Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Erdoğanlar Bisiklet

Carraro hakkında bir bilgide paylaşayım;

Pazartesi öğle vakti fabrikadan tırlar çıkmış bölgelere, ilk sevkiyatlar yapılıyor.
 
Scudo
Geçen hafta ben de alış veriş yaptım kendilerinden. Genel olarak memnunum. 4-5 günden beri bir parçanın hala kargolanmadığı görülüyordu. Telefon açarak bilgi almak istedim. Telefonu ilk açan beyefendinin (yoğunluktan gerilmiş galiba) biraz üst perdeden "nasıl olur, biz günde 300 parça ürün kargolayan bir firmayız" gibisinden çıkışı pek hoş olmadı. Galiba yanındaki beyefendinin eline tutuşturdu telefonu, sağolsun durumu gayet güzel bir şekilde ifade etti. Böyle bir alış verişimiz oldu Erdoğanlarla.
Kesinlikle tavsiye ederim Erdoğanları. Ama çalışan ve ya sahibi kim olursa olsun karşısındakinin, 3 kuruşluk alış veriş de yapsa müşterisi olduğunu unutmamalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Snr U ve HakanAydn
Carraro Race 062 6.500₺ gözüküyor sitede. Carraronun sitesinde bayilikleri bu fiyattan %15 indirim uyguluyor. Ankara'da 2-3 mağazaya sormuştum flexi121 alırken hepsi o zaman 1950₺ olan resmi sitedeki fiyatı 1700₺ olarak söylediler. Bence siz Carraronun sitesinde bulunan bayiliklere bi sorun, 5650₺ civarında alabilmeniz lazım.
 
Telefonla görüştüm, carraro 062 - 2020 model bisiklet alacaktım. Havale yaparsanız 6.100 liraya veririz dediler. Biraz daha indirim talep ettim, nerede yaşadığımı sordular Kayseri dedim, Ankara olsaydı dedi 5.700 liraya kadar inerdim dediler. Arkadaşımı aradım, haftasonu gidelim Ankaraya alalım gelelim dedim. Hocam kapora yatırayım siz de 600-700 lira kargo ücreti ödüyormuşsunuz biz gelelim alalım dedik. 6.100 lirayı havale geçersiniz dedi. Madem 6.100 lira yatırcam neden gelip alıyorum? Kargo ücretinden kesip bana 5.700'lü rakamlar belirtiliyor, daha sonra geliyoruz dediğimde ise ben öyle bir şey söylemedim diyor. Kendilerinden hiçbir şekilde alışveriş yapmam, herhangi bir kabalık görmedim ama tutarsızlıkları çok büyük. Gerekirse paranın tamamını yatırıp haftasonu gelip alırdım ama şu an bana 4.000 lira dahi deseler almam o bisikleti.
@Anonim ;
tevfik bey; konu ile ilgili bir müşterimizin bilgilendirmesi sonucu buradan yazma ihtiyacı hissettim. Öncelikle bahsettiğiniz yazıda siz kendiniz ile çelişiyorsunuz :)

Ürünün Türkiye satış fiyatı 6490 tl civarında,
firmamızda hiç bir çalışan CARRARO marka bisiklete %5 den fazla iskonto yapamaz. Bu zaten bize firma tarafından tanınan sınır.
Arkadaşlarla görüştüm hiç kimse böyle bir fiyat vermemiş. Açıkcası ya firmaları karıştırıyorsunuz yada bisiklet modellerini karıştırıyorsunuz.

Firmama karşı yapılan bu tip ithamlar hiç hoş değil. Bu yüzden aşağıdaki detaylı açıklamayı yapmak zorundayım.

1- Carraro (Accell) firması zaten 3 adet 062 bisikleti zor teslim edebildi. (Sevk irsaliyesini gönderebilirim.) Sezonun ortasında neden size 2020 model bisiklete %10-12 indirim yapalım?

2- Kargo ücreti 600-700 tl olması sizce mantıklımı? Şu an Türkiye'nin her yerine bir bisikleti max. 100 tl + kdv fiyata gönderebiliyorum.
Günde 300-400 kargo yapan bir firmayız. Kargo şirketlerinden çok iyi fiyatlar alabiliyoruz. Özel şahsi aracımızla göndersek daha az masraflı olmazmı sizce :)
Neden kargoya firma olarak bir bisiklet için 600-700 tl ödeme yapalım?

3- Bisiklet için net son fiyatları zaten web sitemizde ve gerekli satış platformlarında yayınlıyoruz. Dilerseniz mağazadan satışı yapılmış 062 bisikletin 6165 tl kesilen faturasını tarafınıza gönderebilirim.

4- Mağazamızdan alınan 062 bisiklet için 6165 tl fiyata satış yaparken neden kargo masrafı olan bir alışverişe 5700 tl gibi bir fiyat verelim?

Açıkcası yazdıklarınız ile alakalı oldukça çelişkili durumlar var. Yukarda gerekli tüm bilgili açıklamaya çalıştım. Tekrar yinelemek istiyorum. Firmamızda hiç bir çalışanın Carraro bisikletlerde %5 ten fazla indirim iskonto yapma yetkisi yoktur. Tabiki insan olarak hepimizin hataları var. Ancak önemli olan doğru ve dürüst olmaktır.

Umarım açıklayıcı olmuşumdur ;
Selamlar
Mehmet Yeşilören
 
Mehmet bey, Erdoğanlar bisikleti aradığımda telefonu açan beyfendi bana kargo yetiştiremediğini ve Türkiye'nin en büyük bisiklet mağazası olduğunu dile getirdi. Ben herhangi bir ithamda bulunmuyorum, iftirada atmıyorum. Sizinle herhangi bir düşmanlığım veya tartışmışlığımda yok.

Telefonda konuştuğum kişi bana 600-700 lira kargo ücreti tutuyor dedi ve kurtarmıyor dedi 6.100 lira yaparsanız eğer gönderim sağlayabilirim dedi, ben Ankara'ya gelip aldığımda ikram yapabilir misiniz dedim ve bana belirttiğim rakamı söyledi. Arkadaşımı aradım yaklaşık 10 dakika onunla konuştum, hemen geri döndüm ve bu sefer ben öyle bir şey demedim dedi. Karıştığım herhangi bir firma veya itham ettiğim şahıs yok, telefon açılışında da "Erdoğanlar" denildi.

Bakın sizden alışveriş yapan kişi/lere ben sonsuz saygı duyuyorum, çok saygın bir şirketsiniz, anlıyorumda. Fakat aramızda geçen konuşmayı o gün olduğu gibi direkt ifade ettim. Benim sizinle geçmişte veya normalde bir sorunum yok. Ayrıca %5'ten fazla iskonto yapan birçok yer buldum (isimlerini vermek istemiyorum). %13'e kadar indirim yapan yerler mevcuttu, Ankara olayından sonra yola çıkmak istemedim.

Amacım sizinle tartışmak veya kim haklı, kim haksız konusuna girmek istemiyorum. Ben yaşadığım sorunu burada ifade ettim. Keşke hattınız 0850 numara olsaydı ve ses kaydetseydi o an sizinde dinlemenizi çok isterdim. Ve bu tavsiyeme kesinlikle kulak verin derim, şirketiniz bunu dikkate alırsa eğer bir daha çelişkili durumlarla karşılaşmazsınız.

Kolay gelsin.
 
@Anonim
tevfik bey;
Firma sahibi olarak benimde sizinle bir tartışma vs girmek istemiyorum. Ancak tabiki buradaki her yazılan yazı bir şekilde bana ulaşıyor.
Bazı yanlış anlaşılmaları şahsım olarak açıklama yapmayı uygun görüyorum. Önemli olan ortak bir noktada anlaşıyor olmak.

Bende şahsım olarak size en az %10 ve üstü iskonto yapacak 3-4 tane firma ismi verebilirim :)
Bizimde hiç bir müşterimizle zaten bir sorunumuz yok olmasıda mümkün değil zaten. Her müşterimizin sorununa elimizden geldiğince çözüm üretmeye çalışıyoruz. Bu saatte bile :)

Önerinizi dikkate alıcam.

Başka alışverişlerde görüşmek dileğiyle

iyi akşamlar dilerim
Mehmet Yeşilören
 
20200616_110911.jpgKim ne derse desin. Erdoğanlar candır. Dün verdiğim siparişim bu sabah elimde. Şişman bisikletten geçen pazartesi sipariş verdim. Perşembe günü siparişiniz iptal edilmiştir maili geldi. Herhalde stoklarında yok ama guncellememisler. Para iadesi bekliyoruz bakalım ne zaman gönderecekler. Mail de attım. Normalde bu tarz durumlarda sipariş iptal edilince para hemen hesaba aktarılır. Keşke bu alisveriste de erdoğanlari tercih etseydim.
 
Benim anladigim cok iyi ve cok kotu calisanlarin oldugu bir yer :) Ortasi yok. Ya asiri ilgisiz/dikkatsiz, ya da neredeyse kendileri kosarak getirecekler seviyesindeler gibi :)

Yine de (isim vermeyeyim yanlis anlasilmasin) daha iyileri var, bu seviye icin de daha cok ugrasmalilar.
 
Sıklıkla tercih ettiğim bir site. Başka yerde bulamadığım ürünleri Erdoğanlar'da buldum çoğu zaman. Şu salgın sürecinde verdiğim sipariş bile zamanında elime ulaşmıştı. Bir tane çalışanın tutarsız konuşması olarak yorumlayabilirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tutmosis89
Dükkanda bisikletin yapılması beklerken telefon geldi, pedalın tekini göndermemişler :D
 
Bir siparişin değerlendirme kriteri , ürün eline ulaşınca değil ulaşmayınca ya da farklı problemler ortaya çıkınca esnafın çözüm yolu göstermesi veya çözüm sunması ile ortaya çıkar. Nasıl ben para gönderince firmanın '' Aaa ne kadar iyi müşteri sattığım ürünün parasını gönderdi '' demesi abes ise iştigal ise benim de '' Aaa ne iyi esnaf parasını gönderdiğim ürünü bana ulaştırdı '' demesi o kadar abesle iştigaldir. Zaten olması gereken budur . Esnaflık farklı problemlerde ortaya konulan çözümler ile belli olur. Giriş faslını geçtikten sonra bir arkadaşımın başından geçen olayları yazayım ki bu Erdoğanlar Bisiklet denilen Esnaflıkta uzaktan yakından alakası olmayan kişilerden alışveriş ederken insanlar 1 değil bir çok kez düşünsünler.

Arkadaşım Haziranın 26 sında bu Erdoğanlar Bisiklet denen esnaf görünümlü kişilerden 6 adet KMC zincir alıyor. Daha doğrusu aldığını sanıyor. Parasını n11'den şak diye gönderiyor kendi üstüne düşeni yapıyor. Ertesi gün ise kargosu geliyor. Kargoyu açınca bir bakıyor ki içinde farklı bir kişiye ait bir paket. O paketinde içinden de kirpik bakım yağı çıkıyor. Firmaya arkadaşım bunu söylediği zaman şöyle bir mesaj atıyorlar.

Erdoganlar_Bisikletmerhaba; ilgili sorunu en kısa sürede çözücem. Dediğiniz gibi kargoda bir karışıklık var. zaten o ürünlere tutanak tutarız. biz size yeni sevkiyat yaparız. pazartesi ilgilenecem selamlar .

29 Haziran pazartesi günü peki ne oluyor dersiniz ? Tabii ki kıvırmalar başlıyor. Gönderilmesi gereken zincirin son durumunu sorunca şu mesaj geliyor.

Erdoganlar_Bisiklet; görüştüm kurumsalla. Tabiki şoktalar. gerekli işlemleri başlattım bugun saat 13-00 gibi. yarın net bilgi alıp dönüş yapıcam masamda iletişim bilgilerim duruyor. takibini yapıyorum selamlar.

Arkadaşım iyi niyetle beklemeye devam ediyor. Hadi diyor 1 2 günde benden olsun en kötü Temmuz 1 -2 gibi ürünlerimi alırım diyor. Bu günden sonra ayın 6 sında kadar her gün oyalama taktiğine devam ediyor Erdoğanlar Bisiklet. Bugün gönderecez yarın gönderecez haber verecez bahanelerinin ardı arkası kesilmiyor.

Tabii bildiğiniz üzere n11 de belli bir zaman sonra ürünlerin otomatik onaylanması ve satıcıya para geçme durumu var. Almadığı zincirlerin parasıda bu süre zarfında Erdoğanlar Bisikletin hesabına geçince bu sefer daha da cüretkarlaşıyor firma. İlk başta yalandan yardım edecekmiş kisvesine bürünüp en ufak yardım etmeyen firma bu sefer parayıda cukkalayınca şu mesajı atıyor.

Erdoganlar_Bisikletmerhaba, ürünün kaybeden firma aras kargo. Biz gerekli yazışmaları ve teknik takibini yapıyoruz. KArgo şirketinden tarafımıza "evet ürün kayboldu tanzim edilecek" dedikleri zaman ürünlerin sevkini tarafınıza yapıcam. oradan onay almadan size tekrar ürün sevk edemem maalesef. şuan teknik takip sürüyor. Dilerseniz iptal iade seçeneğiniz mevcut. n11 üzerinden işlem başlatabilirsiniz. selamlar

İlk baştaki tutanak tutar ürünlerinizi yollarız diyen kişiler gidiyor , sorumluluğu üstünden atmaya çalışan kişiler geliyor. Sanki ürünü arkadaşım Erdoğanlardan değilde Aras Kargo'dan satın almış gibi kendilerini olaydan sıyırmaya çalışıyorlar. Tabii burda devreye arkadaşımın yaptığı iş girince firmanın çirkinliği daha da gün yüzüne çıkıyor. Çünkü arkadaşım İstanbul'da bir kargo firmasının acenta sahibi ve tüm prosedürlere hakim biri. Normalde 1 haftada çözülen tutanak işi nedense arkadaşımda 12 gün olduğu halde çözülmüyor.

Ayrıca yukarda hem yeni ürün gönderemem diyip , hem isterseniz iade edin diyor tok satıcı olarak. Yani aman banane ne halin varsa gör demenin farklı bir haliyle. İyi de sen arkadaşıma ürün göndermedin ki ? Neyi iade edecek adam sana ? Kirpik yağını mı ? Ha madem kabul edeceksin iade olunca parasını yatıracaksın adamın , zaten kargo firması suçunu kabul etmişken neden zincirleri göndermiyorsun? İade edincede aynı parayı vermiş olacaksın , zincirleri gönderincede. Yoksa iade et diyip Kirpik Yağını eline ulaşınca kabul etmeyip '' Bak müşteri farklı ürün göndermiş diyip '' komple suçu arkadaşıma atmak gibi farklı fikirleri mi var ? Kısacası nerden baksan çelişkilerle dolu nerden baksan elinde kalacak açıklamalar.

(link)

Bugün Temmuz 8 . Hala en ufak bir gelişme yok .OLAYIN ÜZERİNDEN TAM 12 GÜN GEÇMİŞ. İsteyenler bu mesajlaşmaları ( üstte verdiğim linkten ) erdoğanların n11 mağazası kmc z8 zincir sayfasından soru cevap kısmından takip edebilirler. Hala alışveriş yapmak isteyenlere kolay gelsin diyor , bol sabırlar diliyorum..


Not: Bu arada kargonun nasıl kaybolduğunu açıklayan olayların peşinden koşan kişi de Erdoğanlar olması gerekirken , arkadaşım. Kendisinin işi de bu sektörde olduğu için gayet açık şekilde firmaya belirtmiş. Üstteki Linkini verdiğim mesajlaşmalarda görülebilir.
 
Son düzenleme:
SPD pedal siparişi verdim. En uygun fiyatlı buraydı gittigidiyor üzerinden aldım kredi kartı puanı kullanmak için. Bugün gelecek. Ankaradan Ankaraya gönderiyorlar sonuçta. Ancak bazı fiyat tutarsızlıklarında hemfikirim. Çalıştığım işyerine yakın. Bi cumartesi nöbetinden sonra uğradım scott yol bisikleti almaya 7000 tl idi web sitesinde. dedim 1-2 haftaya para ayarlayım gelir alırım. akşamına eve geçtiğimde indirim %'sini 20 den 15 e çekmişti. Almadım bende. Bakalım SPD yerine başka bişey gelirse tekrar yazarım buraya :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Özdemir
SPD pedal siparişi verdim. En uygun fiyatlı buraydı gittigidiyor üzerinden aldım kredi kartı puanı kullanmak için. Bugün gelecek. Ankaradan Ankaraya gönderiyorlar sonuçta. Ancak bazı fiyat tutarsızlıklarında hemfikirim. Çalıştığım işyerine yakın. Bi cumartesi nöbetinden sonra uğradım scott yol bisikleti almaya 7000 tl idi web sitesinde. dedim 1-2 haftaya para ayarlayım gelir alırım. akşamına eve geçtiğimde indirim %'sini 20 den 15 e çekmişti. Almadım bende. Bakalım SPD yerine başka bişey gelirse tekrar yazarım buraya :)

Hocam problem bu değil. İsterse SPD yerine kerkenez çıksın koliden. Firmaya koliden kerkenez çıktı diyince firmanın yapacağı , kargo ile konuşmak çözümü bulmak gerekli işlemler yapılırkende müşteriye ürününü göndermek. Ben kendimden örnek vereyim. Farklı bir firmadan son 2 tane kalan ruble aldım . Bilerekte ayrı ayrı sipariş verdim ki bir kutuya koymasınlar. İlk koli geldi ertesi gün. Sonra o günün akşamı firma sahibi şahsen beni aradı. Elimde sipariş verdiğiniz 2. ruble yok şu rubleyi yollasam olur mu dedi. Dediği ruble de benim sipariş ettiğimden 25 tl fazla. Ben bunu firma sahibine söyleyince hiç problem olmadığını benim stoklara göre alışveriş yaptığımı , farkını vermek istediğim 25 tlyi de istemediğini kibar bir dille söyledi. Şimdi ben erdoğanlarda 80 tl olan bir şeyi bu firmadan 90 tl ye alırsam mantıklı bir hareket midir yoksa değil midir ? Esnaflık herkesin yapabileceği bir şey değil ne yazık ki.RSSS.jpg
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Hidiman ve Feunard
Bu pandemi döneminde bisikletçiler en yoğun dönemlerinden 4 kat daha yoğun olduklarını belirtmişlerdir. Yani tok satıcılar. Daha önce bir alyan için arayıp mail atan firmalar şimdi bisiklet bile alsanız ilgilenmiyorlar. Elbette bu süreç geçici, bizler bu firmaları ve davranışları unutacak değiliz. Böyle durumlarda iyi veya kötü Google yorumlara girip belirtiyorum tüm yaşananları. Puanlamayı yapıyorum ve alışveriş yapacaklara referans olması için uğraşıyorum. Sizler de firma puanını Google yorumlara yazarsanız o firma tarayıcıda arandığında puanı ve yorumları karşımıza çıkacaktır.
.
 
Ben geçen hafta n11 den erdoganlar bisikletten kahverengi brooks sele siparişi verdim. Telefonla arayıp "Merhabalar, siparişinizi gördük, bir sıkıntı olmasın diye kutuyu kontrol etmek için açtık ve ürünün hatalı üretildiğini fark ettik. Bu seleyi üreticiye geri göndereceğiz, isterseniz stokta bal rengi olanı var onu gönderebiliriz" dedi. Ben de kabul ettim. Bilgilendirmeseler hatalı ürünle, geri göndermekle uğraşıp duracaktım. Kargo İzmir'e 2 günde geldi. Benim alışverişimde bi sıkıntı olmadı valla.
 
Bu pandemi döneminde bisikletçiler en yoğun dönemlerinden 4 kat daha yoğun olduklarını belirtmişlerdir. Yani tok satıcılar. Daha önce bir alyan için arayıp mail atan firmalar şimdi bisiklet bile alsanız ilgilenmiyorlar. Elbette bu süreç geçici, bizler bu firmaları ve davranışları unutacak değiliz. Böyle durumlarda iyi veya kötü Google yorumlara girip belirtiyorum tüm yaşananları. Puanlamayı yapıyorum ve alışveriş yapacaklara referans olması için uğraşıyorum. Sizler de firma puanını Google yorumlara yazarsanız o firma tarayıcıda arandığında puanı ve yorumları karşımıza çıkacaktır.
Bu pandemi döneminde bisikletçiler en yoğun dönemlerinden 4 kat daha yoğun olduklarını belirtmişlerdir. Yani tok satıcılar. Daha önce bir alyan için arayıp mail atan firmalar şimdi bisiklet bile alsanız ilgilenmiyorlar. Elbette bu süreç geçici, bizler bu firmaları ve davranışları unutacak değiliz. Böyle durumlarda iyi veya kötü Google yorumlara girip belirtiyorum tüm yaşananları. Puanlamayı yapıyorum ve alışveriş yapacaklara referans olması için uğraşıyorum. Sizler de firma puanını Google yorumlara yazarsanız o firma tarayıcıda arandığında puanı ve yorumları karşımıza çıkacaktır.

Hocam öneriniz için çok teşekkürler. Arkadaşa ileteceğim. Bende şikayet sitelerine yazmasını önerdim.
 
Ben o kadar ürün aldım herhangi bir sorun yaşamadım, amma oldu mu da oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tutmosis89
Geçenlerde bir gönderiyi teslim almak için mahallemdeki kargo şubesine gittim. Çıkarken kapıdaki yazıyı gördüm: "Pandemi sürecinde yoğunluktan dolayı gönderi kabulü yapılmamaktadır."

Kargo firmaları gerçekten aşırı yüklü durumdalar ve teslimatta bir karışıklık yapmışlar. Göndericiyle problemi çözmeleri zaman alacak gibi görünüyor.

Sizinle ilgilenen Erdoğanlar görevlisi ise insiyatif kullanmaya hiç kalkışmamış. Belki zaman ayıramadı, belki üşendi, belki başka bir şey.
Bence telefon ile firmaya ulaşıp, yazıştığınız kişiden daha yetkili birisiyle görüşüp, alışık olduğumuz Erdoğanlar Bisiklet esnekliğini göstermelerini istemelisiniz.
Hatalı ürün gönderimlerinde çok defa değişim ürününü beklemeksizin müşteriyi memnun etmeye çalıştıklarına şahit oldum. Sizinle yazışan kişi çırak vs. gibime geliyor.
 
@Tolga Özdemir

Tolga bey;
öncelikle firmamıza karşı takındığınız tavrın yanlış olduğunu belirtmek isterim. Firmamız için söylediğiniz amiyene tabirleri keisnlikle kabul etmiyoruz.

Prosedürü bilmeden buraya yazılar yazıp algı yaratmak hiç hoş değil.
Sürecin nasıl işlediği doğru yoldan birde ben anlatayım. Zaten forumdaki tüm bisiklet severler firmamızı bilmekte ve müşteri ilişkilerine önem verdiğimizin farkında.

n11 platformu üzerinden arkadaşınız ürün alıyor (zaten arkadaşınız değilde bu konu üzerinden siz neden yazıyorsunuz onu anlamadım)
Aras kargo transfer merkezinde kargoları karıştırıyor ve size başka bir kişinin kargosu gidiyor.

Gelen kargonun başkasına ait olduğu zaten içindeki faturadan belli. ARAS Kargo tarafından bir karışıklık olduğu aşikar.
Sizin burada yapmanız gereken ARAS kargoya gidip
-"Merhaba; benim ürünüm yanlış geldi. bir karışıklık olmuş. Bunun firmaya gönderilmesi istiyorum" demeniz yeterlidir. Evet ürünü göndermediğiniz sürece ilgili prosedür başlamaz. Bunu online alışveriş yapan tüm kullanıcılar bilir zaten.

Bunu 12 gün sonra yaptığınız için aras kargoda doğal olarak süreci başlatamadı. Size ulaşmaya çalıştık. ancak telefonunuzun kapalı olduğunu n11 soru cevap kısmından beyan ettiniz. (yazılı beyanınız var iletebilirim.)

Siz ürünün yanlış geldiği kargo firmasına iletmezseniz kargo firması sizin kargonuzun hatalı gittiğini bilemez ve hiç bir işlem başlamaz.
N11 soru cevap kısmında ilettiğiniz üzere "Bende kargo firması işletiyorum 40 kişi çalıştıyorum prosedürü biliyorum" dediniz
Ancak ürün tanzimi konusunda 12 gün içinde hiç bir girişimde bulunmadınız. EVET size kerkenezde gelse ürünü iade edeceksiniz ve prosedür başlıcak.

Zaten ürünü aras kargoya götürüp iade ettiğiniz gün paranız n11 tarafından geri ödendi. Zaten firma olarak ürünlerini göndermeme veya sizin tabirinizle "parayı gasp etme" gibi bir durum söz konusu değil zaten.

Kaldı ki n11 platforma bu tip durumlar için "ÖDEMEYİ ERTELE" butonu mevcut. Olası hatalar için paranız zaten n11 garantisi altında. Yani firma olarak siz onay vermeden bizim hesabımıza paranız geçmez.

Firma olarak esnaflığımı değerlendirirken kendi yaptığınız hatalarıda değerlendirmenizi tavsiye ederim. Siz prodedürü doğru işletmeyip n11,forum ve şikayet sitelerine yazı yazarak sorunu çözemezsiniz.

Size yanlış gelen ürün aynı gün iade vs yapsaydınız zaten sorun 2 gün içinde çözülürdü. Satın aldığınız kmc zincirden stoğumda 40-45 tane kadar var.
Kısacası; sizin prosedürü doğru işletiğiniz 12. günde paranız hesabınıza n11 tarafından iadesi yapıldı.

Buradan olayların tüm suçlusu firmamız gibi davranarak algı yaratmanızı kınıyorum. Tüm bisiklet severler zaten durumun farkında.

Firmamız için yazdığınız bazı "amiyane tabirleride" pazartesi günü ilgili yerlere ilgili başvuruları avukatlarımız tarafından yaptıracam. Firmamız hakkında n11 soru kısmında ve buradan yazdığınız tüm yazılar zaten kayıtlı. Ürünler tarafımızdan yanlış gönderilmediği halde firmamıza karşı söylediğiniz sözlerin yanlış olduğunu bir kez daha belirtmek isterim.

Forum yöneticilerinide yazıları daha detaylı okumaları tavsiye ederim.

Bİlgilerinize iletirim

Mehmet Y.
 
Ah dil, insanı vezir de ediyor rezil de...Bu iş bu noktaya varmadan en baştan tık diye çözülürdü...6 zincirin kargosu dostlar sözkonusu olan..Bence büyütmeden helalleşilsin..Herkes herkese lazım bu camiada..
 
Geri