. Sizi itham etmemişken, sadece günümüz ekonomik şartlarını ortaya koymak için araç alım satım bir kaç örnek vermişken, dikkati başka tarafa çekerek garip bir cevap vermişsiniz.
Amacım tartışmak değil. Ama bu yukarıdan bakan tavırlar oldum olası hoşuma gitmiyor. Doğru dürüst mesajlar ve cevaplar yazamaya gayret ediyorum alaycı tavırlar hoş değil.

Allah sizin de gönlünüze göre versin.
 
Son düzenleme:
Sonumuz böyle olmasın da. Bir süre sonra araba alabilen insanlar araba alamaz hale gelecek, o zaman bisikletlerin fiyatı arttığı halde artık araba alamayan insanlar da bisiklet almaya başlayınca daha çok satılabilir hale gelebilir🙂

(link)
 
Sahip olduklarımıza değer biçmek çok ticari bir yaklaşım gibi..
Değer kavramı, öncelikle genel anlamda kişinin nesne ile ilişkisinden doğan nitelik olarak anlaşılır. ... Değer'in bir başka ya da ikinci bir anlamı ise, kişinin kendi kişiselliğinin dışında, yani insanın deneyimlerinin dışında kendi başına varolan kendinde bir nitelik olarak anlaşılır.
Yani ikinci el tüm ürünlerin " değeri " tamamen subjektif ve göreli bir durumdur. Piyasa koşulları içinde değişkenlik gösteren algılara göre güncellenir...
 
WhatsApp Image 2021-11-29 at 00.07.00.jpeg
Kadro Giant Advanced 3 Karbon
Maşa Rock Shox reba
Jant Set DT Swiss XM 1501
Fren Set XT M8000
Vides Set XTR M9000
Sele-Sele Kelepçesi Ritchey Karbon
Sele Selle italia

FİYAT??
 
Şu anda bir bisikletimin olmasının değeri paha biçilemez. (Mosso gvl 290) : ) Siteleri bir çek edin %25-30 dan başlaya yeni zamlarla karşılaşacaksınız. Bazı siteler şu an için fiyat bölümünü kaldırmış.... (ÖRNEK. İlgi alanım olduğu için, Carraro CRT Trail eski fiyat 10.649,00 yeni fiyat 13.152,75-14.398,80 arası. )
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
merhaba 2018 model temiz kron xc1000 U6 racing dağ bisikletimi satmak istiyorum sizce ne kadar eder ? Yardımcı olursanız sevinirimWhatsApp Image 2021-12-08 at 16.46.42 (1).jpeg
 
merhaba 2018 model temiz kron xc1000 U6 racing dağ bisikletimi satmak istiyorum sizce ne kadar eder ? Yardımcı olursanız sevinirim279103 dosyayı görüntüle

Yaklaşık (link) ile yakın zamanda fiyatlar çok yükseldiği için (link) bir fiyat eder ama bir bakım yapıp resimleri güncellemekte fayda var. Özellikle 2. resim, biraz da 3 ve 6. resimler bakımsız göstermiş.
 
  • Beğen
Tepkiler: kimyacı
haklısınız uzun süredir ilgilenemiyorum. İlginiz için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
20210808_135255.jpg
2021 temmuz ayında kullanıma başladığım bisan rx9300. karbon maşa sora set. şuan kendisinin 0 fiyatı 11 bin tl olarak gösteriliyor ama sahibinden sitesinde 4000 e satmaya devam edenler var. sizce gerçek fiyatı nedir? bisiklet inanılmaz bakımlıdır ve eylül ayından beri kullanılmıyor en ufak hatası yok 1000km kullanmıştım. şuan kendisinden ayrıyım kendisini çok seviyorum ama hiç binme fırsatım olmazsa teklifleri gözden geçireceğim
 
  • Beğen
Tepkiler: _Madmexx _
Benim profil fotoğrafımda ki bisikletimda satılık. hatasız boyasız. sadece 2900 tl trameri var motoru %95.
 
Geri