Scudo Sports

Fakirlerin sıkça sorduğu soru: Pahalı yol bisikletine binme hissi

Sahip olduğunuz YOL bisikletinin fiyatı hangi aralıkta?

  • 0-1000

    Katılım: 46 8,6%
  • 1000-2000

    Katılım: 138 25,9%
  • 2000-3000

    Katılım: 103 19,4%
  • 3000-4000

    Katılım: 69 13,0%
  • 4000-5000

    Katılım: 55 10,3%
  • 5000-6000

    Katılım: 21 3,9%
  • 6000-7000

    Katılım: 24 4,5%
  • 7000-8000

    Katılım: 19 3,6%
  • 8000-9000

    Katılım: 14 2,6%
  • 9000-10000

    Katılım: 11 2,1%
  • 10000-15000

    Katılım: 28 5,3%
  • 15000+...

    Katılım: 41 7,7%

  • Toplam katılım
    532
@Serkan Mıstınoğlu
Hocam valla haklisiniz :D
@amoush00
Hocam sizin yazdiklarinizi okuyordum xrs040 konusund, sizin o alete verdiginiz degeri Salcano vermemistir :D Tesekkurler yorumunuz icin, her parcasini degistirdiginizden farki daha belirgin aciklamissiniz :)

@ysnakblt
Yok hocam, konudasiniz hala :D Hayirli olsun bisikletiniz, verilir bu aletlere bu paralar. Bunun zevkini bilmeyenler verilir mi diye konusur sadece :)

@miyamoto musashi
Hocam dağ bisikletlerini de cok severim. Ancak bir kere yol bisikletine bindikten sonra, dağ bisikletini ne aradım, ne de bi daha düşündüm :D Misal dağ bisikletinden yol bisikletine gecen onlarca insan varken, yoldan dağa geçen insan sayısı, ben hic görmedim ancak, az vardir :) Elbette katlanirin da, dagin da, yolun da zevki ayridir ona da bi sey diyemem :D
 
Scudo
@Ahmet Bilge Kaan AKINXrs 040 devri kapandı. Hepsini parça parça sattım walla. . :) Şimdi toplama bir geotech carborace sürüyorum.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Kalite arttığı zaman maliyet bir yere kadar doğru orantılı olarak artıyor, yani kalite arttıkça makul bir fiyat
artışı oluyor. Ancak öyle bir nokta varki bu noktadan ileride kalitedeki az bir artış işin kat kat daha fazla
ödemek zorunda kalıyorsunuz. Bu noktaya eşik noktası diyecek olursak bunun ilerisinde fiyat performans dengesi
çok ciddi bir şekilde değişecektir.

Hobi amaçlı bisiklet kullanan insanların bu eşik noktası civarında dolaşması gerektiğini düşünüyorum.
Bence Türkiye koşullarında bu eşik noktası karbon gidon + alüminyum kadrodur.

Yoksa musabakadaki farklara etki etmek için dizayn edilmiş çok pahalı ekipmanlara amatör bir vücut ve
amatör bir bütçe ile giriş yapmış oluyorsunuz. Para sorun değilse başka tabiki.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
Valla benim abartı param yok ama yol bisiklet almayı düşünüyorum. Anca kredi kartı ile taksitle alabilirim. Bütçe olarak 7.000-8.500 ayırdım.
Bazen o kadar para bisiklete verilir mi diye düşünüyorum :) üzerine koy 2.el motorsiklet al :)

Ne yazık ki Türkiye'de dövizden dolayı fiyatlar pahalı. Şu vergi zammı gerçekleşirse, o zaman göreceğiz fiyatları :)


Eğer yüksek tutar, gereksiz harcama olaylarına girersek işimiz zor.

Piyasa da iphone'dan geçilmiyor. Gariban da alıyor parası olan da.
Kullananlara sorsan 5 tane özelliğini sayamaz :)
 
Son model carbon bisikleti olan bisikletsever bir arkadaştan,şöyle bir video bekliyoruz artık:ssrtcbya:
 
@Ahmet Ayaz cok detayli yazamicam fakat pahali ucuz diye ayrim yapmiyorum ben nesneleri.. Kriterimde önceligim kullanilan esya yada makinalara anlamlar yukleyebilecek kadar anılar ve yaşanmsliklar ekleyebiliyor muyuz ?ben ona bakiyorum


Okuyun bu yazimi lutfen
Kaldatosal materyalizme izdüşümsel bakış
 
@Murat B.

aklıma gelen ılk goruntu:) ahahahahahahahdfsfgfgdsdsdsdsdfdffdgf :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@fthgzl79

Hayatımdan iki dakika çaldığın için seni kınıyorum. :koptum: Ayrıca Porsche'nin kliması yok sanırsam.o_O

Pahalı yol bisikleti nasıl hissettirir bilmem ama zamanında bir abimin S350 Mercedesine binmiştim tüm yol boyunca aklımı kurcalayan bir şey vardı ancak indikten sonra ne olduğunu anladım o da araba sarsılmıyordu dışarıdan ses gelmiyordu sanki boşlukta gidiyorduk yani demem o ki bir tanıdıktan üst sınıf bir yol/mtb çalıp denemeden anlamak zor olacaktır.
 
@Taner JamesAyırdığınız o bütçeye çoook güzel makinalar var. [emoji6]

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Zenginlik neyi ne ile kıyasladığına göre değişir. Kaliteli ve kalitesiz malzemeler ile kıyaslama desek daha doğru olur.
 
@Ahmet Bilge Kaan AKIN
O kadar emin olmayın bence :komik:
 
@Serkan Mıstınoğlu


o zaman ferrariye binende bmwlere bu arabalar çöp desin hayabusaya binen cbrlara çöp desin varmı böyle bişey bu işin sonu yok hep daha iyisini ister insan ona bakarsanız.

bugun bir ingiliz asgari ücretli gidip bir maaşıyla 2 karbon bisiklet alabilirken bir maaşıyla 2.5 iphone alabilirken turkıyede 36 ay taksitle telefon alıp hava atan insanlar var. euro dolar fırlamış vergiler sağlı sollu gelmeye başlıyor gerçi %1 lik kısım rahat gerisi de koyun olduğundan süper devam...
 
hurdadan 30 tl' ye bisiklet aliyorum,100 liraya mal ediyorum.kendi emegimin urunu olan bu bisiklete zevkle biniyorum.emek en yuce degerdir.bir de kendi bisikletini borulardan imal ederek binenleri hayal ediyorum,ne zevkle biniyordur.birde,sporla emek vererek km'ler kat edenlerin zevklerini dusunuyorum.sonuc; ne kadar emek,o kadar zevk.bazi kisilerin,aksesuar duskunlugu de,bu emegin baska bir tezahuru olsa gerek(basit emek,yalanci emek).onemli olan,pahali bisiklete binmek degil,o aletle ne kadar zaman gecirdiginizdir(emek verdiginiz).bol bol pedallayin,bol bol tamir yapin.selamlar,saygilar.
 
Ben pahalı bisikleti olanların "binerken" ne hissetiğinden ziyade "inerken" veya "düşerken" ne hissettiklerini merak ediyorum.

Mesela düşünce ilk önce "elim kolum kafam sağlam mı" diye mi düşünüyorlar yoksa "karbon kadronun a... koduk mu acaba" diye mi düşünüyorlar ?

Bir de uzun bir gezinin orta yerinde mola verdiklerin ne oluyor, beraberindekiler 3 kuruşluk bisikletlerini bir direğe bağlayıp restorana girince onlar bisikletlerinin başında nöbet mi tutuyorlar yoksa restoranda oturacakları yerden bisikletlerini kolayca kesebilecekleri notka mı ayarlamaya mı çalışıyorlar.
 
@antika

Bahsettikleriniz herkes için geçerli aslında, bunları yapmak için pahalı bisikletiniz olması gerekmiyor.

İnerken farklı bir şey hissedilmiyor. Düştüğünüz zaman, kadro üzerinde ciddi bir çizik veya hasar olup olmadığını kontrol edip, kaldığınız yerden yola devam ediyorsunuz. Molalarda ise, göz önünde olacak şekilde uygun bir yere bisikletinizi bırakıyorsunuz. Grup sürüşlerinde zaten herkes birbirine göz kulak olduğu için, kafanız daha rahat oluyor. Bu kadar. :)
 
@Erdal Yılmaz

Valla kazın ayağı pek öyle değil. Daha geçenlerde ben bir AVM'nin önüne bisikletimi kilitlerken bir başka arkadaş yanıma yaklaşıp "Abi burası güvenli mi" diye sordu, ben de "ben benimkini hep bırakıyorum hiçbirşey olmadı" dedim, benim külüstürü şöyle bir süzdü "abi benimki 20bin gayme, ben bırakamam bunu dedi", ben yürüdüm içeri gittim o ne yaptı bilmiyorum.

Bir de konu düşerken ilk akla gelendi, yoksa tabiiki eli kolu kafayı gözü kontrol ettikten sonra bisiklete geliyor sıra. Dahası kadro metalse birşey olmuş olsa bile illa bir çaresi vardır, ama karbon kadro öyle mi?
 
Geri