Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Flexi 121

@Togursamsun Ben bisikleti 950 tl ye almıştım nexus 8 i de işçilik dahil 570 tl ye yaptırdım ama kesinlikle pişman değilim ama ben ilk aldığım zaman dahon da yada tern de nexus 7 yada 8 li vites sistemi olsaydı onlarıda alırdım sanırım ternde nexus 7 li bir model var oda 2000 tl civarı bence o para verilir benim şöyle bir çekincem olmuştu bisiklete bu kadar para verip hevesim geçince kenara bırakırmıyım verdiğim paraya yazık etmiyim diye flexi 103 aldım yarı fiyatına daha sonra da hevesimin geçmiyeceğini anlayınca vites operasyonuna giriştim hatta daha başka operasyonlarada giriştim epey para harcadım kerataya koltuktu çantaydı takımdı derken :)
 
Scudo
@hidromek insan sevdiğine para harcar.2016 da gidon açısını değiştirmişler harika olmuş birde dahonlardaki gibi gidon arada kalıyor katlayınca 10 numara tek eksiği biraz ağır sanki
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
@Togursamsun

Burada 2016 dediği modellerde içeri doğru katlı sanki gidon?
 
Arkadaşlar merhaba. Bende aranıza katıldım.Bisikleti alalı yaklaşık 15 gün oldu.Üniversite öğrencisiyim kampüste fakülte-yurt arası kullanıyorum yaklaşık gidiş geliş 3,5-4 km civarı olması lazım. Ergonomik ve muhafazası kolay olduğu için bunu aldım, diğer bisikletler kapının önüne kitleniyordu benimde içim rahat etmedi ve memleketime gidiş-geliş sırasında taşınması zor olmaması için tercih ettim katlanır bisikleti. Şimdi Yurtta odama kadar çıkarabiliyorum. Sıkıntı olarak şimdilik aynakol dişlisi koruyucusunun direk yere temas etmesi vardı. o sorunu da bisiklet ortadan ikiye ayrıldığında ön tekere sol pedalı sabitleyerek diğer pedalın kaymasını önleyip sağ pedalı ayak gibi kullanıyorum.Çanta arayışları içindeyim tavsiyeleriniz varsa alabilirim. Hekese hayırlı pedallamalar..
 
  • Beğen
Tepkiler: Üye Adı
@Shateiel Hayırlı olsun, iyi pedallamalar.

aynakol dişlisinin yere değmesi en büyük sorun Carraro'da, 2015 modelinde öyleydi 2016'da da öyle olması gerçekten şaşırtıcı, bisikletin en büyük handikabı bu bence. Çözüm aslında çok basit sele borusu alttan çıkacak ayak borusu olacak tıpkı Dahon'lardaki gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@ScaryEnemy Teşekkürler ederim size de iyi pedallamalar, dediğiniz gibi aynakol dişlisi bir handikap. Birde katlandığında Mıknatıslı bir yapı ile kilitlenseydi yada entegre bir aparatla tutturulabilseydi hoş olurdu ama bu durum çok sorun olmuyor.Yanımda gidona sarılmış bir bagaj lastiği var tutturmaya ihtiyaç duyunca çözüp kadroya sarıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gurkan S.
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım, dün bisikletimi aldım, (link) internette 900 lira, ben bayiden 950 ye aldım, bayiden almanızı tavsiye ederim; kötü sürprizlerle karşılaşmamanız için, Öyle katlanınca küçücük bir şey olmuyor, katla eve koy bagaja at mis gibi, benim aklımdaki tek sorun lastik ebatı küçük olduğundan yorulacağımı ve hızlanamayacağımı düşünüyordum, öyle olmadı boyuna göre tatminkar hız ve sürüş zevki var, Üstelik ben sağlıklı biri de değilim 21 sendedir bisiklete binmedim, dün 3 km yol yaptım yormadı beni, Markaya gelince sadece Tern ve Dahon dışındaki tüm markalar hemen hemen aynı
 
  • Beğen
Tepkiler: Gurkan S.
@richezza hayırlı olsun, iyi pedallamalar.

forumda Carraro katlanır bisiklet kullanan sayısı gün geçtikçe artıyor :) Sanırım ''Carraro Kullanıcıları Kulübü''nün kurulmasının vakti geldi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: richezza
bence bu sayının artmasının nedeni bayilerde daha çok bu markanın bulunabilmesi, oysaki ben KRON alacaktım; birazcık daha hafif olduğundan ve lastik yüzeylerinin şehir içi kullanıma daha uygun olduğundan.

Sonunda bisikleti tarttım, Tam 13,894 Kg, 2 Kg daha hafif olsaydı daha çok memnun olacaktım yani tern ve dahon lar gibi... Tartım şekli full çamurluklar yani aldığım gibi, eksik bir şeyi yok, şimdi bunu nasıl hafifletiriz ?

Beyler bir cevap verin lütfen, şimdi bu bisikleti aldık iyimi ettik, dayanır mı? elimizde patlar mı? şimdi gerçekten maşa hariç komple alüminyum her noktası, pedal kolları nedir bilmiyorum çok çok kalın diğer bisikletlere göre, dün lastiğini değiştirdim; Schwalbe silento II aldım, parke yolda sürüş düzeldi daha zatmetsiz oldu, Şimdi bunu göbek en büyük dişli 48 li; bunu daha büyüğüyle değiştirmek istiyorum. Çünkü düz asfalt yollarda yeterli bir hıza ulaştıktan sonra zincir atmış gibi oluyor, pedal çok hafifliyor lastik ebadı çok küçük olduğundan, bu sebeple fazla hızlanamıyosunuz ! sizce olur mu uyarmı en büyük dişli 52 likmi 56 lıkmı? oluyor piyasada? birde fren sistemini sadece telleri hariç shimano ile değiştiresim var Zaten bisiklerin markasız ucuz olarak frenleri ve orta göbeği, diğer hepsi shimano Ne dersiniz Gerek varmı? Uyarmı? Lüzumlu mu?
 
@richezza dayanıklılıkla ilgili bir problem olacağını düşünmüyorum, elbette bir Dahon, Tern değil ama hepten yabana atılacak bir marka değil bence. Ben alırken Salcano da vardı, o pek hoşuma gitmedi kadro yapısı ve malzeme kalitesi itibariyle. Orta karar bir bisiklet bence. Şahsen beni en çeken en büyük özelliği 21 vites oluşuydu.

Ben aldığım gibi kullanıyorum + bir ekleme yapmadım hiç, çok şükür 2 kez zincir atması dışında bir problem çıkarmadı bana. Kullandıkça gördüğüm dezavantajlar var tabi,

  • Elcikler. Su, ter gibi sıvı teması olduğunda baya kaygan hale geliyor.
  • Ayna kolu vites kontrol kolu büyük dişliye geçirmek istediğimde epey bir zorlamam gerekiyor, ben mi hata yapıyorum bilmiyorum ama arka vitesi değiştirmek istediğimde böyle bir problemim yok.
  • Bazen doğru vites kullanmama rağmen zincirden gelen ses.
 
@ScaryEnemy Birde bu hani ortadan bisikleti kırdığımız yerde minik bir plastik kilit var oda çok basit, evet dediğin gibi orta göbek biraz zahmetli, arka ise mükemmel
 
@richezza ana kilit gayet iyi iş görüyor o küçük plastik ekstra güvenlik olarak eklenmiş sanırım, elbet daha kaliteli olabilirdi.
 
Bu akşam işten gelince açtım bisikleti deniz sahil dere kenarı derken epey bi gezindim, telefona bir baktım sadece 6 km cik yapmışım :) ilk defada 30 km/saat i görmüşüm, maalesef hızlanamıyor bisiklet, hızlanamaması onu daha da güvenli yapıyor belkide
 
  • Beğen
Tepkiler: Gurkan S.
@ScaryEnemy
  • Ayna kolu vites kontrol kolu büyük dişliye geçirmek istediğimde epey bir zorlamam gerekiyor, ben mi hata yapıyorum bilmiyorum ama arka vitesi değiştirmek istediğimde böyle bir problemim yok.
Aynen. Ben max 14. Viteste kullanıyorum. Büyük dişliye geçiremedim bile :).
 
@Fatih Elma sol vites kolunu H konumuna getirmek için epey zorlamak gerekiyor. Birde bunu elcik ıslandığında yapmak çok zor kayganlaşıyor baya.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fatih Elma
@richezza bi göstereyim hocam teşekkürler.
 
@ScaryEnemy aslında birşey söylimi; belki farkında olmadan belki rasgele, benimki rastgele oldu, Bomba bisiklet almışız Bu dahoncular termciler orta göbekte tek ve 52 lik dişli olduğunda şikayetci, hepside aynakolu değiştirmek istiyor, bizde maşşallah 48 38 28 üçlü aynakol, Tern ve dahonun bizim bisiklet gibi olan modelleri ülkemizde yok, olsada 3000 tl
 
  • Beğen
Tepkiler: Gurkan S.
Merhaba Carora 121 mi yoksa 106 mı yardımcı olur musunuz

LG-D802TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@burcinmalay kardeşim 106 nın tek artısı daha derli toplu katlanabilmesi; kadrosu katlanma olayına daha yatkın ve katlanınca sele borusunu yere kadar indirebildiğinden devrilmiyor, 121 de hem park ayağını hemde pedalı ayarlayarak bisikleti katlandıktan sonra dengede tutuyorum. 121 in artı ise ayna kol 3 çark olduğundan yokuşlarda çok çok rahatsın. Hız olayına gelince ikisinin de ayna kol büyük dişli 48, 121 in arka ruble küçük dişli 14 olduğundan hız yok abiciğim, 106 nın rublesini bilmiyorum, eğer 14 den küçük ise hız olayı biraz daha keyif verir
 
Geri