@Tolga Özdemir
Tolga bey;
öncelikle firmamıza karşı takındığınız tavrın yanlış olduğunu belirtmek isterim. Firmamız için söylediğiniz amiyene tabirleri keisnlikle kabul etmiyoruz.
Prosedürü bilmeden buraya yazılar yazıp algı yaratmak hiç hoş değil.
Sürecin nasıl işlediği doğru yoldan birde ben anlatayım. Zaten forumdaki tüm bisiklet severler firmamızı bilmekte ve müşteri ilişkilerine önem verdiğimizin farkında.
n11 platformu üzerinden arkadaşınız ürün alıyor (zaten arkadaşınız değilde bu konu üzerinden siz neden yazıyorsunuz onu anlamadım)
Aras kargo transfer merkezinde kargoları karıştırıyor ve size başka bir kişinin kargosu gidiyor.
Gelen kargonun başkasına ait olduğu zaten içindeki faturadan belli. ARAS Kargo tarafından bir karışıklık olduğu aşikar.
Sizin burada yapmanız gereken ARAS kargoya gidip
-"
Merhaba; benim ürünüm yanlış geldi. bir karışıklık olmuş. Bunun firmaya gönderilmesi istiyorum" demeniz yeterlidir. Evet ürünü göndermediğiniz sürece ilgili prosedür başlamaz. Bunu online alışveriş yapan tüm kullanıcılar bilir zaten.
Bunu 12 gün sonra yaptığınız için aras kargoda doğal olarak süreci başlatamadı. Size ulaşmaya çalıştık. ancak telefonunuzun kapalı olduğunu n11 soru cevap kısmından beyan ettiniz. (yazılı beyanınız var iletebilirim.)
Siz ürünün yanlış geldiği kargo firmasına iletmezseniz kargo firması sizin kargonuzun hatalı gittiğini bilemez ve hiç bir işlem başlamaz.
N11 soru cevap kısmında ilettiğiniz üzere "
Bende kargo firması işletiyorum 40 kişi çalıştıyorum prosedürü biliyorum" dediniz
Ancak ürün tanzimi konusunda 12 gün içinde hiç bir girişimde bulunmadınız. EVET size
kerkenezde gelse ürünü iade edeceksiniz ve prosedür başlıcak.
Zaten ürünü aras kargoya götürüp iade ettiğiniz gün
paranız n11 tarafından geri ödendi. Zaten firma olarak ürünlerini göndermeme veya sizin tabirinizle "parayı gasp etme" gibi bir durum söz konusu değil zaten.
Kaldı ki n11 platforma bu tip durumlar için "ÖDEMEYİ ERTELE" butonu mevcut. Olası hatalar için paranız zaten n11 garantisi altında. Yani firma olarak siz onay vermeden bizim hesabımıza paranız geçmez.
Firma olarak esnaflığımı değerlendirirken kendi yaptığınız hatalarıda değerlendirmenizi tavsiye ederim. Siz prodedürü doğru işletmeyip n11,forum ve şikayet sitelerine yazı yazarak sorunu çözemezsiniz.
Size yanlış gelen ürün aynı gün iade vs yapsaydınız zaten sorun 2 gün içinde çözülürdü. Satın aldığınız kmc zincirden stoğumda 40-45 tane kadar var.
Kısacası; sizin prosedürü doğru işletiğiniz 12. günde paranız hesabınıza n11 tarafından iadesi yapıldı.
Buradan olayların tüm suçlusu firmamız gibi davranarak algı yaratmanızı kınıyorum. Tüm bisiklet severler zaten durumun farkında.
Firmamız için yazdığınız bazı "amiyane tabirleride" pazartesi günü ilgili yerlere ilgili başvuruları avukatlarımız tarafından yaptıracam. Firmamız hakkında n11 soru kısmında ve buradan yazdığınız tüm yazılar zaten kayıtlı. Ürünler tarafımızdan yanlış gönderilmediği halde firmamıza karşı söylediğiniz sözlerin yanlış olduğunu bir kez daha belirtmek isterim.
Forum yöneticilerinide yazıları daha detaylı okumaları tavsiye ederim.
Bİlgilerinize iletirim
Mehmet Y.