Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro CR 062 hakkında

@Ahmet Telçeken hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın. Bu kadronun en beğendiğim rengi 👍
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet Telçeken
Scudo
Bu bisiklet aero bir kadroya ve yokuş için biraz sert dişli oranlarına sahip. Ancak yine de yokuşlar da nasıl performans sergilediğini merak ediyorum. Peugeot r13 yokuş için daha iyi bir bisiklet gibi duruyor ancak 062 nin üzerindeki donanımlar insanın aklını karıştırıyor. Bu bisikleti yokuşlar da kullanan varsa nasıl hissettirdiğini yazabilir mi?
Merhaba bende bu bisikletin 50 kadro olanı var kayseride yaşıyorum ve bildiğiniz gibi erciyes dağı tırmanışı meşhurdur yaklaşık 20 km boyunca sadece yukarı çıkıyorsunuz :) Yaklaşık olarak strava verilerine göre 1250 1300 mt bir tırmanış var
Ben daha önceden geotech air 28-3 kullanıyordum kadro olarak çok güzel bir bisikletti ve carraronun bu modeline nazaran hafiftide.
Tabi yaklaşık 1 sene sonra bu bisikleti aldım geotech i satmıştım 1 sene bisikletsiz takıldım geotech ile ben çok rahat çıkıyordum erciyesi tabi buna antreman kondisyon farkı vardı şuan ne antreman var ne kondisyon ama carraro yokuşta beklediğim kadar yormadı beni gayet rahat zaman zaman zorlandığım kısımlar oldu fakat o benim antremansızlıktan dolayı oldugunu biliyorum bisiklet düz yolda çok akıcı ama yokuşlarda galiba bir tık geride kalıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emert20 ve benben
Merhabalar,
Ben de CR 062 almayı düşünüyorum. Boyum 183cm 54 ve 56 kadro boyu arasında kaldım. .Hangisini seçmemi tavsiye edersiniz?
Eğer performans amaçlı sürecek iseniz 54 kadro yeterli olabilir
 
Merhaba bende bu bisikletin 50 kadro olanı var kayseride yaşıyorum ve bildiğiniz gibi erciyes dağı tırmanışı meşhurdur yaklaşık 20 km boyunca sadece yukarı çıkıyorsunuz :) Yaklaşık olarak strava verilerine göre 1250 1300 mt bir tırmanış var
Ben daha önceden geotech air 28-3 kullanıyordum kadro olarak çok güzel bir bisikletti ve carraronun bu modeline nazaran hafiftide.
Tabi yaklaşık 1 sene sonra bu bisikleti aldım geotech i satmıştım 1 sene bisikletsiz takıldım geotech ile ben çok rahat çıkıyordum erciyesi tabi buna antreman kondisyon farkı vardı şuan ne antreman var ne kondisyon ama carraro yokuşta beklediğim kadar yormadı beni gayet rahat zaman zaman zorlandığım kısımlar oldu fakat o benim antremansızlıktan dolayı oldugunu biliyorum bisiklet düz yolda çok akıcı ama yokuşlarda galiba bir tık geride kalıyor.
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Bisikleti hiç tartma şansınız oldu mu ne kadar geliyor?
 
  • Beğen
Tepkiler: OrhanOzkaya
Selam arkadaşlar bu forumu yaklaşık 8 aydır takip ediyorum, burasıda carraro için açılmış bir konu,merak ettiğim aramızda carraro fire 1.1 c full Carbon kullanan var mı.
Eğer varsa bir sorum olacak carraro 062 de sele borusu aliminyum,benim bisiklet carraro fire 1.1 resimlere baktığım zaman sele boruları aynı gibi ama ben fire modelinde karbon diye biliyorum.aydınlatırsanıx sevinirim
Eğer varsa bir sorum olacak carraro 062 de sele borusu aliminyum,benim bisiklet carraro fire 1.1 resimlere baktığım zaman sele boruları aynı gibi ama ben fire modelinde karbon diye biliyorum.aydınlatırsanıx sevinirim
 

Dosyalar

  • IMG_20211129_130238.jpg
    IMG_20211129_130238.jpg
    154,8 KB · Okunma: 58
Selam arkadaşlar bu forumu yaklaşık 8 aydır takip ediyorum, burasıda carraro için açılmış bir konu,merak ettiğim aramızda carraro fire 1.1 c full Carbon kullanan var mı.
Eğer varsa bir sorum olacak carraro 062 de sele borusu aliminyum,benim bisiklet carraro fire 1.1 resimlere baktığım zaman sele boruları aynı gibi ama ben fire modelinde karbon diye biliyorum.aydınlatırsanıx sevinirim
Eğer varsa bir sorum olacak carraro 062 de sele borusu aliminyum,benim bisiklet carraro fire 1.1 resimlere baktığım zaman sele boruları aynı gibi ama ben fire modelinde karbon diye biliyorum.aydınlatırsanıx sevinirim
Selam,
Sele boruları aynı değil, sizinki karbon, birbirine uymuyor.
 
Bende biraz önce öğrndim bir üyeden.katoloğunda karbon diye yazıyor.atlamışım o bölümü okumayı.teşekkür ederim
 
Merhaba
2018 cr 062 lerde ruble 11-28 bildiğim kadarıyla aktarıcı 11-32 rubleyi destekler mi, birde bisikletin geometrisi 2018 için endurance ye mi yakın aero ya mı
 
11-32 yi bilmiyorum ama 2019 cr 62 de 11-30 kullandım. Geometri olarak endurance diyemeyiz. 52 kadro için üst boru 54 cm. Bu da uzanma mesafesini artırıyor.
 
268335 dosyayı görüntüle268335 dosyayı görüntüle


Arkadaşlar bu sele borusunun tam ayrıldığı ek yerinde son zamanlarda oluşan bı açılma oluştu oklarla gösterdiğim gibi arkaya veya öne doğru oturuş pozisyonuna göre oynama yapıyor. Bu sorunla karşılaşan var mı ?

Sürüşte ayriyetten rahatsız ediyor selenin altındaki somunlara da selenin ileri geri ayarını da çok bozmamak için fazla da ellemedim.

Selamlar,

Buna bir çözüm bulabildiniz mi? Bende de aynı durum var da.
 
Selamlar,

Bisikletimin selesinin birleşim yerinde bir açılma vardı. Ben de zaten ağır olan sele borusunu değiştirmek için araştırmalara başlamıştım. Hatta carraro'dan sele ölçülerini de aldım, şöyle bir bilgi geldi <SELE SAPI ALÜMİNYUM AERO SELE SAPIL:350mmYH-051(1,6T)PROFİL İÇİN MIN INSTERT ÇİZGİLİ>

Bugün, acaba farklı bir değer yazar mı diye sele borusunun altında bakmak istedim ve sele elimde kaldı: )

Bu açılmayı yaşamış ve çözüm bulmuş biri var mıdır forumda? Yeni bir sele borusu almak ya da carraro'dan sele borusunu yenisiyle değiştirmek vs gibi.


Ekran Resmi 2021-12-25 18.27.33.png
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: fatihgocmez
Selamlar,

Bisikletimin selesinin birleşim yerinde bir açılma vardı. Ben de zaten ağır olan sele borusunu değiştirmek için araştırmalara başlamıştım. Hatta carraro'dan sele ölçülerini de aldım, şöyle bir bilgi geldi <SELE SAPI ALÜMİNYUM AERO SELE SAPIL:350mmYH-051(1,6T)PROFİL İÇİN MIN INSTERT ÇİZGİLİ>

Bugün, acaba farklı bir değer yazar mı diye sele borusunun altında bakmak istedim ve sele elimde kaldı: )

Bu açılmayı yaşamış ve çözüm bulmuş biri var mıdır forumda? Yeni bir sele borusu almak ya da carraro'dan sele borusunu yenisiyle değiştirmek vs gibi.
Hocam orası loctite gibi bir yapıştırıcı ile yapıştırılır,değiştirmeye gerek yok bence

279120 dosyayı görüntüle
 
  • Beğen
Tepkiler: erincu
Selamlar,

Bisikletimin selesinin birleşim yerinde bir açılma vardı. Ben de zaten ağır olan sele borusunu değiştirmek için araştırmalara başlamıştım. Hatta carraro'dan sele ölçülerini de aldım, şöyle bir bilgi geldi <SELE SAPI ALÜMİNYUM AERO SELE SAPIL:350mmYH-051(1,6T)PROFİL İÇİN MIN INSTERT ÇİZGİLİ>

Bugün, acaba farklı bir değer yazar mı diye sele borusunun altında bakmak istedim ve sele elimde kaldı: )

Bu açılmayı yaşamış ve çözüm bulmuş biri var mıdır forumda? Yeni bir sele borusu almak ya da carraro'dan sele borusunu yenisiyle değiştirmek vs gibi.


279120 dosyayı görüntüle
Merhaba benzer sorun benim 042 modelinde de var. Henüz elimde kalmadı ama önden 1 milim kadar belki ayrılma var. Yaşadığım yerdeki servise söyledim garanti belgesi ve faturalarla carraro ile iletişime geçtiler. Bakalım nasıl sonuçlanacak? Siz de bir gelişme var mı?
 
Merhaba benzer sorun benim 042 modelinde de var. Henüz elimde kalmadı ama önden 1 milim kadar belki ayrılma var. Yaşadığım yerdeki servise söyledim garanti belgesi ve faturalarla carraro ile iletişime geçtiler. Bakalım nasıl sonuçlanacak? Siz de bir gelişme var mı?
Geçmiş olsun size de.

Maalesef yok. 18 gün oldu, 3 gün önce aradım ama Carraro, servise dönüş yapmamış henüz. Bekliyorum ben de. Kullanıma engel değil diye çok da acele etmiyorum.

Süreç sonunda garantiden değiştirmeleleri lazım ama kabul etmeseler bile yeni sele siparşi isteyip değiştireceğim.
 
Geçmiş olsun size de.

Maalesef yok. 18 gün oldu, 3 gün önce aradım ama Carraro, servise dönüş yapmamış henüz. Bekliyorum ben de. Kullanıma engel değil diye çok da acele etmiyorum.

Süreç sonunda garantiden değiştirmeleleri lazım ama kabul etmeseler bile yeni sele siparşi isteyip değiştireceğim.
Kullanıma engel olmasa da riskli bir durum. Dediğiniz gibi garantiden değiştirmeleri lazım. Olumsuz sonuçlansa bile yeni sele siparişini nereden vermeyi düşünüyorsunuz? Ben internette araştırıp baktım ama bulamadım bizim borudan. Standartların dışında bir üretimi var sanırım. Aslında bu iyi bir şey değil. Belki on sene kullanacağım bu bisikleti ama sonradan değişen boru da yıllar sonra aynı sorunu yaşarsam koca kadro çöp mü olacak yani? İlginç...
 
Kullanıma engel olmasa da riskli bir durum. Dediğiniz gibi garantiden değiştirmeleri lazım. Olumsuz sonuçlansa bile yeni sele siparişini nereden vermeyi düşünüyorsunuz? Ben internette araştırıp baktım ama bulamadım bizim borudan. Standartların dışında bir üretimi var sanırım. Aslında bu iyi bir şey değil. Belki on sene kullanacağım bu bisikleti ama sonradan değişen boru da yıllar sonra aynı sorunu yaşarsam koca kadro çöp mü olacak yani? İlginç...
062 kulübünde bir arkadaşımız direkt ayrılmış halinin fotoğrafını atmıştı, olay Carraronun bu parçayı iki ayrı parçadan yapıp kaynaklamaması veya düzgün yapıştırmaması kaynaklı, kıytırık bir yapıştırıcı sürüp geçmişler, görünen o ki ilerleyen dönemde hepimizin başına gelecek, kaliteli bir epoksi yapıştırıcı ile yapıştırmak yeterli çözüm olacaktır. Sele borusunu değiştirseler yine aynı borudan yollayacaklar.
 
062 kulübünde bir arkadaşımız direkt ayrılmış halinin fotoğrafını atmıştı, olay Carraronun bu parçayı iki ayrı parçadan yapıp kaynaklamaması veya düzgün yapıştırmaması kaynaklı, kıytırık bir yapıştırıcı sürüp geçmişler, görünen o ki ilerleyen dönemde hepimizin başına gelecek, kaliteli bir epoksi yapıştırıcı ile yapıştırmak yeterli çözüm olacaktır. Sele borusunu değiştirseler yine aynı borudan yollayacaklar.
Epoksi inşallah ilerisi için iş görür. Belki bu sorunun farkına vardıktan sonraki üretimler de o noktaya daha fazla dikkat edip önlem almışlardır. Bize de öyle boru yollarlar diye ümit ediyorum 😁
 
Epoksi inşallah ilerisi için iş görür. Belki bu sorunun farkına vardıktan sonraki üretimler de o noktaya daha fazla dikkat edip önlem almışlardır. Bize de öyle boru yollarlar diye ümit ediyorum 😁
Bu fiyat bandında üretim yapan bir üreticiden beklenmeyecek hareket :)
 
  • Hahaha
Tepkiler: necmeddin
Geri