Lütfen Carraro alırken bir daha düşünün, eğer garanti benim için önemli değil oluşacak her sorunda ben başımın çaresine bakarım derseniz alın derim. Şikayet bölümünde de paylaştığım olayı sizinle de paylaşıyorum:
Tandem Bisiklet (Küçükyalı), İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'ten almayın derim hatta mümkünse Carraro almayın derim...
Şöyle ki;
1) Dün Carraro Sportive 225 (2013 model) bisikletimin arka ruble dişlisi kullanım sırasında kırıldı.
2) Garantisi halen devam ettiği için Tandem Bisiklet (Küçükyalı) i aradım. Garanti belgesinde "tüm parçalar garanti kapsamındadır" yazmasına rağmen vites grubunun garanti kapsamında olmadığını söylediler.
3) Pazar günü olduğundan ertesi gün (Pazartesi günü) Carraro Türkiye fabrikasını aradım.
4) Satış ve satış sonrasında sorumlu olan müdür oldukça saygısızca daha sorunumu dinlemeden sorunun kullanıcı hatası olduğuna karar verdi (!) Uzun konuşmalar sonunda garanti belgesinde kullanıcı hatasından kaynaklanan ve garanti kapsamına girmeyen bir madde olmadığını ve bisikletin tüm parçalarının garanti kapsamında olduğunu belirtmeme rağmen saygısızca ve küçümseyerek konuşmaya devam etti.
5) Telefonu kapattıktan sonra müşteri temsilciliğinden arandım. En yakın servise gidip sorunu tespit ettirmem istendi.
6) Carraro Türkiye sitesinde yetkili servis olarak gözüken ve bana en yakın Carraro servisine İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'e gittim. Buradan bana yardımcı olamayacakları söylendi.
7) İleri Bisiklet (Kızıltoprak)'ta tekrar fabrikayı aradım. İleri Bisikletin sahibi ile görüşmelerini sağladım. Bunun üzerine en yakın servise gitmemi söyleyen fabrika beni başka bir yere yönlendirmek istedi.
8) Sonuçta müşterinin sorunu çözmek istemeyen, garanti kapsamındaki 40 liralık parça için işi yokuşa süren bir firmayla karşılaştım.
9) Müşteriye saygı gösteren, kurumsal firmalardan ve bayilerden bisiklet ve bisiklet ürünlerini almanızı tavsiye ederim.