Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Cyclocross almayı düşünenler ama kararı veremeyenler... CYCLOCROSS ALIN :)

@slckats Kronun kendi sitesinde ne kadro boyu ile ilgili ne de ağırlık, donanım ayrıntısı hakkında bilgi yazmıyor. Ccr 2000 claris donanımlı, ağırlığı nasıl memnun musunuz?
 
  • Beğen
Tepkiler: slckats
Scudo
@slckats Kronun kendi sitesinde ne kadro boyu ile ilgili ne de ağırlık, donanım ayrıntısı hakkında bilgi yazmıyor. Ccr 2000 claris donanımlı, ağırlığı nasıl memnun musunuz?
11 Kg civarı. Ben gayet memnunum. Şu ana kadar hiçbir sıkıntı çıkartmadı. Komple claris setli. Lastikler Kenda.
 
  • Beğen
Tepkiler: favallikulli
@slckats ruble dişlisi 11-28, asfalt yokuşlarda performansı nasıl, 11-32 olsaydı en azından dediğiniz oldu mu hiç
 
  • Beğen
Tepkiler: slckats
Size tşk ediyorum. Aklımda ki yaklaşık tüm sorulara yanıt buldum. 1.i hariç. O da bagaj deliği olan gravel 5000 TL yi gecmeyecek bisiklet önerisidir. 2 adet alacagız 2.el de makbul. Sizin gibi araştırmacı birinin önerisi benim için önemli. Disk olmak zorunda değil. Üst boru eğimli olmasın Lastik yarış kadar ince olmasın yeterli
 
@slckats
Ccr 2000 den memnun musun? Bende almayı düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: slckats
Ben de 4-5 bin TL civarına Cyclocross almak istiyorum. MTB, Yol kullandım ama bazen köylere çıkıyoruz yollar ince asfalt olmuyor haliyle, lastik falan patlıyor. En güzeli Cyclocross olarak görünüyor. Ayrıca dişsiz lastik takıp yol bisikleti performansı da alabilir miyiz.
 
  • Beğen
Tepkiler: bonder76
Corelli goat 1.0 nasıldır arkadaşlar
Corelli goat 1.0 nasıldır arkadaşlar? Ya da maksimum 3500 civarına gravel/cyclocross ne önerirsiniz? Biliyorum bütçe çok düşük kalıyor bu segment icin ama yapacak bir şey yok
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn
@Üçeksibirteker 4300 liraya cikarsaniz bisan all trail eco en mantikli secim. Karbon maşa ve sokma milli diski var.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
@Üçeksibirteker Kron CCR 2000 tavsiye ederim. Yaklaşık 1.5 yıldır kullanıyorum üzmez sizi. Ama biraz daha çıkarsanız @rodya nın da dediği gibi All Trail eco daha güzel olur.
 
@slckats @rodya Öncelikle cevap için çok teşekkürler. Biraz baktım, hem sora set var, hem karbon olmasına rağmen 11.3 kg, hem de benim gördüklerim 4500 liraydı. Ama ben bisiklet konusunda öyle çok bilgiye sahip biri değilim. Bu yüzden bu bisiklette bu fiyatı hak edecek ne olduğunu bilemedim, cevabınızı bekliyorum. 🙂
 
@Üçeksibirteker Bu tür bisikletler için o kg ağırlığı idealdir. Kaldı ki komple karbon da değil. Fiyatına gelince Türkiye şartlarından dolayı bu kadar yüksek maalesef. Günden güne de yükselmeye devam ediyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
@Üçeksibirteker bugün bisan all trail eco alacağım eğer bulabilirsem, sonra bir öninceleme yapmayı düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn ve MakRo
@slckats anlıyorum fiyat konusunda haklısınız ama mesela Corelli goat 1.0 veya mosso monza en az 1000 lira daha ucuz neden böyle bir fark var dersiniz değer mi bu parayı vermeye
 
Çoktan bu bisikletlerin pabuçları dama atıldı bile. :) Bu bisikletlerin hırçın karakteri uzun sürüș konforunu engelliyordu ki çamur bisikletlerinin alçak ağırlık merkezine sahip olması denge ve konfor gibi birçok özelliği de yanında getiriyordu. Bu gibi hayati özellikleri sunan çamur bisikletlerinin karșısında zaten pek tutunma șansı yoktu.. :) Bir de dağ bisikleti ile yol bisikletini arasındaki boșluğu șehir bisikleti her ne kadar dolduruyor olsa da benim gibi pek çok kullanıcı șehir bisikletlerini görüntülerinden dolayı pek alınası bulmuyordu. Bu arada son yıllarda yol bisikletçilerinin birazcık konfor arayıșı bile çamur bisikletine geçen çok sayıda yol bisikleti kullanıcısını olușturmușken cx'in müșteri kaybetmeyecek olmasını düșünmek pek mantıklı değildi. Sonuç olarak sokaklarda az sayıda görebildiğimiz cx bisikletleri hiç göremez olduk neredeyse. :)
 
Çoktan bu bisikletlerin pabuçları dama atıldı bile. :) Bu bisikletlerin hırçın karakteri uzun sürüș konforunu engelliyordu ki çamur bisikletlerinin alçak ağırlık merkezine sahip olması denge ve konfor gibi birçok özelliği de yanında getiriyordu. Bu gibi hayati özellikleri sunan çamur bisikletlerinin karșısında zaten pek tutunma șansı yoktu.. :) Bir de dağ bisikleti ile yol bisikletini arasındaki boșluğu șehir bisikleti her ne kadar dolduruyor olsa da benim gibi pek çok kullanıcı șehir bisikletlerini görüntülerinden dolayı pek alınası bulmuyordu. Bu arada son yıllarda yol bisikletçilerinin birazcık konfor arayıșı bile çamur bisikletine geçen çok sayıda yol bisikleti kullanıcısını olușturmușken cx'in müșteri kaybetmeyecek olmasını düșünmek pek mantıklı değildi. Sonuç olarak sokaklarda az sayıda görebildiğimiz cx bisikletleri hiç göremez olduk neredeyse. :)
Çamur bisikleti nedir? İlk kez duyuyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Geri