Scudo Sports

Carraro Kullanıcıları Kulübü

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160527/824f929950ddac7a2406e5645a12ebcd.jpg burayi dolduruyorum ama islemi tamamlamak icin ne yapacağımı bulamadim :)
 
Scudo
arkadaşlar ben de carraro big 929 27v 29'' aldım. bisikleti çok beğendim ancak yol bisikleti mi alsaydım daha mı iyi olurdu diye düşünmüyor değilim. fiyatı da 1700 liraya aldım. ayrıca şehir lastiklerini taktırmayı düşünüyorum inş.
(link)
 
İyi geceler. Carraro Sportive 227 alarak aranıza katıldım. Henüz sürmek nasip olmadı. Ama ilk fırsatta acısını çıkartacağım. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: hacıbayramıveli
@Bicikl

Hayırlı olsun, aksesuar arayışlarınız başlar artık[emoji4]
 
@Kaplan53 Tabiki 330 derim ama onun fiyatı da az değil yani 227 ile arasında şöyle diyeyim binme amacın ve profesyonel mi yok sa yeni başlaya biri olarak binici olacaksın bu çok önemli ben gibi yeni binici olacaksan ben bu kadar pahalı tercih yapmazdım yapmadım da ne zaman profesyonel döndüm sağlam binici oldum o zaman üst modellere geçeceğim diğer dediğin markalar da sağlam marka ben şunu dikkat ederim yaşadığın şehirde en sağlam servis ağı hangisi ise geri dönüşleri hangisi ise onu tercih etmelisin ben Carraro markasına tercih ettim bulunduğum yerde bana yakın en az 2 adet resmi servisi var bu benim için çok önemli birde markanın geri dönüşleri şuan için gayet tatmin edici geçen gün formalite icabı firmayı aradım lastiklerdeki yapışkanlı sitikırlı aksasuarlar var ya carrora team yazan bir isteyeyim dedim aldığın servise git bizden talep etsin dedi 10 gün içinde elinize ulaşmış olur dedi şaşırdım ben Carrora markayı tercih ettim çokta memnunum gerisi sana kalmış...20160505_171750.jpg

@Kaplan53 birde bunu bak derim
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: sercansekkin
Yorumunuz icin tsklr bende soyle bir durum var alinca iyisini alim diyorum 15 sene o ce kullandim sonradan bidaha alma durumum olurmu bilmiyorum ben sıkıntısız bisiklet olsun istiyorum tabiki isim farkindan bence pahalıdır

@CarroraForces320 bana sehir lazim dag bisikleti isimi görmez suan sadece sehir tur bisikletinde attigim link var buna istinaden yanlis yazmadiysam bianchi 827 heralde bide linler var attigim
 
@Kaplan53 Tabi ki tercih meselesi ben dağ bisikletini seçtim her amaçta biniyorum istediğim zaman dağ ortamına çıkıyorum yok çok uzun yol yapacaksam şehir içinde lastiklerini değiştirip inceltiyorum al sana şehir bisikleti oldu yok dağ ortamında binmek istiyorum lastikleri değiştiriyorum al sana dağ bisikleti gibi onu için ben dağ bisikletini tercih ettim attığınız link i göremedim bihanci marka bana nedense ardık çocukluktan kalma bir marka gibi geliyor yani çocuk bisikleti markası gibi algılıyorum kalitesine v.s lafım yok sadecee şahsi görüşüm bu şekilde
 
gecen carsamba bana mail geldi gediyeniz gonderildi diye ama hala gelen giden birsey yok. yurtici kargoyu aradigimdada bundan 10 gun once gonderildigine dair bilgi var teslim edilmis baskada bisey gorunmuyor dedi.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@Emert20
Ctrl+f yapıp gönder diye arattim halloldu şimdi :)))
 
  • Beğen
Tepkiler: Emert20
@kursatihtilali Teşekkürler. Pompa, kask, km saati, arka ön far, tamir kiti, allen takımı, iç lastik, suluk ve sele üstü çanta aldım bisikleti alırken. Zamanla oluşacak başka ihtiyaçlarıda tamamlarız artık. :)
 
@onur mutlu
Vites teli kablolarinin yerlestirildigi hattı da izleyebilirsin. Çoğunlukla yukardan değil eğilip alttan bakılınca kadronun bir yerlerine işlenmiş ya da çıkartma biçiminde yapıştırılmış olduğu görülüyor seri numaralarının.

@Kaplan53
Hd fren sisteminde mineral yağ kullanılıyor. Yağ kapalı bir hazne içinde, o yüzden dış etkilere karşı korunuyor ama her yağ gibi kullandıkça ısınıyor soğuyor ve yavaş yavaş (oldukça yavaş, bildiğim kadarıyla 18 - 24 ay sonra) niteliğini kaybetmeye, kayganlığını yitirmeye başlıyor. Sıradan bir sıvıya dönüşüyor. Bu yağı kendi başınıza değiştirmek zorunda değilsiniz, frenlerinizin yorulduğunu farkettiğinizde (yani 1000lerce kilometre sonra) iyi bir bisikletçide hidrolik fren yağını değiştirtebilirsiniz. Mineral olması ve biraz bilindik bir ürün olması yeterli. Bisikletin zaten küçücük bir diski var bu yüzden motorlu araclarınkiyle kıyaslanmayacak kadar mütavazi bir hidrolik sistemle calısıyor. Koyulan yağ da az bir miktar. 20 -25 lirayı gececegini sanmıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: onur mutlu
arkadaşlar sağlam bir dış lastik önerisi olan var mı dağ bisikleti bugün piknik alanına gittim 10 dk için de arka lastik te 4 adet patlak çıktı
 
@ibrahim yurttaş

@Emert20

SPORTIVE 230 kullanıyorum. Herhangi bir sorun ile karşılaşmadım. Başkalarının dediğine bakmayın. Hoşunuza gidene, bütçenize bakın siz. HER BİSİKLET GÜZELDİR. Sizin olduktan sonra.
 
Kolay gelsin Carraro Sportive 227 ile demin kısa bi tur yaptım. Vitesi bi kaç defa değiştirdim. Ama sonra aşağıdaki şekilde takılı kaldı. Neyi yanlış yapmış olabilirim ?
 

Dosyalar

  • 13318442_10154323944809427_1943685782_n.jpg
    13318442_10154323944809427_1943685782_n.jpg
    56,3 KB · Okunma: 37
  • 13335305_10154323944779427_2092055345_n.jpg
    13335305_10154323944779427_2092055345_n.jpg
    59,1 KB · Okunma: 32
@CarroraForces320
Rubena STU (stop thorn ultimate), çiftini bisikletçiden 100 liraya internetten 120 liraya bulabilirsiniz. Schwalbe Marathon Plus Tour, türkiyede çiftini 248 lirayla 340 lira arasında bulabilirsiniz. Bike components sitesindeyse 44 euroya, kargo ücretiyse 4-5 euro kadar.

@Bicikl
Bu kombinasyon zincirinizi ve rubleyi zorlamış olabilir. Aktarıcıdaki yaylar da gerilmiş ve sertleşmiştir. Ön aktarıcı 1deyken arkayı 1,2,3,4'te, 2deyken 4,5,6,7'de, 3teyken de 7,8,9'da kullanırsanız bunu bir daha yaşamazsınız. Zincir ön ve arka aktarıcılar arasında çapraz gidip gelmemeli. Geçmiş olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bicikl
@Bicikl
Yanınızdaki birinden gidonu sabit tutmasını isteyin, arka tekeri kaldırarak pedalı cevirmeye başlayın, gidonun sol kolundaki vites kolu üzerindeki (1le3 arası değerlere sahip olan) çekme kulağını 3'ten 2'ye indirmeyi deneyin. Daha sonra da 1'e. Basma değil çekme kulağı, yani başparmagınızın altında olan değil, işaret parmağınıza yakın olan. Olmuyorsa yarın iyi bir bisikletçiye gidin. İlle de servis olması gerekmez. Ustaların eli yatkın olur, sürekli böyle ayarlarla ugrasıyorlar. Yani öyle olması gerekir. Bu arada bu durumda ya da vites değiştirirken pedalı sakın geri çevirmeyin, hareket ileri olmalı. Yoksa zincir atar, sıkışır bilumum istemediğiniz şey olur. Kolay gelsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bicikl
Geri