Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

@Superevo Teşekkürler.

Henüz sadece deneme amaçlı sürüş yapabildim bisikleti aldığım yerde, Beşiktaş Bike and Outdoor mağazasından aldım. Satıcı arkadaş boost yani en yüksek modu açıp yokuş yukarı denememi istedi, bu haliyle çok etkileyici tabiki, ilk itişi verdikten sonra motorsiklet sürüyor gibi hissettim :D Bataryasını ilk sürüş için tam şarj etmek istiyorum. Yani bugün başka sürüş yapmam zor.

Bisiklette 1-2 ufak çizik vardı, pedallar vs. takılıydı. Bu haliyle müşteriler denesin diye konulan teşhir ürünü alıyormuş hissi oluştu ama internette görebildiğim kadarıyla Avrupa yakasında başka bir mağazada 55 kadro vardı, Anadolu yakasına geçmek istemedim daha sonra da teknik destek vs. bu mağazayla devam etmek zorunda olacağımı düşünüp razı oldum. Pek ciddi bir indirim yapmadılar ancak taksitle aldım, diğer mağazalara telefonla sorduğumda onlar da 6 aya kadar taksit yapabileceklerini söylemişlerdi yani çok büyük bir avantaj olmadı.

Bataryayı çıkarıp evde şarj ederim diyordum, o da zormuş. Bisikleti eve getirip şarj edeceğim, biraz hayalkırıklığı oldu. @vivo ile yazışmıştım bisikleti almadan önce, kabloların kadroya girdiği yerlerdeki plastiklerin oturmaması gibi ince işçilik sorunlarından bahsetmişti, ondan dolayı hazırlıklıydım ve beklentiyi düşük tuttum, dediği problemleri ben de gördüm.

Şarja takınca ekran açılıyor ve kitleniyor anladığım kadarıyla, yani şarj sırasında menülerde işlem yapılmıyor 🤔 Yaklaşık 5 saattir şarj oluyor. Kullanım kılavuzundan okuduğuma göre tamamen şarj olunca 1 saat içerisinde adaptördeki ışık sönecek ve şarjı otomatik kesecek. 6 saat boyunca ışık sönmezse de bir sorun olabilir diyor, bizim kesmemizi istiyor. Umarım dk 1 gol 1 olmaz, arıza yoktur uğraşmak zorunda kalmam. Bataryanın dolumunu takip edebileceğim bir gösterge görmedim. 6 saate yaklaşırken şarjı otomatik kesmedi ben de fişi çektim. Tam şarj olmuş gösteriyor. Bu bahaneyle biraz araştırmış oldum, batarya modeli BT-E8035. Ağırlığı 3.15 kg. 504 wh kapasitesi var. 2.5 saatte %80, 4 saatte tam şarj oluyor. Bize verilen EC-E6002 adaptörle şarj süreleri çok daha uzun gibi, EC-6000 görünüyor bir de Shimano kullanım kılavuzunda, onda şarj süreleri %40 civarı daha kısa. 1000 kere şarj etme döngüsü var anladığım kadarıyla %100 sağlık için. Bir web sitesinde hesaplamışlar, normal bir kullanıcı 19 sene haftada bir şarj ederse %60 kapasiteye düşmüş oluyor demişler 😂

Motorun ağırlığı 2.9 kg imiş. Eco, Trail ve Boost modları var. Biraz önce sitenin otoparkında bir süre turladım. Eco ve Trail modlarından pek bir şey anlamadım ama Boost modunda fark gerçekten hissediliyor, ben mi pedallıyorum bisiklet kendi mi gidiyor anlaşılmıyor zaman zaman. Yarın dışarıda sürüşe çıkacağım, daha net bir fikir oluşur sanırım.

Shimano E-tube uygulamasıyla bağlantı kurulamadı Android telefonumda, daha sonra iPad ile deneyince oldu. Bizdeki gösterge E7000, E8000 modelinde direk bluetooth varken menüde bizde yok. E7000'de herhangi bir tuşa bastıkça bluetooth sinyal gönderiyormuş, yani bulunabilirlik özelliğini o şekilde aktif etmiş oluyoruz. Shimano'nun bir başka uygulaması E-tube Ride Android telefonda gördü bizim bilgisayarı. Pek de bir özelliği yok gibi görebildiğim kadarıyla, göstergelerdeki bilgileri telefon ekranında gösteriyor tek. E-tube uygulaması ile Eco-Trail ve Turbo ayarlarının gücüne de ince ayar çekilebiliyor, deneye yanıla bulacağım kendim için en uygun olanları. Motor, güç düğmesi ve bilgisayar için firmware update varmış onları yaptım yine bu uygulama ile.

Kullanım kılavuzunun yetersiz olduğunu söyleyebilirim. Razer bir mouse almıştım, onun kutusunu bizimkilere gösterip bakın sunum böyle olur demek lazım. Bugünkü kurla 2500 dolar gibi fiyatlara ürün satın alıyorsunuz ama pazarda elma-armut almaktan farkı yok.

Lastiklerin dişleri çok az göründü gözüme, @vivo’nun tavsiye ettiği G-One Allround var mı diye sordum yokmuş ellerinde. Bir süre deneyip zamanla karar vereceğim değiştirmeye.

19 kg civarı ağırlığı varmış satıcı arkadaşın söylediğine göre.

E8000 motorun biraz ses yaptığını okumuştum ama kısacık sürüşümde hiç rahatsız etmediğini gördüm. Akşam biraz daha sürünce sesi daha net fark ettim. Beni çok rahatsız etmedi ama özetle sesli çalışıyor, almayı düşünen varsa göz önünde bulundursun. Youtube videolarından falan anlamaya çalışın. Yüzbinlerce liralık arabaları deneyebiliyorum, ama birkaç bin liralık bisikletleri deneyecek yer yok memlekette.

Şarj adaptörü oldukça büyük. Modelden modele değişiyor mu bilmiyorum ama 15x7x4 cm gibi ölçüleri kabaca.

Suluk kısmı için delikler çok yukarıda gibi, çıkarıp yerine koymak zor olacak üst demire çarpıyor. Niye öyle yapmışlar bilemedim, belki batarya gövdeye gömülü olduğu içindir.

Böyle anlatınca ben bayağı iyi bir müşteriyim sanki :) Kafama yatmayan bazı noktalar olsa da fazla kıl yün uğraştırmadan aldım ürünü.

Bisikletin duruşunu gayet beğendim. Dokununca kalite hissi var her parçasında. Yani genelde negatif yönlerini yazsam da pozitifleri ilk sürüş sonrasına sakladım, zamanla daha detaylı bir inceleme yaparım.

52 kadro aldım, sanki 55 daha iyi olabilirdi ama ilk deneyime göre çok sorun yok gibi. Benim boy 183 cm, iç bacak boyu 85 cm.
 
Son düzenleme:
Scudo
Bugün yeni gravel bisikletimle 50 km yol yaptım. Arkadaşlar amanın o takıp gönderdikleri sele ne öyle... Bildiğin kaldırımda oturdum !!! 600-700 tl bandında pöpüşümün ağrı duymayacağı pambık gibi sele öneriniz nedir tecrübeli arkadaşlar?
 
Bugün yeni gravel bisikletimle 50 km yol yaptım. Arkadaşlar amanın o takıp gönderdikleri sele ne öyle... Bildiğin kaldırımda oturdum !!! 600-700 tl bandında pöpüşümün ağrı duymayacağı pambık gibi sele öneriniz nedir tecrübeli arkadaşlar?
Selle royal vivo , 100TL zaten al bi dene o kadar para vermeden önce
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo
Kron CCR 2000 bisikletimi satıyorum. Yakında ilan bölümüne koyacağım.
 
@Superevo Teşekkürler.

Henüz sadece deneme amaçlı sürüş yapabildim bisikleti aldığım yerde, Beşiktaş Bike and Outdoor mağazasından aldım. Satıcı arkadaş boost yani en yüksek modu açıp yokuş yukarı denememi istedi, bu haliyle çok etkileyici tabiki, ilk itişi verdikten sonra motorsiklet sürüyor gibi hissettim :D Bataryasını ilk sürüş için tam şarj etmek istiyorum. Yani bugün başka sürüş yapmam zor.

Bisiklette 1-2 ufak çizik vardı, pedallar vs. takılıydı. Bu haliyle müşteriler denesin diye konulan teşhir ürünü alıyormuş hissi oluştu ama internette görebildiğim kadarıyla Avrupa yakasında başka bir mağazada 55 kadro vardı, Anadolu yakasına geçmek istemedim daha sonra da teknik destek vs. bu mağazayla devam etmek zorunda olacağımı düşünüp razı oldum. Pek ciddi bir indirim yapmadılar ancak taksitle aldım, diğer mağazalara telefonla sorduğumda onlar da 6 aya kadar taksit yapabileceklerini söylemişlerdi yani çok büyük bir avantaj olmadı.

Bataryayı çıkarıp evde şarj ederim diyordum, o da zormuş. Bisikleti eve getirip şarj edeceğim, biraz hayalkırıklığı oldu. @vivo ile yazışmıştım bisikleti almadan önce, kabloların kadroya girdiği yerlerdeki plastiklerin oturmaması gibi ince işçilik sorunlarından bahsetmişti, ondan dolayı hazırlıklıydım ve beklentiyi düşük tuttum, dediği problemleri ben de gördüm.

Şarja takınca ekran açılıyor ve kitleniyor anladığım kadarıyla, yani şarj sırasında menülerde işlem yapılmıyor 🤔 Yaklaşık 5 saattir şarj oluyor. Kullanım kılavuzundan okuduğuma göre tamamen şarj olunca 1 saat içerisinde adaptördeki ışık sönecek ve şarjı otomatik kesecek. 6 saat boyunca ışık sönmezse de bir sorun olabilir diyor, bizim kesmemizi istiyor. Umarım dk 1 gol 1 olmaz, arıza yoktur uğraşmak zorunda kalmam. Bataryanın dolumunu takip edebileceğim bir gösterge görmedim. 6 saate yaklaşırken şarjı otomatik kesmedi ben de fişi çektim. Tam şarj olmuş gösteriyor. Bu bahaneyle biraz araştırmış oldum, batarya modeli BT-E8035. Ağırlığı 3.15 kg. 504 wh kapasitesi var. 2.5 saatte %80, 4 saatte tam şarj oluyor. Bize verilen EC-E6002 adaptörle şarj süreleri çok daha uzun gibi, EC-6000 görünüyor bir de Shimano kullanım kılavuzunda, onda şarj süreleri %40 civarı daha kısa. 1000 kere şarj etme döngüsü var anladığım kadarıyla %100 sağlık için. Bir web sitesinde hesaplamışlar, normal bir kullanıcı 19 sene haftada bir şarj ederse %60 kapasiteye düşmüş oluyor demişler 😂

Motorun ağırlığı 2.9 kg imiş. Eco, Trail ve Boost modları var. Biraz önce sitenin otoparkında bir süre turladım. Eco ve Trail modlarından pek bir şey anlamadım ama Boost modunda fark gerçekten hissediliyor, ben mi pedallıyorum bisiklet kendi mi gidiyor anlaşılmıyor zaman zaman. Yarın dışarıda sürüşe çıkacağım, daha net bir fikir oluşur sanırım.

Shimano E-tube uygulamasıyla bağlantı kurulamadı Android telefonumda, daha sonra iPad ile deneyince oldu. Bizdeki gösterge E7000, E8000 modelinde direk bluetooth varken menüde bizde yok. E7000'de herhangi bir tuşa bastıkça bluetooth sinyal gönderiyormuş, yani bulunabilirlik özelliğini o şekilde aktif etmiş oluyoruz. Shimano'nun bir başka uygulaması E-tube Ride Android telefonda gördü bizim bilgisayarı. Pek de bir özelliği yok gibi görebildiğim kadarıyla, göstergelerdeki bilgileri telefon ekranında gösteriyor tek. E-tube uygulaması ile Eco-Trail ve Turbo ayarlarının gücüne de ince ayar çekilebiliyor, deneye yanıla bulacağım kendim için en uygun olanları. Motor, güç düğmesi ve bilgisayar için firmware update varmış onları yaptım yine bu uygulama ile.

Kullanım kılavuzunun yetersiz olduğunu söyleyebilirim. Razer bir mouse almıştım, onun kutusunu bizimkilere gösterip bakın sunum böyle olur demek lazım. Bugünkü kurla 2500 dolar gibi fiyatlara ürün satın alıyorsunuz ama pazarda elma-armut almaktan farkı yok.

Lastiklerin dişleri çok az göründü gözüme, @vivo’nun tavsiye ettiği G-One Allround var mı diye sordum yokmuş ellerinde. Bir süre deneyip zamanla karar vereceğim değiştirmeye.

19 kg civarı ağırlığı varmış satıcı arkadaşın söylediğine göre.

E8000 motorun biraz ses yaptığını okumuştum ama kısacık sürüşümde hiç rahatsız etmediğini gördüm. Akşam biraz daha sürünce sesi daha net fark ettim. Beni çok rahatsız etmedi ama özetle sesli çalışıyor, almayı düşünen varsa göz önünde bulundursun. Youtube videolarından falan anlamaya çalışın. Yüzbinlerce liralık arabaları deneyebiliyorum, ama birkaç bin liralık bisikletleri deneyecek yer yok memlekette.

Şarj adaptörü oldukça büyük. Modelden modele değişiyor mu bilmiyorum ama 15x7x4 cm gibi ölçüleri kabaca.

Böyle anlatınca ben bayağı iyi bir müşteriyim sanki :) Kafama yatmayan bazı noktalar olsa da fazla kıl yün uğraştırmadan aldım ürünü.

Bisikletin duruşunu gayet beğendim. Dokununca kalite hissi var her parçasında. Yani genelde negatif yönlerini yazsam da pozitifleri ilk sürüş sonrasına sakladım, zamanla daha detaylı bir inceleme yaparım.

52 kadro aldım, sanki 55 daha iyi olabilirdi ama ilk deneyime göre çok sorun yok gibi. Benim boy 183 cm, iç bacak boyu 85 cm.
Hayırlı uğurlu olsun bisikletiniz.Güle güle kullanmanızı dilerim.
Merak ettiğim birkaç husus var. Yardımcı olursanız sevinirim.
İlk merak ettiğim bisikletin şarjı bittiğinde bisikletin mobilitesi nasıl değişiyor. Sürmesi zor mu oluyor, o haliyle bile -şarj sıfırken-uzun yol yapılır mı?
Ortalama hızınız ne kadar değişiyor. Mesala 100 kmyi normal yol bisikleti ile kaç ortalama ile alıyordunuz şimdi e gravel ile kaç oldu.
Daha deneme şansınız olmadı ama deneyince aydınlatır mısınız?
 
@hamlet2006 Teşekkürler.

Bugün bir sürüşe çıkacağım ama yine de bir şeyler söylemek için erken olur. Ay sonunda yıllık iznim var, havalar da iyi giderse bol bol sürüş yapmayı planlıyorum. Çok daha net cevaplar verebilirim o zaman.

Sadece şarj bitince ne olduğu konusunu ilk izlenime göre cevaplayabilirim. Dün oturduğum sitenin otoparkında sürüş yaparken çoğu zaman motoru kapalı konuma aldım. Zaten bisiklete binerken başlatmazsanız sürüş sırasında başlatılmıyor. 19 kg'lık bir bisiklet sürmek gibi diyebilirim :) Yani ağırlık haricinde ekstra bir direnç/zorlanma hissetmedim. Muhtemelen ihtiyacım olmadığı sürece de off konumda kullanırım. Güçlü rüzgar, sağlam bir yokuş, zorlu bir sürüşün son kısımlarında yorgunluktan dolayı oluşan ihtiyaç, grupla sürersem çok geride kalıp yetişmek için destek alma aklıma gelen senaryolar.

Tecrübelerimi elimden geldiği kadar ayrıntılı paylaşmaya çalışacağım. Çünkü kendim de hem yerli hem yabancı çok az kaynak buldum, kafamı karıştıran bir şey olduğunda bayağı araştırmam gerekiyor. Sonradan alacaklara bir nebze de olsa yardımı dokunur belki.
 
@hamlet2006

Uzun süredir araştırmalarımda gravel bisiklet almak aklıma yatmıştı zaten. Kaymak gibi yollarda giderken paldır küldür stabilize yollara dalabiliyorum. Yani 2 bisiklet de benim işi çözmezdi, doğaçlama takılıyorum sürüş sırasında, o anda içimden nasıl gelirse :)

Elektrikli bisiklet fikriyse çok yeni oluştu. Arkadaşımın bisikletçisi artık genç değilsin, elektrikli bisiklete yönel tavsiyesinde bulunmuş. Düşününce ben de 40'a merdiven dayadım ve aldığım bisikleti minimum 10-15 sene sürme niyetim var. Vücut olarak sağlıksız değilim, işimden dolayı her sene detaylı sağlık testine giriyorum. Ancak belimde ağrılar var senelerdir, özellikle ağır kaldırdığımda kendini hissettiriyor, yani mükemmel durumda da sayılmam. İşim gereği bu ay başında 14 günün 13'ünü otel odalarında geçirdim, evime sadece 1 gün gelebildim. Yani düzenli bir antrenman programı yapmam, düzenli olarak belli rotalarda kendimi geliştirmem kolay değil. Koronadan dolayı spor salonu vs. imkanlar limitli, sıkıntı olmasa da bende öyle gidip otellerde kendimi parçalayacak motivasyon yok dürüst olmak gerekirse :) İstanbul'da Göktürk'teyim, başka yerinde olsam da her yer dağ tepe. Tam yokuşu çıkıp bitirdim diyorsun sonra daha fazla yokuş başlıyor. Keşfetmeyi seviyorum, yukarıda açıkladığım sebeplerden düzenli antrenmanla kendimi geliştirip mesafeyi uzatmam kolay değil. Elektrikli bisikletin avantajıyla daha önce gözüme uzak görünen yerlere daha rahat ulaşabileceğimi umuyorum. Gençlerle sürüş yapıyoruz, şimdilik ayak uydurabiliyorum hatta kapışıyoruz ama seneler içerisinde geride kalmaya başladığımda elektrikli motoru devreye sokmayı planlıyorum :D

İkisini biraraya getirince yani elektrikli gravel, pek fazla seçenek kalmadı zaten. Bisan ve Carraro'da var sanırım ülkemizde. Yurt dışında bilindik markalar da 5000$ gibi fiyatlara satılıyor. Carraro'nun komponentleri bir tık daha iyi göründü gözüme, onca parayı verince görsel olarak da daha içime sineni almayı tercih ettim.

Kış gelmişken yangından mal kaçırır gibi almamın sebebi de ev almak zaten hayaldi, birkaç ay içinde araba almak hayal oldu, üst düzey telefon için büyük fedakarlık yapmak gerekiyor vs. Gidişat iç açıcı değil, arz az talep çok, döviz düzenli yükseliyor bu dönem, fiyatlar çok daha uçabilir diye fazla da oyalanmadan alayım istedim. Tahminim fiyatlar bir miktar geri çekilirse de beni üzecek seviyeye düşmez, düşerse de artık keyifli sürüşlerim olursa ona sayarım aradaki farkı :)
 
Arkadaşlar, Merhaba
1,78 boyundaki oğlum için gravel türü bisiklet arıyorum. Kozmetik olarak en az 10/8 ve Min dişli sistemi Sora olmalı. Bütçe max 2500 tl. Satmak isteyen arkadaşlar varsa lütfen özelden irtibat kursun. Teşekkür ederim.
 
Arkadaşlar, Merhaba
1,78 boyundaki oğlum için gravel türü bisiklet arıyorum. Kozmetik olarak en az 10/8 ve Min dişli sistemi Sora olmalı. Bütçe max 2500 tl. Satmak isteyen arkadaşlar varsa lütfen özelden irtibat kursun. Teşekkür ederim.
Şu dönemde sora setli 2500 TL’ye bırakın gravelı yol bisikleti bile bulmak zor malesef.

@Amanita Aynen. Bence şu an elindeki bisikletin kıymetini bil :). Ayrıca trek 920 yi incele bence. Gvl 290 ve 270 aslında az biraz onun çizgilerini taşıyor. Maşası gravellerden farklı (ama delik yok bu bir eksi) claris set biraz zayıf kalmış (ama parça ucuz-idare eder). Emme, kadro taş gibi.... Evet hantal gibi duruyor ama bana güven veriyor. Aslında crt-world e gönlüm kayıyordu ama onun gönlü bana kaymadı fiyatı uuuçtuu gitti. Zaten geçen instagramda Carraro 2020 modellerinin tükendiğini ve artık 2021 modellerinin aralık gibi piyasaya çıkacağını söyledi ki tahmin edersiniz +1000 tl farkla girer o modeller. Ben şu an mossomu geliştirme evresindeyim heybe, kadro çantası, çamurluk ve sele ..vs falan bakıyorum. Lastikleri zaten alır almaz zırhlı yapmıştım. (ve az biraz daha ince 40-c). İşte böyle eldekini sevmeyi öğreneceğiz ki mosso yabana atılacak bir bisiklet değil.... :):):):)
Eldekinin tabiki kıymetini bilmek lazım ona lafım yok ben sadece eleştiri yapıyorum alacak arkadaşlar ne ile karşılaşacaklarını bilsinler. Ağır bir bisiklet hafif değil. Hantal demek tam doğru değil sanırım kişinin kondisyonuna göre de değişiyor . Arka aktarıcı ve kollar claris sadece . Ön aktarıcı ve göbekler tourney . Ön aktarıcı bende çok sıkıntı çıkartıyor sürekli ayarı kaçıyor . Ya zincire sürtüyor ya da hiç büyük dişliye geçmiyor. Her seferinde öndeki tel gerginlik ayarını tekrar yapmak zorunda kalıyorum. Ben bir tane üçgen orta çanta aldım idare ediyor şimdilik. Lastikler de 2 ayda 4 kez patladı. 2 ön 2 arka . Bu lastikler bitince kesinlikle zırhlı kaliteli ben daha ince bir lastiğe geçeceğim. Tavsiyen var mı?


Bugün yeni gravel bisikletimle 50 km yol yaptım. Arkadaşlar amanın o takıp gönderdikleri sele ne öyle... Bildiğin kaldırımda oturdum !!! 600-700 tl bandında pöpüşümün ağrı duymayacağı pambık gibi sele öneriniz nedir tecrübeli arkadaşlar?
Kesinlikle hemen değiştirmeyin 1 ay kadar düzenli bir şekilde sürün ağrılarınız geçecek . Ben de sele çok kötü diye şikayet ediyordum ilk alınca ama problem benim totodaymış. 2 ay geçti şu anda eskiye göre çok daha iyi. Tabi durumunuz varsa arkadaşların önerdiklerini alın ama alışma sürecinde onlarda bile ağrı duyarsınız bence .:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Otepeyurt ve MakRo
kesinlikle hemen değiştirmeyin 1 ay kadar düzenli bir şekilde sürün ağrılarınız geçecek . Ben de sele çok kötü diye şikayet ediyordum ilk alınca ama problem benim totodaymış. 2 ay geçti şu anda eskiye göre çok daha iyi. Tabi durumunuz varsa arkadaşların önerdiklerini alın ama alışma sürecinde onlarda bile ağrı duyarsınız bence .:)
Tamamdır !!
👍👍👍

Peki arkadaşlar avuç içlerim resimde işaretlediğim noktalara çok baskı yapıyor ağrımaya başladı. Bu sti kılıfın altına bi jel vs konulabiliyor mu yoksa eldivenle mi bu işi çözmeliyim?

IMG_20201016_192211.jpg
 
@Neojess seleniz fazla yüksek olabilir. Öne fazla eğildiğiniz için avuç içlerinize baskı yapıyor olabilir.
 
@Neojess seleniz fazla yüksek olabilir. Öne fazla eğildiğiniz için avuç içlerinize baskı yapıyor olabilir.
@Neojess Ayrıca ilk başlarda dropları yada düz kısmı çok kullanmama gibi bir alışkanlık oluşabiliyor. Bundan ne kadar çabuk kurtulursanız o kadar rahat edersiniz. Bu arada aynı ağrıları ve uyuşmaları ben de yaşadım. Gidon bandını değiştirmek ve o kısımların da altına gidon bandı sarmak da iyi bir çözüm oldu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf'san
@Neojess Ayrıca ilk başlarda dropları yada düz kısmı çok kullanmama gibi bir alışkanlık oluşabiliyor. Bundan ne kadar çabuk kurtulursanız o kadar rahat edersiniz. Bu arada aynı ağrıları ve uyuşmaları ben de yaşadım. Gidon bandını değiştirmek ve o kısımların da altına gidon bandı sarmak da iyi bir çözüm oldu.
Düz kısmı kullanmama konusunda frene ulaşma refleksi yüzünden temkinliyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bıyıkov
@Neojess Sürekli aynı pozisyonda ve çok sıkı tutmak ağrı yapıyor. Arkadaşın dediği gibi seleniz de çok yukarda olabilir . Alışıncaya kadar biraz alçak kullanabilirsiniz. Gidonun heryerinden farklı farklı tutmaya alışın elinizin rahat olduğu pozisyonları bulun. Tabi çok fazla frene ihtiyacınız olmadığı yerlerde. Bunlar üzerinde çalışın eldiven de alırsanız tabiki etkisi olur. 👍
 
  • Beğen
Tepkiler: Neojess
Bugün yeni gravel bisikletimle 50 km yol yaptım. Arkadaşlar amanın o takıp gönderdikleri sele ne öyle... Bildiğin kaldırımda oturdum !!! 600-700 tl bandında pöpüşümün ağrı duymayacağı pambık gibi sele öneriniz nedir tecrübeli arkadaşlar?

O kadar büyük paraları gözden çıkarmadan önce pedli tayt ve sele kılıfı da düşünebilirsiniz selenize. Ben en ucuzlarından almıştım Decathlon'dan, işe yarıyorlar gibi.

(link)
(link)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Bugün 2.sürüşümü yaptım. Güzel, çevik bir bisiklet. Daha tam alışamadım öncekine göre biraz fazla kıvrak geliyor :D Kadro çantaları aldım. Arka bagaj yerine daha modern olsun diyerek bikepacking ile çözmeye çalıştım eşya sorununu. Fakat alışmışım bol bol bagaja zorlandım açıkcası. Öncekinde arkaya koyuyordum sırt çantamı, sabitleyip devam ediyordum. Eşya az ise küçük, fazlaysa büyük çantamı alıp ne varsa atıyordum içine. Büyük rahatlıkmış. Bugün sığdırmak için uğraştım. Hadi diyelim sığdı bu sefer kullanırken çantadan çıkarıp tekrar toplaması gene uğraştırdı. İlave çanta ihtiyacım olacak. İlerleyen günlerde biraz nakit biriktireyim sele altına çanta/heybe türü bir şey bakacağım.

Mosso grv700'ün en işe yarar özelliği 42'li arka rublesi oldu bugün. Güzargahım hep rampaydı. Önceden affedersiniz taşından tutun asfalt karma makinesinin mikserine kadar küfür ettiğim yerler vardı. 28/28 dişli oranıyla baya baya zorlanarak nefesim kesile kesile çıkıyordum. Arada tıkandığım yerde 5dk mola veriyordum. Şimdi 30/42 dişlilerle daha rahat çıktım. Daha düzenli, stabil kadans ile kesintisiz pedalladım.

Bisikletin konforu güzel. Yoldaki titreşimleri, bozuklukları yumuşatarak iletiyor. Bam kut etmiyor, 700*38 lastikler ile sönümlemesi gayet iyi. Üstündeki lastikler mitas x-road tubeless. Dişli bir lastik. Düz asfalt yolda yuvarlanma dirençi yüksek. Bozuk, döşeme parke yollarda falan daha iyi gidişi. Dönüşte denemek için iki sefer hızlı girdim kavşağa. İkisinde de lastiklerden ses geldi. Tam tutmuyor gibi hissettirdi. Biraz daha hızlı olsam ve yatırsam bisikleti muhtemelen kayacak. Lastiğin dizaynı da bu tür sürüşe uygun değil zaten. Yine de keyifliydi.

Rastgele bir foto çekmiştim. İdare edinIMG_20201017_162605.jpg
 
Tamamdır !!
👍👍👍

Peki arkadaşlar avuç içlerim resimde işaretlediğim noktalara çok baskı yapıyor ağrımaya başladı. Bu sti kılıfın altına bi jel vs konulabiliyor mu yoksa eldivenle mi bu işi çözmeliyim?

244073 dosyayı görüntüle
Hocam telefon tutucuyu nerden aldınız acaba ? Kullanışlı mı ?
 
Geri