Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

arkadaşlar öncelikle bu benim ilk mesajım tüm bisiklet severlere merhaba demek istiyorum. bende yakın zamanda bir sportive 224 alarak aranıza katılmayı düşünüyorum fakat aklıma takılan bir soru var.

224 ün amortisör kilit mekanizması hidrolik lock out mu? yoksa mekanik lock out mu? yani meali amortisörün üzerinde yük varken maşayı kilitleyebiliyor musunuz? yoksa sıfır konumuna getirip öyle mi kilitleyebiliyorsunuz? eğer mekanik kilit ise whistle guipago 1602 modeline yöneleceğim onda hidrolik kilit sistemi var.

2016 model sportive 224 kullanan arkadaşlar beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemil Dada
Scudo
Henüz lastik patlatmadım ama ne olur ne olmaz diye iç lastik almak istiyorum. 28'' Michelin Protek için iç lastik ölçüsü ne acaba? Birde iç lastik ne önerirsiniz? içi jelli olanlardan alayım diyorum.

@albatross147 Arkadaşımın bisikletine bakar yazarım yarına kadar yazan olmazsa. Yarın görüşeceğiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Emin ak
@albatross147 bende 2015 model 224 var.gidondan kilit değil maşa dan kilit.Sürerken kilitliyom bir sorun olmuyor.
 
Daha önce yazan oldu mu bilmiyorum ama eğer 2016 yılında carraro bisiklet aldıysanız internet sitesinden form doldurup hediye alabiliyorsunuz haberiniz olsun:)
 
@Emin ak üstad kayıt olup faturanızın fotoğrafını yolluyorsunuz sanırım, tam ayrıntıları bilmiyorum ama hediyeler geliyor. 224'e t-shirt geldi, model büyüdükçe hediye büyüyor sanırım.
 
Arkadaslar sedona 410 mu yoksa sportive 327 mi uzun turlar ve gunluk kullanim icin bir de sram via aceradan daha mi iyi

Cok tereddutteyim lutfen aciklarmisiniz fiyat performans olarak hangisi demeliyim sjzce
 
@@AKTÜRK ALİ@ Ben her ne kadar CS 323 kullanıcısı olsam da burası da CS kullanıcıları kulübü de olsa :D ben dahil sedona al diyenler çıkabilir :D %49 Carraro 327 %51 Sedona 410 :D Acera'nın çekiciliği, Sedona'nın sağlam kadrosu... (amma çok bağlaç kullanmışım heheh)
 
  • Beğen
Tepkiler: @AKTÜRK ALİ@
arkadaslar camurluk takmak istiyorum fakat goruntusu pek hosuma gitmiyor.bildigin dede bisikleti oluyor :) ne yapicaz bu goruntu takintisini ? :)

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@albatross147
Bugün 224 ve 230'da dediğiniz olayı denedim.

230'da hangi konumda kilit düğmesine basarsanız o konumda kalıyor. Maşanın üstüne yük verip en dipteyken kilitledim yarış bisikleti moduna geçti :)

224'te ise maşadan her konumdayken mandal ile kilitleme yapılabiliyor ama kilit maşa tamamen açıkken (yüksüz) konuma geldiğinde sabitleniyor ve öylece kalıyor. Her konumda kalamıyor malesef.
 
  • Beğen
Tepkiler: sercansekkin
Arkadaslar carraro 330 u 1900 liraya alacagim sizce degermi baska onerdiginiz bi model varmi
(link)
 
@apocalypse Hafif olsun diye düz maşalı alıyorsanız firen de v olmalı. Disk e ihtiyaç duyacaksanız amortisör de olmalı. Bu parayı gözden çıkarttıysanız merida ya bakın bence. Ya da ucuza kaçıp sedona 410 u tercih edin. Carraro 323 veya 327 den daha pahalısını tercih edecek olsam dediğim gibi enazından merida alırdım. Tabii benimki nacizane acemi görüşü.
 
(link) var mesela daha ucuz ama biraz daha katıp (link) alsanız tadından yenmez. 2300 e bırakırlar tahminim.

pardon link çıkmamış

CROSSWAY 40 ve SPEEDER 200 dan bahsetmiştim.
 
@apocalypse

@kutsaruzgar

Merhabalar,

arkadaşlar Carraro dışındaki tavsiyelerinizi/paylaşımlarınızı ya ilgili konu başlıklarında ya da özel mesajda paylaşır mısınız lütfen? Konu başlığını sürekli takip eden arkadaşlara boş yere uyarı gelmemiş olur böylece, anlayışınız için teşekkürler.
 
Maksat markalar modeller arasındaki farklar, avantaj ve dezavantajlardan bahsetmek, fikir alışverişinde bulunmak. Forumun temel amaçlarından biri bu.
Kendimi dükkan önüne araba çekmiş gibi hissettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ilberto
@kutsaruzgar

Merhaba tekrar,

forumda yeterince araştırma yapıldığında hemen hemen bütün marka ve modellerle ilgili spesifik konu başlıkları mevcut. Ayrıca karşılaştırmalı konu başlıkları veya tek bir ürüne yönelik incelemeler de mevcut. Fakat tek bir markanın belirli bir serisi üzerine açılan bir konu başlığı sizin söylediğiniz karşılaştırmanın, fikir alışverişinin yapılacağı yer değil maalesef. Özellikle yapmak istediğiniz oysa forumda onun yapılacağı yerler de mevcut.

Burada Carraro Sportive Serisi dışındaki paylaşımlarla boş yere sayfalar şişirildiğinde sadece Sportive serisi için kaynak arayan arkadaşlara kötülük yapmış oluyoruz, aynen bu diyalogla yaptığımız gibi. İnsanlar onlarca sayfayı okumak, gereksiz(!) -kendi işlerine yaramayacağı için bu kelimeyi kullanıyorum yanlış anlamayın lütfen- bilgilerin içinde boğulmak istemiyorlar hatta çoğunlukla üşeniyorlar ve konu başlığının hiç bir anlamı kalmıyor maalesef. Bu nedenle konu başlığını boş yere şişirmemek adına sizden ricam Carraro Sportive Serisi dışındaki paylaşımlarınızı ilgili konu başlığında veya özelde yapmanız.

Yani olayın dükkanla falan ilgisi yok, tam tersi forumu verimli kullanmakla ilgili, forumun en temel amaçlarından biri yani, selamlar.
 
@Gezer
Hediye olarak bana Reelight SL 150 battery free ön ve arka ışık seti gönderdiler. Manyetiklerle kendinden enerji üreterek yanan ışık bence gercekten güzel ama şöyle bir şey var ki disk frenli bir bisiklete bunları takamazsınız özellikle arkaya. Hediye formunu doldururken ışık setinin çok iyi olacağını eklemiştim ama manyetik set gönderme şakasını beklemiyordum. Faturada da nal gibi 'Carraro Sportive 227' yazıyor, ne deyim bilemedim. Şimdi bu seti Sedona 300 v-fren kullanan bir arkadaşıma hediye ederek Accell Bisiklet'in hatırasını yaşatacağım. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sercansekkin
Geri