Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Flexi 121

@richezza
Teşekkür ediyorum yorumunuz için pek bilgi sahibi değilim katlanır bisiklet hakkında ama bu iki model hoşuma gitti seçim yapamıyorum ikisinden birini almayı düşünüyorum kararsızım hız konusunda şehir içinde gezicem seyahat amaçlı eğlence amaçlı

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Scudo
Günaydın; Sabah sabah sinir oldum, bu benim bisikleti çok güç harcayarak katlıyorum, orta katlama eklemi çok sert, ternin dahonun videolarına bakıyorum adamlar kağıt gibi katlıyor, Ben arasına dizimi koyuyorum destek alıp anca, Yağlanması mı gerek neden böyle, Sizinkilerde aynımı
 
@richezza
Evet orta eklem gerçekten çok zor katlanıyor, biraz güç isteyen bir hareket, bisikleti aldığım yer, açıp kapatırken emniyet klipsinin olduğu yer sana bakacak şekilde tutup katlarsan daha rahat katlarsınız demişti gerçi her hali zor ama bir bakıma güven de veriyor.
 
en başlarda bende zorlanıyordum katlama işinde ama zaman geçtikçe daha rahat olmaya başladı, 30sn sürmüyor şimdi.
ben mi alıştım yoksa alet mi kendine geldi bilemiyorum :)
 
@ScaryEnemy asfat 0 eğim de rahat bir şekilde belli bir hıza ulaştıktan sonra, pedal boşa dönüyormuş gibi oluyor, Bundan sonra artık hız artırmak için pedalı anormal hızlı çevirmek gerekiyor, buda oldukça zahmetli ve yorucu... şimdi bizim vidalı ruble 14 den başlıyor dişlisi, vidalı rublelerde de 11 ile başlayan dişli yok, bunu kafes rubleye çevireceğim, birde bunun için arka jantın göbeği de değişmesi gerekiyormuş, Birde bu Kojak lastiklerden alacağım ki biraz performans artsın toplamda 200 tl yi buluyor
 
@richezza hız konusunda hemfikirim belli bir hıza ulaştıktan sonra artık alet ''daha hızlı gitmem'' diyor. aynakolu modifiye ederek tabi iki katı olmasa da gözle görülür derecede artar elbet. lastiklerin %1000 değişmesi lazım, performans lastiği arıyorum, üzerinde gelenler çk olmamış :)
 
@ScaryEnemy lastiklerinize kac psi basabiliyosunuz en fazla? genelde ustunde yazar lastigin. bu arada son hiz sorununu bende yasiyorum gerci benim bisiklet salcano folda. cozum bulabilmis degilim henuz. yokus icin gayet yeterli disliler de son hiz yetersiz. yeni 2 adet 16 inch lastik aldim maximum 45 psi yaziyor ve bu beni sinir etmeye basladi :) cunku havasi az ve yavaslattigini dusunuyorum. eski lastiklerim 65di.
 
Yeni bisiklet alan arkadaşlara hayırlı olsun.

Mesajlara baktım da orta göbekte üst dişliye geçmesinden ve katlanmasından çok şikayet var. Ben bisikleti 1.5 aydır falan her gün işe gidip gelirken kullanıyorum.
Vitesin üst dişleye geçmesi, vites ayarıyla alakalı bir durum ben tüm vitesleri kullanabiliyorum. Bir bisikletçiye yada internetten vites ayarlaması ile ilgili videoları izlerseniz kendiniz yapabilirsiniz.

Katlanma konusu ise ilk başta ben de zor katlıyordum. Şimdi çok kolay katlayabiliyorum. Biraz huyunu suyunu öğrenmek gerekiyor sanırım.
 
@Alizee eve gidince bakayim editlerim mesajımı.

Bisiklete biraz daha hakim olduktan sonra ön dişliyi değiştirmek gibi birkaç planım var :)
 
@Alizee Başkan ne yaptın 54 değildir, mesela bizimkilerde 48x38x28 (carraro 121), keşke 54 olsunda yazmıyorsa üstünde sayın, pahallı bisikletlerde 52, 55, 56 ya kadar gidiyor, Bizdeki asıl sorun arka ruble 14 den başlıyor, asıl performansıda bu etkiliyor, ben bu gün sipariş verdim( Arka göbek, 11 lik kaset ruble, park ayağı, zil ) 191 tl Şimdi bu kapandığında tekli açıldığında motorsikletlerdeki gibi çift li park ayağı var ya işte ondan sipariş verdim, bizim bisikleti katlayınca durmuyor abi, hem parkı hem pedalı dengeleyince durabiliyor... Ürün gelince resmini paylaşacağım, Bu arada da 2 tane Kojak lastik siparişi vericem, inşallah bu yazı bunlarla kapatırımda masraf etmem daha

(link)
(link)

(link)
(link)

Arkadaşlar kapanınca tekli açılınca çiftli olan park ayağını sonunda alıp monte ettim, bu parça bizim bisikletin olmazsa olmazı, 90 tl ye doğa bisikletten aldım, performans bisiklette de 85 tl ye alınabiliyor. Şiddetle öneririm, katlarken daha rahat katlıyorsunuz ve katlanmış hali ile sorunsuz dengede duruyor, öteki türlü hem park ayağını hem pedalı ayarlamanız lazım, Bu arada demin ölçtüm benim bisiklet 14,324 KG geldi, ayak diğerine göre 500 gr ağır
 
  • Beğen
Tepkiler: Gurkan S.
Zincir atma sorunum sonunda çözüldü. Bisikleti aldığım aynı zamanda servis görünen kadıköy pozitif bisiklet, bisiklete en küçük bir kurulum yapmadan itelemiş çoğu yerigidon dahil sıkılmamış. Ön aktarıcı ayarsızmış.1 aydır böyle sakat sakat kullanıyormusum. Kızıltoprak ileri bisiklette hallettiler. Kadıköy eski salı pazarındaki ali usta denen vatandaş aldığın yere git çekti. İleri bisiklet te hafiften benden almadın çekti. Velhasıl carraro iyi bisiklet yapsada bu kafadaki servislerle çalıştığı sürece boşa kürek çeker İyi marka olamaz. Herkese tavsiyem sonradan üzülmemek için bisikleçiden bisiklet alıyorsanız önce ustalıklarına bakın. Çünkü tek muhatabınız onlar olacak
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
Beyler kız arkadaşımdan ayrıldım. Artık bu bisikleti tavsiye etmiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehmet ugur demir
@Ferhat Karaca kardeşim 230 tl aynakol 50 tl göbek

@ouzoo abi ne alaka neden ayrıldınız bisikletle ne ilgisi olabilir

Beyler sonunda istediğim parçaları değiştirdim, lastikler çok ince olduğunda çamurluğu sökmek zorunda kaldım, çünkü çok acayip durdu, Bisikletin hızı 10 km kadar arttı, daha atak ve seri oldu, tabi dahada tehlikeli, bu lastiklerle sert fren yapmak tehlikeli arka tekerin ne tarafa savrulacağı belli olmuyor düşük hızlarda bile sağa sol kayabiliryor

(link)
 
Bisiklet cok yakisikli olmus hocam valla fena gorunuyor. nerden nekadar aldiniz acaba
 
@Alizee
Kardeşim 950 ye alıp 414 tl daha masraf ettim, En önemlisi Bisiklete bineceğim diye Sigarayı bıraktım 10 gündür ağzıma sigara sürmedim, şimdi daha rahat sürüyorum :)
 
çamurluksuz daha bi agresif görünüyormuş bizim alet :)
 
  • Beğen
Tepkiler: richezza
Geri