Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro CR-Tour World hakkında bilgisi olan var mı?

@Lordofhordes
Bisiklet için hayırlı olsun, sele için geçmiş olsun. Bana mı öyle geldi bilmiyorum ama carraro'dan ürün alırken sıkıntı olmuyor fakat işin düştüğünde bir türlü geri dönüş alamıyorsun. Hatta forumda baya bir bahseden vardı "bir mail attım uzaya gitti her halde" diyen vardı. Cube ile kıyaslanamaz bile. Gördüğüm kadarı ile bu modeli kullanıpta brooks sele almayan yok gibi bir şey
 
Scudo
Meehabalar forumdaslar bu crt world gidonunu yukseltme aparati almaya karar verdim lakinnhali hazirda cap olcusinu bilmememekteyim bigisi olan varsa yazarsa sevinirim
 
Merhaba, aşağıdaki gibi bir yükseltici takabilirsiniz. Ben de bir boy küçüğünü almıştım.

(link)

Ekleme:

Benim aldığım ürün buydu. Ürünler birebir aynı, XLC tercih edebilirsiniz.

(link)
 
@abdullahgurel92 Sizde 51 kadrosu olduğunu yazmışsınız. Benim boyum 1.83cm ve ben de 51 kadro buldum bir tane ikinci el internette. Sizin boyunuz kaç acaba ve 51 kadro uygun olur mu bana sizce?
 
@abdullahgurel92 Sizde 51 kadrosu olduğunu yazmışsınız. Benim boyum 1.83cm ve ben de 51 kadro buldum bir tane ikinci el internette. Sizin boyunuz kaç acaba ve 51 kadro uygun olur mu bana sizce?
Size 51 olmaz hocam, şuradan bisiklet tipine göre hangi kadro size uygun bakabilirsiniz.
(link)
 
@saglams87 merhaba geç gördüm benim boyum 168 Size olmaz demişler sanırım bende katılıyorum arkadaşlara :)
 
benim boyum da 1.78 Crt World'üm 51 kadro tam oluyor. sanırım 1,83 e küçük gelir
 
Sayın @HakanAydn sanırım sizin aradığınız rahatlık bu bisiklette. Yol bisikleti biraz daha genç işi kalıyor size sanırım. 😅
 
  • Hahaha
Tepkiler: MakRo ve HakanAydn
sayın @Cemal Ç. geç kaldınız...😁🤣😃😆

Screenshot_20200508-104114~2.png

hayır...mücadeleye devam giantla...wolftooth denilen bir olay keşfettim, diğer topikteki tavsiye üzerine...bakalım arkadaşlar ne diyecekler..
 
  • Beğen
  • Hahaha
Tepkiler: Cemal Ç. ve MakRo
Merhabalar. Crt world ile ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var, önceki mesajlarda göremedim, yutubda da bulamadım.
Şu anda sportive 225 kullanıyorum, şimdilik sadece şehir içi ve ara sıra hafif geziler yapıyorum. İlerisi için uzun tur düşüncelerim var ve bunun için crt düşünüyorum.
Kullanılan ekipmanlar hoşuma gitti, bana yeter de artar bile, ancak bu bisikletle şehir içi kullanımı beni düşündürüyor. Ön arka bagajları çıkartınca ağırlık ne kadar oluyor? Şehir içi kullanımı için en hafif hali ile, şu anda kullandığım 225 arasında çok fark olur mu acaba? Crt kullanıp başka şehir bisikleti ile kıyaslama yapan oldu mu acaba?
 
carraro 330 satıp Crt World almış ve pişman olmamış birisiyim. şehir içi kullanımda 330'a göre biraz daha hantal orası kesin. Crt World şehir içinde travego otobüsle gezmek gibi düşün. çok konforlu ama otomobil kadar da pratik sayılmaz. ben xbagaj ve çamurluklarını sökmedim ama full orjinal hali 17kg ya yakın. 225 de belki 15 kgdır. bence Crt World'e geçin pişman olmazsınız.
 
  • Beğen
Tepkiler: TC.BATUHAN
Merhabalar. Crt world ile ilgili bazı bilgilere ihtiyacım var, önceki mesajlarda göremedim, yutubda da bulamadım.
Şu anda sportive 225 kullanıyorum, şimdilik sadece şehir içi ve ara sıra hafif geziler yapıyorum. İlerisi için uzun tur düşüncelerim var ve bunun için crt düşünüyorum.
Kullanılan ekipmanlar hoşuma gitti, bana yeter de artar bile, ancak bu bisikletle şehir içi kullanımı beni düşündürüyor. Ön arka bagajları çıkartınca ağırlık ne kadar oluyor? Şehir içi kullanımı için en hafif hali ile, şu anda kullandığım 225 arasında çok fark olur mu acaba? Crt kullanıp başka şehir bisikleti ile kıyaslama yapan oldu mu acaba?

ayrıntılı bir inceleme için..

bir diğeri..
 
Bisikleti almadan önce sormuştum almış bulundum artık :)) 110 kg taşıma kapasitesi varmış ben 110 kg im tur çantaları vs derken artı en az bı 30 kg ekstra yük olacaktır şaşkınım tamam bir vsf tx800 gibi 170 kg taşıma kapasitesi beklemiyorum ama en azından bı 130 kg la rijit olmasını bekliyordum arka göbek acera olduğu için böyle bir tavsiye verdiklerini düşünüyorum alır almaz xt göbek yada Dt Swiss arka göbek taktırmayi düşünüyorum..
 

Dosyalar

  • IMG_20200623_092335.jpg
    IMG_20200623_092335.jpg
    407,9 KB · Okunma: 32
  • Beğen
Tepkiler: Otepeyurt
Bisikleti almadan önce sormuştum almış bulundum artık :)) 110 kg taşıma kapasitesi varmış ben 110 kg im tur çantaları vs derken artı en az bı 30 kg ekstra yük olacaktır şaşkınım tamam bir vsf tx800 gibi 170 kg taşıma kapasitesi beklemiyorum ama en azından bı 130 kg la rijit olmasını bekliyordum arka göbek acera olduğu için böyle bir tavsiye verdiklerini düşünüyorum alır almaz xt göbek yada Dt Swiss arka göbek taktırmayi düşünüyorum..
Taşıma kapasitesi 110 kg ise çok düşük? Kullanan kişilerden bu rakamı geçen mutlaka vardır. Kendi adıma şu an 85 kg civarıyım ve çantalar ile birlikte bir 20-25 daha yüklerim. Neredeyse sınıra getirir ki bu bisiklette problem olacağını düşünmezdim. Bursa'da kullanan bir arkadaş var , bu yıl 3. kez uzun sayılacak turda kullanıyor. Kendisi yapı olarak zayıf biri , bu güne kadar bir sıkıntı yaşamadı ve toplamda üç yılda 120 gün falan turda olduğu gün sayısı oldu.

Kendi adıma ben tur bisikleti alırken başka markalara yöneldim. Benim Crt de beğenmediğim , öncelikle bir çok tur bisikletinde olduğu gibi aynakol dişli oranları oldu. En küçük aynakol 26 , en büyük ruble 36 olsa da bence tam yüklü bir bisiklet ile ciddi irtifa tırmanmak , insanın dizlerine eziyet.. Ben kendim aynakol 44/32/22 , ruble 11-34 tercih ettim. İleri de fırsatım olur ise 11-36 geçiş yaparım. Keşke Crt içinde küçük dişli aynakol tercih etseler..
 
Herkese selamlar,

23.06.2020 tarihinde 2020 model 56 kadrosunu aldım yukarıda da yazdım zaten ( boyum 1,87 110 kg ım)

+/- lerini kısaca yazmak isterim

Artılarıdan başlamak gerekirse kadro, üzerindeki component ve aksesuarlar olarak Türkiyede daha uyguna satılan bir tur bisikleti yok.

Zira üstündeki iki lastiğin çifti şu an 700 lira gibi rakama alınmaktadır.

Tubus ön arka bagaj demiri çamurluklar satori gidon deore ve xt aktarıcıları ve dinamolu nexus ön göbeği ile orta mesafe turlar için çok yeterli bir donanımı var.

Dışarıdan baktığınız zaman oturma poziyonu ve kadro yapısı alçak gibi gözüksede aslında yüksek bir bisiklet ve yüksek pozisyonda sürmek benim için avantaj diyebilirim.

Bu üç ay içinde yüklü ve yüksüz olarak yaklaşık 500km yol yaptım. Beni en çok şaşırtan rodi web jantlar oldu çünkü yüklü olarak (110 kg max yükleme kapasitesi verilmişti) ben dahil 150 kg gibi yükle bozuk yollarda kullandım. Bu yollarda bile jantlarda en ufak bir akor sapması olmadığını gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.

Yaklaşık 20 yıldan beri bisiklet kullandığımdan doğru vites kullanımı ile bu 500 km boyunca hiç vites ayarı gerektirmediğini de söylemeden geçemeyeceğim.

Yolda giderken ağırlığın verdiği tokluk hisside çok hoş.

Eksileri sanırım biraz daha fazla ancak fiyat performans olarak baktığınız zaman çok önemli eksiler değil gibi geldi.

Eksilerini ise kısaca özetlemek gerekirse,

Bisikletin en büyük eksisi fren kabloları magura fren kabloları çok kısa bunun en önemli sebebi kadro boyu bu durumu eğlenceli bir örnekle özetlemem gerekirse,

Geçenlerde evden çıkıp sahil yoluna çıktığım zaman (böyle bir tesadüf yok) tam sağımı solumu kontrol edip pedala basacağım zaman önümden ful yüklü velespitli seyyah geçti :) bende yanaştım yanına tanıştık ikimizde de cr-t world onunki 51 kadro benimki 56 kadro 2020.

Kısa bir sohbetten sonra bisikletine baktığımda bisikletinde gidon yükseltme olmadığını farkettim


görselde de gördüğünüz gibi böyle bir yükseltme var 2020 56 kadroda ben extra bi yükseltme yapmadım orjinal bu şekilde geldi.

bunun şöyle bir handikapı var ön fren kablosuna baktığınız zaman ne kadar gergin olduğunu görürsünüz anladığım kadarıyla 56 kadro için yapılan bu yükseltmeyi yaparken kablo boyu 46 yada 51 kadro için kullanılan kablo kullanıldı çünkü velespitli seyyahın ön fren kablosu gayet bol ve rahattı gözlerimle gördüm.

Diğer bi husus yine magura frenler frenler inanılmaz güçlü arka freni sonuna kadar sıktığınızda kadronun arka çatalının esnediğini gözlerimle gözlemledim şu aşamada biraz daha kullanıp disk frene geçeceğim sanırım nedeni ise magura frenin uğraşanıda çok fazla yok yada uğraşmak istemeyen sevmeyen yada bilmeyen bir servis ağı var.

Alır almaz kendi selem olan brooks b67 yi taktım gidon sargılarını da değiştirdim daha doğrusu sünger üstüne kahverengi sargı sardım böylelikle yumuşaklık gitmedi.

Arka göbek arka göbek acera 36h çok güven vermeyen bir göbek servis sağlayıcısı bir arkadaşıma bunu hemen değiştirelim xt göbek takalım dediğimde önce onu bitir bitsin sonra takarız dedi ben siparişini verdim deore xt 36h arka göbek evde bekliyor.

Çamurluklar var birde çamurluklar çok güzel özellikle arka çamurluk içinden giden iletken yol arka ışığa güç veriyor kablo yok o yönden iyi ama bana gelen versiyon sürekli tubus arka bagaja çarpıp iğrenç bir ses yapıyordu onada şöyle bi çözüm buldum


Bisiklet üzerinde gelen dinamoya bağlı ön ışık adeta bir fecehat ilk yaptığım onu değiştirmek oldu busch + müller Cyo'T senso plus ışık ile değişti ve şu an inanılmaz memnunum.


Son olarak üzerinde gelen lastikler efsane güzel lastikler ama hamuru çok sert eğer bisikleti %80-%90 asfaltta kullanacaksanız 25km hızdan sonra çok ses yapıyor ve virajlarda sert dönüşlerde çok fazla güven vermiyor evet patlamıyor ama biraz daha hız ve akış isterseniz beklentinizi karşılamayabilir.

Bunu için ben schwalbe marathon supreme hd one star 42-622 katlanabilir lastik siparişi verdim şehir içinde de sürekli kullandığım için böyle bi şeçim yaptım uzun ve bilinmez yollara giderken bisikletle gelen marathon plus tour ile değiştirip devam edeceğim

Şimdilik tespitlerim bunlar sormak istediğiniz farklı konular için her zaman elimden geldiğince cevaplamak isterim.

herkese iyi sürüşler.
11.jpg
111.jpg
0.jpg
 
Son düzenleme:
Herkese selamlar,

23.06.2020 tarihinde 2020 model 56 kadrosunu aldım yukarıda da yazdım zaten ( boyum 1,87 110 kg ım)

+/- lerini kısaca yazmak isterim

Artılarıdan başlamak gerekirse kadro, üzerindeki component ve aksesuarlar olarak Türkiyede daha uyguna satılan bir tur bisikleti yok.

Zira üstündeki iki lastiğin çifti şu an 700 lira gibi rakama alınmaktadır.

Tubus ön arka bagaj demiri çamurluklar satori gidon deore ve xt aktarıcıları ve dinamolu nexus ön göbeği ile orta mesafe turlar için çok yeterli bir donanımı var.

Dışarıdan baktığınız zaman oturma poziyonu ve kadro yapısı alçak gibi gözüksede aslında yüksek bir bisiklet ve yüksek pozisyonda sürmek benim için avantaj diyebilirim.

Bu üç ay içinde yüklü ve yüksüz olarak yaklaşık 500km yol yaptım. Beni en çok şaşırtan rodi web jantlar oldu çünkü yüklü olarak (110 kg max yükleme kapasitesi verilmişti) ben dahil 150 kg gibi yükle bozuk yollarda kullandım. Bu yollarda bile jantlarda en ufak bir akor sapması olmadığını gönül rahatlığı ile söyleyebilirim.

Yaklaşık 20 yıldan beri bisiklet kullandığımdan doğru vites kullanımı ile bu 500 km boyunca hiç vites ayarı gerektirmediğini de söylemeden geçemeyeceğim.

Yolda giderken ağırlığın verdiği tokluk hisside çok hoş.

Eksileri sanırım biraz daha fazla ancak fiyat performans olarak baktığınız zaman çok önemli eksiler değil gibi geldi.

Eksilerini ise kısaca özetlemek gerekirse,

Bisikletin en büyük eksisi fren kabloları magura fren kabloları çok kısa bunun en önemli sebebi kadro boyu bu durumu eğlenceli bir örnekle özetlemem gerekirse,

Geçenlerde evden çıkıp sahil yoluna çıktığım zaman (böyle bir tesadüf yok) tam sağımı solumu kontrol edip pedala basacağım zaman önümden ful yüklü velespitli seyyah geçti :) bende yanaştım yanına tanıştık ikimizde de cr-t world onunki 51 kadro benimki 56 kadro 2020.

Kısa bir sohbetten sonra bisikletine baktığımda bisikletinde gidon yükseltme olmadığını farkettim


görselde de gördüğünüz gibi böyle bir yükseltme var 2020 56 kadroda ben extra bi yükseltme yapmadım orjinal bu şekilde geldi.

bunun şöyle bir handikapı var ön fren kablosuna baktığınız zaman ne kadar gergin olduğunu görürsünüz anladığım kadarıyla 56 kadro için yapılan bu yükseltmeyi yaparken kablo boyu 46 yada 51 kadro için kullanılan kablo kullanıldı çünkü velespitli seyyahın ön fren kablosu gayet bol ve rahattı gözlerimle gördüm.

Diğer bi husus yine magura frenler frenler inanılmaz güçlü arka freni sonuna kadar sıktığınızda kadronun arka çatalının esnediğini gözlerimle gözlemledim şu aşamada biraz daha kullanıp disk frene geçeceğim sanırım nedeni ise magura frenin uğraşanıda çok fazla yok yada uğraşmak istemeyen sevmeyen yada bilmeyen bir servis ağı var.

Alır almaz kendi selem olan brooks b67 yi taktım gidon sargılarını da değiştirdim daha doğrusu sünger üstüne kahverengi sargı sardım böylelikle yumuşaklık gitmedi.

Arka göbek arka göbek acera 36h çok güven vermeyen bir göbek servis sağlayıcısı bir arkadaşıma bunu hemen değiştirelim xt göbek takalım dediğimde önce onu bitir bitsin sonra takarız dedi ben siparişini verdim deore xt 36h arka göbek evde bekliyor.

Çamurluklar var birde çamurluklar çok güzel özellikle arka çamurluk içinden giden iletken yol arka ışığa güç veriyor kablo yok o yönden iyi ama bana gelen versiyon sürekli tubus arka bagaja çarpıp iğrenç bir ses yapıyordu onada şöyle bi çözüm buldum


Bisiklet üzerinde gelen dinamoya bağlı ön ışık adeta bir fecehat ilk yaptığım onu değiştirmek oldu busch + müller Cyo'T senso plus ışık ile değişti ve şu an inanılmaz memnunum.


Son olarak üzerinde gelen lastikler efsane güzel lastikler ama hamuru çok sert eğer bisikleti %80-%90 asfaltta kullanacaksanız 25km hızdan sonra çok ses yapıyor ve virajlarda sert dönüşlerde çok fazla güven vermiyor evet patlamıyor ama biraz daha hız ve akış isterseniz beklentinizi karşılamayabilir.

Bunu için ben schwalbe marathon supreme hd one star 42-622 katlanabilir lastik siparişi verdim şehir içinde de sürekli kullandığım için böyle bi şeçim yaptım uzun ve bilinmez yollara giderken bisikletle gelen marathon plus tour ile değiştirip devam edeceğim

Şimdilik tespitlerim bunlar sormak istediğiniz farklı konular için her zaman elimden geldiğince cevaplamak isterim.

herkese iyi sürüşler.
243036 dosyayı görüntüle
243037 dosyayı görüntüle
243038 dosyayı görüntüle

@AlpKemal hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler olsun inşaallah
Bu güzel makine dropbar gidonla nasıl olurdu hep merak etmişimdir.
 
@AlpKemal Merhabalar bu bisikleti deneme fırsatım olmadı fakat yüklü halde tur yapan birini takip ediyorum Bisiklet yüklü haldeyken Ötü ayrı başı ayrı oynuyor esniyor Uzak durulması gerekiyor bence eğer istersen adamın Instagram hesabını mesaj olarak gönderebilirim
 
  • Beğen
Tepkiler: Metin_S
@AlpKemal Magura hs serisi uzatma için kablo:
(link)
Ama bunlar Türkiye'de pek temin edilemiyor herhalde ve satış min 100 m :) . Bu kabloların muhakkak muadili vardır yurtiçinden temin edilebilecek ama bilemiyorum. Belki sadece Accel bisiklette olabilir. Fren papucu sıkıntı değil her yerde var.. Bende bir ara almayı düşünürken önce bu parçaların tedariki hakkında araştırma yapmıştım. (takıntılıyım napim :) ) Ama sonra fiyat uçtu bende Mosso GVL290 aldım oturdum yerime :suspus: . Bence güzel bisiklet evladiyelik. Güle oynaya kullanınız... (Bu arada velespitlinin kadrosunun 56 olduğunu sanıyordum ben öyle demişti sanki..)

(link)
bu da var 3 m
 
Bence güzel bisiklet evladiyelik.

700bin km Youtube kanalında Başak hanımın bu bisikleti tanıttığı videoya şöyle bir yorum yapmıştım:

"Bu modelin en büyük handikapı, Accell Bisiklet'in kadro için uzun süreli garanti sunmayışı. CRT World'ün aluminyum kadrosu, akıllarda hep bir soru işareti olarak kalacaktır. Evet Koga'nın, Santos'un da aluminyum kadrolu tur bisikletleri var ancak Accell, bu gibi markaların kalite ve güvenilirlik algısına "henüz" sahip değil. O yüzden üreticinin en azından bu modelde 10 yıl gibi bir uzatılmış kadro garantisi sunması, ayrıca Cro-Mo çelik kadrolu bir CRT World alternatifi üretmesi isabetli olur."

Kadronun rijitliği hakkındaki olumsuz yorumlar ile Accell Bisiklet'in bisiklete 2 yıl standart garantiden fazlasını sunmayışı, bisikletin evladiyelik sıfatını haketmesine engel oluyor bence.
 
Geri