@tolga akyol,bacak boyumu ölçmedim,boyum 1.87. Kafamda soru işaretleri vardı ama binince tamam dedim daha öncede 58-58 kulanıyordum bu bisiklet 57 kadro ama seat 56 stack 58. Bindim tamamdır dedim.
Maliyetli bir şey değil, ben kendim uyguladım, gayet güzel oldu. Oto aksesuarcılarda parça olarak da belki sıfır maliyetle bulabilirsiniz. Düzgün (kabarcıksız) yapıştırabilmek için birkaç deneme yapmanız gerekebilir. İlk yapıştırmada mutlaka ufak kabarcıklar kalıyor, ama zamanla onlar yok oluyor. Ayrıca zincir koruması olarak da kullandım (bisiklette bir kat var, ben üzerine bir kat daha ve daha geniş olacak şekilde yapıştırdım). Taş fırlaması, zincir çarpması, çamur çiziği (malum İstanbul yolları balçıklı genelde ) vs etkilerden güzelce koruyor.
(link)
Bu arada filmin açıklamasında uygulama solüsyonu diyor ama bana gelen film kendinden yapışkanlıydı, etiket gibi.
@Korhan A. Teşekkürler,öncelikle malesef fazla kullanma fırsatım olmadı henüz 2 kez binebildim onda da yaklaşık 80-90 km oldu ve 8 aydır aktif olarak düzenli binemediğimden yorumlarım ne kadar sağlıklı olur bilmiyorum biraz daha kullanıp yorum yapmakta fayda var Ama önceden de yol bisikleti kullanan birisi olarak şunu söyleyebilirim ; Lapierre aucadio 400tp kullanıyordum.Kendisi aluminyum kadrolu 50-39-30 aynakol ve 12-28 rubleye sahip kullanışlı bir bisikletti. Ktm'de ise 50-34 aynakol ve 11-32 ruble var. Vites sistemi olarak gayet kullanışlı,tek yetersizliği 75 km hıza çıktığınızda 50 dişli bir miktar yetersiz kalıyor onun dışında rampa çıkış performansında belirgin bir fark hissettim tırmanışlarımı daha hızlı yapabiliyorum.Sprintlerimde de bir miktar hızlanma hızı farkettim.O kadar süre yatmışken daha kötü olmadığımı hissettirip aynı tempomla bile gidebiliyorsam bisikletin + sı vardır diye düşünüyorum ki tempomda da artış gördüm.Sele konusunda çok rahatsız birisiydim bir gün çıkıyorsam hemen bir gün sonra çıkamazdım ama çıktım.Rijitliğini hissettiriyor karbon malzeme.Bisiklette eksik gördüğüm bir şey şuan için yok,biraz daha kullanmak lazım.Tek istediğim arka üst boruların sele borusuna bağlandığı kısım biraz daha estetik olabilirdi,oda zevk meselesi
Aslında KTM Revelator 3500 modelinin kadrosunu sevmiştim ama gelmek bilmedi, f/p olarak da bunun daha mantıklı olduğu kanısına vardığımdan dolayı aldım.Şuan için pişman değilim,inşallahta olmam.
@KaanG Yorumunuz için teşekkür ederim fakar mat kadroda kaplama biraz sırıtmış sanki,acaba bunların mat olanları var mı ? Şayet yoksa kaplama parlak olduğu için bütün noktalarını kaplatmak daha sağlıklı olur. Malzeme çok pahalı değil de bu işi profosyonel olarak yapanlar iyi para talep ediyor,tabi her noktasını kaplıyorlar biraz daha güzel duruyor
Yukarıdaki fotoğraflarda kaplama belli olsun diye özellikle ışığa doğru parlayacak açıyla tutarak çektim. Normalde bisiklet dikey dururken dikkatli incelemedikçe farkedilmiyor. Üstten bakınca zaten görünmüyor. Gene de siz bilirsiniz tabi, benimki sadece bir tavsiye Bir de sonradan sökülebiliyor, kalıcı değil bu kaplama.
Her noktasının mat ve belli olmayacak şekilde kaplanabileceğini sanmıyorum. Dar yerleri dönmek sıkıntılı çünkü. Alt boru en çok zarar alan yer hem çamurdan hem ön tekerden sıçrayabilecek taşlardan. Ben o sebeple kapladım.