Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

@anamasliyim
225 derim ben. Sanırım öncelik ulaşım amaçlıydı sizin yanılmıyorsam. Bozuk zeminlerde ön amortisörleri nedeniyle bence avantajlı.
 
  • Beğen
Tepkiler: CyclistAntalya
Scudo
@Ahmet Teke
Üstadım. Bu hafiflik mühim konu. 225 bildiğim kadar 13 kg falan. 327 kac kilo acaba? Sonucta omzumuzada alacagiz bazen. Tesekkur ederim.

@dengetekerci
Aslinda ulasim spor eglence olarak surekli kullanacagim. Amortisörler güzel. Istedigimde kilitleyebiliyorsuniz sanirim amortisorleri.
 
@anamasliyim
Hafifliğe çok takılmayın. Sonuçta yol yarışı bisikleti değil bu. Ne kadar hafiflik o kadar para demek. Hangisi daha hoşunuza giderse onu alın.
 
@anamasliyim
Hocam, yaşadığınız yerdeki yollar çok çok bozuk değilse amortisöre pek gerek yok. Veyahut kilometrelerce arnavut kaldırımı üzerinde sürülmeyecekse yine amortisöre pek gerek yok

Ağırlık bakımından çok farkları yoktur. 1-1.5 kg dir tahminim fark. Benim bisiklette dolu suluk ile 13 kg'yi geçiyor(330modeli)

Tercihinizi yaparken fren ve amortisör seçiminize dikkat edin. Doğru kadro boyu bisiklet almak ve ayrıca sele boyunu doğru ayarlamak ise daha önemli bir konu.

Carraro sitesindeki fiyatlar fazla fiyatlar. Ortalama 150-200 TL aşağısına bayilerden alma şansınız var...

Daha başka sorularınız varsa sorabilirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: CyclistAntalya
Valla Arnavut kaldırımı olam takır tukur yerlerde aranıyor bileği rahatsız ediyor bizzat yaşadım düz maşa ile
 
Benim 225 modeli bisikletim 46 kadro o da 14kg gelmişti yaklaşık. Ağırlık konusunda tabi kadro boyuda çok önemli.

Ön amortisörün sürüş esnasında değil de daha çok frenjda bence katkısı oluyor bence. Ani sert fren yaptığınızda süspansiyon kapanıyor bu da takla atmanız için oluşan dönme momentini azaltıyor. Dolayısıyla takla atmadan sert frenle duruyorsunuz. Zaten kaymadan düzgün sert fren ile durmak isterseniz ön fren daha efektif.

Ben önceleri düz yolda kilitlerdim amortisötü ama açık yada kapalı olmasında çok fark hissetmedim 1 haftalık denemeler yapmama rağman. O yüzden kapatmıyorum. Düz yolda çok avantajı yok evet. Hafif çakıllı yolda katkısı büyük, daha iyi gidon hakimiyeti veriyor. Ama bence asıl bükük katkı sert frenajda.

Özetle. çakıllı yolda ön lastik kitlenmiyor, asfaltta ise takla riskini azaltıyor. Frenaj sırasında süspansiyon kapanırken fren mesafesini arttırıyor olabilir ama zaten süspansiyonsuz bir bisikletle takla atmadan fren sıktığınızda muhtemelen daha uzun bir fren mesafesi ile duracaksınızdır.

Eğerki sürüşünüzün büyük kısmı asfaltta ve sert fren gerektirmeyecek ise ön süspansiyonsuz model tercih edilebilir.
 
Teşekkür ederim herkese. 327 almaya karar verdim. ancak bu modelin carraro web sitesindeki fiyatı ile dışarıdaki bisikletçilerin fiyatı aynı :) diğer bir çok modelde dışarıdaki bisikletçilerin ortalama 150-200 lira daha ucuz olduğu halde bu modelin fiyatı düşmemiş :) sağlam ve bu modeli ucuza satan bir yer bilen varsa link atabilir mi? teşekkür ederim tekrar.
 
Yarın Antalya Doğa Sporları Konyaaltı mağzasını arayıp 327 modeli 51 kadro var mı diye soracağım. Var derlerse gidip alacağım. İnternet üzerinden pek güvenilir üslubu düzgün iyi esnaf bulamadım doğrusu. İyi olanların fiyatı zaten carraro yetkili satıcılarınkiyle aynı. fiyat aynı olduktan sonra esnaftan yüz yüze almayı tercih ederim. deneyerek enazından.
 
carraro 327 yi bugün antalya da aramadığm dükkan kalmadı fakat hiç birinde yoktu. ya bu bisiklet yok satıyor yada tutmayan bir model hiç satmadığı için mağzalar elinde bulundurmuyor. fikrinizi almak isterim. ayrıca internette araştırdım. bir çok mağzada yok, var olanlar ise kadro boyu -46-48-50- bulabildim.

bir tek dogabisiklet.com da 51 kadro bulabildim.

tabi internetten alınca deneme şansım olmayacak. şehir bisikleti olarak sizce

180 cm boy,
80 cm bacak uzunluğu ve
96 kg

ağırlıkta birisi olarak bana kaç cm kadro olur tahminlerinizi alabilir miyim.

teşekkür ederim.
 
Merhabalar,

Arkadaşlar ben günlük yaklaşık 10 kmlik ulaşım ihtiyacımı karşılamak için, arada sırada da çevre il ve ilçelere turlar için bisiklet alacağım.Bu bisiklet ya sportive 230 veya 330 olacak.ancak bulunduğum şehirde ikamet ettiğim yer şehrin yüksek yerlerinden biri.Dolayısıyla sürüşlerden sonra yokuş derdim olacak.Şehir içinde asfalt da olsa yollar çok da düzgün sayılmaz ama hem yokuşta hemde turlar sıranda ağırlık önemli bir unsur benim için.

Bu iki model arasında lastik farkı,230un kilitli amortisör 330un düz maşa olması ve 330da 230dan farklı olarak triple butted kadro olması gibi farklar mevcut.
Soruma gelirsek.İnternette ağırlık bilgilerine rastlayamadım.Bu bisikletlerin ağırlıklarını bilen var mı?İki model arasındaki bu farklar bu iki bisiklet arasında büyük ağırlık farkı oluşturur mu? Yollar çok düzgün olmadığından eğer büyük bir ağırlık farkı oluşturmaz ise konfor için 230u, fark büyükse 330u tercih edicem.

Yardımcı olursanız sevinirim...
 
  • Beğen
Tepkiler: selcukerol
Bugün kendime bir 224 aldım. Başlangıç olarak bu fiyatı uygun geldi. Antalya yollarında görüşmek üzere herkese ilgisi alakası için teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: umutyalcin
uygun fiyat soran arkadaşlar için ben pazarlıkla samsun yantur bisikletten 1180 e sportive 227 yi aldım. bianchi touring 727 yi de 1100 e bırakıyodu.Arka attırıcı deore olduğu için sportive 227 aldım.Ama kalmış mıdır bilemiyorum.

@kursatihtilali sağolun.Bisikleti klavuza göre kullanıyorum vites değişiminde pedala yüklenmeden çeviriyorum.Önceleri zincir titriyodu ama şuan öyle bir sorun yok yenilikle ilgili olabilir.Çamurluk için de sağolun ayrıca ama ben klasik tipte çamurluk almayacağım.Daha estetik görüntülü düşünüyorum.

geçen hafta bisikletime jelli sele kılıfı almıştım ve 3 saat sonra çalınmıştı.Sele kılıfını napcaksa Allah ıslah etsin :D
 
Geri