Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Carraro Sportive Serisi Kullanıcıları Kulübü

Altında dişli kısma baskı yaparak kilitleyen vida yok mu?
Göremedim, sadece alyan vardı, böyle açısını ayarlarken tık tık tık yapıyor istediğim kademede tuttum sonra sıktım alyanı. ama küçük bir boşluk var gidonu yukarı çekince ya da aşağı bastırınca hafif oynuyor. Tamamen sabit durması gerekir değil mi?
Yarın vaktim olursa fotoğraf çekeyim.
 
Scudo
Göremedim, sadece alyan vardı, böyle açısını ayarlarken tık tık tık yapıyor istediğim kademede tuttum sonra sıktım alyanı. ama küçük bir boşluk var gidonu yukarı çekince ya da aşağı bastırınca hafif oynuyor. Tamamen sabit durması gerekir değil mi?
Yarın vaktim olursa fotoğraf çekeyim.
Sol tarafındaki açılara ok yönü denk gelecek şekilde 15-30-45 diye gidiyorsa tam 15 üzerindeyken vidayı sıkın 17 derece vs olduğu zaman tırnak boşluk yapıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: serkan88
Geçenlerde bisiklet yağmurda kaldı, sürceğim gün yürüyen merdivenlerden çıkarırken kadronun içinden su aktı, kadronun su alması normal mi
 
Sol tarafındaki açılara ok yönü denk gelecek şekilde 15-30-45 diye gidiyorsa tam 15 üzerindeyken vidayı sıkın 17 derece vs olduğu zaman tırnak boşluk yapıyor.
Dediğiniz şekilde yapmaya çalıştım ama tam o açıda durmuyor. Biraz daha sıktım bu sefer. gidonu yukarı çektiğim ve aşağı bastırdığım görüntüleri ekledim. Çok küçük bir oynama oluyor. Gevşeme ya da açı değişimi olur mu sürüş esnasında?

1000037822.jpg1000037820.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Myali
Dediğiniz şekilde yapmaya çalıştım ama tam o açıda durmuyor. Biraz daha sıktım bu sefer. gidonu yukarı çektiğim ve aşağı bastırdığım görüntüleri ekledim. Çok küçük bir oynama oluyor. Gevşeme ya da açı değişimi olur mu sürüş esnasında?

321902 dosyayı görüntüle321903 dosyayı görüntüle
Bir alttan, bir de üstten fotoğraf paylaşma şansınız var mı?
XLC bu modele tırnak kilidi koymadıysa belirgin bir tasarım hatası yapmış. En ucuzundan en pahalısına, XLC'nin birçok modeli de dahil tırnak kilidi var.
 
Bir alttan, bir de üstten fotoğraf paylaşma şansınız var mı?
XLC bu modele tırnak kilidi koymadıysa belirgin bir tasarım hatası yapmış. En ucuzundan en pahalısına, XLC'nin birçok modeli de dahil tırnak kilidi var.
Barış abi tahminimce Xlc ST-T13 MODELİ o tırnakta allenin sıkıldığı tarafta değil arka karşısında bulunuyor diye hatırlıyorum,ancak emin olamadım.

Şimdi buldum şu video işini çözecek.

 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Barış abi tahminimce Xlc ST-T13 MODELİ o tırnakta allenin sıkıldığı tarafta değil arka karşısında bulunuyor diye hatırlıyorum,ancak emin olamadım.

Şimdi buldum şu video işini çözecek.​

Teşekkür ederim bu şekilde bir deniyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Myali
Barış abi tahminimce Xlc ST-T13 MODELİ o tırnakta allenin sıkıldığı tarafta değil arka karşısında bulunuyor diye hatırlıyorum,ancak emin olamadım.

Şimdi buldum şu video işini çözecek.​

Ne kadar gereksiz karmaşa. Bundan sonra gidon boğazı önerirken "XLC ST-T13 hariç" diyeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Myali
Ne kadar gereksiz karmaşa. Bundan sonra gidon boğazı önerirken "XLC ST-T13 hariç" diyeceğim.
Abi sorma bende bunu 330'a takmıştım onda saçmalamıştıda ondan biliyorum..
kısa açılı bulsam bende değiştireceğim de şu an başka sağlık sorunundan dolayı kullanamıyorum bisikleti..
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Ne kadar gereksiz karmaşa. Bundan sonra gidon boğazı önerirken "XLC ST-T13 hariç" diyeceğim.

Abi sorma bende bunu 330'a takmıştım onda saçmalamıştıda ondan biliyorum..
kısa açılı bulsam bende değiştireceğim de şu an başka sağlık sorunundan dolayı kullanamıyorum bisikleti..

Merhaba,

Söküp tekrar monte ettim. Sağ ve solundaki kapakları sıkı tutup sıktım. Şu an oynama yok.

Merak edenler için görselleri ekliyorum.
1000038074.jpg1000038029.jpg

1000038020.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
IMG_20241002_181539.jpgArka aktarıcı iki gün önce bu şekli alınca yenisiyle değiştirmek istedim ama şimdi de bu şekil oldu;
IMG_20241003_160832.jpg

Çözümü nedir?
 
321982 dosyayı görüntüleArka aktarıcı iki gün önce bu şekli alınca yenisiyle değiştirmek istedim ama şimdi de bu şekil oldu;
321983 dosyayı görüntüle

Çözümü nedir?
Attırıcı fazla öne doğru takılı. Sizde şöyle görünen kısmın:
1727962966202.png
Yaklaşık şöyle durması lazım:
1727962923053.png

Bu arkadan temsili görünüm:
1727963151006.png

Attırıcı kulağın üstündeki çıkıntıya tam oturmalı. Muhtemelen sizdeki çıkıntıdan sonraki serbestçe hareket edebileceği tarafta takılı.
1727963170149.png
 
  • Beğen
Tepkiler: UnchosenOne
Tam da dediğiniz gibi. Çkıntı kulakta yerine oturmadığı için zinciri taktıktan sonra kaymış galiba.
Arka aktarıcıyla beraber 8x3 vites sistemini komple değiştirdim. Arka aktarıcı, ruble, zincir, aynakol ve vites-fren kolları. Ama yeni sistem de önde 3 vites olduğundan ve aynakolun en büyük dişlisi aynı kaldığından (48t) ön aktarıcı değiştirmeye gerek olmadığını düşünüp almamıştım. Bugün aynakol değiştirdikten sonra elimle sonuna kadar itmeme rağmen aktarıcı en büyük vitese geçmedi. Aynakola baktığımda eski aynakolla mil üzerinde aynı yerde. Yani vidalarını yeteri kadar sıktım.
IMG_20241003_211613.jpg
Screenshot_2024-10-03-21-07-25-872_com.android.chrome.jpg

Sebebi chainline özelliği farklılığı olabilir mi? @Spartiat
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Spartiat
Merhaba,

Yağışlı havalara, ıslak zeminlere hazırlanmak için yeni kullanmaya başladığım Sportive 324'e çamurluk aramaya başladım. Forumda kullanılan ve tavsiye edilen modellerden Polisport Colorado (~650₺) ve Expander (~850₺) modelleri üzerinde duruyorum. Fakat bu ürünlerin yorumlarında Sportive 324 ile tam uyumlu olup olmayacağına ve kurulumun zorluğuna dair çelişkili bilgiler ile karşılaşıyorum.

Sportive serisi bisikletlerinde bu marka-model çamurluk kullananlar varsa uyumluluk ve kurulum durumunu teyid etmek isterim. Ayrıca benzer fiyat-kalite oranında alternatif ürün tavsiyelerine de açığım.
 
Herkese merhabalar forumdaşlar, bisiklet severler. 2019 senesinde katıldığım Carraro kullanıcıları ailesinden genetik bir kalp rahatsızlığımdan dolayı ayrılmak zorunda kalmıştım. O dönem her ne kadar üzülmüş olsam da Carraro Sportive 330 bisikletimi mecburen satmıştım. Çok şükür kontrollerimin iyi çıkması, kalp fonksiyonumun iyi olması ve rahatsızlığımın bisiklet sürmeyi engellemiyor olmasından kaynaklı ne mutlu ki tekrardan camiaya giriş yapmak istedim.

Sportive 330 aldığım dönemce epeyce araştırma yapmış, fiyat performans değerlendirmesinde bulunmuş nihayetinde 330a karar kılmıştım ve bu kararım beni sonuna kadar mutlu etmişti çünkü cidden çok güzel bir yol arkadaşı olmuştu bana :) Tabi durum böyle olunca gözleri yine Carraroya çevirdim ve tek yaptığım benim için Carraroyu tahtından indirebilecek bir marka model aramak oldu. Sonuç tabiki bulamadım yine kalbimin kaydığı Carraro oldu.
Tekrardan bir 330 sahibi olmak için arayışa girdim ancak 192 boyum kaynaklı internet de dahil olmak üzere pek 56 kadro 330 bulamadım ve diğer arkadaşların fiyatları da bana yüksek geldi. Aslında yine alabilirdim ancak bu sefer bana yol arkadaşlığı yapacak olan eşim de vardı ve ona da bir bisiklet almam gerekiyordu :) Eşim için 328c modelini uygun gördüm sebebi kısaca görece fiyatın uygun olması ve cues sistemlerle gelen 2li aynakol onun vites sistemiyle daha az oynamasına neden olur diye düşündüm. Kendim için bisiklet ararken yolum 330umu da aldığım Anka Bike Özkan abiye düştü. Hoş beş sohbet derken 330 56 kadronun fabrikada da olmadığını öğrendik. 350c yi de bana hemen hemen internetteki 330 parasına verdi diyebilirim. Durum böyle olunca benim için pek seçenek kalmamıştı doğrusunu söylemek gerekirse ve 350c yi aldım.
Cues sistemler benim ara vermek zorunda kaldığım zaman diliminde geldiler ve pek de araştırmadım Shimano yapmıştır diye. Her zaman olduğu gibi şimdi de yorumlarınız benim için çok değerli. Tekrardan aranızda olmaktan çok büyük mutluluk duyuyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: by0ne
Herkese merhabalar forumdaşlar, bisiklet severler. 2019 senesinde katıldığım Carraro kullanıcıları ailesinden genetik bir kalp rahatsızlığımdan dolayı ayrılmak zorunda kalmıştım. O dönem her ne kadar üzülmüş olsam da Carraro Sportive 330 bisikletimi mecburen satmıştım. Çok şükür kontrollerimin iyi çıkması, kalp fonksiyonumun iyi olması ve rahatsızlığımın bisiklet sürmeyi engellemiyor olmasından kaynaklı ne mutlu ki tekrardan camiaya giriş yapmak istedim.

Sportive 330 aldığım dönemce epeyce araştırma yapmış, fiyat performans değerlendirmesinde bulunmuş nihayetinde 330a karar kılmıştım ve bu kararım beni sonuna kadar mutlu etmişti çünkü cidden çok güzel bir yol arkadaşı olmuştu bana :) Tabi durum böyle olunca gözleri yine Carraroya çevirdim ve tek yaptığım benim için Carraroyu tahtından indirebilecek bir marka model aramak oldu. Sonuç tabiki bulamadım yine kalbimin kaydığı Carraro oldu.
Tekrardan bir 330 sahibi olmak için arayışa girdim ancak 192 boyum kaynaklı internet de dahil olmak üzere pek 56 kadro 330 bulamadım ve diğer arkadaşların fiyatları da bana yüksek geldi. Aslında yine alabilirdim ancak bu sefer bana yol arkadaşlığı yapacak olan eşim de vardı ve ona da bir bisiklet almam gerekiyordu :) Eşim için 328c modelini uygun gördüm sebebi kısaca görece fiyatın uygun olması ve cues sistemlerle gelen 2li aynakol onun vites sistemiyle daha az oynamasına neden olur diye düşündüm. Kendim için bisiklet ararken yolum 330umu da aldığım Anka Bike Özkan abiye düştü. Hoş beş sohbet derken 330 56 kadronun fabrikada da olmadığını öğrendik. 350c yi de bana hemen hemen internetteki 330 parasına verdi diyebilirim. Durum böyle olunca benim için pek seçenek kalmamıştı doğrusunu söylemek gerekirse ve 350c yi aldım.
Cues sistemler benim ara vermek zorunda kaldığım zaman diliminde geldiler ve pek de araştırmadım Shimano yapmıştır diye. Her zaman olduğu gibi şimdi de yorumlarınız benim için çok değerli. Tekrardan aranızda olmaktan çok büyük mutluluk duyuyorum :)
Geçmiş olsun,yeniden hoşgeldiniz.330 parasına 350c verildiyse muhteşem olmuş bence..
 
  • Beğen
Tepkiler: Kızagan
Geçmiş olsun,yeniden hoşgeldiniz.330 parasına 350c verildiyse muhteşem olmuş bence..
Yani biraz 328c nin liste fiyatından kırptı biraz 350cnin fiyatından kırptı total rakama bakınca 1 2 bin fazlasına geldi. Bir de 6 taksit imkanı sununca tadından yenmez oldu :) Aslında karbon maşa vs benim için çok elzem değildi farkını hisseder miyim bilmiyorum daha önce karbon maşa tecrübe etmedim. Bir tek 46 dişli olması beni biraz tedirgin etmişti top speed düşüyor malum ama sürekli top speedde gitmiyoruz ki onu dert edineyim. Zaten 46-11 dişli seti de 80 90 kadansta 42 45 arası gidiyor ortalama hızımın çok çok üzerinde.
 
Yani biraz 328c nin liste fiyatından kırptı biraz 350cnin fiyatından kırptı total rakama bakınca 1 2 bin fazlasına geldi. Bir de 6 taksit imkanı sununca tadından yenmez oldu :) Aslında karbon maşa vs benim için çok elzem değildi farkını hisseder miyim bilmiyorum daha önce karbon maşa tecrübe etmedim. Bir tek 46 dişli olması beni biraz tedirgin etmişti top speed düşüyor malum ama sürekli top speedde gitmiyoruz ki onu dert edineyim. Zaten 46-11 dişli seti de 80 90 kadansta 42 45 arası gidiyor ortalama hızımın çok çok üzerinde.
Karbonu bende deneyimlemedim ancak gerek çukurda bileklere gerekse rijitlik anlamında performansına etki edeceğini düşünüyorum..
 
Merhaba,

Yağışlı havalara, ıslak zeminlere hazırlanmak için yeni kullanmaya başladığım Sportive 324'e çamurluk aramaya başladım. Forumda kullanılan ve tavsiye edilen modellerden Polisport Colorado (~650₺) ve Expander (~850₺) modelleri üzerinde duruyorum. Fakat bu ürünlerin yorumlarında Sportive 324 ile tam uyumlu olup olmayacağına ve kurulumun zorluğuna dair çelişkili bilgiler ile karşılaşıyorum.

Sportive serisi bisikletlerinde bu marka-model çamurluk kullananlar varsa uyumluluk ve kurulum durumunu teyid etmek isterim. Ayrıca benzer fiyat-kalite oranında alternatif ürün tavsiyelerine de açığım.

Polisport Colorado'yu aldım. Küçük bir modifikasyon ile Sportive 324'e uyumlu hale getirerek taktım ve test sürüşleri yaptım. Başarılı.

Polisport Colorado 28 Şehir Bisiklet Çamurluk Seti 2024-10-26 tarihi itibariyle Özceylan Bisiklet web mağazasında 586₺.

Metal bağlantı çubukları iyi şekilde bükülerek takılırsa tekerleklere değmiyor. Takarken çubukların tekerleklere mesafesini ortaladıktan sonra vidalarını sıkmak gerekiyor.
20241026_151202.jpg

Paket içinden çıkan kısa boy kadro tutacağı ile arka çamurluğun ön kısmını sabitliyoruz.
20241026_151718.jpg

Malesef kutu içinden çıkan arka çamurluk bağlantı vidasını takmaya uygun bir yer bu kadro üzerinde yok. Bu yüzden bir plastik kelepçe kullanarak uyumlu hale getirmeye çalıştım.
20241026_151211.jpg

Arka çamurluğun aksine ön çamurluk, Sportive 324 ile gelen ve ön reflektörü tutan vidaya monte edilebiliyor, kutudaki vidayı kullanmam gerekmedi. Lastik ile teması yok.
20241026_151234.jpg

Aynı kadroda bu çamurluk setini kullanmayı düşünenler için yukarıdaki notları paylaşmak istedim.
 
Yani biraz 328c nin liste fiyatından kırptı biraz 350cnin fiyatından kırptı total rakama bakınca 1 2 bin fazlasına geldi. Bir de 6 taksit imkanı sununca tadından yenmez oldu :) Aslında karbon maşa vs benim için çok elzem değildi farkını hisseder miyim bilmiyorum daha önce karbon maşa tecrübe etmedim. Bir tek 46 dişli olması beni biraz tedirgin etmişti top speed düşüyor malum ama sürekli top speedde gitmiyoruz ki onu dert edineyim. Zaten 46-11 dişli seti de 80 90 kadansta 42 45 arası gidiyor ortalama hızımın çok çok üzerinde.
Hocam, karbon maşa deneyiminiz nasıl?
 
Geri