Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Selam - dün uzun yola çıktım G0'ımla ben de tam bu konuda buraya geldim.

Ben geçen sene doğru düzgün bisiklete binmeye başladım. İlk bisikletim G0 oldu. Zaman içerisinde güvenim geldi, gücüm arttı. Dün çoğunluğu otoban'da, bir kısmı tırmanışlı çakıllı bir köy yolunda 90km bir yola çıktım.

Genel olarak bu bisikletle ilgili söyleyeceğim şey şu:
- tırmanmak istediğimde tutuk hissediyorum -en büyük kasete geçtiğimde biraz zorluyor gibi
-teknik inişlerde bisiklete tam güvenemiyorum
Bu benden mi kaynaklanıyor yoksa bisikletten mi emin olamıyorum.

Genel olarak dengesi ve oturuş geometrisi bana çok uyuyor. Ancak yine de bir sene kullanmak bana yetti gibi hissetmeye başladım.
Eğer 58 kadro ikinci el arıyorsan sana yardımcı olabilirim :)

Bence g2 de değmez, hidrolik frenli, yüksek GRX'li bir modele geçmeyi düşünüyorum, g0 ile g2 arasında çok fark yok diye düşünüyorum, g4 alacaksam da sanki aynı fiyata daha iyi gövde bulabilirim diye düşünüyorum.
Baya araştırıyorum şimdilik bu konuda ya 15k'ya kadar parayı gözden çıkarabileceksen, şu bisiklete kesin bak diyecekleriniz varsa öğrenmek çok isterim. Ya da abi şunu da değerlendir g2 al falan diye öğrenemk çok isterim.

Benim bir ara burada da paylaştığım bir fikrim vardı
G0'a 105 groupset takmayı düşünüyordum ama orada da kafam iyice karıştı - zira mekanik fren sorunumu çözemiyorum, ve 105 arka aktarıcı 34t kasetle uygun çalışacak mı emin değilim (üzerindeki claris'le çok iyi çalıştığını düşünmüyorum)

Ya ama ennihayetinde bence hakkını veren bir bisiklet. Mükemmel yerlere götürdü beni, ve yoldayken hiç sorun yaratmadı.. bisiklete yeni başlayan ve araziye de yeni çıkan biri olarak daha başka ne isteyebilirim ki

Bence G0'a masraf yapmayın 105 falan takmak ile uğraşmayın derim. Olay sadece grup set ile bitmiyor kadronun malzemesi üzerindeki jantı bir çok faktör var. 34 dişli rubleye sahip 105 grup setli bisikletler var, uzun bacak aktarıcı ise uyumlu şekilde çalışıyor. Örnek olması açısından : (link)

Eğer gravel diye şartınız yoksa sizin belirttiğiniz 15binin üzerinde olsa da (link) bu model var carbon, 105 setli, hidrolik diskli.

Öte yandan
15k verebileceğinizi düşünüyorsanız yurtdışındaki modellere de bakmanızı öneririm.
Eğer Türkiye’den alacaksanız Soulrider’ı bir araştırın.
Üstteki alıntıdaki gibi yurt dışı seçeneklerinizi araştırabilirsiniz. Soulrider bisikleti ne kadar beğensem ve boyumda ötürü tam kendime göre bisiklet istiyor olsam da şuan ki maddi durumumu düşününce bir kadro için verebilecek 9000 liram yok. Ama bir tane muhakkak isterdim. 9000'e kadro alsanız 5-6bin liraya alabileceğiniz parçalar sınırlı olur.

Bir dönem mekanik disk frenli mosso monza vardı. Frenlerin belirli bir zaman sonra gevşemesi, sürüş öncesi bunlar ile uğraşmam, tekerleği her çıkarıp taktığımda diskin sürtmesi bunlar beni uğraştırıyordu. Şimdi rigid mtb gravel arası bisikletim var hidrolik disk frenli her jantı çıkarıp taktıktan sonra ayar yapması zahmetli gelmeye başladı, alabiliyorsanız sokma mil olmasına da bence dikkat edin.
 
Scudo
Bana göre bisiklette konfor aramak akıl işi değil.
İncecik metal borular üzerinde gidiyoruz, teknolojik olarak titreşim azaltan bir sistem yok. Sizin konfor dediğiniz şey aslında boşa giden enerji oluyor.

Selam, benim konfordan anladığım öncelikle, ağrısız, sızısız uzun bir sürüş. Bunun için de kadro ve diğer parçaların vücut ile uyumlu olması gerekiyor.

...
Gelen titreşimi hissetmiyorsanız arada enerji kaybı vardır, aynı şekilde sizin bacağınızdaki enerji yola gidene kadar enerji kaybına uğrar. Yarış bisikletlerinin takoz gibi olmasının mantığı bu.

Gelelim sürüş sırasındaki titreşim olayına. Bu konuda sizinle aynı fikirde değilim. Titreşimi ne kadar hissediyorsak o kadar fazla kayıpsız güç aktarıyoruz değil yani bence.

Karbon kadro (ve geometrisi), maşa, jant, gidon gibi parçaların titreşimi azaltma (konfor) ve daha fazla güç aktarma özellikleri var.

Bu konuda, bu parçaların bir kısmını veya tamamını karbon olarak tecrübe eden kişiler daha iyi cevap vereceklerdir.

Sadece lastik için yumuşak hamur titreşimi azaltırken, güç kaybı yaratabilir. Ama konforu da buna değecektir diye düşünüyorum.

Neticede, herşey tecrübe ile alakalı. Bir tık iyisi ile tanışana kadar, en iyisi elimizdeki oluyor. Daha iyileri ile tanıştıkça fikrimiz değişiyor. :harika: (Kendi adıma...)
İyi forumlar...
 
Selam, benim konfordan anladığım öncelikle, ağrısız, sızısız uzun bir sürüş. Bunun için de kadro ve diğer parçaların vücut ile uyumlu olması gerekiyor.



Gelelim sürüş sırasındaki titreşim olayına. Bu konuda sizinle aynı fikirde değilim. Titreşimi ne kadar hissediyorsak o kadar fazla kayıpsız güç aktarıyoruz değil yani bence.

Karbon kadro (ve geometrisi), maşa, jant, gidon gibi parçaların titreşimi azaltma (konfor) ve daha fazla güç aktarma özellikleri var.

Bu konuda, bu parçaların bir kısmını veya tamamını karbon olarak tecrübe eden kişiler daha iyi cevap vereceklerdir.

Sadece lastik için yumuşak hamur titreşimi azaltırken, güç kaybı yaratabilir. Ama konforu da buna değecektir diye düşünüyorum.

Neticede, herşey tecrübe ile alakalı. Bir tık iyisi ile tanışana kadar, en iyisi elimizdeki oluyor. Daha iyileri ile tanıştıkça fikrimiz değişiyor. :harika: (Kendi adıma...)
İyi forumlar...
Öncelikle olaya bir netlik getireyim.
Benim dediğim şey tamamen süspansiyon, esneyebilen parçalar vs üzerine. Yani enerjiyi cidden sönümleyen şeyler üzerine.

Karbon materyalinin sönümleyebilmesinin sebebi tamamen farklı.

Öncelikle titreşim biiskleti nasıl etkiler ona bakalım.
Fazla titreşim sizi yavaşlatır. Bir şey çok titreşiyorsa enerji kaybıda artar. Mesela sırf titreşimi azaltmak için araç motorlarının defalarca kez test edilmesi ve sürekli farklı silindir konumlandırmalarının çıkması örnek verilebilir.

Enerji sönümlemesi için yapılmış parçalar (süspansiyon mesela) enerjiyi sıkıştırarak sönümler ve sonra serbest bırakır. Esneyen parçalar da aynı şekildedir. Esnedikçe enerji depolar ve eski haline dönerken enerjiyi serbest bırakır.

+Peki madem titreşim enerji kaybını arttırıyor, süspansiyon tarzı şeyler neden yavaşlatır?

-Siz arazide mtb ile gidiyorsanız bu enerji sönümlemesi işinize yarar. Çünkü bacağınızın uyguladığı enerji sönümlense de arazide titreşim yaratabilecek çok şey olduğu için onları sönümlemesi daha önemlidir. Kar zarar ilişkisine göre karlı çıkar.
Gel gelelim ki yol ve tur bisikletlerinde bu tam tersidir. Yolda titreşim yaratacak çok az etken olduğu için sönümlemeniz gereken enerji azdır ve bu tarz parçalar bacağınızdan tekere aktarılması gereken enerjiyi sönümlemekle kalır. Yol bisikletlerine ufak parçalar eklense de ya çok ufak olur ya da sele altı gibi enerji aktarımını etkilemeyecek yerlerde olur. Bu konuda Trek markasının da bir ürünü var.

Bunun için şöyle bir deney hazırlanabilir:
Dişli oranları aynı olan bir yol bisikleti ve dağ bisikletini aynı watt değeriyle ASFALTTA ivmelendirmeye çalışalım.

Mtb de harcadığınız enerjinin bir kısmı süspansiyon kapanmasına, tekerlerin ezilmesine, kadronun esnemesine gibi etkenlere gider.
Yol bisikleti ise dümdüz durur, esnemez, lastikleri taş gibidir. Enerjinin çoğunu minimum kayıpla tekerlere aktarılması için dizayn edilmiştir.

Aynı deneyi arazide uyguladığınızda görürsünüz ki mtb daha iyi hızlanır. Sebebini önceki kısımlarda söylemiştim.

Karbon meselesini bilmiyorum. Araştırmanızı öneririm.

(link) bu yazının amacı tam olarak benim dediğim şey değil ancak en sonunda yer alan paragrafta yazan şey şu,

“Unfortunately, this has a cost: an increased energy output, which is not used to move the cyclist forward. However, there is a way of limiting this “useless” energy cost, and we will discuss that in a future episode of Engineers Talk!”
Yani, sürücü için titreşimin sönümlenmesi aynı zamanda enerjiden kayba sebep oluyor ve bisikleti yavaşlatıyor. Ancak bunu azaltmanın yolları olduğundan bahsetmiş.

Bu kadar yazımın kısaltılmış halini isterseniz,

Titreşim sönümlemesi;
a) Düz yolda enerji kaybını çok arttırır. Süspansiyon vb. bu yüzden asfaltta yavaştır.
b) Bozuk yolda enerji kaybı olsa da kar/zarara göre daha iyidir.
c) Titreşim sizi yavaşlatır. Bu yüzden yol bisikletleri yolda, mtb arazide hızlı gider.
d) Yol bisikletlerinde hissedilen az biraz titreşim, bisikletin güç aktarmasına oranlandığında sizi çok yavaşlatmaz.
 
son hali böyle bisikletin. bide pompa tutucu alacağım. sormak istediğim sti kollar ve gidonun açısı. bu tarz bisiklet ilk defa kullanıyorum . açıyı forumda gördüklerime göre kendim ayarladım ama kollar takılı gelmiştim değiştirmedim.

araya bir soru daha sıkıştırayım
50-60 km lik bi turu kaç saatte tamamlıyorsunuz? benim arkadaşlar 2-3 saatte tamamlıyor iyi güzel ama gidilecek yere gidip dönmek gibi birşey oluyor oturma yeme içme vs. gibi şeyler yok. yarışada hazırlanmıyoruz :D bendemi hata var acaba 50-60km çok kısa olduğu için. kırşehirde de çok gidilecek yer yok ama olanların ortalamasıda 50 felan ortalama çıkaramayacak kadar az yer yani öyle deyim :D

(link)
 
Son düzenleme:
son hali böyle bisikletin. bide pompa tutucu alacağım. sormak istediğim sti kollar ve gidonun açısı. bu tarz bisiklet ilk defa kullanıyorum . açıyı forumda gördüklerime göre kendim ayarladım ama kollar takılı gelmiştim değiştirmedim.


(link)
Selam, gidon biraz aşağıya, kollar biraz daha aşağıya inebilir. Ama bu ayarlar tamamen kişisel diye düşünüyorum.

Denedikten sonra ağrı olması durumunda da değiştirebilirsiniz.

Bu arada, bisikletiniz çok güzel, iyi günlerde kullanın.😍
 
Selam, gidon biraz aşağıya, kollar biraz daha aşağıya inebilir. Ama bu ayarlar tamamen kişisel diye düşünüyorum.

Denedikten sonra ağrı olması durumunda da değiştirebilirsiniz.

Bu arada, bisikletiniz çok güzel, iyi günlerde kullanın.😍
sağolun teşekkür ederim. turuncu ve yeşilden gidiyorum aksesuarlarda :D akrilik boya aldım belki saatle suluk kafesinide boyarım :)

aşağı derken uçları yere paralellik kazanacak şekilde değil mi? eğer doğru anladıysam bugün bende o yönde bi değişim düşündüm . zaten o yüzden sordum burayada :) sti kollarda bi miktar aşağı inmiş olur o şekilde. sürüş esnasında bilekte çok hafif yamuk durma durumu oluşuyor bu şekilde.
 
@osmancan71 , evet bilek bir miktar yukarıda duruyor.

Kendimden örnek vereyim. Gidonu değiştirmeden önce kolların gidon ile birleşim yeri hafif çukurdu.

Yeni gidonda bisikletçi, kolları çok hafif yukarı ayarlamış. Bu hali, ideale daha yakın geldi.

Ama bu hali ile serçe parmağının uzantısında elin kollara değen yeri ağrı yaptı sürüşün ilk yarısında. Yükü o kısımdan alınca ağrı kesildi.

Kolları bu yeni hali ile kullanmayı düşünüyorum. Eski hali ideal değildi, ama o konuma alışmışım.

IMG-20210613-WA0003.jpg
 
Son düzenleme:
Merhaba değerli forum üyeleri
Foruma ilk kez yazı yazıyorum.Uzun süredir gravel başlıklarını takip ediyorum.En sonunda fiyat/performans oranı iyi ,giriş seviyesindeki RC500 model bisikleti almaya karar verdim.Stoklarda sınırlı sayıdaydı , 2 veya 3 adet civarı.Siparişi oluşturdum Her şey yolunda gözüküyordu.Tabii ürünü teslim almaya gidene kadar.Kargoya gidip kendim teslim almak istedim çünkü dağıtım görevlileri bazen çok hor davranabiliyor.Neyse uzatmayayım,ürünü almaya gittiğimde zaten kargo kutuyu tam ters yönde yere koymuştu.Neyse felan dedik babamla kutuyu düzeltelim derken içinden metal sesleri gelmeye başladı.Bilin bakalım ne ? RC500 ile birlikte gelen alyan ve ingiliz anahtarları kutunun içine öylece atılmış,tabii bisiklete de çarpmış koca metal parçalar.Nasıl bir firma bunları öylece içine atar bir koruma olmadan bu zaten acayip.Hadi diyelim atıldı,ürünü korumak için bir naylon poşete sarmak da mı aklınıza gelmedi? Neyse ürünün kadrosunda fabrikasyon bir boya kusuru haricinde sorun yoktu.Fakat jantlarda çizik ve ufak ezikler ayrıca sele borusunda ciddi ezikler vardı.Olay burda da bitmiyor bu metal parçaların sele borusuna kutu içinde o şekilde zarar verme ihtimali yok çünkü sadece sele borusunun köşeleri ezilmişti ve selenin kendi metal çubuklarında çizik bile yoktu , açıkçası hala anlamadım.Belki de kötü şartlarda saklanmış veya başka birinin iade ettiği bir bisikletti,çünkü hiç kullanılmadığı belliydi.Değerli forum üyeleri fotoğrafları buraya ekliyorum sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum.Son olarak belki sorarsınız diye belirteyim bisikletin kutusunda hasar yoktu.

Edit:Bir konuyu atlamışım fotoğrafı ekliyorum.Ürünün ön jantında birleşim yerinde gayet belirgin tınak girecek kadar çıkıntı vardı
ve o noktada boya yoktu.Arka jantta öyle bir sorun yoktu
foto son.jpeg
0 foto.jpeg1 foto.jpeg2 foto.jpeg3 foto.jpeg5 foto.jpeg6 foto.jpeg
 
Son düzenleme:
@osmancan71 , evet bilek bir miktar yukarıda duruyor.

Kendimden örnek vereyim. Gidonu değiştirmeden önce kolların gidon ile birleşim yeri hafif çukurdu.

Yeni gidonda bisikletçi, kolları çok hafif yukarı ayarlamış. Bu halı, ideale daha yakın geldi.

Ama bu hali ile serçe parmağının uzantısında elin kollara değen yeri ağrı yaptı sürüşün ilk yarısında. Yükü o kısımdan alınca ağrı kesildi.

Kolları bu yeni hali ile kullanmayı düşünüyorum. Eski hali ideal değildi, ama o konuma alışmışım.

266969 dosyayı görüntüle
bakayım sti kol ayarından önce gidonu ayarlayım, sti ayarı hiç yapmadım. olmazsa orayada el atarım.


@Venenum
bi kaç sayfa geride bende benzer şeylerden bahsettim. jantların boyası kalitesiz mesela benimde lastiğe yakın yerlerden 1-2 boya kavlaması yaşadım hemen. sizin sele borusu bendekinden daha iyi durumda :D

benim bisikletteki fark 10 km kadar kullanımış olması. satıcı ilanına yazmıştı. aradığımda birisi denemiş vazgeçip yol almış garantisi ise benim almamla başlayacak dedi.
 
Merhaba değerli forum üyeleri
Foruma ilk kez yazı yazıyorum.Uzun süredir gravel başlıklarını takip ediyorum.En sonunda fiyat/performans oranı iyi ,giriş seviyesindeki RC500 model bisikleti almaya karar verdim.Stoklarda sınırlı sayıdaydı , 2 veya 3 adet civarı.Siparişi oluşturdum Her şey yolunda gözüküyordu.Tabii ürünü teslim almaya gidene kadar.Kargoya gidip kendim teslim almak istedim çünkü dağıtım görevlileri bazen çok hor davranabiliyor.Neyse uzatmayayım,ürünü almaya gittiğimde zaten kargo kutuyu tam ters yönde yere koymuştu.Neyse felan dedik babamla kutuyu düzeltelim derken içinden metal sesleri gelmeye başladı.Bilin bakalım ne ? RC500 ile birlikte gelen alyan ve ingiliz anahtarları kutunun içine öylece atılmış,tabii bisiklete de çarpmış koca metal parçalar.Nasıl bir firma bunları öylece içine atar bir koruma olmadan bu zaten acayip.Hadi diyelim atıldı,ürünü korumak için bir naylon poşete sarmak da mı aklınıza gelmedi? Neyse ürünün kadrosunda fabrikasyon bir boya kusuru haricinde sorun yoktu.Fakat jantlarda çizik ve ufak ezikler ayrıca sele borusunda ciddi ezikler vardı.Olay burda da bitmiyor bu metal parçaların sele borusuna kutu içinde o şekilde zarar verme ihtimali yok çünkü sadece sele borusunun köşeleri ezilmişti ve selenin kendi metal çubuklarında çizik bile yoktu , açıkçası hala anlamadım.Belki de kötü şartlarda saklanmış veya başka birinin iade ettiği bir bisikletti,çünkü hiç kullanılmadığı belliydi.Değerli forum üyeleri fotoğrafları buraya ekliyorum sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum.Son olarak belki sorarsınız diye belirteyim bisikletin kutusunda hasar yoktu.

Edit:Bir konuyu atlamışım fotoğrafı ekliyorum.Ürünün ön jantında birleşim yerinde gayet belirgin tınak girecek kadar çıkıntı vardı
ve o noktada boya yoktu.Arka jantta öyle bir sorun yoktu
266981 dosyayı görüntüle
266971 dosyayı görüntüle266972 dosyayı görüntüle266973 dosyayı görüntüle266974 dosyayı görüntüle266975 dosyayı görüntüle266976 dosyayı görüntüle
Kesinlikle cayma hakkımı kullanır iade ederdim. Bu şekilde benim için kabul edilemez bir bisiklet. Senin için üzüldüm inan.
 
Kesinlikle cayma hakkımı kullanır iade ederdim. Bu şekilde benim için kabul edilemez bir bisiklet. Senin için üzüldüm inan.
Teşekkür ederim yorumunuz için.İnanın ben de çok üzüldüm.Zaten ben aldıktan sonra ürünün stoğu bitti ve 2 ay sonra geleceği söylendi.İade etmemek için jant değişimi talep ettim fakat sadece sele borusunu değişebileceklerini söylediler.Ellerinde jant yokmuş ve yurtdışından da getiremiyorlarmış o da garip.Aynı gün bisikleti iade ettim ve bisikletsiz kaldım ve hevesim de kaçtı açıkçası.
 
fotolarda yamulma gözükmüyor boyada fabrikasyon ise şahsi görüşüm ben iade etmezdim. belki 1-2 sene önce olsa iade ederdim ama stokların olmaması gelecek ürünlerin büyük ihtimalle pahalı gelecek olması kozmetikten taviz vermeme neden olurdu kesinlikle.

@_Madmexx _
yol bisikleti fotolarınada bakıyorum şimdi genel olarak gidonun üstü yere paralel veya daha aşağıda. benimki biraz fazla açı yapmış gibi düzelttim şimdi.

keşke forumda donanımhaber gibi konunun üst kısmında paylaşılan tüm fotoları görebilme olsa @cazci @Anonim
 
Son düzenleme:
fotolarda yamulma gözükmüyor boyada fabrikasyon ise şahsi görüşüm ben iade etmezdim. belki 1-2 sene önce olsa iade ederdim ama stokların olmaması gelecek ürünlerin büyük ihtimalle pahalı gelecek olması kozmetikten taviz vermeme neden olurdu kesinlikle.

@_Madmexx _
yol bisikleti fotolarınada bakıyorum şimdi genel olarak gidonun üstü yere paralel veya daha aşağıda. benimki biraz fazla açı yapmış gibi düzelttim şimdi.
Merhaba iyi akşamlar
Yamulmadan bahsetmedim ben sadece çizik ve eziklerden bahsettim.Malesef içime sinmedi bisiklet.Çünkü sıfır diye alınan bir mal.Decathlon fiyat artışı olursa aynı fiyattan satma sözü verdi.Fakat dediğim gibi güvenim sarsıldı biraz.
 
Merhaba iyi akşamlar
Yamulmadan bahsetmedim ben sadece çizik ve eziklerden bahsettim.Malesef içime sinmedi bisiklet.Çünkü sıfır diye alınan bir mal.Decathlon fiyat artışı olursa aynı fiyattan satma sözü verdi.Fakat dediğim gibi güvenim sarsıldı biraz.
sözünü aldıysanız çok iyi. bende bisikleti aldıktan sonra buradaki bisikletçi ile konuştuğumda zam beklentimi söyledim, oda biz sipariş verdiğimiz fiyattan alırız zam olsada demişti. o an bende acaba almasamıydım dedim fakat gelmesine şuan bile en az 1 ay var. bayi neysede size öyle bi söz verildi ve tutulacaksa çok iyi. decathlon genelde değişim gibi şeylerde sorun çıkarmıyor sizde de sorun yaratmamış paketleme vs. kötü olsada.
 
Bence ya biraz konforunuzdan, yada biraz eforunuzdan vazgeçmeniz gerekecek. Dağ bisikleti ile de tur yapabilirsiniz bunun aksi bir kural yok ama tur/gravel/yol bisikletlerine göre daha yorucu olacaktır. 15 gün boyunca taşımanız gerekenleri ve gideceğiniz rotadaki yolları bir kağıda döküp buna göre bir cevap alabilirsiniz. Örneğin köyceğiz, fetiye, marmaris gibi bir rotayı ağır bir bisiklet ve onlarca kamp ekipmanı ile gitmeniz daha zor olacaktır.
Çok teşekkürler
Bana göre bisiklette konfor aramak akıl işi değil.
İncecik metal borular üzerinde gidiyoruz, teknolojik olarak titreşim azaltan bir sistem yok. Sizin konfor dediğiniz şey aslında boşa giden enerji oluyor. Gelen titreşimi hissetmiyorsanız arada enerji kaybı vardır, aynı şekilde sizin bacağınızdaki enerji yola gidene kadar enerji kaybına uğrar. Yarış bisikletlerinin takoz gibi olmasının mantığı bu.
Ha siz derseniz ki ben yavaş yavaş giderim dağ bisikletiyle de tur yaparım, evet yapabilirsiniz. Yol boyunca harcadığınız enerji normalin 2-3 katı falan olur ama gidersiniz
Çok teşekkür ederim
 
Teşekkür ederim yorumunuz için.İnanın ben de çok üzüldüm.Zaten ben aldıktan sonra ürünün stoğu bitti ve 2 ay sonra geleceği söylendi.İade etmemek için jant değişimi talep ettim fakat sadece sele borusunu değişebileceklerini söylediler.Ellerinde jant yokmuş ve yurtdışından da getiremiyorlarmış o da garip.Aynı gün bisikleti iade ettim ve bisikletsiz kaldım ve hevesim de kaçtı açıkçası.
Üzüldüm adınıza. Sahibindene güzel bisiklet düşüyor arada takip edin sıfır takıntınız yoksa...
 
  • Beğen
Tepkiler: Venenum
Rahat ve dik bir pozisyonda etrafı seyrede seyrede keyifli konforlu sürüşler için elinizdeki bisiklet daha uygundur bence. Aslında güzel fotoğraf kareleri yakalamak için çok isabetli bir tercihte bulunmuşsunuz.

G2 ile daha agresif ve yol odaklı sürüşler yapılabilir.
Cevap İçin teşekkürler.
 
Bugün Gravel ile ilk düşüşümü yaşadım ve sağ olsun Grx arka aktarıcı güzelinden bir çizildi. Sabit dururken ayağım kaldırımın kenarına geldi ve bisiklete beraber yavaşça devrildim :ckskc:
Cidden öyle yavaşça yığıldım ki sanki gökdelen yıkılıyor, zaten kilo da var :komik:
 
Merhaba arkadaşlar.
Bir sorum olacak gravel olarak Bianchi arcadex grx 600 ü incelemiş deneyimlemiş arkadaşlar varmıdır. Konuda hic bahsedilmemiş. Sanırsam son fiyatlardan dolayı.
Özellikle carraro G4 pro ile karşılaştırıldığında aradaki fiyat farkına değer mi? Arcadex 1x11. Carraro 2x11. Artıları eksileri nelerdir? Bu konu hakkında bilgi verebilirseniz cok sevinirim. Özellikle yokus performansında arcadexi, carraronun cok gerisinde mi olur. Yokus özürlü biriyim diyebilirim. Daha önce ne ikili ne tekli vites kullanmadım 3x11 kullandım mtbde. G4pro veya arcadex alacağım ama kendimi ikna edemedim aradaki fiyat farkına. Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
267142 dosyayı görüntüle
7F0E40FF-41B0-4CD3-B39B-2AA30A336D05.jpeg
4ABB3E25-9266-46B0-B030-6305FF502D00.png
 
Bugün bir şeyin farkına vardım. Benim göneğim internette yazan değil. Benim göbeğim BSA BBRS500 ama internette A8E87616-5274-488C-9F98-AB25F6CFE91C.jpeg olarak geçiyor. Burada bir hata mı var yoksa normal mi? Güvendiğim bir bisikletçiye de gidiyorum hani yanlış göndermiş olsalar o bana söylerdi diye düşünüyorum. Parça işlerinden de pek anlamıyorum yardımcı olursanız sevinirim.
 
Geri