Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Enteresan bir bisiklet triban 100

trainspotting35

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Ağustos 2015
Mesaj
8.311
Tepki
23.280
Yaş
44
Şehir
İstanbul
Başlangıç
2016—17
Bisiklet
Orbea
Bisiklet türü
Yol bisikleti
Decathlon da bugün rastladığım ilginç bir vites mekanizmasına sahip, dropbarlı, tek aynakollu, cyclocross desem değil, tur bisikleti desem değil enteresan bir bisiklet Triban 100.
 

Dosyalar

  • IMG_1386.JPG
    IMG_1386.JPG
    126,8 KB · Okunma: 1.447
  • IMG_1387.JPG
    IMG_1387.JPG
    75,4 KB · Okunma: 1.341
  • IMG_1388.JPG
    IMG_1388.JPG
    95,1 KB · Okunma: 1.351
  • IMG_1389.JPG
    IMG_1389.JPG
    126,6 KB · Okunma: 1.320
  • IMG_1390.JPG
    IMG_1390.JPG
    124,7 KB · Okunma: 1.292
Scudo
Bence Hollanda ile karıştırmışlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
Ben bugün Decathlonda gördüm , çok basit ve amatör duruyor , 1100 tl fiyatı vardı yanılmıyorsam .11 kg civarı , gidon falan :/
 
En azından düz 1000 olsaydı fena olmazdı. Ben fiyatına göre duruşunu beğendim şahsen. Bu tip bir bisiklet almak isteyen için birebir ancak tekli aynakol olmamış sanki.

20170413_134918.jpg

20170413_121109.jpg
 
Tam benlik bisiklet işte :D az vitesli hafif. benim için tek kötü yanı o gidon. Yaz sonuna doğru fiyatta düşme olursa düşünürüm.
 
Şehir içi ulaşım için güzel bence. Ama gidon dropbar yerine benim boynuz dediğim normalde adını "bull horn" diye bildiğim tip bir gidon tercih edilseymiş daha güzel olurdu.
 
800 lira civarında olup bir de üçlü aynakola sahip olsaydı peynir ekmek gibi satardı , zira günlük şehir içi kullanım için ideal gibi görünüyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: 07yusuf
yurt dışında commuter gravel adı ile geçiyor hani düz ve hafif bozuk yollarda ulaşım için yapılmış ne derece efektif olur bilinmez, hiç yoktan 2 li aynakol iyi olurdu
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@trainspotting35
Salcanoların hi-ten olan yol bisikletlerindeki vites sisteminden. Bende tekli aynakol olmasaymış daha iyi olurmuş dedim içimden ama bunun amacı performans olarak düşünülmemiş. Kısa mesafe ulaşım için tasarlanmış ama o tarz bisikletlerde de drop bar tercih edilmiyor. Değişiklik olsun gibi veya farklı bir müşteri kitlesi olsun istemiş olabilirler.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Bu bisiklet tırmanışlarda aşırı yorar mı?
 
Muhtemelen %5-7 den sonraki eğimlerde bile ciddi zorlar 34-48 en yüksek dişli oranıyla.

Net cevap vereyim bu oranla en ufak yokuşlar bile kabus olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Rocketman ve Yelda
@oguzh4n
Çok abartılıyor bence bu aynakol mevzusu. Örneğin Triban 500 ve 520'de üçlü aynakol olmasına rağmen en düşük oran 1.2, Triban 540 ve Ultra 900'de ve 11/28 ruble 36/52 aynakol kullanan bir çok bisiklette olduğu gibi 1.28. Bu bisikletin ise 1. vites oranı 1.4. Bence gayet makul bir oran. Sadece bir vites eksiği var gibi görünüyor piyasadaki diğer bisikletlerden.
 
@furkantrojka
36-52 11-28 bile herkese uygun değilken bundan %10 eksiği olan orana bi vites eksiği var abartılıyor diyorsun kağıt üzerinde yazmak kolay ama pratikte 2 diş bile çok rahat hissediliyor.
 
@oguzh4n Hocam 36/52, 11/28 herkese uygun değilse millet neye biniyor? Triban 100'ü mtb ile falan mı kıyaslıyorsunuz yoksa? Piyasanın çok büyük bir kısmı bu vites oranına sahip, kimse de şikayet etmeden biniyor bu aletlere. 2 dişin hissedilmeyeceğini söylemiyorum ancak 1.28 neredeyse standartken 1.4'e alınmaz muamelesini fazla buluyorum.
 
@furkantrojkaŞu an hobi olarak kullananlar arasında 34-50 daha yaygındır yada benim gördüğüm öyle. Arka disliye hiç girmesek triban100 48 dişle neredeyse küçük dişli yokmuş gibi, bir de bu açıdan bak zaten belli kondusyona, gecmişe sahip adam bu bisiklete bakmaz anlatmak istediğim şey bu. Alacak adam muhtemelen ilk yol bisikletini falan alacak.

Redmi 4 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri