Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Giant Kullanıcıları Kulübü

Scudo
Kaç kg pedallar dahil? Şu kabloları içeri alısalar artık ya! Defy de bile içeride...
Defy 2023 yılında yenilendi. Yeni tcr ise 2024 yılı içinde tanıtılacak. Tamamen dahili kablolama olacağı kesin. Özellikle SL versiyonu ile, tırmanış kadroları arasında yine benchmark olacak bir bisiklet geliyor. Ben de merakla bekliyorum.
 
Kaç kg pedallar dahil? Şu kabloları içeri alısalar artık ya! Defy de bile içeride...
Pedal, matara kafes ve arka ışık ile birlikte 7,80 kg (M) kadro. Bu kadar ağır olmasının sebebi 105 ve Ultegra Di2 hibrit sistem olması :)
 
Pedal, matara kafes ve arka ışık ile birlikte 7,80 kg (M) kadro. Bu kadar ağır olmasının sebebi 105 ve Ultegra Di2 hibrit sistem olması :)
Abi bende Sram Force e-tap ile matara kafesi, pedal, arka ışık dahil 7,665 gr geldi. 105 bence de biraz ağır ama çokta değil gibi :) Sizde ki lastik tubless mi yoksa standart mı ?


IMG_7830.jpeg
IMG_7829.jpeg
 
Abi bende Sram Force e-tap ile matara kafesi, pedal, arka ışık dahil 7,665 gr geldi. 105 bence de biraz ağır ama çokta değil gibi :) Sizde ki lastik tubless mi yoksa standart mı ?


313082 dosyayı görüntüle
313083 dosyayı görüntüle
Grup set arasındaki gramaj farkını @Semih Cavdar belirtmiş. Jant seti Giant SLR1 42 profil. 28'lik Schwalbe Pro One Tubeless lastikler takılı.

Sanıyorum senin kadronun bedeni S gibi duruyor. Doğru mu? :)
 
Grup set arasındaki gramaj farkını @Semih Cavdar belirtmiş. Jant seti Giant SLR1 42 profil. 28'lik Schwalbe Pro One Tubeless lastikler takılı.

Sanıyorum senin kadronun bedeni S gibi duruyor. Doğru mu? :)
Benim de M kadro ama jantlar SLR1 35 ve lastikler 25mm cadex abi belki buradan kaynaklanıyor olabilir farklar ?
 
Defy 2023 yılında yenilendi. Yeni tcr ise 2024 yılı içinde tanıtılacak. Tamamen dahili kablolama olacağı kesin. Özellikle SL versiyonu ile, tırmanış kadroları arasında yine benchmark olacak bir bisiklet geliyor. Ben de merakla bekliyorum.
Bence biraz daha aero karekter katabilirler. Yoksa yeni nesil süper hafif aero kadrolara karşı eskisi kadar çok bir şansı kalmaz...
 
  • Beğen
Tepkiler: bekirs07
defy 2023 yılında yenilendi. Yeni tcr ise 2024 yılı içinde tanıtılacak. tamamen dahili kablolama olacağı kesin. özellikle sl versiyonu ile, tırmanış kadroları arasında yine benchmark olacak bir bisiklet geliyor. ben de merakla bekliyorum.
ben en çok lastik genişliğini merak ediyorum, geçmiş yıllarda tırmanış kadrosuna 32 mm gelince bayağı şaşırmıştım.

daha 10 sene öncesinde 25 sınırdı, 25 leri geçen kimse olmazdı. şu anda 28 mm diyebiliriz, 25 in aşağısı zaten yok. kullanan kimse yok.

onun dışında defy, tc r kendini kanıtlamış bisikletler. bu iki bisiklet zaten sınıf standardını belirliyordu.

bu arada kesmeli biçmeli sele borusu olayı var tc r de, bu işlem serviste ücretsiz mi? yani bisikleti sipariş verdiğinizde sele borusunu uygun uzunlukta kesmek için ücret ödeniyor mu? bunun fit işlemi olarak değerlendirilip değerlendirilmediğini merak ediyorum.
 
ben en çok lastik genişliğini merak ediyorum, geçmiş yıllarda tırmanış kadrosuna 32 mm gelince bayağı şaşırmıştım.

daha 10 sene öncesinde 25 sınırdı, 25 leri geçen kimse olmazdı. şu anda 28 mm diyebiliriz, 25 in aşağısı zaten yok. kullanan kimse yok.

onun dışında defy, tc r kendini kanıtlamış bisikletler. bu iki bisiklet zaten sınıf standardını belirliyordu.

bu arada kesmeli biçmeli sele borusu olayı var tc r de, bu işlem serviste ücretsiz mi? yani bisikleti sipariş verdiğinizde sele borusunu uygun uzunlukta kesmek için ücret ödeniyor mu? bunun fit işlemi olarak değerlendirilip değerlendirilmediğini merak ediyorum.
Fit işlemi olarak değerlendirilmiyor. Yeni siparişiniz ve kurulum ile birlikte ölçünüz alınıp sele borusu kesiliyor.
 
Geri