Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

g4 ve g4 pro arasındaki temel fark jantı, shimano'nun bu giriş seviyesi jantından ben çok memnun kaldım, carraro'nun standart jantı için çok kötü şeyler söyleniyor hep, benzer şekilde XLC antishock gidon boğazı da konforu çok artırıyor. Onun dışında sele farklı ama hangisi hangisinden iyidir bilemeyeceğim. fiyat farkı için değer mi tabi o tartışılı, hepsi sonradan upgrade edilerek de yapılabilinecek şeyler.
 
Scudo
g4 ve g4 pro arasındaki temel fark jantı, shimano'nun bu giriş seviyesi jantından ben çok memnun kaldım, carraro'nun standart jantı için çok kötü şeyler söyleniyor hep, benzer şekilde XLC antishock gidon boğazı da konforu çok artırıyor. Onun dışında sele farklı ama hangisi hangisinden iyidir bilemeyeceğim. fiyat farkı için değer mi tabi o tartışılı, hepsi sonradan upgrade edilerek de yapılabilinecek şeyler.

Evet dün deneyimleyince ben de aynı kanıya vardım. Kesinlikle jant ve lastikleri daha iyi. Selesi de bence daha yumuşak ve rahat. Benim de ilk değiştirmek istediğim şey lastikler ve sele. Lastikler den ve ve sele den kaynaklanan bir konfor hissettim. Onun dışında hocamın gidon boğazı biraz gıcırdıyordu ama bakım sırasında yağlama ile çok rahat giderileceğini düşünüyorum.
 
g4 ve g4 pro arasındaki temel fark jantı, shimano'nun bu giriş seviyesi jantından ben çok memnun kaldım, carraro'nun standart jantı için çok kötü şeyler söyleniyor hep, benzer şekilde XLC antishock gidon boğazı da konforu çok artırıyor. Onun dışında sele farklı ama hangisi hangisinden iyidir bilemeyeceğim. fiyat farkı için değer mi tabi o tartışılı, hepsi sonradan upgrade edilerek de yapılabilinecek şeyler.

Jant konusuna katılıyorum. Shimano RS171 jantlar akış bakımından hiç üzmedi beni. G4 akışı da gayet iyiydi ama @a-hmd-i hocam o akışı o hale getirmek için çok uğraştığını söyledi. Yine de yeni jantlar keşke tubeless uyumlu olsaydı demeden edemiyorum.

Antishock gidon boğazı konusunda ise kısmen katılmıyorum. Belki benim şanssızlığımdır ama bana şu anda faydası olmadığı gibi, zararı var. Son zamanlarda ufak sarsıntılarda bile sinir bozucu bir gıcırtı sesi çıkarmaya başladı. (Edit: Ben yazarken @a-hmd-i hocam benden önce bahsetmiş gıcırtıdan) Gidona ağırlığınızı verip yaylandığınızda 1-2 derece esniyor, evet. Ama çok sert. Normal sarsıntı ve titreşimleri minimal düzeyde absorbe ettiğini düşünüyorum. O kadar minimal ki G4 gidonunda konfor bakımından ben hiçbir fark hissetmedim. @a-hmd-i hocam az da olsa fark hissettiğini söylüyor. Ama işte, fark yaratıyorsa da gıcırdayarak yaratıyor. Gelgelelim, bu boğazı araştırırken rastladığım bir başka boğaz var ki... Neyse. Onun reklamını G4 Pro hakkında yeni fotoğraflarla birlikte birkaç kelam ederken yapayım. Önce şu Canyon'dan aldığım avroları ezeyim hele.

Fiyat farkına değip değmediği ise tartışmaya kapalı bence. Aşağıdaki tabloyu kimse ne ufak tefek komponent farklarıyla, ne dövizle, ne enflasyonla, ne malzeme tedarik sıkıntısıyla, ne pandemiyle açıklayamaz bana. Tamam, biliyorum, serbest piyasa. Tamam, ekonominin temel kurallarındandır, talep artarsa fiyat da artar. Hepsine tamam. Ama talep 'artarken' fiyat 'uçarsa' orada ekonominin kurallarından başka faktörler ararım. (G4 görüntüsü Wayback Machine'de 2020 Temmuz ayından alınmıştır.)


g4_g4pro.jpg
 
aradaki fark %30 dolar kuru, %70 hissedilen enflasyonla alakalı hocam g4 ün fiyatı geçen senenin fiyatı, hissedilen enflasyon %50 den fazla malesef bu yüzden fiyat artışı değil fiyat uçuşları görülüyor
 
g2 için fabrikadan istediğim ölçüler sonucu mail ile bu bilgiler geldi.


FSA ORBIT C-40B NO:42B/CUP 1.1/8"-1.5 15mm H060000000E101 U.OD:46 U.ID:42 L.OD:52,1 L.ID:56


fabrikada galiba yanlış yazmış iç çap dış çaptan büyük altta. **** alt iç çap:52---dış:56 ////// üst iç:42---üst dış:46


tek uygun bu gibi oda 400 tl . rulmansızıda yok gibi.
(link)
bu uyumsuz galiba
(link)
buda heryerde tükenmiş
(link)
g2 furş
g2 furç
g2 furs
Screenshot_10.png

carrao gravel g2 furş takımı
carrao gravel g2 furç takımı
carrao gravel g2 furs takımı
g 2 furş takımı
 

Dosyalar

  • 121-0508.pdf
    494,6 KB · Okunma: 6
Son düzenleme:
@a-hmd-i ve @sert88 gibi iki gravelciyle yapılan tur bana şunu düşündürttü : bu bisikletler çok pahalı ve artık bisiklet sahibi olmak lüks.Buna rağmen bir bisiklet için 10-15 bin lira verdiğimiz için de sanırım deliyiz.😜Yoksa ortalama bir bisiklet için Batılıların 10.000 dolar ya da 10.000 euro vereceğine ihtimal veremiyorum.

Not : iki gravele ben de yol bisikleti (van rysel 105) ile eşlik ettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: sert88
Bugün bayiden G0 almaya gideceğim .Kimseye güvenmiyorum ellerinde ki kadroyu satmaya çalışırşar diye . Sizce 55 mi yoksa 58 mi almalıyım ? İç bacak 82 . Boy 1.85
 
Bugün bayiden G0 almaya gideceğim .Kimseye güvenmiyorum ellerinde ki kadroyu satmaya çalışırşar diye . Sizce 55 mi yoksa 58 mi almalıyım ? İç bacak 82 . Boy 1.85

55 kadro alacaksınız
 
Bacak boy 90’boy 186 bana 58 tam oldu, size 55 daha rahat olur
 
IMG_20210729_091350.jpgIMG_20210729_094503.jpg
IMG_20210729_131143.jpg
IMG_20210730_144717.jpg
Havalı maşa manitou munite mtb ye göre Sıfır titreşim diyebilirim anti şok gidon iyi çalışıyor platform spd pedallar ile beraber ağırlığı 10.80 kg geliyor hem analog ,hem dijital tartı ile tarttım sonuç 30 gram fazla dijital de o yüzden yüksek rakamı yazdım .Yakından inceleme fırsatım olmadığı için ya cannondale topstone 4 veya 2 alacaktım yada bunu. İnternetten aldım.Ölümlü Dünya al bin ve ilerle diyorum...
 
hocam hayırlı olsun bir sorum olacaktı bisikletin içeriğinde pedal varmıydı bende pedal çıkmamıştı
edit birde suluk çok uyumlu olmuş link varsa atabilir misiniz
 
Pedal çıkması lazım isteyin mutlaka, ama çok ağır ve büyük pedallar pek de kullanışlı degil
 
Sağ olun teşekkür ederim içinden Platform pedal çıkıyor işe yaramaz bilginiz olsun Kaliteli birşey değil Suluk ne marka bilmiyorum Suluk kafesi ve suluk kayınbiraderimin hediyesi.
hocam hayırlı olsun bir sorum olacaktı bisikletin içeriğinde pedal varmıydı bende pedal çıkmamıştı
edit birde suluk çok uyumlu olmuş link varsa atabilir misiniz
Suluk
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
270849 dosyayı görüntüle270850 dosyayı görüntüle
270851 dosyayı görüntüle
270852 dosyayı görüntüle
Havalı maşa manitou munite mtb ye göre Sıfır titreşim diyebilirim anti şok gidon iyi çalışıyor platform spd pedallar ile beraber ağırlığı 10.80 kg geliyor hem analog ,hem dijital tartı ile tarttım sonuç 30 gram fazla dijital de o yüzden yüksek rakamı yazdım .Yakından inceleme fırsatım olmadığı için ya cannondale topstone 4 veya 2 alacaktım yada bunu. İnternetten aldım.Ölümlü Dünya al bin ve ilerle diyorum...

Güle güle kullanın. Kutusunu açar açmaz fotoğraflarını çekmeniz çok düşünceli bir davranış olmuş. Benim gibi internetten bisiklet alma konusuna en başta şüpheli yaklaşan arkadaşlar da ne şekilde geldiğini görmüş olurlar.

Ben (kucağımda bisikletle ağırlığım - bisikletsiz ağırlığım) formülünü kullanarak kargocu tartısında tarttığımda pedallarla 11,3 kg gelmişti. Bu kadar farklı ağırlıklar bulmamız normal mi? Yanında gelen platform pedallar oldukça ağır ama yarım kilo fark yaratacak kadar da ağır olmalarına imkan yok. Kadro boyunuzu öğrenebilir miyim?

Antishock gidon boğazını ise beğenmenize sevindim. Ben pek memnun kalamadım ne yazık ki. Kayda değer bir şok absorbsiyonu (emiş? ne diyeceğimi bilemedim) hissedemedim. Gıcırdamasa en azından normal bir gidon boğazım var diyeceğim ama vidaları sıktım gıcırdıyor, gevşettim gıcırdıyor. Emmiyor ama çok güzel gıcırdıyor. Nazarlık olsun, ne diyeyim :)
 
Güle güle kullanın. Kutusunu açar açmaz fotoğraflarını çekmeniz çok düşünceli bir davranış olmuş. Benim gibi internetten bisiklet alma konusuna en başta şüpheli yaklaşan arkadaşlar da ne şekilde geldiğini görmüş olurlar.

Ben (kucağımda bisikletle ağırlığım - bisikletsiz ağırlığım) formülünü kullanarak kargocu tartısında tarttığımda pedallarla 11,3 kg gelmişti. Bu kadar farklı ağırlıklar bulmamız normal mi? Yanında gelen platform pedallar oldukça ağır ama yarım kilo fark yaratacak kadar da ağır olmalarına imkan yok. Kadro boyunuzu öğrenebilir miyim?

Antishock gidon boğazını ise beğenmenize sevindim. Ben pek memnun kalamadım ne yazık ki. Kayda değer bir şok absorbsiyonu (emiş? ne diyeceğimi bilemedim) hissedemedim. Gıcırdamasa en azından normal bir gidon boğazım var diyeceğim ama vidaları sıktım gıcırdıyor, gevşettim gıcırdıyor. Emmiyor ama çok güzel gıcırdıyor. Nazarlık olsun, ne diyeyim :)

yanında gelen pedallar

09B44C0D-ABB2-436C-B786-68D35EE9E50D.jpeg
 
alternatifi var mı acaba bunun grx 400 için. çok pahalı 200 tl bi balata için. araba balatası değiştiriyoz sanki. başka markanın uyumlu metal balatasını bilen var mı

(link)
 
Son düzenleme:
bugün bisikletin maşasında hafif bi yamulma olmuş onuda farkettim. kurcaladıkça bişey çıkıyor. yamulma kazada oldu heralde. furş yatağının iç kısmındaki metal boruda hafif bi eğrilik olmuş. furş takımını halledebilirsem orasınıda düzelttireceğim bisikletçide yada sanayide. daha önce bu şekilde maşa düzelten oldu mu ?
 
furş yatağının iç kısmındaki metal boruda hafif bi eğrilik olmuş.

Furş yatağı bölgesini eğecek kadar güçlü bir darbe aldıysa, o maşadan çok hayır beklenmez. Siz birkaç fotoğraf atın bakalım. Ancak düzeltmek için uygulayacağınız ısı ile daha çok zarar vermeniz olası.

Bu vesileyle karbon maşaya terfi edebilirsiniz belki. :)
 
Furş yatağı bölgesini eğecek kadar güçlü bir darbe aldıysa, o maşadan çok hayır beklenmez. Siz birkaç fotoğraf atın bakalım. Ancak düzeltmek için uygulayacağınız ısı ile daha çok zarar vermeniz olası.

Bu vesileyle karbon maşaya terfi edebilirsiniz belki. :)
Akşam baktım biraz karbon masalara :) bi kaç ay idare edip değişmeyi düşünüyorum bende. Aslında maddi durum el verse şuan bile alırdım :D g4 pro nun masasını fabrikadan istesek yardımcı olurlar mi acaba? internette pek göremedim uygun çeşit

Eğilme çok az bi seviyede. farketmem kapaktaki kırmızı yer ile oldu. yanlış hatalı takıldı sandım ilk çevirince o kısımda aynı şekilde dönüyor. söküp baktım diğer fotodaki mavi çizgi kadar belki daha az bi eğim vardı, kırmızı çizgiyi düz hali olarak kabul edersek. belki ondan biraz daha azdır yamulma durumu

(link)
(link)
(link)
(link)
(link)

maşada görünürde sorun yok. dün gezdikten sonra farkettim olan durumuda sökünce biraz eğrilik olduğunu farkettim. alt kısım düz duruyor yani furş yatağına tam oturuyor üstte biraz açıklık kalıyor takarkende kontrol ettim çok fazla baskı yapmıyor gibiydi bilyalara felan.
 
Son düzenleme:
Geri