Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Kullanıcıları Kulübü

Bende Carraro flexi 108 alarak aranıza katıldım. Ön far aydınlatma için ( 100tl civarı) tavsiyelerinizi beklerim
İzmir Seda Bisikletten 40₺’ye ekte fotoğrafı bulunan aydınlatmaları aldım. Hoş görünüşlü kibar bir model. Beyaz ve kırmizı takım olarak 40₺.
2A2BABE2-3F2D-429C-A001-E6FDFFF538F5.jpeg3C23ADB6-78EF-4FFD-A3DD-FC344151E6B1.jpegE60F487C-BCD7-4BC7-B8DC-EE95C659B67C.jpegAEBE069B-7728-44A1-9DA9-7D03F460D9AE.jpegE1789BF4-F969-47E9-AF34-176A3CC8A128.jpeg
 
  • Beğen
Tepkiler: Clal ve gymbike
Scudo
Merhabalar hayırlı uğurlu olsun. Ağırlığını tartıda ölçme imkanınız oldumu acaba? Web sitesinde söylendiği gibi 11.9 kg mı merak ediyorum. Keyifli sürüşler
Çalınan katlanır bisikletimden sonra Carraro flexi 109 alarak aranıza katılmış bulunuyorum.
 
(link)

bu bisikleti gördüm ilanda sıfırını hiçbir bayide bulamıyorum. bu ilandaki nasıldır acaba sıfır diyor ama anlamadığım için bir yorum inceleme yapamıyorum bilen yardımcı olabilir mi?
 
Merhabalar hayırlı uğurlu olsun. Ağırlığını tartıda ölçme imkanınız oldumu acaba? Web sitesinde söylendiği gibi 11.9 kg mı merak ediyorum. Keyifli sürüşler

Merhabalar. Teşekkürler. Kg sini ölçmedim ama 10 11 kg kadar vardır. Fakat rahatlıkla taşınıyor. Ağır değil. Sürüşü oldukça keyifli. Çok atik ve hızlı. Tavsiye ederim. Shimano Sora sistem kullanılmakta zaten bisiklette.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rider108
Merhabalar. Teşekkürler. Kg sini ölçmedim ama 10 11 kg kadar vardır. Fakat rahatlıkla taşınıyor. Ağır değil. Sürüşü oldukça keyifli. Çok atik ve hızlı. Tavsiye ederim. Shimano Sora sistem kullanılmakta zaten bisiklette.
10-11 deil hocam malesef ya, keşke dediğiniz gibi olsa, sürüşü çok keyiflidir kendi bisikletimden biliyorum. Geometrisi çok güzel. fakat şu 109 ve 108in son çıkan modellerinin gerçek ağırlıklarını bir türlü bulamıyorum ne yazık ki.. bisiklet firmaları net ağırlıkları yazmıyorlar.. bi ara fırsat bulursanız ağırlığını ölçermisiniz size zahmet olucak , bu konuda nette doğru bilgi yok çünkü. Dahon da mu d8 için 11.6 kg yazmış ama aslında 13 üzeri
 
Son düzenleme:
Selamlar, giriş seviyesi için bisiklet bakıyorum.
Carraro Daytona 727 ve FORCE 770 arasında kaldım. Bu 2 model arasında ki farklar neler? 400TL fark ödemeye değer mi?
 
@xweser kusura bakmayın geç gördüm msjınızı. 2 .el aldım 2019 model 1500tlye
@mertozaydin akşamları kızımla birer saatlik turlarda kullanıcam.memnun kaldıysanız alabilirim. xlc marka sanırım
 
Son düzenleme:
@nurowski 062 aldım ama nedense 52 renkleri daha çok hoşuma gidiyor güle güle kullanın
 
  • Beğen
Tepkiler: nurowski
@ErzincanLee Çok teşekkür ederim, sarı siyah uyumunu çok seviyorum. İyi denk geldi. 062 nin de renklerini extra beğeniyorum bu arada, siz de güle güle kullanın, güzel sürüşler olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: ErzincanLee
  • Beğen
Tepkiler: AyPars2626
Carraro 224'üm ile bugün ilk defa memlekette pedallamaya çıktım. Amcanın biri beni görüp "afferum kizum afferum" dedi :D böyle böyle bisikleti de kadın bisikletlileri de yaygınlaştıracağız😎
 
Bende artık carraro seven oldum. Carraro sportive 230 um kargoya verildi yarın elimde olur inşallah :) Sabırsızlıkla bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: BertaIsla
Selamlar,

Benim carraro 227 bisikletimin ön maşasının kilidi sürekli kapalı şekilde kullandığımdam boşuna ağırlık yapan maşamı sabit olanla değiştirmek istiyorum. Ne tavsiye edersiniz? Hangi alu maşayı almalıyım.
 
Selam herkese. Bende bu hafta itibariyle Carraro G4 alarak dağ bisikletinden gravel bisiklete geçmiş bulunuyorum (anca bu kadar geçebildim) ve Carraro ailesine dahil oldum.
İnternet'te çok araştırdım fakat G4 hakkında satıcılar ve fabrikanın kendi söyledikleri haricinde çok fazla bir şey bulamadım. Bu sebeple deneyimlerimi zaman zaman paylaşacağım.

Bu bisikleti alma sebeplerimin başında o koç boynuzu gibi kıvrılan gidona hayranlığım geliyor :huhuu::huhuu:. İkinci sebep ise hafif eğimli yollarda iniş yaparken (-%1-1.5-2) dağ bisikletiyle durmamak için pedal çevirmek zorunda kalışımın üzerimde yaratığı yılgınlık. Üçüncü sebebi diğer yol bisikletlerine göre gravel bisikletlerin yollarımıza daha uygun olduğuna dair inancım. Kısa yada günübirlik turlarda tur bisikletinden daha avantajlı olduğunu düşünmem dördüncü sebebim. Diğer gravel ve yol bisikletlerine göre grup setinin daha kaliteli olması. Aynı grup sete sahip ithal bisikletlerin fiyatlarının iki katına yakın olmasına karşın bu bisikletinde kadrosunun İtalyada üretiliyor olduğu bilgisinin verilmesi (o zaman buda ithal ama Türkiye de toplanıyor demek ki) bu da son sebebim .Bu saydıklarım şimdilik aklıma gelenler.

Bisikleti alalı 1 hafta oldu . Emaneten kullandığım yol bisikletleriyle karşılaştırınca çok rahat 5 üstünden 4- 4.5 alır (Dağ Bisikletinden sonra konfor konusu kafa karışılığı yaratabilir, kategorisine göre değerlendirmek gerekli).
Yaklaşık 170 km yol yaptım (stravaya göre) ve en dikkatimi çeken durma mesafesi neredeyse dağ bisikletiyle aynı, fren sistemini iyi yapmışlar. Eğim konusunda 11li ruble ile çıkılamayacak eğim yok gibi (tabi performansınız ve gücünüz önemli). Lastiklerin yol bisikletlerine göre kalın oluşu hız konusunda biraz geride bıraksada, denge, duruş mesafesi, manevra kabiliyeti bu eksiyi fazlasıyla artıya çeviriyor. Ayna kol ikili olduğu için arka rubledeki (11li olduğunu tekrar hatırlatayım) vites değişimlerinde aktarıcı mekanizması zincire sürtmesin diye ara vites var (ama genede zinciri çapraz yapmaktan kaçınıyorum). G2 de olduğu gibi G4 ünde renkleri göz alıcı olmuş bence. Çift renk olan jant ın renk birleşim yerleri sanki zamanla sıkıntı yaratır gibi duruyor bakalım ne olacak. Kaynak noktalarına gelecek olursak gözün gördüğü üst kısımlarda kapatıcı kaynaklarla görsellik sağlanmışken alttaki kaynak kısımlarında pek bu konu önemsenmemiş. Boy konusunda(boyum 182 cm) ilk etapta 52-53 kadroyu tercih etmek istesem de 55 aldım (kısa kadro önceleri iyi gelse de zamanla keşke 1 boy büyük olsaydı dedirtiyor). İlk yol bisikleti tecrübem olduğu için şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Fark ettiğim özellikler oldukça sizlerle paylaşırım.

Cararo Gravel G4 İle ilgili eklemelerim var....👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Evet arkadaşlar strava ya göre 600 Km yi geçtim. Bu süreçte 11 34 olan arka rublenin 11 vites olmasıyla 10 vites olması arasındaki farkı anlayamazken aslında 600 km boyunca ara viteslere fazlasıyla alıştığımı ve aynı dişli oranında 10lu rublede ''arada bir vites daha olsa'' dediğimi fark ettim (bence şımarıklıktan başka bir şey değil). Bazı arkadaşlar aynı model sele için rahatsız demişler; Dağ bisikletinden geçen biri olarak çokta rahatsız hissettirmedi.
Gidon bandı da neymiş ne işe yarar ha fizik ha tırtırık marka diye düşünürken bu bandın elinin çok önemli bir dostu olduğunu fark ettim ve ve gidon bandı alırken jelli dolgulu çabuk yıpranmayacak gidon bandı almanızı tavsiye ederim G 4 deki fizik marka gidon bandı bence harika tutuş sağlıyor ayrıca koyu renk olması bence çok iyi çünkü açık renk bantlar çabuk kirleniyor ( Ama şöyle göz alıcı renkli bantlara da göz ucuyla bakmıyor değilim).
Strava kullanıcısıyım. Kullananlar bilir ilk strava kullanmaya ilk başladığınızda her sürüşte PR gümüş yada broz alırsınız segmentlerde; Carraro Gravel G4 e geçtiğimden beri Sanki stravaya yeni başlamışım gibi Sürekli PR ler gelmeye başladı buda beni motive ediyor sonuçta kendini geçebildiğin sürece ilerlersin.
Dağ bisikletiyle zaman zaman ODTÜ ormanı Ahlatlı bel Atatürk parkında orman içine girerdim ve çok eğlenirdim, G4 ile ormana girmeye başladım sadece biraz daha patikada kalmaya dikkat ediyorum.
Lastik hava basınçları max 70 Psi ben 65 Psi basıyorum hız konusunda giriş seviyesi yol bisikleti kullanıcısı olan arkadaşlarımında görüşü bisikletin hızının iyi olduğu.

Carraro Gravel G4 ile ilgili sorunuz olursa anladığım ve bildiğim ölçüde cevaplamak isterim forumdan sorabilirsiniz. Herkese mutlu sürüşler... gijVpeaYLndTRsUMKLFZCeflp9oC6uv3s73bvRbBYjs-2048x1152.jpg
 
Merhaba arkadaşlar,aranıza yeni katıldım ve bu sevdaya bir Carraro Sportive 225 ile başlamak istiyorum :) Ancak kafama sanırsam herkesin ilk başta en çok takılan konusu olduğu gibi Kadro muhabbeti takıldı :D Boyum 185 cm iç bacak boyum 87 cm. Sizin engin tecrübelerinize dayanarak hangi kadro boyunu almalıyım ? Şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için :)
 
@Cryptolga 54 kadro olması lazım. Benim bacak boyum 78cm 51 kadro kullanıyorum. Imkan varsa denemeden almayın
 
@Nurullaah18 deneyip alması en mantıklı ancak Antalya da ikamet ediyorum ve hiç biryerde 51/54 kadro carraro 225 bulamadım anca internetde 2-3 yer satıyor. Nasıl halledicem bu sorunu bilmiyorum
 
@Nurullaah18 deneyip alması en mantıklı ancak Antalya da ikamet ediyorum ve hiç biryerde 51/54 kadro carraro 225 bulamadım anca internetde 2-3 yer satıyor. Nasıl halledicem bu sorunu bilmiyorum
Merhabalar hocam. Ben Isparta da ikamet ediyorum. Burada ki Şahin Plaza da 51 kadro krem rengi 225 gördüm. İşinize yararsa diye bilgilendirmek istedim.
 
Geri