a.valverde
El Imbatido
- Kayıt
- 22 Haziran 2018
- Mesaj
- 1.147
- Tepki
- 2.602
- Şehir
- istanbul
yok, aynı fikirde değilim Hakan bey. yazdıklarımda herhangi bir yanlışlık olduğunu düşünmüyorum.. hem Mehmet beye hem de Mustafa beye kendileri hakkında ne düşündüğümü açık bir şekilde söyledim. en son birlikte fotoğraf da çekindik. fotoğraf çekinirken "size çok kanım ısındı Mehmet bey, ama Mustafa beye karşı çok soğuk hissettim" dedim. yanımda eşim de vardı.. güldük geçtik.. iki farklı çalışanın müşteri ile nasıl muhatap olduklarını başka türlü nasıl izah edebilir, daha kibar nasıl anlatabilirdim bilmiyorum. ne yaşadıysam onu yazdım. yine de görüşünüz için teşekkür ediyorum.@Mahmut Abit hocam yanlış anlamayın ama eğer firmayı beğeniyor ama oradaki birinden hoşnut olmuyorsanız bu biraz kişisel anlaşmazlığa dönüşüyor sanki..verdiği bilgiler yönlendirmeler yanlış olsada siz mehmet beyle yola devam etmişsiniz zaten..bir firmayı buradan ifşa etmek tamam (corelli topiği) ama bir şahsı direk isim vererek, bence şık değil...durumu mehmet beye çıtlatırdınız olur biterdi..
peki bundan sonraki eylem planı nedir? kırk katır, kırk satır..😁.şaka bir yana, ben işverene şikayet ediyorum personelle olan sorunumu...siz elaleme rezil yöntemi uyguluyorsunuz üstelikte orada gülüp geçtiğiniz halde...buda farklı bir bakış açısı...👍Mustafa beye kendileri hakkında ne düşündüğümü açık bir şekilde söyledim. en son birlikte fotoğraf da çekindik. fotoğraf çekinirken "size çok kanım ısındı Mehmet bey, ama Mustafa beye karşı çok soğuk hissettim" dedim. yanımda eşim de vardı.. güldük geçtik..
Yazdıklarınızı okudum ve çok faydalı buldum teşekkürler ve son olarak tepeden tırnağa haklısın bence.bu ülkede eleştiriler ya hep olumlu ya da hep olumsuz mu olmak zorunda? bir mağazanın ve çalışanlarının hem beğendiğim hem de beğenmediğim yönlerini burada yazamaz mıyım? illa ya iyi ya kötü mü olmak zorunda? iki farklı çalışan, birisi ilgili, alakalı, kibar, doğru ve eksiksiz bilgiler sunuyor.. diğeri soğuk ve alaycı, eksik ve yanlış bilgiler ile müşteriyi ikna etmeye ya da yanıltmaya çalışıyor.. bu farkı ortaya koymakla yanlış bişey yaptığımı düşünmüyorum. ben duygusal ve hassas bir insanım, kendime yapılmasını istemediğim bir muameleyi bir başkasına yapmam.. kimseye iftira atmış ya da karalamış da değilim. farz edin ki mağazaya gittiniz ve "rotlar balataya sürtüyor" dediniz. karşınızda ki kişi de size "ısınmadandır o" dedi. tepki göstermez misiniz? teşbihte hata olmasın, yalancıya yalancı dedik diye suçlu olduk iyi mi? rezil ediyormuşum... kusura bakmayın ama ben bir müşteri olarak doğru olanı yaptığıma inanıyorum. olumsuza takılı kaldık maalesef ama büyük bir özveri ve alakayla bizimle ilgilenen Mehmet beye bir kez daha teşekkür ediyorum. neyse...