Scudo Sports

Carraro Cr Race 062 Kulübü

Evet abi 30 a geçmeyi planlıyorum veya bana önerebileceğin kaliteli bir 28 lastik mevcut mu? Continental bakıyordum fakat geçen hafta 80kmlik keyifi bir tur da bir abimizin lastiği patladı ve lastiği janttan çıkarmak için 3 kişi uğraştık, 28c continental lastik idi modelini hatırlamıyorum fakat google da araştırma yapınca continental 28c lastiği çıkarmakta hemen hemen herkes zorlanmış.

Racer istediğim gibi olunca başka lastik pek araştırmadım.
Marathon'un 28mm modeli olan serilerin bakılabilir, normal (link)gibi.
(link) ya da (link) olabilir ama zırhta zayıf kalırlar.
(link) olabilir ama yukarıdaki Rubino hakkındaki görüşler muhtemelen bunun için de geçerlidir.
(link) olabilir. Forumda bunun hakkında bir yorum vardı ama şimdi bulamadım.
CST Xpedium'un 28'i olsa olabilirdi, her yerde (link)'i var.
Yol lastiklerine bakılabilir. (link) v.b.
Çıkmayan lastik bu mu: (link)


Çok konu dışı oldu, Carraro 062'liler sele borusuyla kovalayacak bizi.
 
Scudo
Arkadaşlar selam
Rubleyi 11-32'ye çevirmek için ekstra yapmamız gereken bir şey varmı? Yani sadece ruble alsam yeterli mi bu bisiklet için
 
Arkadaşlar selam
Rubleyi 11-32'ye çevirmek için ekstra yapmamız gereken bir şey varmı? Yani sadece ruble alsam yeterli mi bu bisiklet için

Arka attırıcı uzun bacaklı mı?
Bacağın arkasından bakabilirsiniz:
unknown.png


(link)(SS) ise 11-30'a kadar destekler, (link)(GS) ise 11-34'e kadar. Kısa ise wolftooth ya da (link)ile 11-32 kullanabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatihgok
Arka attırıcı uzun bacaklı mı?
Bacağın arkasından bakabilirsiniz:
unknown.png


(link)(SS) ise 11-30'a kadar destekler, (link)(GS) ise 11-34'e kadar. Kısa ise wolftooth ya da (link)ile 11-32 kullanabilirsiniz.

Teşekkürler şuan yanımda değil bisiklet. Bulunduğum rotalar ne kadar düz olsada eve ve işe olan güzergahlar 13 14 eğimleri görüyor. Yokuşlar bi hayli zorluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Yasin BAYRAM
Merhaba 062ciler. Bende gri 062 sahibiyim. Görür görmez çok beğenip almıştım beğenerek kullanıyorum.

Benim sorun lastikle. Arka lastik yolda patladı söktüm taktım pompayla şişirdim yoluma devam ettim hala da bir sıkıntı çıkarmadı.
Ama ön lastik patladıktan sonra iç lastiği değiştirdim kendi pompamla şişirdiğimde sonuna kadar hava bassamda bir türlü lastiğin bir kısmı janttan çıkmadı.
Sonra bisikletçide yeni bir iç lastikle değiştirerek taktırdım. Bisikletçi 7-8 kez indirip tekrar şişirdi sabunladı 1 saatte zar zor çıktı fakat akşama odada dururken patladı. bu sefer başka bisikletçiye götürdüm oda çok uzun uğraşlardan sonra lastiği janttan kurtardı ama aynı şekilde akşam evde kendi kendine patladı. Büyük ihtimalle yüksek basınçla anca janttan kurtarıyor lastik sonrasında patlıyor. evde iki kez kendim taktım aynı sonuç. Şu bir haftada İç lastiğe verdiğim parayla continental dış lastik alırdım.
Sizin de başınıza geldi mi üretim hatası mı yeni lastik mi alayım ? :(
 
Merhaba 062ciler. Bende gri 062 sahibiyim. Görür görmez çok beğenip almıştım beğenerek kullanıyorum.

Benim sorun lastikle. Arka lastik yolda patladı söktüm taktım pompayla şişirdim yoluma devam ettim hala da bir sıkıntı çıkarmadı.
Ama ön lastik patladıktan sonra iç lastiği değiştirdim kendi pompamla şişirdiğimde sonuna kadar hava bassamda bir türlü lastiğin bir kısmı janttan çıkmadı.
Sonra bisikletçide yeni bir iç lastikle değiştirerek taktırdım. Bisikletçi 7-8 kez indirip tekrar şişirdi sabunladı 1 saatte zar zor çıktı fakat akşama odada dururken patladı. bu sefer başka bisikletçiye götürdüm oda çok uzun uğraşlardan sonra lastiği janttan kurtardı ama aynı şekilde akşam evde kendi kendine patladı. Büyük ihtimalle yüksek basınçla anca janttan kurtarıyor lastik sonrasında patlıyor. evde iki kez kendim taktım aynı sonuç. Şu bir haftada İç lastiğe verdiğim parayla continental dış lastik alırdım.
Sizin de başınıza geldi mi üretim hatası mı yeni lastik mi alayım ? :(
Merhaba, lastik şişirsem de janttan çıkmadı derken janta tam oturmamasını mı kast ediyorsunuz? Çevirince yamuk bir görüntü oluyor gibi.
 
Evet oturmuyordu. Patlayınca anlamış oldum. Arkada sıkıntı olmadı önde oldu ne yapsam çözülmedi.
comtinental ultrasport aldım çok basitçe taktım. Benim gibi sorun yaşayan herkese tavsiye ederim.
 
Bendede ona benzer bi problem olmuştu.
Lastiği taktığımda lastik tam yerine oturmamıştı fakat ben lastiği biraz indirerek elimle lastiği sağa sola iyice oynattım sonra pompa ile 110 psi bastık tık tık yerine oturdu.
Her hafta trainer dan dolayı lastiği tak çıkar yapıyorum hafta sonu geliyor takıyorum hafta içi trainer lastiği takıyorum şuana kadar bi promlem olmadı sadece ilk takarken az bi hava vurup lastiği okşamak gerekiyor hadi olum dercesine :D
 
Bende arka tekerde sıkıntı yaşamadım o hemen oturuyor ama ön lastik beni çok uğraştırdı. 7-8 iç lastik ziyan oldu. 110 da oturuyor ama bu seferde basınçtan kendi kendine patlıyor evdeyken. Contilerin takmasıda çok kolay levye bile gerektirmiyor. Tavsiye ederim.
 
Herkese selamlar.
Carraro Race 062 model bisikletin ağırlık durumu hakkında, az çok fikir olması açısından bir çalışma yaptım.
Ağırlık bilgini vermeden önce bisikletim stok halde değildir.
Üzerinde ki ve değişen ekipmanlar şu şekilde
(link)
(link)
2 adet suluk kafesi ve pompa
(link)
2 adet sensör "hız ve kadans"

Bu haliyle ağırlık 9,115 kg olarak ölçtüm. İlgili görselleri ekliyorum.
Not: Pedallar takılı değildir.
 

Dosyalar

  • photo_2023-02-06_13-32-39.jpg
    photo_2023-02-06_13-32-39.jpg
    46,8 KB · Okunma: 132
  • photo_2023-02-06_13-32-38.jpg
    photo_2023-02-06_13-32-38.jpg
    67,7 KB · Okunma: 129
  • photo_2023-02-06_13-32-34.jpg
    photo_2023-02-06_13-32-34.jpg
    62,2 KB · Okunma: 126
  • photo_2023-02-06_13-32-32.jpg
    photo_2023-02-06_13-32-32.jpg
    30,6 KB · Okunma: 123
Teşekkürler güzel olmuş. Bu parçalarla fotolarını gönderirsen bu parçaları takmayı düşünenlere de yol göstermiş olursunuz.
 
Herkese selamlar.
Carraro Race 062 model bisikletin ağırlık durumu hakkında, az çok fikir olması açısından bir çalışma yaptım.
Ağırlık bilgini vermeden önce bisikletim stok halde değildir.
Üzerinde ki ve değişen ekipmanlar şu şekilde
(link)
(link)
2 adet suluk kafesi ve pompa
(link)
2 adet sensör "hız ve kadans"

Bu haliyle ağırlık 9,115 kg olarak ölçtüm. İlgili görselleri ekliyorum.
Not: Pedallar takılı değildir.
sele rahat mı acaba ? bende bakıyorum da böyle bir seleye? +100 +150 km üzeri sürüşlerde deneyimlediniz mi ?
 
sele rahat mı acaba ? bende bakıyorum da böyle bir seleye? +100 +150 km üzeri sürüşlerde deneyimlediniz mi ?

evet, ama sele tek başına çözüm değil, tayt da önemli.
+100 km yi jordanred airmesh pedli taytı ile deneyimim oldu. Sürüş sonunda kötü hissetmedim.
Teşekkürler güzel olmuş. Bu parçalarla fotolarını gönderirsen bu parçaları takmayı düşünenlere de yol göstermiş olursunuz.

Tam olarak ne demek istediniz anlayamadım. Bisiklet üzerinde ki parçaların fotolarını mı istiyorsunuz?
 
Genel fotoğraf olursa gidonu seleyi taktırmayı düşünen olabilir diye dedim
 
  • Beğen
Tepkiler: RmzBurak
Herkese selamlar. Bildiğiniz gibi bizim bisikletlerşn sele borusu gerçekten ağır. Bu yüzden kısaltmak ve ağırlığı düşürmek istiyorum.
Sormak istediğim şu.
Sele borusu en az kaç cm içeride olmalı?
 
Herkese selamlar. Bildiğiniz gibi bizim bisikletlerşn sele borusu gerçekten ağır. Bu yüzden kısaltmak ve ağırlığı düşürmek istiyorum.
Sormak istediğim şu.
Sele borusu en az kaç cm içeride olmalı?

Üstündeki sele borusunda "minimum insertion" işareti varsa ondan borunun alt ucuna kadar mesafe o boru için içeride kalacak olan ideal uzunluk. Benzer özelliklerdeki borularda da yaklaşık aynıdır.
Bendeki 6 sele borusunda bu uzunluk 10 cm +/- 1-2 mm. Hepsi 31.6 mm çaplı ve alüminyum. Başka kalınlık ve malzemede farklı bir minimum içerde olma uzunluğu olabilir.
 
Üstündeki sele borusunda "minimum insertion" işareti varsa ondan borunun alt ucuna kadar mesafe o boru için içeride kalacak olan ideal uzunluk. Benzer özelliklerdeki borularda da yaklaşık aynıdır.
Bendeki 6 sele borusunda bu uzunluk 10 cm +/- 1-2 mm. Hepsi 31.6 mm çaplı ve alüminyum. Başka kalınlık ve malzemede farklı bir minimum içerde olma uzunluğu olabilir.
Söküp hemen bakıyorum.
Düzenleme:
Sele borusunu söktüm.
Sadece boru 35 cm uzunluğunda
Min. İnsertion yazısı ise yukarıdan 23.cm aşağıda. Yazıdan sonra 12 cm var. O parçayı kesebilir miyim yani?
Ayrıca kesebilirsem yine orijinali gibi çapraz mı kesmeliyim
 

Dosyalar

  • 20230225_174705.jpg
    20230225_174705.jpg
    64 KB · Okunma: 62
  • 20230225_181302.jpg
    20230225_181302.jpg
    28,9 KB · Okunma: 62
  • 20230225_181323.jpg
    20230225_181323.jpg
    50 KB · Okunma: 59
Söküp hemen bakıyorum.
Düzenleme:
Sele borusunu söktüm.
Sadece boru 35 cm uzunluğunda
Min. İnsertion yazısı ise yukarıdan 23.cm aşağıda. Yazıdan sonra 12 cm var. O parçayı kesebilir miyim yani?
Ayrıca kesebilirsem yine orijinali gibi çapraz mı kesmeliyim

Minimum insertion kısmından aşağı uca kadar 12 cm varsa, her zaman 12 cm içeride kalacak kadar kesmek lazım. Yani seleyi takıp ihtiyaç kadar yükseltip kadroya girdiği yere işaret konarak o işaretten 12 cm aşağıdan kesilebilir. İlk resimdeki 10.5 cm civarındaki çizgi borunun kadroya girdiği yerin işaretiyse ondan 12 cm aşağısı doğru yer.
Çapraz kesme bence ağırlık kazancı için. Boru arkaya doğru zorlandığı, öne doğru hiç zorlanmadığı için önü uzun, arkası kısa, oradaki ağırlığın önemli bir kısmında kurtulunmuş oluyor. Farklı bir nedeni varsa bilmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: RmzBurak
Minimum insertion kısmından aşağı uca kadar 12 cm varsa, her zaman 12 cm içeride kalacak kadar kesmek lazım. Yani seleyi takıp ihtiyaç kadar yükseltip kadroya girdiği yere işaret konarak o işaretten 12 cm aşağıdan kesilebilir. İlk resimdeki 10.5 cm civarındaki çizgi borunun kadroya girdiği yerin işaretiyse ondan 12 cm aşağısı doğru yer.
Çapraz kesme bence ağırlık kazancı için. Boru arkaya doğru zorlandığı, öne doğru hiç zorlanmadığı için önü uzun, arkası kısa, oradaki ağırlığın önemli bir kısmında kurtulunmuş oluyor. Farklı bir nedeni varsa bilmiyorum.
Kadro yapısı gereği o tipte büyük ihtimalle sene borusu. Aero bisikletlerde en alta gelen kısım o şekilde kavisli olduğu için sele borusuda o şekilde olabilir.
 
CR Race 022 de ben kendim kısalttım. Üzerine de zımpara yaptım mis gibi oldu.
 
Geri