Nurullaah18
Daimi Üye
- Kayıt
- 24 Haziran 2016
- Mesaj
- 263
- Tepki
- 226
- Yaş
- 24
- Şehir
- Ankara
- İsim
- Nurullah
- Bisiklet
- Carraro
Merhaba. Carraro 906 Elite alarak aranıza katıldım. Internetten aldığımdan büyük bir kutuda geldi. Kurulum için servis kutuyu açmadan getirmeniz lazım dedi.Ancak arabaya sığması imkansız. Benzer bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba?
Ben de aylardir 3.2 yada 3.3 ile ilgili inceleme yada kullanici yorumu bekliyorum ama sanki kimse kullanmıyor bu bisikletleri. Cyclist dergisinde kisa bir inceleme yazisi cikti sadece. Gormediyseniz onu okuyabilirsiniz. Yaziyi yazan arkadasa instagramdan kisaca yorumunu sordugumda Iyi bir bisiklet oldugunu beklentileri karsilayacagini söylemişti.Merhabalar. FIRE C3.2 modelini kullanan kimse var mı? Döviz kurlarının başını alıp gitmesiyle birlikte makul bir seçim gibi gelmeye başladı bana. Karbon kadro, hidrolik disk fren ve üstündeki donanım fiyatıyla birleşince olabilir gibi geliyor. Ancak, hiçbir inceleyen ya da kullanan yorumu göremedim.
Kullanan varsa ve deneyimlerini paylaşırsa sevinirim.
Carraroda 40-41-44 kadro boyları var. 77cm bacak boy için 43 kadro çok küçük. Bacak boyunuzu yanlış ölçmüş olabilir misiniz acaba?Bilgi amaçlı şunu da belirteyim. 1.68 boyum ve 77 cm iç bacak boyuma 43 cm kadro bisiklet tam oldu.
Dağ bisikleti bu ölçü bana tam oldu. 46 denedim başka bir markaya ait sınırda kaldı. Carraro Force modelinde 38-43-48 kadro boyları var kendi sitesinde.Carraroda 40-41-44 kadro boyları var. 77cm bacak boy için 43 kadro çok küçük. Bacak boyunuzu yanlış ölçmüş olabilir misiniz acaba?
@Fegikaya Başka bisikletçiye götürme imkanınız varsa götürün. Darbe almadıysa ya yağlanması gerekiyordur ya da ayar yapılması gerekiyordur. Elinizden iş geliyorsa internetten bakarak ayar yapabilirsiniz.
Carraro fire kağıt üzerinde de görsel anlamda da çok uygun ve iyi durmasına rağmen (mosso reborn'da aynı şekilde) yeterli kullanıcı yorumu ve girdisi bulamadığım için ithal modellere yönelmiştim. Bu seviyede bisikletlerin ağırlığını yazmamak Carraro'nun kadro ölçülerini adam gibi açıklayamamakta Mosso'nun ayıbı olsun. Pazarlamada hedef kitlenin ne istediğine göre hareket etmek gerekir, giriş seviyesi carraro race 052 062 satar gibi fire satamazsın çünkü onu alan adamın beklentileri çok farklı. İşin daha garibi Carraro'nun fire'ın üzerinde de bir modeli var blue mu mavi mi şimdi hatırlayamadım 40000tl bandında. O da aynı muhabbet. Orbea Trek Specialized gibi markalar ne veriler ne veriler paylaşıyorlar binlerce kullanıcı yorumu da cabası. Umarım üst seviye bisiklet grubunda yerli markalar kendilerini geliştirirler.Ben de aylardir 3.2 yada 3.3 ile ilgili inceleme yada kullanici yorumu bekliyorum ama sanki kimse kullanmıyor bu bisikletleri. Cyclist dergisinde kisa bir inceleme yazisi cikti sadece. Gormediyseniz onu okuyabilirsiniz. Yaziyi yazan arkadasa instagramdan kisaca yorumunu sordugumda Iyi bir bisiklet oldugunu beklentileri karsilayacagini söylemişti.
Arkadaşlar selamlar, nereye yazacağımı bilemedim burada şansımı deneyeyim;
Carraro Sportive 321 model bi bisikletim var, 1-2 sürüş öncesinde zincir sürtme sesi gelmeye başlamıştı sonra gördüm ki ön aktarıcının bir kısmına sürtüyor. Yakınlardaki bir bisikletçiye götürmek istedim ve yola çıktım fakat 2-3 kilometre sonra ön aktarıcıdan vitesi yukarı atmaya çalıştığımda çıkmadığını gördüm zincir takılıyordu, bi şekilde bisikletçiye gittikten sonra oradaki arkadaş ayar yapmayı denedi bayağı bir uğraştı pek anlamadığım için ses de çıkarmadım sonra tel kabloyu değiştirmeyi önerdi kabul ettim, ayarları tamamladıktan sonra denemek için bindiğimde ön aktarıcı vitesi yine doğru bi şekilde atamıyordu, atarken çok zorluyor zincirden neredeyse kırılacakmış gibi ses geliyordu, arkadaş yine uğraştı fakat sonuç olarak ön aktarıcı vitesi tam olarak düzgün atamıyor, 1'den 2'ye atarken takılıyor ancak direk 1'den 3'e atıyor sonra düşürürken de aynı şekilde zorluyor...
Ayarı yapan arkadaş ön aktarıcının değişmesi gerekebileceğini söyledi fakat benim anlamadığım durum 3-4 gün önce sorunsuz çalışan parça hiçbir darbe almadan ya da doğru düzgün kullanılmadan bile nasıl bozuldu? Yakınlarımda carraro bayisi olmadığı için garanti kapsamında değiştirebilir miyim bilmiyorum, herhangi bir bisikletçide değiştirmemin bir sıkıntısı olur mu garanti açısından? Ayrıca 100 lira fiyat istedi değişim için de.
Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa çok memnun olurum, isterseniz videosunu da çekip atabilirim.
İyi forumlar herkese
@Fegikaya Başka bisikletçiye götürme imkanınız varsa götürün. Darbe almadıysa ya yağlanması gerekiyordur ya da ayar yapılması gerekiyordur. Elinizden iş geliyorsa internetten bakarak ayar yapabilirsiniz.
İşin başa düştüğü an bu an hocam. Bisikletçiye ön aktarıcıyı değiştirmek çok problem değil fakat tel değiştirme muhabbeti gibi sonuçsuz kalmayacağı ne malum. Ayar videolarını izleyin, değiştirmeye karar vermeden önce kendiniz iyice bir uğraşın. Atla deve değil halledersiniz. Aktarıcının ayar mantığını tam anlarsanız problem olmaz.
Açıkçası 3 noktadan bilgi topladım, burada da paylaşayım bulabildiklerimi.Carraro fire kağıt üzerinde de görsel anlamda da çok uygun ve iyi durmasına rağmen (mosso reborn'da aynı şekilde) yeterli kullanıcı yorumu ve girdisi bulamadığım için ithal modellere yönelmiştim. Bu seviyede bisikletlerin ağırlığını yazmamak Carraro'nun kadro ölçülerini adam gibi açıklayamamakta Mosso'nun ayıbı olsun. Pazarlamada hedef kitlenin ne istediğine göre hareket etmek gerekir, giriş seviyesi carraro race 052 062 satar gibi fire satamazsın çünkü onu alan adamın beklentileri çok farklı. İşin daha garibi Carraro'nun fire'ın üzerinde de bir modeli var blue mu mavi mi şimdi hatırlayamadım 40000tl bandında. O da aynı muhabbet. Orbea Trek Specialized gibi markalar ne veriler ne veriler paylaşıyorlar binlerce kullanıcı yorumu da cabası. Umarım üst seviye bisiklet grubunda yerli markalar kendilerini geliştirirler.
İşin başa düştüğü an bu an hocam. Bisikletçiye ön aktarıcıyı değiştirmek çok problem değil fakat tel değiştirme muhabbeti gibi sonuçsuz kalmayacağı ne malum. Ayar videolarını izleyin, değiştirmeye karar vermeden önce kendiniz iyice bir uğraşın. Atla deve değil halledersiniz. Aktarıcının ayar mantığını tam anlarsanız problem olmaz.
GTE ile 052'yi karşılaştırır mısınız? İkisini de kullanmışsınız sanırım.merhaba, ben de cr race 052 alarak kulübe katılmış bulunmaktayım.Niyetim farklı bir marka almaktı aslında ama fiyatta anlaşamayınca bu bisiklete yöneldim.Kısa bir tur yaptım bisiklet çok güzel ancak eski grand tour ecoya göre selesi daha rahatsız geldi bana.Sele ile ilgili farklı bir önerisi olan var mıdır, teşekkür ederim.
Merhaba, carraroyu çok kullanma fırsatım olmadı daha ancak dün kısa bir tur yaptım, sürüş olarak şu an carraro daha önde gibi.Nedense gte'ye çok ısınamamıştım biraz da ondan sattım.Amacım scott almaktı ama fiyatta anlaşamayınca carraroya yöneldim.Biraz daha sürdükten sonra net cevap verebilirim.GTE yokuşlarda çok zorluyordu, carraro inşallah o konuda üzmez çünkü hedefim kondisyon yapıp uzun turkar yapmak.GTE ile 052'yi karşılaştırır mısınız? İkisini de kullanmışsınız sanırım.
Tamamdır, ileride tekrar yorum yaparsınız, ben de 052 almayı düşünüyorum ama bir dahaki yaza kaldı maalesefMerhaba, carraroyu çok kullanma fırsatım olmadı daha ancak dün kısa bir tur yaptım, sürüş olarak şu an carraro daha önde gibi.Nedense gte'ye çok ısınamamıştım biraz da ondan sattım.Amacım scott almaktı ama fiyatta anlaşamayınca carraroya yöneldim.Biraz daha sürdükten sonra net cevap verebilirim.GTE yokuşlarda çok zorluyordu, carraro inşallah o konuda üzmez çünkü hedefim kondisyon yapıp uzun turkar yapmak.
Tamamdır, ileride tekrar yorum yaparsınız, ben de 052 almayı düşünüyorum ama bir dahaki yaza kaldı maalesef