Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Giant TCR Advanced 2 (2019) Amatör Hikayesi ve İncelemesi

Karbon gidona geçmenin kazanımı ne olacak tam olarak?
 
Scudo
Ben ağırlık kazanımında değilim aslında 1599462227382.png Prime Doyenne Aero alüminyum bir gidon ama yokuş çıkarken yassı olan yerlerden tutmak ellerimi çok rahatlatıyor. Prime stoklara girse balıklama atlayıp alacağım 1 tane. Çin karbondaki amacımda bu yassı kısım aslında ne ağırlık ne titreşim sönümleme.
 
@trainspotting35 Prime Race modelini kullanıyorsunuz o zaman hocam. Armor modeli 700x23 lüğü 285 gram olarak belirtilmiş.

Benim aldığım gidondan bir arkadaşa daha aldık, montajını yaptılar. Bu sefer kabloları içeriden almayı başardılar :) Çin işi felan ama soranlara tavsiye ediyorum, ben memnunum. Esnemiyor, kaliteli ve hafif.

239823 dosyayı görüntüle239824 dosyayı görüntüle

tanesi 16$ olan ve patlak koruması çok çok iyi olan bir lastikten bir de 200gr olmasını mı bekliyorsunuz ? corsa control de 285gr gp5000 225 gr o zaman size pirelli p zero 4s önerelim 220 gr ve patlmaya karşı dirençli bir lastik. tanesi vergisiz 300 TL
 
@srdrmrs Yok arkadaşın öyle bir beklentisi bana ağırlığı sorduğunda 220 gram demiştim o da o zaman armor modeli değil armorlar 285 gram yazdı. 😀
 
@mariokaldato

Prime lastiklerini Chaoyang firmasına ürettiriyormus araştırdığım kadarıyla. Mesela prime race ile chaoyang h486 aynı lastiklermiş. Armour modelinin de muadili mevcutmuş aynı şekilde.

Patlak koruması olarak armour modeli çok beğeniliyor. Ama ağır lastikler. @trainspotting35 tarttınız mı 700*25 likleri? Bir de karbon gidon olarak ne aldınız acaba hocam?

@trainspotting35 benden beterleri de varmış weightweenies konusunda :)
 
@srdrmrs owww bunu görmemişim evet siz haklıymışsınız. 😀 😀
Benim lastiğim ucuz olsun, lastik patlak derdi olmasın, yağışlı havada da öldürmeyecek kadar yol tutsun yeter. Kışın antreman ortasında lastik değiştirmek kadar eziyetli birşey yok herhalde.
 
  • Beğen
Tepkiler: srdrmrs
@srdrmrs bu ne hiddet bu ne celal... 😂 Hocam bende pro4 endurance var 700*28 in ağırlığı 280 gram. Onunla kıyaslıyorum.
Prime armour un 700*23 ünün ağırlığı 285 gram. 700*28 i 350-400 gram arasındadır muhtemelen. Aero karbon yol bisikletine 300 gramdan daha ağır bir lastik takmaya psikolojim hazır değil. 😂

Ayrıca bir şey beklediğim yok, 200 gram istiyorum patlak koruması da olsun mu demişim mesajımda? Ne çok seviyoruz abartarak cevap yazmayı. Her mesajım bir infiale yol açıyor, ağzımı açarsam ne olayım. 🤣

@trainspotting35 hocam ben sizin lastikleri prime armour zannediyordum. Oradan kaynaklandı bütün problem. Prime race için gayet güzel bu zamana kadar patlak olmaması. İşin aslı aradığım hem çok ağır olmayan hemde patlak koruması makul seviyede lastikler. Takipteyim ilerde değerlendirmek için...
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
@srdrmrs bu ne hiddet bu ne celal... 😂 Hocam bende pro4 endurance var 700*28 in ağırlığı 280 gram. Onunla kıyaslıyorum.
Prime armour un 700*23 ünün ağırlığı 285 gram. 700*28 i 350-400 gram arasındadır muhtemelen.

Ayrıca bir şey beklediğim yok, 200 gram istiyorum patlak koruması da olsun mu demişim mesajımda? Ne çok seviyoruz abartarak cevap yazmayı. Her mesajım bir infiale yol açıyor, ağzımı açarsam ne olayım. 🤣

@trainspotting35 hocam ben sizin lastikleri prime armour zannediyordum. Oradan kaynaklandı bütün problem. Prime race için gayet güzel bu zamana kadar patlak olmaması. İşin aslı aradığım hem çok ağır olmayan hemde patlak koruması makul seviyede lastikler. Takipteyim ilerde değerlendirmek için...

son derece sakin yazdım valla ortada bir şiddet celal yok :) abartacak bir şey de göremedim açıkçası.

pro4 endurance 5000km den sonra error vermeye başlıyor (kullandım) prime şuan 7500kmde mesela en az 10 göreceğimi düşünüyorum. konuyu da kirletmiş olduk özür dilerim.
 
@srdrmrs Estağfurullah böyle bilgilere kirlilik denmez.
 
Ben ağırlık kazanımında değilim aslında 239843 dosyayı görüntüle Prime Doyenne Aero alüminyum bir gidon ama yokuş çıkarken yassı olan yerlerden tutmak ellerimi çok rahatlatıyor. Prime stoklara girse balıklama atlayıp alacağım 1 tane. Çin karbondaki amacımda bu yassı kısım aslında ne ağırlık ne titreşim sönümleme.

Önceki bisikletimi modifiye ederken 3t superleggera team almıştım 180gr ın altındaki ağırlığı (40cm için) ,entegre kablo kanalları ve görüntüsüyle gerçekten çok güzel bir gidondu.. Titreşim sönümlemesi önceki gidondan baya iyiydi.. Aero bir gidon değil tabiki ama sizin aradığınız da anladığım kadarıyla sürüş konforu ve rahatlık. Fiyat olarak ta indirimde bir ürün. Gerçek değerinin epey altında şuan değerlendirilebilir..

(link)
 
@ucgokhan Öneriniz için teşekkür ederim ama dediğim gibi düz kısım bana çok iyi geliyor eski bisikletimde çin malı vardı ama bu bisikletimde pek cesaret edemedim doğrusu.
 
Önceki bisikletimi modifiye ederken 3t superleggera team almıştım 180gr ın altındaki ağırlığı (40cm için) ,entegre kablo kanalları ve görüntüsüyle gerçekten çok güzel bir gidondu.. Titreşim sönümlemesi önceki gidondan baya iyiydi.. Aero bir gidon değil tabiki ama sizin aradığınız da anladığım kadarıyla sürüş konforu ve rahatlık. Fiyat olarak ta indirimde bir ürün. Gerçek değerinin epey altında şuan değerlendirilebilir..

(link)

bende de bundan var fiyat çok iyi. ben hafif oldugu için almıştım ama canyonun kendi gidonuna göre drop mesefesi çok daha fazla oldugu agresif bir açı da elde etmiş oldum.
 
  • Beğen
Tepkiler: trainspotting35
Merhaba, merlinden lastik siparişi vereceğim, şuan 700x23 kullanıyorum sipariş vereceğim lastik 700x28 pro one tle. Sizce bizim kadro 28c destekliyor mudur? Siz 25c kullanıyorsunuz sanırım. 23c de bile lastik kadro arasına parmak sığmıyor. Tavsiyenizi almak isterim.
 
Ekincan33
Çok net bilmeden cevap yazıyorum,muhtemelen standart 23 ten 28 e kadar destekler,32 sınırdır tabi bunda jantınızın etr ebadıda önemli,eğerki 28mm desteklerse uygulayabilirisiniz,bence bisikletinizin kadro yapısıyla ilgili en net bilgi giant internet sayfasında vardır.Şunada bir göz atın (link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Ekincan
@Ekincan33 Muhtemelen bendeki 2014 TCR kadrosu ile farklar vardır sizin modelde.
Ancak ben Pirelli P Zero 4S aldım 25'lik, arka lastik ile kadro arası mesafe 1mm. Dijital kumpasla şimdi ölçtüm.

Bence de Giant sitesinden net bilgi edinmeden sipariş geçmeyin.
 
ben TCR disc Kom kullanıyorum.. 28 destekliyor 28 i de kullandım boyut olarak eksisi yok artısı var. konforda akışkanlıkta artmıştı
 
Biraz bakındım internetten evet 28mm lastik kullananlar var. Ama bence tehlikeli duruyor. Ben 25 bakayım en iyisi.

Tarmac sl4ümde 25mm pro4 lastikler fotograftaki gibi yakın duruyor kadroya ve maşasına. Tehlikeli durumdan bahsetmişsin ne gibi ? Yaklaşık 3000kmdir bu şekilde kullanıyorum, yağmurdada dahil bir sıkıntı yaşamadım
 
Geri