Scudo Sports

Erdoğanlar Bisiklet

Hocam problem bu değil. İsterse SPD yerine kerkenez çıksın koliden. Firmaya koliden kerkenez çıktı diyince firmanın yapacağı , kargo ile konuşmak çözümü bulmak gerekli işlemler yapılırkende müşteriye ürününü göndermek. Ben kendimden örnek vereyim. Farklı bir firmadan son 2 tane kalan ruble aldım . Bilerekte ayrı ayrı sipariş verdim ki bir kutuya koymasınlar. İlk koli geldi ertesi gün. Sonra o günün akşamı firma sahibi şahsen beni aradı. Elimde sipariş verdiğiniz 2. ruble yok şu rubleyi yollasam olur mu dedi. Dediği ruble de benim sipariş ettiğimden 25 tl fazla. Ben bunu firma sahibine söyleyince hiç problem olmadığını benim stoklara göre alışveriş yaptığımı , farkını vermek istediğim 25 tlyi de istemediğini kibar bir dille söyledi. Şimdi ben erdoğanlarda 80 tl olan bir şeyi bu firmadan 90 tl ye alırsam mantıklı bir hareket midir yoksa değil midir ? Esnaflık herkesin yapabileceği bir şey değil ne yazık ki.233182 dosyayı görüntüle
Hata siz ve arkadaşınızda. Karışıklık olduysa iade et bölümünden yanlış geleni firmaya iade ederek paranızı alacaktınız. İki firma da yanlış olduğunu kabul ediyorken bırakın onlar ürünlerini kargodan almaya uğraşsın. Kurumsal firmalara hizmet kargoda bireyselden daha temiz oluyor. Çünkü onlar sürekli müşteri. Henüz 12 gün olduysa 15 gün dolmadan iade prosedürünü başlatmanızı tavsiye ediyorum. Suç sizde değil, iki kurumsal firmanın iletişim kopukluğunda.
 
  • Beğen
Tepkiler: HakanAydn
Scudo
Kargoyu teslim alırken sürekli kontrol ederim. Kargo görevlisine kısa bir süre beklemesini söylerim. Bir kere sıkıntı yaşadım ders oldu. Kargoyu alırken tutanak tutturmazsanız hiçbir hak iddia edemezsiniz.
 
Kargoyu teslim alırken sürekli kontrol ederim. Kargo görevlisine kısa bir süre beklemesini söylerim. Bir kere sıkıntı yaşadım ders oldu. Kargoyu alırken tutanak tutturmazsanız hiçbir hak iddia edemezsiniz.
14 Gün iade hakkınız var. Ben bunu beğenmedim diyerek bile iade edebilirsiniz online alışverişlerde. Yanlış ürün gelmesinden ziyade sadece hasarlı gelen üründe bu dediğiniz geçerli. Bu da hasarın sizden mi yoksa kargodan mı kaynaklandığını anlayabilmek için.
 
14 Gün iade hakkınız var. Ben bunu beğenmedim diyerek bile iade edebilirsiniz online alışverişlerde. Yanlış ürün gelmesinden ziyade sadece hasarlı gelen üründe bu dediğiniz geçerli. Bu da hasarın sizden mi yoksa kargodan mı kaynaklandığını anlayabilmek için.
14 gün iade hakkı her üründe var ama ürünü aldınız kargo görevlisi gitti ve açtığınız zaman başka ürün çıkarsa neyi iade edeceksiniz? Onun için tutanak tutulması ve teslim almamanız gerekiyor. Bu yüzden alır almaz açıp yüzeysel kontrol yapıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: kallone
@sspl

Kargo teslim imzasını atarak şunu demiş oluyorsunuz: "Ben doğru ürünü dış hasarsız teslim aldım."

Eğer zabıt tutturmazsanız ve paketten yanlış veya kırık ürün çıkarsa işiniz kargo ve/veya satıcı şirketin size inanıp inanmamasına kalmıştır.

Ben kargo şirketi veya satıcı olsam, sürekli müşterilerim müstesna, yeni bir müşteri teslim aldığı mala sonradan yanlış veya kırık ürün dese, iade almam. Ne malum ürünü kendisinin kırmadığı? Ne malum doğru malı kendisinin yanlış malla değiştirmediği?

Kurallar ve prosedürler boşuna değil. Alıcıyı olduğu kadar, satıcıyı da korumak için.
 
Kargocular artık postacı gibi oldu. Biri bizim balkona atıyor (içinde kırılacak birşey olabilir) başka biri evde yokken posta kutusuna bırakıyor. Hadi gelin de kargoyu kontrol edin 😀😀
 
  • Hahaha
Tepkiler: Abdullah.R
@Yldrm07

Teslim imzanız yoksa hukuken kargoyu teslim almadınız demektir. :)

Bu kargo şirketlerinin rahatlığını ben de anlamış değilim. Bir defasında laptop almıştım, acenteye gittim teslim almak için, paketi verip imza attırıyor. Dedim bu bir 1500₺ laptop, kimlik falan sormadan sokaktan gelene imzayla verecek misiniz? Abi sıkıntı yok falan diyor. Zoraki kimliğime baktırdım. :)

Bana tabii ki sıkıntı yok. Sıkıntı onlar için. Yanlış birine verseler, sonra ben gelip nerede laptopum desem, 1500₺'yı cepten ödemek zorunda kalacaklar.
 
Son düzenleme:
  • Hahaha
Tepkiler: Yldrm07
@Tolga Özdemir

Tolga bey;
öncelikle firmamıza karşı takındığınız tavrın yanlış olduğunu belirtmek isterim. Firmamız için söylediğiniz amiyene tabirleri keisnlikle kabul etmiyoruz.

Prosedürü bilmeden buraya yazılar yazıp algı yaratmak hiç hoş değil.
Sürecin nasıl işlediği doğru yoldan birde ben anlatayım. Zaten forumdaki tüm bisiklet severler firmamızı bilmekte ve müşteri ilişkilerine önem verdiğimizin farkında.

n11 platformu üzerinden arkadaşınız ürün alıyor (zaten arkadaşınız değilde bu konu üzerinden siz neden yazıyorsunuz onu anlamadım)
Aras kargo transfer merkezinde kargoları karıştırıyor ve size başka bir kişinin kargosu gidiyor.

Gelen kargonun başkasına ait olduğu zaten içindeki faturadan belli. ARAS Kargo tarafından bir karışıklık olduğu aşikar.
Sizin burada yapmanız gereken ARAS kargoya gidip
-"Merhaba; benim ürünüm yanlış geldi. bir karışıklık olmuş. Bunun firmaya gönderilmesi istiyorum" demeniz yeterlidir. Evet ürünü göndermediğiniz sürece ilgili prosedür başlamaz. Bunu online alışveriş yapan tüm kullanıcılar bilir zaten.

Bunu 12 gün sonra yaptığınız için aras kargoda doğal olarak süreci başlatamadı. Size ulaşmaya çalıştık. ancak telefonunuzun kapalı olduğunu n11 soru cevap kısmından beyan ettiniz. (yazılı beyanınız var iletebilirim.)

Siz ürünün yanlış geldiği kargo firmasına iletmezseniz kargo firması sizin kargonuzun hatalı gittiğini bilemez ve hiç bir işlem başlamaz.
N11 soru cevap kısmında ilettiğiniz üzere "Bende kargo firması işletiyorum 40 kişi çalıştıyorum prosedürü biliyorum" dediniz
Ancak ürün tanzimi konusunda 12 gün içinde hiç bir girişimde bulunmadınız. EVET size kerkenezde gelse ürünü iade edeceksiniz ve prosedür başlıcak.

Zaten ürünü aras kargoya götürüp iade ettiğiniz gün paranız n11 tarafından geri ödendi. Zaten firma olarak ürünlerini göndermeme veya sizin tabirinizle "parayı gasp etme" gibi bir durum söz konusu değil zaten.

Kaldı ki n11 platforma bu tip durumlar için "ÖDEMEYİ ERTELE" butonu mevcut. Olası hatalar için paranız zaten n11 garantisi altında. Yani firma olarak siz onay vermeden bizim hesabımıza paranız geçmez.

Firma olarak esnaflığımı değerlendirirken kendi yaptığınız hatalarıda değerlendirmenizi tavsiye ederim. Siz prodedürü doğru işletmeyip n11,forum ve şikayet sitelerine yazı yazarak sorunu çözemezsiniz.

Size yanlış gelen ürün aynı gün iade vs yapsaydınız zaten sorun 2 gün içinde çözülürdü. Satın aldığınız kmc zincirden stoğumda 40-45 tane kadar var.
Kısacası; sizin prosedürü doğru işletiğiniz 12. günde paranız hesabınıza n11 tarafından iadesi yapıldı.

Buradan olayların tüm suçlusu firmamız gibi davranarak algı yaratmanızı kınıyorum. Tüm bisiklet severler zaten durumun farkında.

Firmamız için yazdığınız bazı "amiyane tabirleride" pazartesi günü ilgili yerlere ilgili başvuruları avukatlarımız tarafından yaptıracam. Firmamız hakkında n11 soru kısmında ve buradan yazdığınız tüm yazılar zaten kayıtlı. Ürünler tarafımızdan yanlış gönderilmediği halde firmamıza karşı söylediğiniz sözlerin yanlış olduğunu bir kez daha belirtmek isterim.

Forum yöneticilerinide yazıları daha detaylı okumaları tavsiye ederim.

Bİlgilerinize iletirim

Mehmet Y.


Mehmet Bey ;

Amiyane tabirler kullanan sizsiniz. Sizi tanımam etmem. Şirketiniz için herhangi bir algı yaratma çalışmasıda yapmama gerek yok. Her şey zaten ortada. Yazınızda yaptığınız hatalar için herhangi bir '' özür dilerim hata yaptım '' diye bir kısım göremediğime göre size laf anlatmak zaman kaybı olsa da son kez yazacağım. Bundan sonra cevapta vermeyeceğim . Arkadaşıma ve bana da dava açabilirsiniz. Özelden kendimin ve arkadaşımın bilgilerini gönderebilirim. Hiç problem değil. Avukatlar kendi aralarında eminim bu meseleleri çözecektir. Bize düşen sonuca uymak olacaktır. Şimdi asılsız , sahte ve iftiraya yönelik olan yazınızı madde madde çürütelim isterseniz.

n11 platformu üzerinden arkadaşınız ürün alıyor (zaten arkadaşınız değilde bu konu üzerinden siz neden yazıyorsunuz onu anlamadım)

Bana hesap sorabilecek bir titriniz olmadığından dolayı bu soruyu es geçiyorum. Aynı konuyla alakası olmayan 3 5 arkadaşın yazdıklarını es geçmem gibi de düşünebilirsiniz bu olayı.Bu yüzden mesainizi bunları anlamaya harcamak yerine müşterilerinizin problemlerini harcamaya yöneltirseniz , zaten firmanız iyi anılacağı için iddaa ettiğiniz , algı yönetimleride insanlar tarafından zaten kabul görmeyecektir.

Zaten forumdaki tüm bisiklet severler firmamızı bilmekte ve müşteri ilişkilerine önem verdiğimizin farkında.

Bunu iddaa ediyorsunuz fakat müşterinizi 12 gün bekletiyorsunuz . Madem ilişkilere çok önem veriyorsunuz neden ilk başta ürünü iade edin , biz iade alalım size yeni zincirlerinizi gönderelim demek yerine müşterinizi oyalıyorsunuz ? Zaten sizin olayı çözeceğim demenizden dolayı arkadaşım bekliyor 12 gün. 40 personel çalıştıran kargo acentası sahibi birinin bunu bilmeyecek olmasına inanmak daha mantıklı geliyorsa siz ona da inanabilirsiniz .

Bunu 12 gün sonra yaptığınız için aras kargoda doğal olarak süreci başlatamadı. Size ulaşmaya çalıştık. ancak telefonunuzun kapalı olduğunu n11 soru cevap kısmından beyan ettiniz. (yazılı beyanınız var iletebilirim.)

Yukarda da izah ettiğim gibi sizin sözünüze istinaden arkadaşım bekliyor. Ona söz verip gerekli işlemleri yapmayan sizsiniz. Kendisi zaten yoğun olarak çalıştığından sizle muhattap olmamak için bunu söylüyor. Yoksa ben ya da n11 müşteri hizmetleri nasıl ulaşabilir kendisine? Ayrıca önceden kmc zincirin soru cevap kısmında dediğiniz yazışmalar mevcuttu. Nedense birdenbire o yazışmalar silindi ? Siz bu kadar haklıyken neden o yazışmaları sildiniz acaba. O yazışmaları avukatınıza göstererek bana ve arkadaşıma açacağınız davayı daha çabuk kazanabilirsiniz. İsterseniz size bilgisayar mühendisi dostlarım aracılığı ile yardım etmek , kutlu davanızda yardımcı olmak isterim. Bir anda neden silindi o yazılar acaba? Yoksa silinmedi de bilerek o ilan kapatılıp , başka bir ilan mı açıldı ? Arkadaşımda tüm bu yazışmalar kayıtlı olabilir mi ?

Zaten ürünü aras kargoya götürüp iade ettiğiniz gün paranız n11 tarafından geri ödendi. Zaten firma olarak ürünlerini göndermeme veya sizin tabirinizle "parayı gasp etme" gibi bir durum söz konusu değil zaten.

Burada olayı çözen gördüğüm kadarıyla n11. Yine sizin çözüm için attığınız en ufak bir adımı ya da müşterinize yaşattığınız mağduriyet yüzünden dilemeniz gereken özrü göremiyorum ben. Burada sizin göndermeye söz verdiğiniz fakat türlü vaatlerle göndermediğiniz , 12 gün boyunca mağduriyet yaşattığınız müşterinizin problemini , n11 prosedürleri devreye girince bir anda nedense çözüldüğü dışında extra bir bilgi göremedim.


Kaldı ki n11 platforma bu tip durumlar için "ÖDEMEYİ ERTELE" butonu mevcut. Olası hatalar için paranız zaten n11 garantisi altında. Yani firma olarak siz onay vermeden bizim hesabımıza paranız geçmez.

Evet bu da sildiğiniz, sildirdiğiniz ya da ne hikmetse yeni ilan açarak ortadan kaldırdığınız yazışmalarda yazıyordu. Arkadaşım sizin sözünüze güvenerek son ana kadar beklemiş bu yüzden o butona basmamıştır. Orada olan yazışmalarımızı SİLDİRDİĞİNİZDEN dolayı ne yazık ki göremiyoruz. Ayrıca ben dahil eminim herkes sizin bu kadar haklı bir durumdayken o yazışmaları neden sildirdiğinizi merak ediyordur.


Firmamız için yazdığınız bazı "amiyane tabirleride" pazartesi günü ilgili yerlere ilgili başvuruları avukatlarımız tarafından yaptıracam. Firmamız hakkında n11 soru kısmında ve buradan yazdığınız tüm yazılar zaten kayıtlı. Ürünler tarafımızdan yanlış gönderilmediği halde firmamıza karşı söylediğiniz sözlerin yanlış olduğunu bir kez daha belirtmek isterim.
Forum yöneticilerinide yazıları daha detaylı okumaları tavsiye ederim.


En başta da dediğim gibi ben ve arkadaşım tüm bilgilerimizi vermek için hazırız. Avukat konusunda da çalıştığımız barolar mevcut. Kendilerine yardımcı olmak isteriz. Ayrıca yeni ilan açmak suretiyle ya da bir şekilde yazışmaları sildirdiğinizden dolayı n11 soru kısmındaki kanıtları imha ettiğinizi sanmışsınız. İnsanın bilgisayar mühendisi dostları olması çok güzel. Ben o yazışmaları mahkemede karşınıza çıkartmaktan çok mutlu olacağım. Keşke dijital dünyada hiçbir şeyin tam olarak silinmeyeceğini sizlere söyleyecek insanlar olsaydı etrafınızda. Bende forum yöneticilerin yazılarımı daha detaylı okumasını isterim.

Bİlgilerinize iletirim

Mehmet Y.
[/QUOTE]



Bilgilerinize arz ederim demek istemişsiniz sanırım . Gerçi yaptığınız onca hatanın yanında bu çok ufak bir şey.

Tolga Özdemir.
 
@Tolga Özdemir

Tolga bey;
Bizde sizleri tanımıyoruz. Ancak firmamıza karşı yapılan her türlü iyi veya kötü yoruma cevap vermekle yükümlüyüz. Bisiklet severlerin en doğru bilgiye ulaşabilmesi için.

Tabiki size karşı bir hesap sorma durumum yok. Ancak firmam adına olumsuz yazı yazan herkese cevap vermem en doğal hakkımız. Konu ile ilgili ilk muhattabımız Caner bey olduğu için ona iletmek üzere size yazılmış gibi sayabilirsiniz.

Bende sizlere son kez işlem prosedürünü anlatacam her ne kadar zaman kaybı olsada; daha sonraki siparişlerinizde olası bir durumda nasıl uygulama yapıldığını bilmeniz için.

Ürünü N11 platformdan aldınız. Ürün tutarı n11 havuzda siz ürünü teslim alıp onay verene kadar bekliyor. Siz onay verdikten 11 gün sonra para bizim hesabımıza geçiyor (olası iade vs durumları için)


Siz ürünü aldınız, ürün kargo ile geldi ve ARAS KARGO KAYNAKLI yanlış geldi. Kargo şubesine gidip ürünün hatalı geldiğini ve geri gönderilmesini isticeksiniz.
Prosedür bununla sınırlı. N11 den talebiniz doğrultusunsa isterseniz paranızı iade edilir. İsterseniz doğru ürün sevk edilir.

Siz bu konu hakkında yapacağım açıklamalar bununla sınırlı. Zaten 12 gün sonra ürünü gerekli prosedürleri işletince çözüldüğünü gördünüz.

Yani sorunu çözmek için forum şikayet siteleri vs yazmak yerine direk iade iptal işlemlerini başlatsaydınız zaten çözülürdü.

Konu ile ilgili hatayı yapan ARAS KARGO; ürünü iptal iade etmek için 12 gün bekleyen sizsiniz. Açıkcası firmam adına ÖZÜR DİLENECEK bir durum görüyorum.
Biz gerekli prosedürleri en kısa sürede işleme alıyoruz zaten. Bizim tarafta kaynaklı bir hata olmadığı için şahsım ve firmam adına içimiz rahat.

Yazdığınız tüm yazılar zaten bizde de kayıtlı. Dilerseniz sizede gönderebilirim. Bir şeyleri sildiğimiz yok. Ürün ile ilgili olmayan soruları n11 sistemden görünmez yapıyor.

İlgili yerlere yazdığınız "paramızı gasp etti" vs gibi yazılar için ilgili yerlere gerekli başvurular yapıldı.

Bilgilerinize iletirim.

Mehmet Y.

not: Bir üst merci olmadığınız için arz etmiyorum. sadece bilginize sunuyorum.
 
Yıllardır alışveriş yaparım pandemi sürecinde de alışveriş yaptım. Bir defa sorun yaşadım. Benim sipariş başkasına gitmiş, o başkasının istediği üründe bana gelmiş. Telefon açtık anında çözdüler olayı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tutmosis89
@Erdoğanlar Bisiklet Ben sizden bir sürü sipariş verdim ve çok memnun kaldım. Sorunlu siparişimlerim de oldu, normaldir, hepsinde yardımcı oldunuz ve telafi ettiniz. O yüzden hakkınızdaki kötü yorumlara temkinli yaklaşıyorum.

Ancak Tolga Bey'in şikayetine (tarzı doğru veya yanlış, farketmez) böyle yanıt vermeniz üzdü ve imajınızı gözümde zedeledi. %100 haklı olsanız bile bir kurumsunuz ve bir eleştiriye böyle sert yanıt vermeniz, mahkemeyle tehdit etmeniz can sıkıcı. Umarım yaklaşımınızı tekrar düşünürsünüz.
 
Bir siparişimle ilgili kargom 2 gün önce teslim edilmişti. Kargoyu ben almadım kenarda duruyordu. Bugün geldiğimde açtım ve ürünler ve fatura benim değildi. Adres kısmı ve alıcı ise bendim. Kargonun dışına yapıştırılan kargo firmasının etiketi ürünler arasında karışmış. Ve yine Aras kargo. Aras kargoya ulaşamıyorum, ürünleri aldığım firma da Erdoğanlar bisiklet kadar rahat ulaşabileceğim bir firma değildi 40dk süren bekleyiş ve çabalar sonunda ulaştım ve durumu anlattım. Kargo firması ile iade edin düzeltelim dediler. Görüşmeyi sonlandırdıktan sonra yeni takip numaralı kargomun kargoya verildiğini belirten mesaj geldi. Aslında aldığım firmanın bir suçu yok. Koliye koymuş ve e-faturayı kolinin üstüne yapıştırmış. İçirisinde alıcı kişinin aldığı ürünler, adı, adresi numarası yazıyor. Aras kargo kör gibi rastgele barkod yapıştırdığı için üzerinde başkasının adı yazmasına rağmen bana geldi. Ürünün sahibine de mesaj attım senin ürünler bana geldi kargo gelirse alma bide sen uğraşma dedim 😂 Kısacası kurabiliyorsanız iletişim kurmak gerekiyor. Birde ödeme yönteminde varsa iyzico, ipara gibi koruma seçeneklerini seçin. İyzico vardı bende ulaştım anlattım durumu onlar uğraşıyor benim adıma. Firmaya ulaşamadığınız zaman paranızı geri veriyor.
 
Merhaba 2020 28" SPORTIVE 230 30-Vites Hidrolik Disk Fren bu bisiklet stoklarınıza ne zaman girer acaba? @Erdoğanlar Bisiklet
 
@portakallimon

isminiz yazmadığı için hitap edemiyorum kusura bakmayın.

Açıkçası yazılı veya sözlü kimseyi tehdit içeren bir tavırda bulunmadım. Ancak firmamızın suçu olmadığı halde şikayet sitelerine kişisel haklarımızı zarar veren yazılar yazmakta kimsenin hakkı değildir. Tabi ki firmamızı sonuna kadar savunmak en doğal hakkımız. Kimse bir firma hakkında "siz esnaf mısınız, paramı gasp ettiler vb " cümleleri kullanmaz. Bir sorun var ise çözülür gerek para iade edilir gerekse ürün sevk edilir.

Bunun dışında bir durum yasal sınırlar dışına girer. Yanılıyorsam lütfen avukat arkadaşlar düzeltsinler. TCK 125. maddesinde açıkça belirtiliyor bu konu. Zaten hepsi yazılı. Avukat arkadaşlar gerekli incelemeyi yapıyorlar.

Sadece süreci birde haklı olan kısımdan okumanız için ilettim. Haksız olsak zaten süreç ile ilgili gerekli düzenlemeyi vs yaparız. Durum tamamen müşterimizin ve bizim iletişimsel kopukluğundan kaynaklı. Aras kargo tarafından gönderilen yanlış gönderilen ürün tarafımıza ulaştı ve n11 iade süreci tamamlandı. Evet süreç bir miktar uzadı ancak aras kargoda kendince teknik takip yapmak zorunda.

Sonuç olarak sorun çözüldü. Müşterimizin parası n11 tarafından iade edildi. Konuyu burada tarafımca kapatıyorum.
Tüm bisiklet severlere sevgiler

Mehmet Y.
 
Bu kargo firmaları e-ticaret yapan müşterileri ile bir protokol imzalamıyo mu acaba merak ediyorum. Çünkü kendi iş bilmezlikleri, savsaklıkları, süreci yönetmedeki başarısızlıkları sebebiyle bunlarla gönderim yapan firmaların itibarı sarsılıyo. En geç 2 günde ulaşması gereken paket 1 haftada mı ulaştı, hasarlı mı ulaştı, yanlış kişiye mi gitti, nedir bunun gönderici tarafındaki yaptırımı? Pandemi sebebiyle yoğunluk varmış, yan yattı çamura battı ayağı. Arkadaş beklenmedik yoğunluk olur anlarım. Pandemi 3 gün önce başlamadı ki, kaç aydır sürece kendilerini adapte edemeyen kargo firmalarını satıcılar tercih etmezse, hem kendileri hem de müşterileri için daha hayırlı olacaktır.
 
29 04 2019 tarih ve 166 0 77 fatura nosu ile Wellgo LU-C27GB rulmanlı pedalı Erdoğanlar bisiklet satın aldım. 26 Mayıs 2020 tarihinde N11 arayarak ürünün arızalandığını bildirdim. N11 144 517 40 talep nosuyla şikâyeti mi aldılar. Bundan sonra “ürünün garantisi olmadığını fakat müşteri memnuniyeti açısından diyerek “27 Mayıs 2020 tarihinde kırılan ürünün resmini göndermemi istediler ve gönderdim. 29 Mayıs 2020 tarihinde ürünün faturasını göndermemi istediler gönderdim. Aynı gün tarafıma bir başka eposta gönderildi. Bu e-posta da dispiratör firmasına gönderilen e posta da “Erdoğanlar Bisiklet milin bir kısmının dışarıya çıktığı tespit edilmiştir denilmiş” 02 Haziran 2020 tarihinde gelen e-posta da 2-3 hafta beklemem gerektiğini belirtmişler. Daha sonra da gönderdiğim yazıya istinaden 03 Haziran 2020 de “sabri bey konu ile ilgili gerekli işlemleri istediğiniz yerlere başvurabilirsiniz. “E-postasını aldım. N11 sitesinden farklı bir firmaya garantisini olup olmadığını sorduğumda Renoutdoor firması 2 sene garantisi olduğunu bildirdi. Daha sonra da satıcı internet sitesi üzerinden yapılan yazışmalarda 2 senelik garantisinin olduğunu beyan ettiler.
Gelen e-posta da
From: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:25:49 PM
Subject: Re: Rulmanlı pedal
sabri bey; konu ile ilgili ithalatçı firma ile görüşüldü. Ürün üretimsel hatalara karşı garantisi olduğu ve bu durumun kullanıcı kaynaklı olduğunu ilettiler. zaten n11 de size iletmiş durumu. firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlıyorum. iyi günlerde kullanmanız dileğiyle selamlar
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 11 Tem 2020 Cmt, 14:31 tarihinde şunu yazdı:Sayın yetkili, tarafıma göndermiş oldugunuz ürün satın aldığım ürün degil. Sizde bilirsiniz Wellgo LU-C27GB rulmanlı pedal da plastik kapak bulunmamaktadır ve bu ürünün pedal rulmanında zor dönüyor. Arzu ederseniz ürünün resmini gönderebilirim. Tarafıma iade kodu gönderildiginde iade edebilirim. Saygılarımla Sabri m. Göktürk
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 11 Tem 2020 Cmt, 16:21 tarihinde şunu yazdı: Sayın yetkili,mağduriyetini gideremiyorsanız ( aynı ayarda kullanabilecegim fiyattada eş deger ürün) gönderilmesini yada üçret iadesini talep ediyorum. İade kodunu tarafıma göndermenizi rica ediyorum. Arızalı ürün ve son gönderdiğiniz pedalları iade edeyim. (3 adet pedal) Aksi taktirde yasal ve hukuksal haklarımı kullanacağımı beyan ediyorum. SaygılarımlaSaygılarımla Sabri Sabri m. Göktürk
Sabri bey; size giden pedalın farkındayım. Size yardımcı olabilmek adına şahsım tarafından inisiyatif alarak sevk ettim. Sizin pedalınız şuan ithalatçı dahil stokda yok maalesef. Ürün aynı serinin farklı bir versiyonu. Zaten kod numarası aynı Açıkcası yapabileceğim bunlarla sınırlı. Dilerseniz iade edebilirsiniz. ilginize teşekkurler
Sabri bey; ürün değişimi konuda bizim bir taahhüdümüz olmadı.N11 müşteri hizmetleri rica etti. bende yardımcı olmaya çalışıyorum. Maksat sizlere yardımcı olabilmek. Ürün zaten garanti prosedürü işlenmiyor. Kendim inisiyatif aldım.Ürün sizde kalabilir. Tekrar kargo ücreti ödememizi gerektiren bir durum yoktur. Dilerseniz kullanamayabilirsiniz. Bunun dışında yapabileceğim bir yardım bulunmuyor açıkcası ilginize teşekkürler
Sayın Abdullah.R
N11 üyeliğimi iptal ettiğimden dolayı şikayet başvurumu telefonda yapmak zorunda kaldım takriben 3, 4 sefer aradım konuyu bilgilendirdi Erdoğanlar Bisiklet tarafında verilen cevaplar n11'in telefon numarası üzerinden cevaplandı cevabı ise garanti kapsamında değil ama müşteri memnuniyeti doğrultusunda yardımcı olacağız denildi. bir süre sonra n11 internet üzerinden yazılı (normal ürün almak isteyen müşteri gibi ) ürünün garantisi olup olmadığını sordum 2 sene garantisi olduğunu cevabını verdiler. Yanlızca kanımı beyan ediyorum. Ürün satılan ana kadar 2 sene garantisi var ürün satıldıktan sonra Garanti yok.
Ürünün resmi aşağıda ve arıza sağ pedalda ve yere paralel bir şekilde takriben 2 santim sola kaydı. ( milin üzerinde Rulman vasıtasıyla dönen parçayı kastediyorum) üretim hatasının dışında arızayı (genç insan olmuş olsam dahi ) Nasıl yapmış olabilirim.
" Erdoğanlar ise buna karşı kendi cebinden ekstra bir pedal daha göndermiş. " demişsiniz.
Gönderilen pedal daha evvelde belirttiğim gibi kullanılmış ve aynı zamanda pedal zor dönmekte. Cıkma parça.
" Lakin Erdoğanlar'dan şikayet etmenizdeki mantığı anlayamadım. Evet, ürünü onlardan satın almış olabilirsiniz, lakin garantinin sahibi onlar değil ki.
Ticarette garanti sistemi genel olarak nasıl çalışır, bunu bir araştırmanızı öneriyorum." demişsiniz
Siz marketten bir ürün aldınız diyelim ve bozuk cıktı. Bu ürünü Siz markete mi götürürsünüz yoksa üreten firmaya mı gönderirsiniz ( yurtdışından ithal edilen bir ürün olduğunu düşünün.) bu ürünün garanti belgesi olabilirmi olamaz onun yerine Faturayı ispat olarak verirsiniz. Ürünün üçret ini markete veriyorsunuz, ( yurt dışına yada firmanın merkezine havale yapmıyorsunuz)
Saygılarımla
Sayın Abdullah.R,
Bir ürün alırsanız garantisi varmı diye düşünmezsiniz çünkü garantisiz ürün satamazsınız. Kanunun yasaktır.! Kanunda yaptırımı vardır. Fakat ilanda bu ürünün garantisi yok derseniz ( göze carpıcı bır yerde olursa) ve alan da bunu görerek almiştir. O zaman satıcı ya yaptırım yok. Satıcı aksini bildirmekle yükümlüdür. Yani Bu ürün garantili degil bu urunun garantisi daha azdır demek zorunda.
Yani outlet (defolu) yırtık pantolon alırsınız ve daha sonra bu defoyu bahane edip iade yada üçret siz dikim yaptıramazsınız. Ama sağlam ( yırtıksız pantolon) alırsınız. Görmediğiniz defo dahil itiraz edip degiştirme veya para iadesini istersiniz.
"lgili ürün ile alakalı faturanızıda ileteiblirmisiniz?
konu ile ilgili ithalatçıya mail atıcam
bilginize
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 27 May 2020 Çar, 15:03 tarihinde şunu yazdı:
Sayın yetkili, Tarafımdan istemiş oldugunu bisiklet pedalı ektedir. Sag taraf arızalıdır. Sorularınız olursa tel af ile görüşebiliriz. Saygılarımla Image
Image
Outlook Mobile'dan gönderildi
--Saygılarımla / Best Regards;
Mehmet YEŞİLÖREN
Erdoganlar Bisiklet LTD. ŞTİ.
"
From: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:25:49 PM
To: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
sabri bey;
konu ile ilgili ithalatçı firma ile görüşüldü. Ürün üretimsel hatalara karşı garantisi olduğu ve bu durumun kullanıcı kaynaklı olduğunu ilettiler.
zaten n11 de size iletmiş durumu.
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlatıyorum.
iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
selamlar
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 10 Tem 2020 Cum, 13:56 tarihinde şunu yazdı:
N11 den gelen yazı.
Get Outlook for Android
From: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:28:45 PM
To: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
Sayın yetkili, Teşekkür ederim. Kargo nuzu bekliyorum. Bol kazançlar Saygılarımla. Sabri
Get Outlook for Android"
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlıyorum. Bu çümleden sonra deyipte kullanılmış ve arızalı ürün gelmemesi gerekiyordu.
Dediğiniz gibi bu konuyu tüketici mahkemesinde götüreceğim. Şu anda gerekli işlemleri yapaçagım bu benim en dogal hakkım. Gerektiğinde teşekkür ederim gerektiğinde hakkımı korurum.
03.haziran.2020 gelen cevap.
"sabri bey;
konu ile ilgili gerekli işlemleri istediğiniz yerlere başvurabilirsiniz. konu ile alakalı firmamızın veya n11 firmasının yasal olarak bir sorumluluğu yok. ürünün garanti ve ilgili değişim prosedürü ürünü ülkeye getiren veya üreten firmaya aittir (kron bisiklet)
firmadan cevap gelmeden değişim iade vs gibi durumlar işleme alamayız. Bunları biliyor olduğunuzu sanıyorum. Üretici ithalatçı firma bize verdiği cevaplar doğrultusunda sizden ürünü isteyebilir inceleyebilir değişim yapabilir. Bu süreç henüz başlamadı.
ürün eğer bize gelse gerekli inceleme yapılsa dahi bununda süresi 20 iş günüdür. Yani 20 iş gününden önce herhangi bir yasal işlem olmucaktır. Çünkü ürün henüz tarafımıza firma tarafından istenmedi.
firma ürünü isticek ve gerekli incelemeyi yapacaktır. Üründe hasar çarpma veya darbe var ise zaten garanti prosedürü işlenmez. Firmalar üretimsel hatalara karşı garanti vermektedir.
aktarcaklarım bununla sınırlıdır. firmadan cevap gelmeden birşey yapamayız maalesef.
bilginize
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 2 Haz 2020 Sal, 23:26 tarihinde şunu yazdı:
Sayın yetkili, bugün N11 ile yaptığım telefon görüşmede söylediğim gibi cuma akşamına kadar bekleyecegim, neticelenmedigi taktirde pazartesi günü yasal ve hukuksal haklarımı kullanacağımı bildiririm. Bu bundan evvelki görüşmeleri ve yazışmaları delil olarak kullanacağımı beyan ediyorum. Saygılarımla"
29.mayıs.2020 tarafıma gelen yazı
"ilgili ürün ile alakalı ithalatçısına mail attım. Cevap geldiği zaman sizinle payşıcam. teşekkurler
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 29 May 2020 Cum, 14:28 tarihinde şunu yazdı:
Fatura ektedir. Umarımki yeterli olur. Saygılarımla
Image
Outlook Mobile'dan gönderildi
Saygılarımla / Best Regards;
Mehmet YEŞİLÖREN
Erdoganlar Bisiklet LTD. ŞTİ.
"
Tarihlere dikkat ediniz.
Saygılarımla
Not Bosch un kurucusu şunu demiştir. Müşteri kaybetmektense milyon mark kaybetmeyi yeğlerim.
Satıcı ve alıcı olarak umarımki güzel bir özet çıkar. Ürün alan ne kadar memnun kalırsa o kadar müşteri demektir
 
Şu ana kadar erdoganlar bisikletin hem kendi internet sayfasından hem de n 11 üzerinden çok fazla sayıda alışverişim olmuştur. Hatta n 11 de kendi sitesinden daha uyguna aldığım da olmuştur. Buna erdoganlar a sorduğumda N11 in kendi inisiyatifi olduğunu söylemişlerdi.
İnternet sayfasından verdiğim lastikler stokta var görünmesine rağmen yokmuş. Onun yerine üst modeli göndermişlerdi.
 
Kurumsal magaza ve internet satisi anlaminda , hali hazirda guvenilir ve isini dogru yapan cok az firma varken , bu firmaya bu kadar yuklenilmesini de hic anlamiyorum ,kusura bakmayiniz.
Yurtdisindan siparislerde de buna benzer hatalar yada gecikmeler oluyor. yabanci sitelerden aldiginiz bir cok urun de, garanti kapsamindan kullanici hatasi diye cikartiliyor.
kendi magazalarmiza bu kadar yuklenmeyelim , kez'a magazalarimiz da , musteri memnuniyetini ilke edinmeliler, karsilikli iyi niyetler ile bu sorunlar hizlica cozulecektir diye dusunuyorum.
 
Sayın a.valverde,
Sizin kadar olmasada bile çok sayıda yurt dışı ve yurtiçi alışveriş im olmuştır. Özellikle yerli üretici yada satıcılar tercih etmişimdir. Yurt dışı firmalar ucuza satsalar dahi. 29.mayıs.2020 den beri bu işi çozmeye calışıyorum. Agrıma giden insanı aptal yerine konulması.
"From: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:28:45 PM
To: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal

Sayın yetkili, Teşekkür ederim. Kargo nuzu bekliyorum. Bol kazançlar Saygılarımla. Sabri

Get Outlook for Android
From: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:25:49 PM
To: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
sabri bey;
konu ile ilgili ithalatçı firma ile görüşüldü. Ürün üretimsel hatalara karşı garantisi olduğu ve bu durumun kullanıcı kaynaklı olduğunu ilettiler.
zaten n11 de size iletmiş durumu.
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlatıyorum.
iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
selamlar"
Deyip arızalı, aynı pedal diyip farklı ve cıkma ürün gönderildi."
Erdoğanlar bisiklet benim hısmım degil. Diğer insanları da uyarmak istiyorum.
Saygılarımla
Sayın Ali Önder bey,
Keşke sizin gibi hatalarını telafi etselerdi bende bunları yazmak yerine teşekkür yazısı yazsaydım. Kargolayacagız yazısından sonraki yazışma. Gerekirse özür dilemesi ide bilirim. Tarih ve saat lere dikkat. Saygılarımla

"From: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:28:45 PM
To: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
Sayın yetkili, Teşekkür ederim. Kargo nuzu bekliyorum. Bol kazançlar Saygılarımla. Sabri
Get Outlook for Android

From: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:25:49 PM
To: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
sabri bey;
konu ile ilgili ithalatçı firma ile görüşüldü. Ürün üretimsel hatalara karşı garantisi olduğu ve bu durumun kullanıcı kaynaklı olduğunu ilettiler.
zaten n11 de size iletmiş durumu.
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlatıyorum.
iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
selamlar"
Deyip arızalı, aynı pedal diyip farklı ve cıkma ürün gönderildi."
Şu ana kadar erdoganlar bisikletin hem kendi internet sayfasından hem de n 11 üzerinden çok fazla sayıda alışverişim olmuştur. Hatta n 11 de kendi sitesinden daha uyguna aldığım da olmuştur. Buna erdoganlar a sorduğumda N11 in kendi inisiyatifi olduğunu söylemişlerdi.
İnternet sayfasından verdiğim lastikler stokta var görünmesine rağmen yokmuş. Onun yerine üst modeli göndermişlerdi.

Sayın Ali Önder bey,
Keşke sizin gibi hatalarını telafi etselerdi bende bunları yazmak yerine teşekkür yazısı yazsaydım. Kargolayacagız yazısından sonraki yazışma. Gerekirse özür dilemesi ide bilirim. Tarih ve saat lere dikkat. Saygılarımla

"From: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:28:45 PM
To: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
Sayın yetkili, Teşekkür ederim. Kargo nuzu bekliyorum. Bol kazançlar Saygılarımla. Sabri
Get Outlook for Android

From: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:25:49 PM
To: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
sabri bey;
konu ile ilgili ithalatçı firma ile görüşüldü. Ürün üretimsel hatalara karşı garantisi olduğu ve bu durumun kullanıcı kaynaklı olduğunu ilettiler.
zaten n11 de size iletmiş durumu.
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlatıyorum.
iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
selamlar"
Deyip arızalı, aynı pedal diyip farklı ve cıkma ürün gönderildi."
 
Son düzenleme:
Geri