@Fuubar
Sporcuların hepsi şikayetçiydi. Bisiklet yüzünden, tekli aynakolla yaşadığımız sorunlar yüzünden yarış kazanamadık diye açıklama yapmaya başlamışlardı. 3T bunun üzerine aynı bisikletin 2'li aynakollu versiyonunu çıkaracağının sözünü verdi, çıkardı da. Fakat şikayetler kesilmediği için (burası benim tahminim) sponsorluk desteğini keseceğini açıkladı 3T. Takım kapandı, takım kapandı haberini yöneticilerinden değil de basındaki arkadaşlarından aldığını söyledi sporcular. Halen sözleşmesi olanların pek çoğu transfer sezonunu kaçırdıkları için gelecek sezon takımsız kaldı... Kısacası, 3T'nin Strada macerası düşündüğünüz kadar da pürüzsüz olmadı.
Vites oranları olarak da, 53-39 /11-23'ten başlayan biri olarak, yüksek oranlar tamamen gereksiz diyorum.
Oldukça düz, yokuşları çok kısa olan bir coğrafyada yaşamama rağmen 50 aynakolun yetmediği bir durumda kesinlikle kalmadım. 11-28 ruble kullanıyorum ve bir sonraki bisikletimde 50-34'ün yanına 28'den büyük bir ruble koyacağıma eminim.
Dizleri gereksiz zorlamanın hiçbir mantığı yok. Eski 8'li, 9'lu sistemlerde rublenin dişlerinin birbirine yakın olması gerekliydi, fakat yeni 11'li sistemlerde böyle bir ihtiyacınız yok. 11-28, 11-30 gayet güzel oranlar sağlıyor size, vites geçişleri sonrası kadansta ciddi bir değişim olmuyor.
50 aynakolun da 53'e göre pratikte ciddi bir kaybı yok. Aramızda kaç kişi kaçış grubunu yakalamak için grubun önünde, yokuş aşağı saatte 80km hızla pedal çevirmek zorunda kalıyor ki?
ekleme: 2012'de mesaj yazmışım konuya. 53-39 /11-23 ile mutlu olduğumu söylemişim. Sonra dizleri sakatladım