Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Dahon Kullanıcıları Kulübü

Arkadaşlar selam, Dahon Vybe D7 2016 model bisikletimi satıyorum. 2 aylık bisiklettir. Faturası mevcut. Toplamda 50 km kullanmamışımdır. Fiyat olarak 1000 TL düşünüyorum. İlgilenen olursa özelden yazabilir. İyi günler.
 
Scudo
Merhaba Arkadaşlar,

1 aylık Dahon Mariner D7 kullanıcısı olarak aranıza katılmış bulunmaktayım. Bu süre zarfında yokuşlar haricinde bisikleti sürmekten çok keyif almaktayım. Ancak yokuşlar beni neredeyse satmaya yönlendirecek gibi görünüyor.
İşimi daha hafifletebilecek bir önerisi olan var mıdır? Hangi marka lastik, vites vs. gibi değişikliklere gitmem gerekir?
 
47 yaşında haftada 2 gün bisiklet kullanan biri olarak yokuşun çıkabildiğim kadarını çıkıyorum. Bu hafta 250 metre kadar daha fazla çıktım. Sonrasını yürüdüm. ;) Bu bisikletin yokuş çıkmak için üretilmediğinin farkındayım. İddaam yok, hele bu yaşta.

47 yaşında haftada 2 gün bisiklet kullanan biri olarak yokuşun çıkabildiğim kadarını çıkıyorum. Bu hafta 250 metre kadar daha fazla çıktım. Sonrasını yürüdüm. ;) Bu bisikletin yokuş çıkmak için üretilmediğinin farkındayım. İddaam yok, hele bu yaşta.
 
@caglarhuseyin @cago Öncelikle en kolay ve masrafsız olanı bisikletinize uygun mümkün olan en yüksek dişliye sahip rubleyi alıp takmanız olacaktır. Genelde max 34t veya 36t uyabiliyor biraz araştırın bisikletinize uyanı ona göre alırsınız. Sonrasında yapavbiliyorsanız yokuş çilesi bitti başlığındaki aynakolu 2 yaprağa çıkarma olayını yaparsınız. Lastik olarak 1.50 çapında bir schwalbe lastik işinizi görür.
 
@cago
Marinerin ruble 11-28t sanırım. Onu 11-34t shimano megarange bir rubleyle değiştirebilirsiniz. O zaman 2 vites daha hafifler 1. vites.

@cago Ayrıca kilitli pedal da yokuş çıkmayı kolaylaştırır. Hem kilitli pedalla bisiklet sürmek daha keyifli.
 
Maddi durum ve vakit olarak müsait olduğumda 2x10 sisteme geçirmeyi düşünüyorum bütün sistemi. Çok maliyetli ve zahmetli olacak ama bunu yokuş için yapmayacağım. Bence yokuş konusu çok abartılıyor. Eski sedona 410 kullanıcısı olarak yaklaşık aynı vites dişlilerinde çıkıyorum yokuşları ve daha az yoruluyorum. Katlanırda daha dik bir sürüş ve küçük teker çapı çok büyük avantaj sağlıyor. Bazı yokuşlarda insan zor yürüyor oralarıda bir zahmet elde çıkmak lazım. Bisiklet çıksada dizlerime o zulmü yapmam şahsen.
 
Şuan orjinal lastikleri kullanıyorum ( 47 406 - 20×1.75)
20×1.50 Schwalbe daha mı konforlu ve hızlı Olur ? Ne dersiniz deneyimli arkadaşlar.

.:::..:::..Arbeit Macht Frei..:::..:::.
 
Avrupa yakasında tercihen Şişli - Beyoğlu bölgesinde bu işleri yapan servis var mıdır?
 
@caglarhuseyin
Ayni fotografı aynı anda 3 ayri konuya atinca biraz itici oluyor.
O konulari hep takip ediyoruz bildirim geliyor açıyor bakiyoruz hep ayni kare.
Olmuyor daa etma böyle.
 
@pursewarden

Selam herkese.
Bende katlanır 26 inç ön amortisörlü bakıyorum.
Yukarıdaki soruyu anlamadım.
Neticede gidon öne katlanıyor ve 90 derece dönüp az yer kaplayacak hale geliyor..??
 
Geri