Scudo Sports

Gravel bisiklet sayfası

Arkadaşlar merhaba,
Ben Carraro gravel G0 modeli ile ilgileniyorum, hatta almaya karar verdim. Piyasada bisiklet yok, zar zor bir bayide buldum da ayırttım şimdilik.
G2 ve G4 e göre dezavantajları olduğunu biliyoruz ama diğer ikisinin malum fiyatı çok çok yüksek, hele bu sene 2021 modellerle herhalde uçacak.
Merak ettiğim, G0 sahibi olan arkadaşlar ne kadar memnunlar? Fren sistemi veya vites setleri üzüyor mu? Önceki sayfalara baktım, çok olumsuz bir şey yazılmamış ama özellikle bu model nezdinde yorum yapabilirseniz çok sevinirim.
Çok memnunum tabi kullanıminıza gorr değişir ozel olarak sormak istediğiniz ne varsa sorun
 
Scudo
Çok memnunum tabi kullanıminıza gorr değişir ozel olarak sormak istediğiniz ne varsa sorun

Ben MTB'den geçiş yapacağım. Toprak yol ve hafif taşlık arazi, doğa sürüşleri sevdiğim için yol bisikleti değil, bu yüzden gravel tercih ediyorum ama kullanım ve ergonomi olarak yola yakın olması tercihimdi. MTB beni çok yoruyor zaten çok kondisyonlu olamadım hiç bir zaman. Tırmanışlarda performansını nasıl buluyorsunuz? %7-8 gibi asfalt bayırlarda rahat mısınız? Çok hafif olmadığı tartışılmış sanıyorum ama sizce nasıl? 13-14 kg arası zannediyorum? Şehir içi kullanımların yanısıra, %70'i asfalt - % 30 gibi arazi-toprak yol üzerinde sürdüğüm ortalama 80-100km arası günlük turlara da çıkıyorum. Tahmin edersiniz ki MTB ile artık çekilmiyor :)
Kendi bisikletim V frenli. Mekanik disk ilk tecrübem olacak açıkçası kullanım ve bakımı hakkında teknik bir bilgim yok.

Özet olarak, başlangıç seviyesi MTB'den geçiş yapan birini G0 üzmez hatta fazlasıyla tatmin eder diye düşünüyorum doğru mu?
Bununla iyice pişip, ileride bütçe el verdiğince üst modellerine de geçiş yapılabilir diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Ben MTB'den geçiş yapacağım. Toprak yol ve hafif taşlık arazi, doğa sürüşleri sevdiğim için yol bisikleti değil, bu yüzden gravel tercih ediyorum ama kullanım ve ergonomi olarak yola yakın olması tercihimdi. MTB beni çok yoruyor zaten çok kondisyonlu olamadım hiç bir zaman. Tırmanışlarda performansını nasıl buluyorsunuz? %7-8 gibi asfalt bayırlarda rahat mısınız? Çok hafif olmadığı tartışılmış sanıyorum ama sizce nasıl? 13-14 kg arası zannediyorum? Şehir içi kullanımların yanısıra, %70'i asfalt - % 30 gibi arazi-toprak yol üzerinde sürdüğüm ortalama 80-100km arası günlük turlara da çıkıyorum. Tahmin edersiniz ki MTB ile artık çekilmiyor :)
Kendi bisikletim V frenli. Mekanik disk ilk tecrübem olacak açıkçası kullanım ve bakımı hakkında teknik bir bilgim yok.

Özet olarak, başlangıç seviyesi MTB'den geçiş yapan birini G0 üzmez hatta fazlasıyla tatmin eder diye düşünüyorum doğru mu?
Bununla iyice pişip, ileride bütçe el verdiğince üst modellerine de geçiş yapılabilir diye düşünüyorum.
Carraro ağır doğru. Arkadas cevap yazacaktır ama bende olaya şöyle bakıyorum; almısken g2 grx ve HD fren alayım. Ilerde de degıstırecegım tek sey karbon maşa olsun diye düşünüyorum. İşte bunun için zorlayacagım bütçemı bende. Yol bisikleti pıyasada bol var 3-4 bın civarına ama gravel pek yok birde pahalılar. Son olarakta yol bisikleti benı cezbetmıyor( sayacagım sebeplerden dolayı değil gerçekten oyle). Süreceğım güzel asfalt cok az gordugum bı agaclıgın derenın golun kenarına zevkle gıdemıceksem gereksız dıye düşünüyorum :D
 
Aynen öyle katılıyorum.
Ya evet G2 süper olurdu da, işte geçen gün Bursa'da bir bayide G2 yakaladım, son elde kalmış. 55cm kadro boyu ben 170 :D Deneme fırsatım oldu ama tabi almadım o kadro boyunu ve Ekim 2020 güncellenmiş fiyatı 8500 TL idi. Düşünün. 2021 model muhtemelen olur 9000 falan. G4'e hiç girmiyorum :)
Çok pahalı gerçekten yüksek yani. Zorlayıp alayım diyorum ama 9000 yahu.
 
Aynen öyle katılıyorum.
Ya evet G2 süper olurdu da, işte geçen gün Bursa'da bir bayide G2 yakaladım, son elde kalmış. 55cm kadro boyu ben 170 :D Deneme fırsatım oldu ama tabi almadım o kadro boyunu ve Ekim 2020 güncellenmiş fiyatı 8500 TL idi. Düşünün. 2021 model muhtemelen olur 9000 falan. G4'e hiç girmiyorum :)
Çok pahalı gerçekten yüksek yani. Zorlayıp alayım diyorum ama 9000 yahu.
9u geçebilir. 50 kadro olur sanada bende 50 alacagım alırsam
 
Bu sayfayı okudukça ve bisiklet satılmadıkça gidip maşasını, jantını, lastiğini vs değiştirip kendimi çayıra çimene toza toprağa vurmak geliyor. Ben yol bisikletine atlayıp bi hava alıp öyle geleyim :D
 
Üzerimdeki şansızlık bir türlü geçmiyor. Bu sabah arka göbeği kırdım sanırım. Lastiği komple söküp, Atek Bisiklet'e bıraktım. Arayıp kesin bilgi verecekler. Jant seti komple Cole Rollen Cx Disc Tlr, arka göbek sesini çok seviyorum. Eğer göbek değiştirmek gerekirse, yurt içinden alabileceğim, Gravel için çatır çatır ses çıkartan göbek tavsiyelerinizi alabilir miyim? Ön arka komple Koozer var ama onun da 28 delik olanı yok galiba. Ayrıca Cole Rollen'den daha mı iyidir, bilmiyorum.
Göbeğin hali böyle.
IMG_20210107_080154.jpg
Şu anki göbeğin sesi böyle.
Yenisi de en az böyle ses çıkartmalı :)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Muhammet Ağrı
@Burak Altaç geçmiş olsun .. sen g2nin jantlarını da değiştirmişsin sanırım demi? başka neyini değiştirdin ki .. orjinali çok mu kötü .. kullandıkların çok mu iyi
 
@Burak Altaç geçmiş olsun .. sen g2nin jantlarını da değiştirmişsin sanırım demi? başka neyini değiştirdin ki .. orjinali çok mu kötü .. kullandıkların çok mu iyi
Ben,üzerindeki jant seti ile birlikte aldım. İlk sahibi, daha üst seviyede bir jant seti istediği için öyle almış.
 
  • Beğen
Tepkiler: tennozer
Ben MTB'den geçiş yapacağım. Toprak yol ve hafif taşlık arazi, doğa sürüşleri sevdiğim için yol bisikleti değil, bu yüzden gravel tercih ediyorum ama kullanım ve ergonomi olarak yola yakın olması tercihimdi. MTB beni çok yoruyor zaten çok kondisyonlu olamadım hiç bir zaman. Tırmanışlarda performansını nasıl buluyorsunuz? %7-8 gibi asfalt bayırlarda rahat mısınız? Çok hafif olmadığı tartışılmış sanıyorum ama sizce nasıl? 13-14 kg arası zannediyorum? Şehir içi kullanımların yanısıra, %70'i asfalt - % 30 gibi arazi-toprak yol üzerinde sürdüğüm ortalama 80-100km arası günlük turlara da çıkıyorum. Tahmin edersiniz ki MTB ile artık çekilmiyor :)
Kendi bisikletim V frenli. Mekanik disk ilk tecrübem olacak açıkçası kullanım ve bakımı hakkında teknik bir bilgim yok.

Özet olarak, başlangıç seviyesi MTB'den geçiş yapan birini G0 üzmez hatta fazlasıyla tatmin eder diye düşünüyorum doğru mu?
Bununla iyice pişip, ileride bütçe el verdiğince üst modellerine de geçiş yapılabilir diye düşünüyorum.
Ben MTB'den geçiş yapacağım. Toprak yol ve hafif taşlık arazi, doğa sürüşleri sevdiğim için yol bisikleti değil, bu yüzden gravel tercih ediyorum ama kullanım ve ergonomi olarak yola yakın olması tercihimdi. MTB beni çok yoruyor zaten çok kondisyonlu olamadım hiç bir zaman. Tırmanışlarda performansını nasıl buluyorsunuz? %7-8 gibi asfalt bayırlarda rahat mısınız? Çok hafif olmadığı tartışılmış sanıyorum ama sizce nasıl? 13-14 kg arası zannediyorum? Şehir içi kullanımların yanısıra, %70'i asfalt - % 30 gibi arazi-toprak yol üzerinde sürdüğüm ortalama 80-100km arası günlük turlara da çıkıyorum. Tahmin edersiniz ki MTB ile artık çekilmiyor :)
Kendi bisikletim V frenli. Mekanik disk ilk tecrübem olacak açıkçası kullanım ve bakımı hakkında teknik bir bilgim yok.

Özet olarak, başlangıç seviyesi MTB'den geçiş yapan birini G0 üzmez hatta fazlasıyla tatmin eder diye düşünüyorum doğru mu?
Bununla iyice pişip, ileride bütçe el verdiğince üst modellerine de geçiş yapılabilir diye düşünüyorum.
%7 değil 15 lik yokuşu bile zorlanmadan çıkabiliyorsunuz yani 34 diş bir tek orda ise yarıyor ama önde 2 ayna kol olunca mtb ile şehirde çıktığinız tüm yokuşları çıkabiliriniz bunu yaparkende v frenden mekanik frenin farkını anlıycaksınız tabi bir hidrolik gücü beklemeyin ama v frenden daha iyi her koşulda en kötü durumunda bile eşit yavaşlatma değerlerine sahip olurlar eski bisikletim bile ucuz olmasıına rağmen mekanik vardı ön de farkı daha iyi anlıyodunuz ucuz bir v frenle kıyaslanamaz bile. Ama dediğiniz gibi bir g4 değil claris de sizi yarı yolda bırakmiycaktır ne yokuşta nede yokuş aşağı frenlerle dediğiniz gibi 55 kadro size olmaz zaten ben 180 im bana bile bi tık büyük ama seleyi daaha öne alıp ayarladım
 
%7 değil 15 lik yokuşu bile zorlanmadan çıkabiliyorsunuz yani 34 diş bir tek orda ise yarıyor ama önde 2 ayna kol olunca mtb ile şehirde çıktığinız tüm yokuşları çıkabiliriniz bunu yaparkende v frenden mekanik frenin farkını anlıycaksınız tabi bir hidrolik gücü beklemeyin ama v frenden daha iyi her koşulda en kötü durumunda bile eşit yavaşlatma değerlerine sahip olurlar eski bisikletim bile ucuz olmasıına rağmen mekanik vardı ön de farkı daha iyi anlıyodunuz ucuz bir v frenle kıyaslanamaz bile. Ama dediğiniz gibi bir g4 değil claris de sizi yarı yolda bırakmiycaktır ne yokuşta nede yokuş aşağı frenlerle dediğiniz gibi 55 kadro size olmaz zaten ben 180 im bana bile bi tık büyük ama seleyi daaha öne alıp ayarladım
ilk bisikletimi almadan öcne çok video izledim frenler hakkında. v ile hidrolikte bile neredeyse fark yoktu ama hava şartları değiştiriyordu. o videolarıda referans alırsak o zaman "mekanik frende her türlü iyidir " çıkarımına ulaşırız ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert Ali
ilk bisikletimi almadan öcne çok video izledim frenler hakkında. v ile hidrolikte bile neredeyse fark yoktu ama hava şartları değiştiriyordu. o videolarıda referans alırsak o zaman "mekanik frende her türlü iyidir " çıkarımına ulaşırız ?
Aynen her durum da dedim zaten sonuç olarak islak camurlu kumlu disk daha iyi ama kuru koşulda iyibir v ile eşit
@ShaManicTea nerden almayı düşünüyorsunuz
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Aynen her durum da dedim zaten sonuç olarak islak camurlu kumlu disk daha iyi ama kuru koşulda iyibir v ile eşit
@ShaManicTea nerden almayı düşünüyorsunuz

Bu konuda kafalar biraz karışık sanıyorum. Bazı forumlarda ve ekşisözlükte falan bisikletçilerin bir kısmı hidrolik frene övgüler yağdırmış mekaniği gömmüş, beni de tereddüt ettirdiler bu yüzden. Bakalım en iyisi kişinin kendisinin tecrübe etmesi gibi görünüyor.

Ben, İstanbul'da bir Carraro bayisinde buldum zar zor Mert. G0 50cm kadrolu. Aradım ayırttım. Pazartesi günü gidip alacağım. Bir tane de Konya'da vardı galiba ama kargoya güvenmiyorum, gidip görmem, kurulumunu yaptırıp test etmem lazım :D öyle içim rahat alırım.
 
Bu konuda kafalar biraz karışık sanıyorum. Bazı forumlarda ve ekşisözlükte falan bisikletçilerin bir kısmı hidrolik frene övgüler yağdırmış mekaniği gömmüş, beni de tereddüt ettirdiler bu yüzden. Bakalım en iyisi kişinin kendisinin tecrübe etmesi gibi görünüyor.

Ben, İstanbul'da bir Carraro bayisinde buldum zar zor Mert. G0 50cm kadrolu. Aradım ayırttım. Pazartesi günü gidip alacağım. Bir tane de Konya'da vardı galiba ama kargoya güvenmiyorum, gidip görmem, kurulumunu yaptırıp test etmem lazım :D öyle içim rahat alırım.
test edince burayada yaz :D
 
test edince burayada yaz :D

Yazarım tabi :) Sen G2'yi bekleyeceksin galiba. Istanbul'da ikinci el buldum G2, az kullanmış temiz 6500'e satıyor birisi. İkinci el ilgilenirsen, ama 52 cm kadro.
 
Yazarım tabi :) Sen G2'yi bekleyeceksin galiba. Istanbul'da ikinci el buldum G2, az kullanmış temiz 6500'e satıyor birisi. İkinci el ilgilenirsen, ama 52 cm kadro.
yok 50 arıyorum bende. 52 bi kaç tane var . hatta birinide kaçırdım 4300 e sattı oda pendikte. g0 konyadakine bakarım belki bende fiyatına ne diyor ? kırşehir e yakın sayılır konya gider alırım hatta arkadaşa bile aldırırım orada oturuyor.
 
yok 50 arıyorum bende. 52 bi kaç tane var . hatta birinide kaçırdım 4300 e sattı oda pendikte. g0 konyadakine bakarım belki bende fiyatına ne diyor ? kırşehir e yakın sayılır konya gider alırım hatta arkadaşa bile aldırırım orada oturuyor.

HK bisiklet
(Link veremiyormuşum)

Kendi sitelerinden bakabilirsin, ama ben telefon edip teyit etmedim. Siteyi güncellemedilerse bisiklet mevcut olmayabilir. Bir bak istersen. Gerçi fiyat, liste fiyatının baya üstünde. 2021 model de muhtemelen buna yakın fiyat olur ya. 5251 TL
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Bu konuda kafalar biraz karışık sanıyorum. Bazı forumlarda ve ekşisözlükte falan bisikletçilerin bir kısmı hidrolik frene övgüler yağdırmış mekaniği gömmüş, beni de tereddüt ettirdiler bu yüzden. Bakalım en iyisi kişinin kendisinin tecrübe etmesi gibi görünüyor.

Ben, İstanbul'da bir Carraro bayisinde buldum zar zor Mert. G0 50cm kadrolu. Aradım ayırttım. Pazartesi günü gidip alacağım. Bir tane de Konya'da vardı galiba ama kargoya güvenmiyorum, gidip görmem, kurulumunu yaptırıp test etmem lazım :D öyle içim rahat alırım.
Yani aslında ben birazdaha uzayacağım için 55 tercih ettim en büyük kadrsosunu bile15 20 derecelik eğimde durduruyorsa one neredeyse basmadan kimse düzgün yağsız bir mekanik freni gomemez Hayırlı olsun şimdiden G0 ı olan bir kişi daha oldu en azından istanbulda mı yaşıyosunuz Okullar açılınca semtiniz yakınsa birlikte sürebiliriz aslında:harika:
Ben de şişman bisiklet diye bir kocaeli bişsikletçisinden almiştım ama kargoya güvenmemek de haklı bir sebep ben güvendim ama.
 
Yani aslında ben birazdaha uzayacağım için 55 tercih ettim en büyük kadrsosunu bile15 20 derecelik eğimde durduruyorsa one neredeyse basmadan kimse düzgün yağsız bir mekanik freni gomemez Hayırlı olsun şimdiden G0 ı olan bir kişi daha oldu en azından istanbulda mı yaşıyosunuz Okullar açılınca semtiniz yakınsa birlikte sürebiliriz aslında:harika:
Ben de şişman bisiklet diye bir kocaeli bişsikletçisinden almiştım ama kargoya güvenmemek de haklı bir sebep ben güvendim ama.

Tabi ki, benimde giderek ve görerek alma şansım olmasa ya da uzakta olsa mecbur kalsam kargo yoluyla alırdım.
Teşekkür ederim 🙏
Bursa'dayım ama İstanbul'a gelirim bisikletle, sürebiliriz tabi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mert Ali
Tabi ki, benimde giderek ve görerek alma şansım olmasa ya da uzakta olsa mecbur kalsam kargo yoluyla alırdım.
Teşekkür ederim 🙏
Bursa'dayım ama İstanbul'a gelirim bisikletle, sürebiliriz tabi.
Kargo konusu gerçekten çok sıkıntılı 1 ay once bende İstanbul'dan Bursa'ya Bisan All trail Eco aldım kargo gelene kadar insan rahat edemiyor gelse içinden ne çıkacak acaba die düşünüyor 52 kadro g0 düşünüyorsanız benim İstanbul'dan aldığım bisiklet firmasına yönlendirebilirim esnafligi güzel insanlar ben çok memnun kaldim
 
Geri