Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Kullanıcıları Kulübü

Scudo
Merhaba. Carraro 906 Elite alarak aranıza katıldım. Internetten aldığımdan büyük bir kutuda geldi. Kurulum için servis kutuyu açmadan getirmeniz lazım dedi.Ancak arabaya sığması imkansız. Benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: ErzincanLee
Merhaba. Carraro 906 Elite alarak aranıza katıldım. Internetten aldığımdan büyük bir kutuda geldi. Kurulum için servis kutuyu açmadan getirmeniz lazım dedi.Ancak arabaya sığması imkansız. Benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba?

Kutuyu açıp sağını solunu kurcalayacağınızdan korktukları için size öyle söylemişler.Bir nevi kendilerini garantiye almak istemişler. Siz servise kutuyu açmadan arabaya sığmayacağını , eksik bir parça çıkarsa sorumluluğun sizde olduğunu söylerseniz , sorun çıkartacaklarını sanmıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: BK2000
Merhaba arkadaşlar Anadolu yakasında bisikletçide eskiden kalan Carraro Equipe 1202 modelini aldım. Full Slx set diye bana önerdi ama hakkında pek inceleme bulamadım ama kötü bir tercih yapmamışımdır umarım. İlgili bulabildiğim detayları da sizlerle paylaşıyorum
Foto 1.jpg Foto 2.jpg

İlgili teknik özellikleri de şu şekilde
  • FREN SETİ: BR-M 575 DISK
  • ARKA AKTARICI: ALİVİO
  • RUBLE: 9’lu 32-11T
  • AYNA KOL: SLX HALLOWTECH
  • ÖN ARTTIRICI: SLX
  • ARKA ARTTIRICI: SLX
  • JANT: SHİMANO MT-15
  • MAŞA: SR SUNTOUR EPİCON HAVALI, KİLİTLEME MAŞA
 
Son düzenleme:
Ön göbekten ses geliyordu elde hazır yedek bir ön göbek var diye kendim herhangi bir ekipman olmadan değiştireyim dedim ancak göbek ve janttaki delik sayıları da uyumsuz olduğu için böyle ucube bir teker çıktı ortaya.

Teker sekiz çizmiyor ancak tellerin dizilimi pek içime sinmedi. Bu bisikleti kısa mesafelerde bakkala çakkala getir götür işleri için kullanıyorum max 5km falan sürüşler için. Sizce idare eder mi yoksa tekeri elime alır mıyım?

WhatsApp Image 2020-09-07 at 17.21.07.jpeg
 
Merhaba aranıza yeni katıldım. Salcano City Wind 10 ile Carraro Sportive Belt arasında kalıp 6350 TL'ye Salcano’yu tercih ettim umarım yanlış yapmamışımdır, çünkü hâlâ kararsızım :) Carraro'nun zincir yerine kayış kullanma avantajı vardı fakat nexus 8 kullanıyordu. Salcano ise Alfine 11 kullanıyor ve karbon maşa. Sizce yanlış bir tercihmi yaptım_?
 
Carrraro Force 950 kullanan bir kardeşim var mı izlenimlerini söyler mi lütfen ?
 
Merhabalar. FIRE C3.2 modelini kullanan kimse var mı? Döviz kurlarının başını alıp gitmesiyle birlikte makul bir seçim gibi gelmeye başladı bana. Karbon kadro, hidrolik disk fren ve üstündeki donanım fiyatıyla birleşince olabilir gibi geliyor. Ancak, hiçbir inceleyen ya da kullanan yorumu göremedim.

Kullanan varsa ve deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
Ben de aylardir 3.2 yada 3.3 ile ilgili inceleme yada kullanici yorumu bekliyorum ama sanki kimse kullanmıyor bu bisikletleri. Cyclist dergisinde kisa bir inceleme yazisi cikti sadece. Gormediyseniz onu okuyabilirsiniz. Yaziyi yazan arkadasa instagramdan kisaca yorumunu sordugumda Iyi bir bisiklet oldugunu beklentileri karsilayacagini söylemişti.
 
Merhaba. Kızıma ve kendime birer Carraro alarak aranıza katıldım. Uzun araştırmalar sonunda zar zor istediğimiz bisikletleri bulabildim.
Bilgi amaçlı şunu da belirteyim. 1.68 boyum ve 77 cm iç bacak boyuma 43 cm kadro bisiklet tam oldu. Boy araştırmadan uyumsuz bir bisiklet alıp kullanamayıp satmıştım daha önce.
Kendim için olanı dün yani Pazar günü öğlen sipariş ettim bugün öğlen (25 Saatte) ücretsiz kargo ile teslim aldım. Herkese kazasız keyifli sürüşler.
 
merhaba, ben de cr race 052 alarak kulübe katılmış bulunmaktayım.Niyetim farklı bir marka almaktı aslında ama fiyatta anlaşamayınca bu bisiklete yöneldim.Kısa bir tur yaptım bisiklet çok güzel ancak eski grand tour ecoya göre selesi daha rahatsız geldi bana.Sele ile ilgili farklı bir önerisi olan var mıdır, teşekkür ederim.
 
Arkadaşlar selamlar, nereye yazacağımı bilemedim burada şansımı deneyeyim;

Carraro Sportive 321 model bi bisikletim var, 1-2 sürüş öncesinde zincir sürtme sesi gelmeye başlamıştı sonra gördüm ki ön aktarıcının bir kısmına sürtüyor. Yakınlardaki bir bisikletçiye götürmek istedim ve yola çıktım fakat 2-3 kilometre sonra ön aktarıcıdan vitesi yukarı atmaya çalıştığımda çıkmadığını gördüm zincir takılıyordu, bi şekilde bisikletçiye gittikten sonra oradaki arkadaş ayar yapmayı denedi bayağı bir uğraştı pek anlamadığım için ses de çıkarmadım sonra tel kabloyu değiştirmeyi önerdi kabul ettim, ayarları tamamladıktan sonra denemek için bindiğimde ön aktarıcı vitesi yine doğru bi şekilde atamıyordu, atarken çok zorluyor zincirden neredeyse kırılacakmış gibi ses geliyordu, arkadaş yine uğraştı fakat sonuç olarak ön aktarıcı vitesi tam olarak düzgün atamıyor, 1'den 2'ye atarken takılıyor ancak direk 1'den 3'e atıyor sonra düşürürken de aynı şekilde zorluyor...

Ayarı yapan arkadaş ön aktarıcının değişmesi gerekebileceğini söyledi fakat benim anlamadığım durum 3-4 gün önce sorunsuz çalışan parça hiçbir darbe almadan ya da doğru düzgün kullanılmadan bile nasıl bozuldu? Yakınlarımda carraro bayisi olmadığı için garanti kapsamında değiştirebilir miyim bilmiyorum, herhangi bir bisikletçide değiştirmemin bir sıkıntısı olur mu garanti açısından? Ayrıca 100 lira fiyat istedi değişim için de.

Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok memnun olurum, isterseniz videosunu da çekip atabilirim.

İyi forumlar herkese
 
Bilgi amaçlı şunu da belirteyim. 1.68 boyum ve 77 cm iç bacak boyuma 43 cm kadro bisiklet tam oldu.
Carraroda 40-41-44 kadro boyları var. 77cm bacak boy için 43 kadro çok küçük. Bacak boyunuzu yanlış ölçmüş olabilir misiniz acaba?
@Fegikaya Başka bisikletçiye götürme imkanınız varsa götürün. Darbe almadıysa ya yağlanması gerekiyordur ya da ayar yapılması gerekiyordur. Elinizden iş geliyorsa internetten bakarak ayar yapabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Fegikaya
Carraroda 40-41-44 kadro boyları var. 77cm bacak boy için 43 kadro çok küçük. Bacak boyunuzu yanlış ölçmüş olabilir misiniz acaba?
@Fegikaya Başka bisikletçiye götürme imkanınız varsa götürün. Darbe almadıysa ya yağlanması gerekiyordur ya da ayar yapılması gerekiyordur. Elinizden iş geliyorsa internetten bakarak ayar yapabilirsiniz.
Dağ bisikleti bu ölçü bana tam oldu. 46 denedim başka bir markaya ait sınırda kaldı. Carraro Force modelinde 38-43-48 kadro boyları var kendi sitesinde.
 
Ben de aylardir 3.2 yada 3.3 ile ilgili inceleme yada kullanici yorumu bekliyorum ama sanki kimse kullanmıyor bu bisikletleri. Cyclist dergisinde kisa bir inceleme yazisi cikti sadece. Gormediyseniz onu okuyabilirsiniz. Yaziyi yazan arkadasa instagramdan kisaca yorumunu sordugumda Iyi bir bisiklet oldugunu beklentileri karsilayacagini söylemişti.
Carraro fire kağıt üzerinde de görsel anlamda da çok uygun ve iyi durmasına rağmen (mosso reborn'da aynı şekilde) yeterli kullanıcı yorumu ve girdisi bulamadığım için ithal modellere yönelmiştim. Bu seviyede bisikletlerin ağırlığını yazmamak Carraro'nun kadro ölçülerini adam gibi açıklayamamakta Mosso'nun ayıbı olsun. Pazarlamada hedef kitlenin ne istediğine göre hareket etmek gerekir, giriş seviyesi carraro race 052 062 satar gibi fire satamazsın çünkü onu alan adamın beklentileri çok farklı. İşin daha garibi Carraro'nun fire'ın üzerinde de bir modeli var blue mu mavi mi şimdi hatırlayamadım 40000tl bandında. O da aynı muhabbet. Orbea Trek Specialized gibi markalar ne veriler ne veriler paylaşıyorlar binlerce kullanıcı yorumu da cabası. Umarım üst seviye bisiklet grubunda yerli markalar kendilerini geliştirirler.
Arkadaşlar selamlar, nereye yazacağımı bilemedim burada şansımı deneyeyim;

Carraro Sportive 321 model bi bisikletim var, 1-2 sürüş öncesinde zincir sürtme sesi gelmeye başlamıştı sonra gördüm ki ön aktarıcının bir kısmına sürtüyor. Yakınlardaki bir bisikletçiye götürmek istedim ve yola çıktım fakat 2-3 kilometre sonra ön aktarıcıdan vitesi yukarı atmaya çalıştığımda çıkmadığını gördüm zincir takılıyordu, bi şekilde bisikletçiye gittikten sonra oradaki arkadaş ayar yapmayı denedi bayağı bir uğraştı pek anlamadığım için ses de çıkarmadım sonra tel kabloyu değiştirmeyi önerdi kabul ettim, ayarları tamamladıktan sonra denemek için bindiğimde ön aktarıcı vitesi yine doğru bi şekilde atamıyordu, atarken çok zorluyor zincirden neredeyse kırılacakmış gibi ses geliyordu, arkadaş yine uğraştı fakat sonuç olarak ön aktarıcı vitesi tam olarak düzgün atamıyor, 1'den 2'ye atarken takılıyor ancak direk 1'den 3'e atıyor sonra düşürürken de aynı şekilde zorluyor...

Ayarı yapan arkadaş ön aktarıcının değişmesi gerekebileceğini söyledi fakat benim anlamadığım durum 3-4 gün önce sorunsuz çalışan parça hiçbir darbe almadan ya da doğru düzgün kullanılmadan bile nasıl bozuldu? Yakınlarımda carraro bayisi olmadığı için garanti kapsamında değiştirebilir miyim bilmiyorum, herhangi bir bisikletçide değiştirmemin bir sıkıntısı olur mu garanti açısından? Ayrıca 100 lira fiyat istedi değişim için de.

Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok memnun olurum, isterseniz videosunu da çekip atabilirim.

İyi forumlar herkese

İşin başa düştüğü an bu an hocam. Bisikletçiye ön aktarıcıyı değiştirmek çok problem değil fakat tel değiştirme muhabbeti gibi sonuçsuz kalmayacağı ne malum. Ayar videolarını izleyin, değiştirmeye karar vermeden önce kendiniz iyice bir uğraşın. Atla deve değil halledersiniz. Aktarıcının ayar mantığını tam anlarsanız problem olmaz.
 
@Fegikaya Başka bisikletçiye götürme imkanınız varsa götürün. Darbe almadıysa ya yağlanması gerekiyordur ya da ayar yapılması gerekiyordur. Elinizden iş geliyorsa internetten bakarak ayar yapabilirsiniz.

Haklısınız teşekkür ederim..

İşin başa düştüğü an bu an hocam. Bisikletçiye ön aktarıcıyı değiştirmek çok problem değil fakat tel değiştirme muhabbeti gibi sonuçsuz kalmayacağı ne malum. Ayar videolarını izleyin, değiştirmeye karar vermeden önce kendiniz iyice bir uğraşın. Atla deve değil halledersiniz. Aktarıcının ayar mantığını tam anlarsanız problem olmaz.

Evet, ben de hemen değiştirme yanlısı değilim zaten, önce kendim deneyeceğim elimden geldiği kadarıyla yine olmazsa başka bir bisikletçiye götüreceğim en kötü ihtimal...

Teşekkür ederim cevaplarınız için!
 
Carraro fire kağıt üzerinde de görsel anlamda da çok uygun ve iyi durmasına rağmen (mosso reborn'da aynı şekilde) yeterli kullanıcı yorumu ve girdisi bulamadığım için ithal modellere yönelmiştim. Bu seviyede bisikletlerin ağırlığını yazmamak Carraro'nun kadro ölçülerini adam gibi açıklayamamakta Mosso'nun ayıbı olsun. Pazarlamada hedef kitlenin ne istediğine göre hareket etmek gerekir, giriş seviyesi carraro race 052 062 satar gibi fire satamazsın çünkü onu alan adamın beklentileri çok farklı. İşin daha garibi Carraro'nun fire'ın üzerinde de bir modeli var blue mu mavi mi şimdi hatırlayamadım 40000tl bandında. O da aynı muhabbet. Orbea Trek Specialized gibi markalar ne veriler ne veriler paylaşıyorlar binlerce kullanıcı yorumu da cabası. Umarım üst seviye bisiklet grubunda yerli markalar kendilerini geliştirirler.


İşin başa düştüğü an bu an hocam. Bisikletçiye ön aktarıcıyı değiştirmek çok problem değil fakat tel değiştirme muhabbeti gibi sonuçsuz kalmayacağı ne malum. Ayar videolarını izleyin, değiştirmeye karar vermeden önce kendiniz iyice bir uğraşın. Atla deve değil halledersiniz. Aktarıcının ayar mantığını tam anlarsanız problem olmaz.
Açıkçası 3 noktadan bilgi topladım, burada da paylaşayım bulabildiklerimi.
1. Haziran cyclist sayısında inceleme yazısı vardı. Orada 8.15kg olduğu ile birlikte bazı bilgiler de vardı. Linki de buraya bırakalım. (link) Bu arada Agit Salman'a instagram üzerinden bisikletle ilgili değerlendirmesini sordum. Parasının karılığından fazlasını verir, amatör kullanıcıları fazlasıyla tatmin eder şeklinde bilgi verdi.
2. Antalya'da kullanan birini buldum tesadüfen Strava'da. Ona sordum biraz. Konfor konusunda Merida Reacto'dan daha iyi, Aero konusunda daha kötü dedi. Bu arada 172.5 krank kolu kullandıklarını öğrendim.
3. Dün Başka Ol Bistro'ya gittim arkadaşımla görüşmek için, orada 1.1 ve 3.3 modelleri vardı. Satıcı websitesinde yazanlardan daha fazla bilgi sahibi değil. Ancak kadro ölçüleri konusunda 175-183 arası için ideal olabilir bacak ve kol uzunlukları standart dışı değilse dedi. Benim kadroyla ilgili "gözlemim" malzeme, boya ve üzerindeki işçilik güzel gözüküyor. Ancak sürüşle ilgili 1. maddede ve 2. maddede yazanlardan başka bir bilgim yok. 1.1 i satın alan arkadaşın telefonunu aldım. Düzenli sürüş yaptığını biliyorumi belki 1-2 hafta sonra ilk izlenimlerini alıp buraya ekleyebilirim.

Gözümü biraz daha karartırsam 3.3 ü alabilirim ama hala kararsızım:)
 
  • Beğen
Tepkiler: silahsor3
merhaba, ben de cr race 052 alarak kulübe katılmış bulunmaktayım.Niyetim farklı bir marka almaktı aslında ama fiyatta anlaşamayınca bu bisiklete yöneldim.Kısa bir tur yaptım bisiklet çok güzel ancak eski grand tour ecoya göre selesi daha rahatsız geldi bana.Sele ile ilgili farklı bir önerisi olan var mıdır, teşekkür ederim.
GTE ile 052'yi karşılaştırır mısınız? İkisini de kullanmışsınız sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: eakbas
GTE ile 052'yi karşılaştırır mısınız? İkisini de kullanmışsınız sanırım.
Merhaba, carraroyu çok kullanma fırsatım olmadı daha ancak dün kısa bir tur yaptım, sürüş olarak şu an carraro daha önde gibi.Nedense gte'ye çok ısınamamıştım biraz da ondan sattım.Amacım scott almaktı ama fiyatta anlaşamayınca carraroya yöneldim.Biraz daha sürdükten sonra net cevap verebilirim.GTE yokuşlarda çok zorluyordu, carraro inşallah o konuda üzmez çünkü hedefim kondisyon yapıp uzun turkar yapmak.
 
Merhaba, carraroyu çok kullanma fırsatım olmadı daha ancak dün kısa bir tur yaptım, sürüş olarak şu an carraro daha önde gibi.Nedense gte'ye çok ısınamamıştım biraz da ondan sattım.Amacım scott almaktı ama fiyatta anlaşamayınca carraroya yöneldim.Biraz daha sürdükten sonra net cevap verebilirim.GTE yokuşlarda çok zorluyordu, carraro inşallah o konuda üzmez çünkü hedefim kondisyon yapıp uzun turkar yapmak.
Tamamdır, ileride tekrar yorum yaparsınız, ben de 052 almayı düşünüyorum ama bir dahaki yaza kaldı maalesef :(
 
  • Beğen
Tepkiler: eakbas
Tamamdır, ileride tekrar yorum yaparsınız, ben de 052 almayı düşünüyorum ama bir dahaki yaza kaldı maalesef :(

ben de son kalanı aldım bayideki, kilometre yaptıkça daha detayı fikirlerimi mutlaka belirtirim.Ama maalesef dolar kurundan dolayı fiyatlar sürekli artıyor, bulursanız ve alabilirseniz bu sene almanız daha iyi olabilir :)
 
Geri