cnmrtpkc
Only Human
- Kayıt
- 30 Nisan 2018
- Mesaj
- 346
- Tepki
- 345
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- Can
- Başlangıç
- 1992—93
- Bisiklet
- Brompton
- Bisiklet türü
- Katlanır
Eklentileri bekliyoruz
Merhaba, sele, sele borusu, pedallar ve lastik değişimi ile başlayabilirsiniz karbon parçalar daha hafif olacaktır. Lastik olarak ise kojak 1.35 ince lastikler var hafifler ama asfalt harici zeminlerde sürüşe pek uygun olmayabilirler. Bu geliştirmeleri doğru yaptığınız taktirde 1-1.5 kg kadar avantajınız olur. Sadece arkadaki bagaj 500 gr kadar olmalı. Bisiklet şu an bagaj olmadan kaç kg geliyor acaba?Merhaba Arkadaşlar,
İşe gidip gelirken kullandığım Vybe D7 bisikletimi biraz hafifletmek istiyorum. Evimiz asansörlü olmadığından sabah 4 kat indirmeyle başlayan ve özellikle metro merdivenlerinde omzumda taşıdığım bisikletim İzmir'in yazında benizorluyor. Tarttırmadım ama sanırım 13 kilo civarında. Arkadaki bagajı çıkarttım. Bütçemi çok zorlamadan ağırlık anlamında neler yapabilirim bana biraz fikir verebilirseniz çok sevinirim.
Teşekkürler.. Sanırım schwalbe lastiklerle başlayacağım değişikliğe. Kojak'a baktım biraz ince kalabilir ama diğer schwalbe lastikler bile şu an üzerindeki lastiklere göre çok hafif olur. 280 gr'lardan falan bahsediliyor. Bir de şu anki jant çemberleri de müthiş kaba duruyor ve muhtemelen ciddi ağırlar. Mavic markasını çok duyuyorum. Onlara bakmayı düşünüyorum. Modifiye işlemleri bitince son halini ve ağırlığını gönderirimMerhaba, sele, sele borusu, pedallar ve lastik değişimi ile başlayabilirsiniz karbon parçalar daha hafif olacaktır. Lastik olarak ise kojak 1.35 ince lastikler var hafifler ama asfalt harici zeminlerde sürüşe pek uygun olmayabilirler. Bu geliştirmeleri doğru yaptığınız taktirde 1-1.5 kg kadar avantajınız olur. Sadece arkadaki bagaj 500 gr kadar olmalı. Bisiklet şu an bagaj olmadan kaç kg geliyor acaba?