OrhanOzkaya
Aktif Üye
- Kayıt
- 16 Ekim 2018
- Mesaj
- 173
- Tepki
- 286
- Yaş
- 26
- Şehir
- Kayseri
- İsim
- Orhan ÖZKAYA
- Başlangıç
- 2016—17
- Bisiklet
- Carraro
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Evet oymuş teşekkür ederim bakalım önümüzdeki ay alacağım inşallah sıkıntı yaşamam
Üründen bir memnuniyetsizlik varsa yapabiliyorsunuz. Ama keyfini çıkartıp sonrasında iade edip parayı geri almak ne kadar etik tartışılır.Yani şimdi 29 gün ürünün keyfine varıp 30. gün iade edebiliyoruz?
Alet edevat satan bir arkadaşın geçen günkü şikayetini ileteyim.Üründen bir memnuniyetsizlik varsa yapabiliyorsunuz. Ama keyfini çıkartıp sonrasında iade edip parayı geri almak ne kadar etik tartışılır.
Hep dünyada şöyle böyle tüketici hakları var diye bahsederiz. Sözüm meclisten dışarı eğer art niyetli iadeler yaparsak bu uygulamaları da kaybedebiliriz.
Bir çok sebebi var. Benim için; sensör bağlamak, daha etkili daha ayrıntılı sonuçlar almak, kendimi geliştirmeye çalışmak, bisiklete entegre bir cihaz haline getirmek, tabi ki telefon şarjını da korumak.Merhaba. Bisiklet alıp, kullanmaya başlayalı 1 hafta kadar oldu. Bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine telefonuma CycleDroid isimli uygulamayı kurdum ve kullanıyorum. Merak ettiğim (bilmediğim) konu ise fiziksel km sayaçlarını kullanmaktaki amaç nedir? Yani uygulama gps ile verileri alıyor, ve birçok veriyi de sunuyor. Buradaki amaç telefonun şarjını korumak mıdır?
Decathlonun 30 gün iade garantisi var beğenmedim diye bile iade edebilirsiniz.1.5 hafta felan
Kullanılmamış ürünler için geçerli imiş o. Kullanılmış ürünlerde ciddi sebepler arıyorlar. Ben iade edecek durumumun oluştuğunu düşünüyorum ama yerine alacak cihaza henüz karar veremediğim için sadece cihaz değişimi yapsam onda da herhangi bir sıkıntı meydana gelir mi tereddüt ettim.Decathlonun 30 gün iade garantisi var beğenmedim diye bile iade edebilirsiniz.
Bilmiyorum, geçen hafta btwin 500km cihazını 1-2 sürüş kullandım beğenmedim ve %20 sapma vardı iade ettim. Bişey demediler.Kullanılmamış ürünler için geçerli imiş o. Kullanılmış ürünlerde ciddi sebepler arıyorlar. Ben iade edecek durumumun oluştuğunu düşünüyorum ama yerine alacak cihaza henüz karar veremediğim için sadece cihaz değişimi yapsam onda da herhangi bir sıkıntı meydana gelir mi tereddüt ettim.