mariokaldato
En yeniden bir önce kayit olan adam
- Kayıt
- 1 Ağustos 2015
- Mesaj
- 10.985
- Tepki
- 33.510
- Şehir
- Bursa
- İsim
- Raşit Cumhur Çakın
- Başlangıç
- 1980—81
- Bisiklet
- Merida
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Bence kıyaslamanız bile hata çelik olmasina rağmen et kalınlığı yarısı belki üstündeki komponentlerde aynı derecede ince yani kıyaslanmamalıGrup set simano stx (o dönemin en ağır setlerinden )
Kadro Kona lava dome
253475 dosyayı görüntüle
253476 dosyayı görüntüle
Iyide bu kadro set zamanın en ağır xc yarislarina giren bir makina. Amsterdam sokaklarında gezmelik değil yani.Bence kıyaslamanız bile hata çelik olmasina rağmen et kalınlığı yarısı belki üstündeki komponentlerde aynı derecede ince yani kıyaslanmamalı
Bir şey mi ima etmeye çalışıyorsunuz? Sizin yoruma sadece Muhammet abi kızgın ifade bırakmış Tabi bir çok kişinin dediğini aslında siz diyorsunuz, bisikleti hafifletmek yerine kendinizi hafifletin durumu.Daha hafif, daha aerodinamik bir bisiklet ve daha yüksek kalitede karbon jantlar ile gözle görülür bir performans artışı elde edilir. Lakin burada bisikletin üzerindeki kişinin performansı önemli. 100 kg ağırlıkta, göbeğinden ayaklarının ucunu göremeyen bir kullanıcı için değişen tek şey cebinden çıkacak para olur.
Bence kıyaslamanız bile hata çelik olmasina rağmen et kalınlığı yarısı belki üstündeki komponentlerde aynı derecede ince yani kıyaslanmamalı
Çok kişi bu şekilde davranıyor, ben de dahil. Ancak bu durum talebin artmasından ötürü fiyat artışını daha da körüklüyor. İki ay önce alıp sonra kullanmadan iade ettiğim bir spd pedal vardı, fiyatı şimdi %80 artmış durumda. Pandemiyse o zaman da vardı, dolarsa o zaman da 7 liranın üstündeydi.Fiyat artışları sadece bizde degil. Tam 1 yil once wiggle dan Continental GP5000leri cifti 68 dolara almistim. Su anda ayni lastikler 90 dolar. Kevlar kadro koruyucu almisim 5.6 dolara, su anda 9.8 dolar. Garmin 530 bundle 305 dolara almışım su anda 402 dolar. Spd shimano kal 11 dolara almisim su anda 17 dolar. Her urunde %30 ile 60 arasi fiyat artmis dolar bazinda bile.
O yuzden artik su anda ihtiyacim olmasa bile indirimde denk getirdigim uzun vadede kullanacagim seyleri bile imkanim varsa alip kenara atiyorum.
Lastik konusunda umarim istediğiniz fiyatlara bulursunuz.
Bisan alltrail kadar açılı değil ama evet dirt drop barG0 ın gıdonu gravel gıdondu degıl mı yanlıs gormedım vıdeoda? Mosso yada bısanda birının giriş sevıyesınde yarıs gıdonu vardı egımsız oyle hatırlıyorum
Bir şey mi ima etmeye çalışıyorsunuz? Sizin yoruma sadece Muhammet abi kızgın ifade bırakmış Tabi bir çok kişinin dediğini aslında siz diyorsunuz, bisikleti hafifletmek yerine kendinizi hafifletin durumu.
☆☆☆
Monzayı 1x sistem ile topladım gerçekten çok hoştu. Ne hızlı ne de yavaştı ama yol bisikletinden bana göre avantaj oluşturduğu nokta soğuk asfalt olan yollarda daha az titreşim ile ilerlememi sağlamaktı. Biraz sert araziyi görünce belki maşa alüminyum olduğu için çok keyifli olmuyordu keza frenlerde mekanik olunca çok güven vermedi.
G2 yada g0 ıcın karbon masa bakan oldu mu? Aklımda g2 var (tabı fıyatı etkılıcek dusuncemı) alıp ılerde karbon maşa bakarım dıyorum. G0 alırsam zaten oyle bisey yapmam heralde bı cok seyden feragat edeceğim için
Benim haftada ıkı gun izinli olma durumum pek olmadığı için kamp işi olmaz zaten. Arka tarafa nı bagaj olsa bırde boruya yeterli bana, ufakta cantam olur sırtımda en fazla. Günlük gezi benimkisi 30-70 km arası.Forumdan @Osmın Mosso Monza için aliexpress'ten karbon maşa almış ve çok memnun kalmıştı. Dağ bayır gezip, bisikleti yüklü de kullandığı için sağlamlık konusunda testi geçmiş oldu. Carraro G serisi alınırsa maşa değişimi yapmak çok mantıklı.
Yenilerde G4 Pro versiyonunda maşayı nihayet karbon yapmışlar ama bağlantı deliği yine yok gibi görünüyor.
Flat bar Gravel bisikletler ilgimi çekiyor hem şehir hem de arazi köy yollarında kullanılabilir diye,
(link)
Bu linkteki bisikleti nasıl alabilirim acaba?
Hıc denemedim plan sadece. Ama benimki max 3-5 kg lık bı çanta. O düşündüğünüz kocaman cantalar değil onunla bende gezmem. Mesela el pompası anahtarlar kılıt patlak kıtı.@osmancan71 sırtta çanta ile nasıl rahat ediyorsunuz..
Geçen YouTube da bi videoya denk geldim.. 2 kız bisikletleri zaten deli gibi yüklü bir de sırtlarına en az 40lt falan çanta almışlar Kırgızistan dağlarında geziyorlar..
Hiç rahat edemem ben sırtımda çanta ile
750lik bir alet matarasi yeter yahu onlara. Onlar icin canta tasinir mi😇Hıc denemedim plan sadece. Ama benimki max 3-5 kg lık bı çanta. O düşündüğünüz kocaman cantalar değil onunla bende gezmem. Mesela el pompası anahtarlar kılıt patlak kıtı.
Benim haftada ıkı gun izinli olma durumum pek olmadığı için kamp işi olmaz zaten. Arka tarafa nı bagaj olsa bırde boruya yeterli bana, ufakta cantam olur sırtımda en fazla. Günlük gezi benimkisi 30-70 km arası.
eldiven boyunluk şapka vs. de oluyor. telefon cüzdan bunlarda ufak ayrı bir çantada fotodaki gibi iki tane var küçük. birde içecek extra bişeyler alayım desem yer kalmaz750lik bir alet matarasi yeter yahu onlara. Onlar icin canta tasinir mi😇
aslında dediğinizde mantıksız değil. aklımda uzun tur kamp planı var fakat daha açık konuşmam gerekirse emniyet mensubuyum genellikle 2 gün ard arda tatili bulamıyorum mesela. bulsamda biri arasa hadi gel dese kamptayım demek sıkıntı olurda bir gün başka şartlar altında binersem bisiklete o zaman işler değişirAslında kamp ve uzun tur planı yoksa, günlük 30-70km arası ağırlıklı arazi sürüşü için mtb daha makul görünüyor. Yatırım maliyetinin uygun olmasını saymıyorum bile.
@Sadettin Z. birde şu var az önce sportive 224 ü getirdim eve meridayı satınca eşek ölüsü gibi kalkmıyor speeder100 ile sürüş bisikleti kontrol etme daha keyifliydi. Şöyle tarif edeyim; speeder 100 ü kontrol ediyorumda sportive 224 beni kontrol ediyormuş gibi geldi hakimiyet bile değişiyor teker olarakta biri 32 diğer 35 c onunda belki etkisi vardır.Ben olsam o paralara yuksek donanımlı bir mtb alir, düz karbon maşa takarim.