Diyelim ürününüz bir sebepten ötürü(kayboldu, çalındı, kırıldı vs. orası sizi ilgilendirmiyor) siparişin kargo tarihinden itibaren 30 gün içerisinde elinize ulaşmadı. Bu durumda ürünü satın aldığınız firmanın web sitesi üzerinden bir şikayet talebi açıyorsunuz(ticket). Ürünününüzün elinize hâlâ ulaşmadığını ve acilen tarafınıza konu hakkında bilgi verilmesini veya para iadenizin gerçekleştirilmesini talep ediyorsunuz. Onlar da size ürünün niye ulaşmadığını, ürünün nerelerde ne kadar zaman kaldığını vs. hepsini söylüyor. Eğer kargo firmasından kaynaklı bir kayıp söz konusuysa onlar aralarında sigorta yoluyla anlaşıp size aynı ürünü tekrar gönderiyorlar. Yok sizden kaynaklı bir sorun varsa(mesela ürün gelmiş gümrükte bekliyor gidip almamışsınız) o zaman ürün gümrükte bekliyor gidin alın derler. Sizden kaynaklı bir sorun yoksa ve para iadesi isterseniz, talebinizin onayını müteakip 7 iş günü içerisinde ödemiş olduğunuz ücret aynı kur üzerinden hesabınıza o günün TL kur karşılığı olarak yatırılır. Yani endişe etseniz de etmesenizde her sorunun bir çözümü var. Benim tavsiyem etmemeniz yönünde olur...