Merhabalar
Maddi imkansızlıklardan elimdekiyle idare edebilmek adına elime geçenle yeni bir bisiklet edinebilecek olmama rağmen elime geçen 3 kuruşu elimdekine gömmeye devam dostlar isimli projem kapsamında sırada ki kaşıntım gidon
Çanakkaleyi mecburen bıraktım. Kocaeli de yollar rotalar berbat. Nereye gitsem ya yokuş ya sıkışık. Tek takılmaktanda gına geldi. Bende yapım gereği tek başımaysam sürekli pedal çeviriyorum hiç durmuyorum. Geçen gün 35km pedal çevirdim bunun büyük kısmı tırmanma. Tur süresi 2 saat 10dk ve toplam dinlenme 26dk oda bakkaldan durup su alma, yolda iki dakika nefeslenmelerin toplamı. Hal böyle olunca sürekli gidonu tutuyorum ve düz gidon münasebetiyle sürekli aynı pozisyondayım, batmaya başladı artık bu durum.
Tourney sti shifter, mini vfren, yeni aktarıcı masrafı yüksek gelmese baya baya dropbara geçicem ama değmez diye düşünerek hep vazgeçiyorum o fikirden. Bu durumda akla gelen diğer seçenek :
Kelebek gidon!
Gidon boğazım malesef 31.8mm lik, ucuz kelebek gidonlar genelde 25.6mm lik olduğu için yeni bir gidon boğazıyla kelebek gidona geçmeyi düşûndüm. Hem daha dik hem daha eğik hem istediğim rahatlıkta sürüş pozisyonlarına geçebilirim, özellikle tırmanırken rahat ederim diye düşünmekteyim. Bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum.
Bu arada bullhorn nasıl olur ? Kelebek gidona göre daha kısıtlı tabi ki ama ne bilim dikkatimi çekti
Bu arada alttan mesaj verdim farkedilmemiştir belki ... İzmitte yancı lazım tek başıma sıkılmaya başladım :islik:
Maddi imkansızlıklardan elimdekiyle idare edebilmek adına elime geçenle yeni bir bisiklet edinebilecek olmama rağmen elime geçen 3 kuruşu elimdekine gömmeye devam dostlar isimli projem kapsamında sırada ki kaşıntım gidon
Çanakkaleyi mecburen bıraktım. Kocaeli de yollar rotalar berbat. Nereye gitsem ya yokuş ya sıkışık. Tek takılmaktanda gına geldi. Bende yapım gereği tek başımaysam sürekli pedal çeviriyorum hiç durmuyorum. Geçen gün 35km pedal çevirdim bunun büyük kısmı tırmanma. Tur süresi 2 saat 10dk ve toplam dinlenme 26dk oda bakkaldan durup su alma, yolda iki dakika nefeslenmelerin toplamı. Hal böyle olunca sürekli gidonu tutuyorum ve düz gidon münasebetiyle sürekli aynı pozisyondayım, batmaya başladı artık bu durum.
Tourney sti shifter, mini vfren, yeni aktarıcı masrafı yüksek gelmese baya baya dropbara geçicem ama değmez diye düşünerek hep vazgeçiyorum o fikirden. Bu durumda akla gelen diğer seçenek :
Kelebek gidon!
Gidon boğazım malesef 31.8mm lik, ucuz kelebek gidonlar genelde 25.6mm lik olduğu için yeni bir gidon boğazıyla kelebek gidona geçmeyi düşûndüm. Hem daha dik hem daha eğik hem istediğim rahatlıkta sürüş pozisyonlarına geçebilirim, özellikle tırmanırken rahat ederim diye düşünmekteyim. Bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum.
Bu arada bullhorn nasıl olur ? Kelebek gidona göre daha kısıtlı tabi ki ama ne bilim dikkatimi çekti
Bu arada alttan mesaj verdim farkedilmemiştir belki ... İzmitte yancı lazım tek başıma sıkılmaya başladım :islik: