Merhaba arkadaşlar uzun zamandır bisiklete binen birisiyim.15 eylülde Decathlon internet sitesinden Rafal 720 27.5 bisiklet siparişi verdim.Ürün stokta görünüyordu herhangi bir sıkıntı olmadan satış işlemi gerçekleşti.Decathlon'daki üyelik sayfamdan sipariş oluşturma,stok onayı,satış onayı gibi adımların başarılı şekilde gerçekleştiğini gördüm.Sonrasında Decatlonu arayıp ürünle ilgili herhangi bir sorun olmadığı konusunda teyit aldım.Ürün teslimine 1 gün kala sms bilgilendirmesiyle ürünün stokta olmaması nedeniyle tedarik edilemediğini,istersem ücret iadesi yada farklı ürünler alabileceğimi ifade edildi.Müşteri hizmetlerini arayıp durumu sorduğumda stokta olmaması nedeniyle tedarik edemeyeceklerini ifade ettiler.Araştırmalarım sonucunda tedarikçi firma internet üzerinden satış yapmışsa satışı ürün stok sorunu nedeniyle iptal edememekte.Çünkü satış yapılmış tüketicinin ürüne ulaşmasını bir şekilde sağlamak zorunda.Tüketici yasasına göre dava açma hakkı doğuyor.18 gündür beni oyalıyorlar herhangi bir şekide bir yetkili bana ulaşıp durumla ilgili bilgi vermedi.Sizce hangi adımları izlemeliyim?