@Hackless
Mtblere ince lastik takınca tabi biraz sırıtıyor,lakin çamurluk kullanıyorsanız bu o açığı kapatıyor inanın. Arkadaşın çift amortisörlü mtbsi vardı,ona 1.5luk rubene lastik taktık.Çamurluk olmayınca, asker traşı olunmuş gibi duruyor.

Ama çamurluk olunca o görüntüyü kapatıyor.Özellikle telli,uzun çamurluklarda.
Şahsi önerim, ağır mtblerde 1.5luk lastiğin altına inilmemeli, çünkü performans esnasında bisikletin yalpaladığına şahit oldum,mtblerde ağırlık fazla olduğundan, o ağırlığın yere dengeli dağıtılması gerek bence.Ama dediğim gibi 1.5lukta denediğimde hiç böyle bir sorunla karşılaşmadık ama 1.15de pedala fazla yüklenirken sağa sola sollanıyordu bisiklet.

bence 1.5luk ideal.
@emre64
Ha silik, ha slick. Bir "c" nin lafı olmaz.

Sonuçta dışı silik,tırnaksız,dişsizde denir.Anadoluda gabak lastik bile denir. Hatta kimisi lastiğin bitmiş,dişler erimiş değiştir bunu bile diyebilir.
Dediğim gibi daha önce böyle dişsiz pek kullanmadım.Aslında kullandım,rubenanın ama onda azda olsa su kanalları olarak tabir edilen çizikler vardı.Bunlarda o da yok,o yüzden biraz güvensizlik oluşturuyor.Demirden olan yaya üst geçitlerinde,yağmurlu yavalarda kayabilir,fren mesafesi uzayacaktır,kaldırıma yandan yapılan çıkma manevrasında teker tutunmayarak kayabilir vs Bakalım,deneyip göreceğiz artık.Diğer tırstığım nokta,yerdeki ufak bir cam parçası,keskin taş,yüzey silik olduğundan tekeri hemen yarar,keser mi?Nette bu duruma yönelik bazı açılan bazı konulara rast geldimde. Yani bundan sonra mıcırlı yola,falan giremecek miyiz?
