Merhaba çok sevgili arkadaşlarım. Şu ana kadar memnun kaldığım ancak son olayda gerçekten "bu nasıl bir işletme?" dediğim mağaza Decathlon ile ilgili olacak yazacaklarım.
4 ay önce Alur700 yol bisikletini almıştım. Aldığım günden beri jantta ve lastikte bir yalpalama mevcuttu. Aslında başlangıçta sadece lastikte diye düşünüyordum -lastik bir türlü oturmuyordu janta- daha sonrasında lastiği değiştirdiğimde, düz yolda yine aynı yalpalamayı hissettim. Bu beni çok rahatsız etti. Hafif kasisli bir yolda dıng dıng dıng diye zıplıyor hissi veriyordu bana.
Lastikleri değiştirdim sonrasında. Alabildiğim en ucuz yol lastiği olan Rubena syrinxleri aldım. Yalpalama %60-%70 oranında geçmişti ancak hala yalpalıyordu ve yüksek hızlarda gerçekten rahatsız ediyordu.
Bir de yeni olunca bisiklet daha da rahatsız ediyor insanı.
Her neyse ben de herhalde jant akortundandır diye düşündüm. Dikey yalpalamayı akort ayarı düzgün olduğunda düzeliyor diye izlemiştim videolardan. Gittim akortunu yaptırdım burdan bir arkadaşa. Akort yaptırdıktan sonra dikey yalpalama düzelmedi. Hatta hiç bir şey değişmedi sarsıntıdan. Sordum tekrar götürüp janttan dolayı dedi. Ben de eve gidip jantları söktüm, o oturmayan lastikleri de söktüm ve alayını Decathlon'a gönderdim.
Bayramdan önceki c.tesi günü göndermiştim. Sağolsun kargo firması benim paketimi göndermeden bayram tatiline çıkmış. Perşembe günü Decathlon'dan birinin teslim aldığını kargo takip numarasından baktığımda gördüm.
Yarın yani artık bugün (perşembe) ellerine geçeli 21 gün olacak. Dün aradım müşteri hizmetlerini. Dedim "benim bisiklete ihtiyacım var , yarın elinize geçeli 21 gün olacak, ne durumda, ne zaman göndereceksiniz" diye. Kadın demez mi "Bugün geldi kargonuz, depodan arkadaşlar getirdi bizim buraya, yarın sevk edeceğiz beyfendi, onarımı vs. yapılacak vs. vs." . Nasıl bir işletmedir bu anlamıyorum ki. 21 gün boyunca müşterinin tamir için gönderdiği kargoyu depoda tutuyorsunuz ve 20. günde benim aramamla beraber tamire göndereceğiz diyorsunuz. Şaka gibi gerçekten şaka gibi. 1 aydır bisiklete binemiyorum zaten, havaların son sıcak olduğu zamanlardı, canım ona ayrı sıkılıyor. Şimdi bir de bunların saçmalıkları çıktı. Kadına ne desem "haklısınız beyefendi, özür dileriz" demekten başka bir yardımı dokunmadı. Gerçekten çok sinirlendim ancak o kadına kızıp bağırmanın alemi de yok elbette.
İşte öyle arkadaşlar, eğer ki bir ürün göndermişseniz her gün arayınız, bilgi isteyiniz. Tamir olup gelmesini beklediğiniz gün! depodan çıkarabiliyorlar.
4 ay önce Alur700 yol bisikletini almıştım. Aldığım günden beri jantta ve lastikte bir yalpalama mevcuttu. Aslında başlangıçta sadece lastikte diye düşünüyordum -lastik bir türlü oturmuyordu janta- daha sonrasında lastiği değiştirdiğimde, düz yolda yine aynı yalpalamayı hissettim. Bu beni çok rahatsız etti. Hafif kasisli bir yolda dıng dıng dıng diye zıplıyor hissi veriyordu bana.
Lastikleri değiştirdim sonrasında. Alabildiğim en ucuz yol lastiği olan Rubena syrinxleri aldım. Yalpalama %60-%70 oranında geçmişti ancak hala yalpalıyordu ve yüksek hızlarda gerçekten rahatsız ediyordu.
Bir de yeni olunca bisiklet daha da rahatsız ediyor insanı.
Her neyse ben de herhalde jant akortundandır diye düşündüm. Dikey yalpalamayı akort ayarı düzgün olduğunda düzeliyor diye izlemiştim videolardan. Gittim akortunu yaptırdım burdan bir arkadaşa. Akort yaptırdıktan sonra dikey yalpalama düzelmedi. Hatta hiç bir şey değişmedi sarsıntıdan. Sordum tekrar götürüp janttan dolayı dedi. Ben de eve gidip jantları söktüm, o oturmayan lastikleri de söktüm ve alayını Decathlon'a gönderdim.
Bayramdan önceki c.tesi günü göndermiştim. Sağolsun kargo firması benim paketimi göndermeden bayram tatiline çıkmış. Perşembe günü Decathlon'dan birinin teslim aldığını kargo takip numarasından baktığımda gördüm.
Yarın yani artık bugün (perşembe) ellerine geçeli 21 gün olacak. Dün aradım müşteri hizmetlerini. Dedim "benim bisiklete ihtiyacım var , yarın elinize geçeli 21 gün olacak, ne durumda, ne zaman göndereceksiniz" diye. Kadın demez mi "Bugün geldi kargonuz, depodan arkadaşlar getirdi bizim buraya, yarın sevk edeceğiz beyfendi, onarımı vs. yapılacak vs. vs." . Nasıl bir işletmedir bu anlamıyorum ki. 21 gün boyunca müşterinin tamir için gönderdiği kargoyu depoda tutuyorsunuz ve 20. günde benim aramamla beraber tamire göndereceğiz diyorsunuz. Şaka gibi gerçekten şaka gibi. 1 aydır bisiklete binemiyorum zaten, havaların son sıcak olduğu zamanlardı, canım ona ayrı sıkılıyor. Şimdi bir de bunların saçmalıkları çıktı. Kadına ne desem "haklısınız beyefendi, özür dileriz" demekten başka bir yardımı dokunmadı. Gerçekten çok sinirlendim ancak o kadına kızıp bağırmanın alemi de yok elbette.
İşte öyle arkadaşlar, eğer ki bir ürün göndermişseniz her gün arayınız, bilgi isteyiniz. Tamir olup gelmesini beklediğiniz gün! depodan çıkarabiliyorlar.