Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

FM-066SL (6.9kg)

@Gökhan Toros

Ona lafim yok hakikatten oyle ama konuya odaklanamadik sonra :)
 
Scudo
:D
neyse, konuya donelim biraz.

Bugun yeni siparislerim geldi. Ilk olarak Dura-Ace 9000 zincir. Degisme vakti gelmisti, DA denemek istedim.
Ikinci olarak ise Giro d'italia kirmizi formam. Pembe formayi gecen hafta almistim, cok hosuma gitti kalite vs. olarak.
Dayanamadim kirmizisini da aldim dun.

http://s25.postimg.org/ay1pudbbz/giro_pink_jersey_2014_side.jpghttp://s25.postimg.org/97iosvtsv/re94200girs_aside.jpg

Karbon jant seti icin pazarlik durumundayim hala. Bulursam da S-Works Toupe sele alacagim.
Simdilik gelismeler boyle.
 
Bu başlığın en güzel yanı, bu ass-saver denen dalgayı İnternet'te bisikletle alakasız bir yerde görüp de "Ulan bu totoyu neyden nasıl koruyacak?" diye düşünmemi engellemiş olması.

Ferhan Şensoy'un katamaran hikayesi gibi.


***

Tam konu normale dönmüşken.
 
@Gökhan Toros
Gökhan formalar Long sleeve mi yoksa short mu ? Sportif formalar mı ? Kalınlık vücudu sarması gibi vs. özellikleri nelerdir. Arka cepler fermuarlı mı ?
 
@Hasan SAYLIK

Formalar kisa kollu, fotografta gordugun gibi. Yazlik forma.
Vucudu bayagi iyi sariyor. On kismi kaygan yumusak bir kumas, arka kismi ise daha fileli. Cepler fermuarsiz.
 
Dun aksam, sonunda, gecen Pazar cektigim videoyu montajlayabildim.

Ozellikle bazi bolumleri aldim ki, Istanbul yollari kotu kalitede diyen arkadaslar buralarin nasil oldugunu gorsunler.
Her zamanki gibi, HD izlenmesi tavsiye olunur.

 
Yol kalitesini bilmem de, köşede bisikletlileri gören araç hemen kenara çekip duruyor, yol veriyor, bizim burada adamın üstüne üstüne sürüyorlar malum.
 
@Gökhan Toros

Ben İstanbul'daki yolların kötü olduğunu düşünenlerdenim... Şehrin çevresindeki, videodakiler gibi bir buçuk şeritli köy yolların kaymak gibi asfalt olmasını beklemiyorum; ancak İstabul'da şehrin merkezi de bu durumda. Polenezköy veya Göktürk yolu ile videodakileri karşılaştırmak yerine; Barboros Bulvarı ile, Bağdat Caddesi ile Regent veya Oxford Street'i karşılaştırmak gerek. Asfaltın kötü olması yetmezmiş gibi her kavşakta ve virajda yol kabartmaları var bir de...
 
Yol kalitesin ülkemizde berbat ötesi, kimse bana otoyol falan demesin. Sadece büyük şehirleri birbirine bağlayıp şehir içine yol döşemekle kalite artmıyor. Bunun köy yolları var, dağ yolları var, eski yollara bakım yapmak var. Yollar artık kullanılmıyor diye bakım yapılmıyor ülkemizde. Fakat yurt dışında her köy dağda olsun tepede olsun yolu eski değil artık kalite mi yoksa devamlı yenilenmesinden mi bilemiyorum. Hemde gerçek asfalt kullanıyorlar zifti dök üstüne taşları yığ sanki doğum günü pastası yapar gibi sonra taşları arabalar temizlesin, temizlenene kadar 3-5 kaza olsun , eee kara yolları ne yapıyor !!??
 
@Murat B.

Hocam emin ol sehir ici de ayni seviyede.

Londra'ya gittigimde de oyle cok farkli gelmemisti bana. Yine Oxford Street'e google street view ile baktim, ilk karede yol kenarinda kocaman cukur var...
Oturdugum sehrin Ana caddesi, High Street de ayni sekilde. Her yer yarim mazgallar, asfalt yamalari. Ingilizler'in en buyuk sikayetidir bu aslinda, yol kalitesi.

Ha ben kesinlikle demiyorum ki, bakin Ingiltere'de yollar boyle. Yol olmanin fitratinda var bu. Sikayet etmeyin.
Edelim, hepimiz isteriz daha yuksek kalitede yol.

Demek istedigim, bu yollar yol bisikleti kullanmamak icin bahane degil.
Video'yu cektigim haftaki surusun Strava FlyBy linki; (link)
Bu adamlar kullaniyorsa, biz de gayet kullanabiliriz.
 
bu videoları seyrettikçe şeytan dürtüyo , yol bisikleti al diye ama nefsime hakim olacam, ayrıca böyle ağaçlar arasında 60km basabileceğim yol olsaydı burada keşke,araba gürültüleri ve korna sesleri olmadan tur atıyorsunuz ne güzel,avrupada yol bisikletinin yaygın olamasının bir sebebi de bu olsa gerek
birde göz aldanması galiba ama sayaçta görünenden daha fazla basıyorsunuz gibi sanki , sayaç ayarı bozuk değil dimi:)
 
@Fırat Y.

Yollarinizi daha iyi biliyorsunuz siz. Fakat ben Istanbul'da bile, yarim saat icinde sehirden kacabiliyordum. Catalca, Selimpasa taraflari cok daha sakin oluyor.
Eminim oralarda da vardir boyle imkanlar.

Hiz sayaci dogru olmali. Bazi yerlerde gercekten de videoda cok daha hizliymis gibi gorunuyor. Muhtemelen onun nedeni kameranin sallanmasi vs. nedeniyle biraz daha bulanik goruntu verip, hizliymis hissi vermesi.

Mesela 4:10'daki sahnede, yokus cikarken.
30km/saat'den cok cok daha hizli gorunuyor video, ama degil. Yol bozuk, dar, agaclar nedeniyle hafif karanlik...
 
Ingiltere maceramin sonuna geldim sayilir. Pazar gunu Turkiye'ye donuyorum.
Hatira olarak kendime, burada beraber antrenman yaptigim takimin formasindan aldim. Ellerinde bir adet S beden daha var, belki videolarimda, fotograflarimda vs. begenen vardir diye satisa cikartiyorum burada onu..
Forma sifir, paketinden hic cikmamis.

http://s25.postimg.org/u000dmbof/2014_09_22_17_55_43.jpg
Bu kendime aldigim forma.

Videolarda vs. surekli gordugunuz forma kisacasi.

Fiyat olarak £34. 125TL'ye geliyor bu gunku kurla.
Tahmin edeceginiz gibi bu isten herhangi bir kar beklentim yok. Formayi ben kaca aldiysam o fiyat. Eger Cuma gunune kadar ufak bir miktar kapora gonderebilirseniz bana, is cikisi ugrayip formayi alacagim. Pazartesi gunu de teslim edebilirim / kargoya verebilirim.
 
İyi günlerde kullanın. Nihayet karbon jant ile görmek nasip oldu :p, çok yakışmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökhan Toros
Jantı bugün test ettim. Bostancı'dan Başıbüyük, Aydos, Pendik ve geri Bostancı.
Dik tırmanışlar da, uzun düzlükler de olan bir rotaydı. Ben formdan çok düşmüşüm ama, onu gördüm.

İzlenimlerim ise şu şekilde oldu;
Oldukça rijit bir set. Çok memnun olduğum C28A'dan daha rijit gibi görünüyor. O konuda en ufak bir rahatsızlık hissettirmedi.
Yanal rüzgarlarda C28A'dan kötü değil. Sağa sola savurmadan, uzun, hızlı inişlerde bile tedirgin etmedi.
Fren konusuna hala çok güvenmesem de, bugün beni üzecek bir davranışı olmadı. Alüminyum yüzey kadar keskin bir his vermiyor, ama sıkıntı da yaşatmadı bana. Kendi üzerinde gelen pedleri kullanıyorum. Bir kaç farklı marka deneyip yorumlarımı yazarım.
Düz yolda aerodinamiklik konusunda ise, bana öyle müthiş artılar katmadı.
Yine sahil yolunda 35-40 arasını çok zorlamadan koruyabildim. Benim de çok kötü durumda olduğum düşünülürse, belki de iyiydi. O konuya daha sonra geri dönerim.

Taşınma nedeni ile, yeni malzemeyi yeni rotalarda denediğim için objektif bir karşılaştırma yapamıyorum.

Setin özellikleri ise şu şekilde;
40mm derinliğinde 27mm genişliğinde çemberler. Profili balon şeklinde. Fren yüzeyleri, jantın orta noktasından daha dar.
Teller Sapim cx-ray. Ön 20 tel radyal. Arka ise 24 tel. Sağ ve sol 2x şekilde örülmüş.
Ön göbek Novatec A291, arka ise Novatec A482SL.
Setin ağırlığı ise 1490 gram.

@halil ibrahim duran
Token'ler duruyor abi. Duvara astım, havaların bozmasını bekliyorlar.

@Oğuzhan Y.

Konuyu açarken yazmıştım karbon jant planı var diye, anca kısmet oldu :)
Görüntü konusu ise gerçekten doğru. Farklı, güzel duruyor.
 
Ürün çin/tayvan menşeili diye tahmin ediyorum.Daha önce karbon jant kullandıysanız kısa bir karşılaştırma yapar mısınız?Ben de bir set edinmek istiyorum.
Maliyeti de paylaşabilir misiniz?
 
Gökhan, dün benim diz yüzünden birlikte fazla binemedik ama bisikletin yakından çok güzel görünüyor.
Kazasız belasız, güle güle bin. :)
 
Geri