Scudo Sports

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Evet. 56 en büyük kadro, 1.93 boyla 56'dan küçük bir kadro zaten pek uygun olmaz. 227 ayarlanabilir gidon boğazıyla esnek bir model, tercih ettiğiniz sürüş pozisyonuna göre kolayca ayarlar, rahat edersiniz.
Çok teşekkür ederim. Yanlış kadro seçimi yaptım diye epey korkmuştum
 
Scudo
Arkadaslar selamlar herkese carraro sportive 224 L beden kullanıyorum boyum 1.68 kullanım olarak pek bi rahatsızlık duyamdim ve bisiklet bana hediye geldiği için kullanmaya devam ediyorum sizce sıkıntı yaşar mıyım uzun vadede,önerilerinizi ve fikirlerinizi alabilir miyim tesekkurler herkese
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Arkadaslar selamlar herkese carraro sportive 224 L beden kullanıyorum boyum 1.68 kullanım olarak pek bi rahatsızlık duyamdim ve bisiklet bana hediye geldiği için kullanmaya devam ediyorum sizce sıkıntı yaşar mıyım uzun vadede,önerilerinizi ve fikirlerinizi alabilir miyim tesekkurler herkese
düşük hızlarda ani durmanız gerektiğinde üst boruya dikkat edin. benle aynı boydasiniz ve bu kadro bizim gibilere göre çok büyük . uzanma mesafeside çok ileride . ancak 48-50 kadro deneme şansınız olursa ne kadar rahatsız bir ölçüye boguştuğunuzun farkına varacaksınız. yine de bisikletiniz değerli . tavsiyem satıp size uygun ölçüye geçmeniz
 
düşük hızlarda ani durmanız gerektiğinde üst boruya dikkat edin. benle aynı boydasiniz ve bu kadro bizim gibilere göre çok büyük . uzanma mesafeside çok ileride . ancak 48-50 kadro deneme şansınız olursa ne kadar rahatsız bir ölçüye boguştuğunuzun farkına varacaksınız. yine de bisikletiniz değerli . tavsiyem satıp size uygun ölçüye geçmeniz
Evet kullanım açısından pek bir sıkıntı çekmiyorum normalde 27.5 jant s beden dağ bisikleti kullanıyordum izmire gidince (üni için bursadayım) onu surdugumde oda çok küçük geldi.Satmakla pek uğraşmak istemiyorum aslında ama sanırım satıcam.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Evet kullanım açısından pek bir sıkıntı çekmiyorum normalde 27.5 jant s beden dağ bisikleti kullanıyordum izmire gidince (üni için bursadayım) onu surdugumde oda çok küçük geldi.Satmakla pek uğraşmak istemiyorum aslında ama sanırım satıcam.
mesela ben 52 cm bisan trx 8400 kullanıyordum. ölçü olur gibi geliyordu. ama orta göbeği fazla yüksek olduğu için idare ediyordum. uzun yıllar yamaha xt 660 r kullandığım için pek rahatsız etmiyordu fazla olan yükseklik. ta ki ayakta durduğumda üst borusu bana değmeyen yeni bisikletime geçinceye kadar. ne kadar rahatsız olduğunu o zaman anladım
 
mesela ben 52 cm bisan trx 8400 kullanıyordum. ölçü olur gibi. geliyordu. ama orta göbeği fazla yüksek olduğu için idare ediyordum. uzun yıllar yamaha xt 660 r kullandığım için pek rahatsız etmiyordu fazla olan yükseklik. taki ayakta durduğumda üst borusu bana değmeyen yeni bisikletime geçinceye kadar. ne kadar rahatsız olduğunu o zaman anladım
mesela ben 52 cm bisan trx 8400 kullanıyordum. ölçü olur gibi. geliyordu. ama orta göbeği fazla yüksek olduğu için idare ediyordum. uzun yıllar yamaha xt 660 r kullandığım için pek rahatsız etmiyordu fazla olan yükseklik. taki ayakta durduğumda üst borusu bana değmeyen yeni bisikletime geçinceye kadar. ne kadar rahatsız olduğunu o zaman anladım
Şimdi letgoya ilana koydum ama sattigim parayla beni bu kadar tatmin edecek bir bisiklet alabilir miyim bilmiyorum...bakalim.Tabii satabilirsem.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Şimdi letgoya ilana koydum ama sattigim parayla beni bu kadar tatmin edecek bir bisiklet alabilir miyim bilmiyorum...bakalim.Tabii satabilirsem.
inşallah hayırlısı olur. bisikletiniz güzel . umarım adil ve güzel bir fiyata satılır . yeni bisiklet için trekking olacaksa tavsiyem yine carraro sportive ve mosso legarda modelleri olur. bu iki modelde geniş ölçü seçeneği sunuyor. bisan trx lerde kadrolar daha güzel geliyor bana ama küçük ölçü bulunmuyor
btwin riverside da önerebilirim
 
inşallah hayırlısı olur. bisikletiniz güzel . umarım adil ve güzel bir fiyata satılır . yeni bisiklet için trekking olacaksa tavsiyem yine carraro sportive ve mosso legarda modelleri olur. bu iki modelde geniş ölçü seçeneği sunuyor. bisan trx lerde kadrolar daha güzel geliyor bana ama küçük ölçü bulunmuyor
btwin riverside da önerebilirim
Tesekkur ederim siteye ilana koydum eğer ilgilenen varsa bakabilir.Her haftasonu bursanın köylerine tura gidiyordum.Yine bu şekilde kullanacağım bisiklet arıyorum.Commuter bisiklet tarzi bana çok yakın geliyor.Bakalim hayirlsi
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Merhaba, ben de sportive 220 modeli var başlangıç için uygun olacağını düşündüm ilerleyen aylarda satışını gerçekleştirip daha orta seviye yine Carraro Şehir bisikletine geçmeyi düşünüyorum.
Bu konuda tavsiyelerinizi merak ediyorum.
Kullanım alanlarım: Hafta içi işe gidip gelme toplamda 20km civarı, hafta sonu kısa turlar 60-70km civarı.
Değerleri görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum.

Ve son olarak ne kadar araç yolu o kadar bisiklet yolu :)

Ben de kendime üçüncü bisiklet olarak Carraro Sportive 220 aldım. Arada bir işe gidiyorum bazen de sahilde keyif amaçlı sürüşler yapıyorum. Bu model Sportive serisinin en düşük modeli ama pahalı modellere göre bence hiçbir eksiği yok. Zamanım ve imkanım olsa bu bisikletle Türkiye turu bile yaparım. Bence üst modellere bakmadan önce bisikletinizin bakımlarını özenle yapıp temiz kullanmaya çalışın.
 
Son düzenleme:
Bisikletimden memnunum bakımlarını vs. zamanında yaptırıyor ve yapıyorum. Aslında ufak turlarda yaptım kadro olarak size çok olanak sağlayan bir model. Tavsiyenizi dikkate alacağım belki aktarıcıları yükselterek yola devam edebilirim .
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir Eskici
Bisikletimden memnunum bakımlarını vs. zamanında yaptırıyor ve yapıyorum. Aslında ufak turlarda yaptım kadro olarak size çok olanak sağlayan bir model. Tavsiyenizi dikkate alacağım belki aktarıcıları yükselterek yola devam edebilirim .

Kendim öyle bir vites ayarı yaptım ki çok hassas bir şekilde vites değişimi oluyor. Size tavsiyem kendiniz öğrenin ve yapmaya çalışın. Bu bisiklette tek yapmak istediğim değişiklik ileride düz maşa takmak olacak. Amortisör benim için gereksiz. Tüm yollarda kilitli şekilde kullanıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: cndnali
Arkadaslar sportive 224 L beden düşünürseniz ilana koydum.Alacagim bisiklet belli olduğu için aciliyeti var.Fiyat konusunda anlaşabiliriz.Bu fiyat bandında iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum.
 
Arkadaslar sportive 224 L beden düşünürseniz ilana koydum.Alacagim bisiklet belli olduğu için aciliyeti var.Fiyat konusunda anlaşabiliriz.Bu fiyat bandında iyi bir seçenek olduğunu düşünüyorum.

Mümkün olursa sahibinden.com'da da yayınlayın, sitedeki en uygun fiyatlı Sportive 224 olarak hızla satılabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkaann
Mümkün olursa sahibinden.com'da da yayınlayın, sitedeki en uygun fiyatlı Sportive 224 olarak hızla satılabilir.
Sahibinden şimdi koydum tesekkurler tavsiye için.
 
Daha önce kadro için yazmıştım bisikletim geldi çok kısa kullanabildim gayet güzel geldi ama kafama takılan bir şey var saçma olabilir lakin acemi olduğum için kusura bakmayın biraz da takıntılıyımdır :) arka vitese giden tel de tel gerginliğini ayarlamak için el ayar vidası yok bu normal mi ? 227 fotoğraflarına baktım çoğunda var
 

Dosyalar

  • IMG_20211130_193613.jpg
    IMG_20211130_193613.jpg
    104,6 KB · Okunma: 45
Daha önce kadro için yazmıştım bisikletim geldi çok kısa kullanabildim gayet güzel geldi ama kafama takılan bir şey var saçma olabilir lakin acemi olduğum için kusura bakmayın biraz da takıntılıyımdır :) arka vitese giden tel de tel gerginliğini ayarlamak için el ayar vidası yok bu normal mi ? 227 fotoğraflarına baktım çoğunda var

Sağ vites kolu aşağıdakiyse ve üstünde vites ayar vidası varsa arkada olmasına gerek yok.
(link)
2021-11-30_20-42-08.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Şimdi kontrol ettim vites kolun da var dediğiniz şekilde . Peki bu neye göre değişiyor ne ile alakalı

Bazı kollarda ayar vidası yok, mesela bendeki eski EF-500 ve yerine taktığım EF-510'da yok, o zaman arkaya ya da kablo üstüne takmak lazım. Aslında kolda olması daha iyi, mesela SRAM vitesli bisikletimde yolda hafif zincir sürtmesi duyduğumda sürüş sırasında oynatıyorum, "dur>in>tahminen ayarla>bin>dene>olmadıysa başa dön" adımları yerine tek bir "ayarla" adımıyla bitiyor iş.
 
Bazı kollarda ayar vidası yok, mesela bendeki eski EF-500 ve yerine taktığım EF-510'da yok, o zaman arkaya ya da kablo üstüne takmak lazım. Aslında kolda olması daha iyi, mesela SRAM vitesli bisikletimde yolda hafif zincir sürtmesi duyduğumda sürüş sırasında oynatıyorum, "dur>in>tahminen ayarla>bin>dene>olmadıysa başa dön" adımları yerine tek bir "ayarla" adımıyla bitiyor iş.
Teşekkür ederim cevaplarınız için dediğinizi anladım aslında benim demek istediğim carraro nun kendi sitesin de arka vites de ayar vidası görünüyor ama benim bisikletim de yok. Herkes de var mı sadece bende mi yok onu merak ettim
 

Dosyalar

  • Screenshot_20211130-234541.png
    Screenshot_20211130-234541.png
    329,4 KB · Okunma: 16
Teşekkür ederim cevaplarınız için dediğinizi anladım aslında benim demek istediğim carraro nun kendi sitesin de arka vites de ayar vidası görünüyor ama benim bisikletim de yok. Herkes de var mı sadece bende mi yok onu merak ettim

Sitede kol olarak EF-505, arka attırıcı olarak M592 kullandıklarını belirtmişler. Fotoğraftaki bisiklette farklı bir kol modeli olabilir, o kolda ayar vidası yoktur, bilgileri güncellemiş ama fotoğrafı değiştirmeye gerek görmemiş olabilirler.
Bu aralar ürün temin sıkıntısı yaşandığı için modellerde küçük değişiklikler yapılabiliyor, hatta özelliklerde yazmayan değişiklikler de yapılabiliyor. Mesela birkaç ay önce bazı Mosso Legarda modellerini sitede yazandan farklı ön attırıcı ile göndermişler, şuradaki gibi: Mosso Kullanıcıları Kulübü . Müşteri lehine değişiklik yaparak daha iyi donanım gönderirlerse sıkıntı yok ama tersi durumda müşteri hakkını aramalı.
 
Geri