Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Cervelo S2

@Hasan Çağrı

Yol bisikleti için henüz Specialized a geçiş yapmadım.Look ayakkabılarım var.DMT karbon tabanlı.Ama MTB de BG-Pro ve Shimano kullanıyorum.Shimano daha dayanıklı ama Specialized ın rahatlığı Sidi ile eşit bence.Specialized da Sidi den biraz daha dayanıklı.
Look lar miyadını doldurunca yol için ya BG-S Works alacağım ya da Sidi.

Selede 130 ile rahat ediyorum...143 un köşeleri bende biraz fazla baskı yapıyor.
Ama herkesin anatomisi farklı. Sele konusunda haklısın ...Specialized Toupe kullandığım Selle Italia,Fizik ve Selle San Marco dan kesinlikle daha rahat . Andığım İtalyanlardan da Selle San Marco bana en rahat olanı.
Selamlar
 
Scudo
Buradan bakınca sele Specialized Avatar modeline de benziyor.Avatar çok rahat bir seleydi,bu da dediğinize göre çok rahat ve daha hafif anlaşılan.İyi günlerde kullanın bisiklete laf yok zaten. Şimdi bu en az esneyen yol bisikleti değil mi ? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
@Önder Tarım

Önder,
MTB bisikletimde de Specialized Alias kullanıyorum. Mükemmel ürünler...
Bisiklet ile ilgili :
S2 Cervelo Test Team (CTT) nin takım bisikleti. Sadece C.Sastre R3SL kullanıyor ve bazen de S3.S2 biraz sert ama iyi bisiklettir.
Bazı nedenlerden dolayı da hangi bisikletleri elediğimi yazmıyorum...sadece
Cervelo da önemsediğim bir detay...
İyi karbon bisiklet yapımı artık çok sofisitike bir üretim prosesi haline geldi...
Diğer firmalar iyi bisiklet yapmak için mühendisler çalıştırırken Cervelo nun kurucuları Gerard Vroomen & Phil White ın ikiside Montreal McGill Üniversitesi mezunu makina mühendisleri.
Ve şu anda 50 yıldır profesyonel yarış dünyasında özlediğimiz tek fabrika takımı.
2003 teki Bianchi ni Jan Ulrich için yaptığı kısa dönemli katkı hariç.
Slm
 
2 Tekerli Uçak Sanırım Bu :rolleyes: ... Selçuk Abi Sen Sunu Direk Hafif Bisikletler Bölümüne Koymalıydın :) ..Senin Bisikleti Görenler Bizimkine Kamyon Görmüş Gibi Falan Bakarlar Artık :eek:

Bir Gün Görmek İstiyorum Bu Bisikleti Sen Sanırım Otoyolda Falan Biniyorsundur Buna :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
Merhaba Selçuk abi bisiklet buna deniyor olsa gerek aero dinamik açıdan bence Cervelo'un üzerine kimse su dökemez,bir gün bu çapta bir bisiklet alırsam Cervelo'dan başkası olmaz, bu kadar yüksek karbon teknolojisini bu kadar yüksek aero dinamik seviyede uygulayanbilen başka bir marka varmı bilmiyorum.Güle güle keyfini çıkartarak kullan abi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
@zafer sayin

Zafer sen benden hafifsin...sana S3 alalım..veya Sastre gibi R3SL de olur. Zaten R3 SL Soloist Superlight ın (SLC-SL) devamı.
Vallahi şu anda dükkanda en hızlı satılan markamız . Satılmayanları yazmayayım...nedenini biliyorsun.
Zafer ..kadronun referansı vardı...ben en çok teker setini merak ediyordum...Token bunları Gigantex e yaptırıyor ama Gigantex in "a" serisi..Zaten Gigantex teker piyasasında bulunan 70 ile 75 arasında "markanın" imalatçısı ve dünya jant piyasasında %65 pazar payına sahip. Şu anda biraz erken ama bakalım akord, fren alanının aşınma hızı..gibi konuları ileride konuşuruz.
ABD de Zipp tubular kullanmıştım...yani yine full karbon...inanki fren tutuşu Zipp ten üstün...belkide yanılıyorum ve 7900 fren setinin tutuşu 7800 den daha iyi...ama 7800 de sarı Swisstop vardı ..bu setimde Token in karbon pabuçları var...
Token göbeklerin (aslında Joytech) ağırlığını sormuştun...yanıtlayamamıştım...
Seramik rulmanlı takım..65gram/255gram..ağırlığıma uygun...
...Bursa ya selamlar..Görüşmek üzere....
 
ya ben olsam bu türkiyenin harab yollarında kullanmam ya hoca yazık bu bike lara yaaaaa ama ne diyelim kazasız belasız bol pedallı günler
 
Süper üstü bir bisiklet. Öyle duruyorki, sanki kendi kendine gidecek, biraz pedala dokunsanız uçacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
işti güçtü derken foruma girmeye ancak fırsat buldum.
Selçuk abi fotolarıda çok güzel ama aslı bir başkaydı.tekrar güle güle kullan.çok ama çok dehşet makina oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selçuk Çilek
Geri