Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Ben bir çılgınlık yaptım :)

scott_speedster_gravel_20.jpg

Carraro Gravel G4 Pro ile çok güzel başlayan ilişkimiz önce gidon boğazından, sonra arka tekerde kaynağını çözemediğim bir yerden, en sonunda da orta göbekten seslerin gelmeye başlamasıyla yerini kavga olmasa da keyif kaçırıcı ufak tartışmalara bırakmıştı. Eminim usta ellerde kolaylıkla çözülebilecek sorunlardır ama son derece temiz kullanılan bir bisiklet durduk yerde neden su koyuvermeye başlıyor anlamış değilim. Üst segment bisikletlerde bari yaşanmasın şunlar. Neyse, çok yüksek ihtimalle kendisiyle yollarımızı ayıracağız. Ayrı tür bisikletlerde bile N+1 lüksümüz yokken iki tane mucura sahip olacak ne alanım, ne de bütçem var. Tek sorun G4 Pro'nun ufak tefek kaprisleri değildi tabii ki. Biraz maymun iştahlılık da olunca çabuk soğunup göz dışarı kayıyor hemen. (bisikletitiraf.com)

2021 model Scott'ların bir mağazada (Forum kurallarına aykırı olup olmadığını bilmediğim için ismini vermiyorum. Arayan bulur zaten.) stoklara girdiğini görmemle bir göz atayım dedim. Demez olaydım. Scott Speedster Gravel 20 18 bin liralık fiyatıyla göz kırptı hemen. Zaten bu markaya da Canyon gibi hep bir sempatim vardı. G4 Pro 15.500 TL iken, Bisan All Trail GRX 810 daha piyasaya çıkıp zam bile yememiş haliyle 18 bin TL iken aşağı yukarı aynı donanıma sahip bir Scott için bu fiyat çok uygun geldi. Aslında gelmemeli. Çünkü bu da uygun değil. Hiçbiri uygun değil. Bir bisiklete bu paralar verilmez. Veriliyorsa da pahalıya alındığının, enayilik edildiğinin kabulü ile alınmalı. O da olmadı, başkalarının enayice tercihlerinin sonuçlarına senin de katlandığın bilinciyle alacaksın alacaksan. Alışmamalıyız bu fiyatlara, bu alım gücüne. Ama insan psikolojisi işte. Alışılıyor. Bugün 170 bin TL'ye Renault Clio alan arkadaşımın uygun fiyata aldığını düşündüğünü hayretler içinde gördükten sonra bu gerçek yüzüme bir kez daha çarptı. Yine de alışmamalıyız diyorum. Neyse, yaptık bir delilik. 2022 yılı benim için borç ödeme yılı olacak. Olsun, dünyaya bir kere ge.. Tamam, bu kez yapmayacağım.

Daha gelmeden kargoda kaybolup 3 gün boyunca bulunamayarak büyük heyecan yaşattı kendisi bana. Tam da Google'da "tüketici hakem heyeti başvur tüketici hakları oku full hd oku" aramaları yapmaya hazırlanırken dün çıkageldi. Çiçeği burnunda ilişkimiz henüz aşağı yukarı 50. kilometresinde. Olumlu veya olumsuz bir şey söylemek için çok erken ama yeterli zaman ve kilometre geçtikten sonra muhakkak hakkında bir şeyler yazarım. O zamana kadar, güle güle kullanma dilekleriniz için şimdiden teşekkürler :)
 
Scudo
Ben bir çılgınlık yaptım :)

272117 dosyayı görüntüle

Carraro Gravel G4 Pro ile çok güzel başlayan ilişkimiz önce gidon boğazından, sonra arka tekerde kaynağını çözemediğim bir yerden, en sonunda da orta göbekten seslerin gelmeye başlamasıyla yerini kavga olmasa da keyif kaçırıcı ufak tartışmalara bırakmıştı. Eminim usta ellerde kolaylıkla çözülebilecek sorunlardır ama son derece temiz kullanılan bir bisiklet durduk yerde neden su koyuvermeye başlıyor anlamış değilim. Üst segment bisikletlerde bari yaşanmasın şunlar. Neyse, çok yüksek ihtimalle kendisiyle yollarımızı ayıracağız. Ayrı tür bisikletlerde bile N+1 lüksümüz yokken iki tane mucura sahip olacak ne alanım, ne de bütçem var. Tek sorun G4 Pro'nun ufak tefek kaprisleri değildi tabii ki. Biraz maymun iştahlılık da olunca çabuk soğunup göz dışarı kayıyor hemen. (bisikletitiraf.com)

2021 model Scott'ların bir mağazada (Forum kurallarına aykırı olup olmadığını bilmediğim için ismini vermiyorum. Arayan bulur zaten.) stoklara girdiğini görmemle bir göz atayım dedim. Demez olaydım. Scott Speedster Gravel 20 18 bin liralık fiyatıyla göz kırptı hemen. Zaten bu markaya da Canyon gibi hep bir sempatim vardı. G4 Pro 15.500 TL iken, Bisan All Trail GRX 810 daha piyasaya çıkıp zam bile yememiş haliyle 18 bin TL iken aşağı yukarı aynı donanıma sahip bir Scott için bu fiyat çok uygun geldi. Aslında gelmemeli. Çünkü bu da uygun değil. Hiçbiri uygun değil. Bir bisiklete bu paralar verilmez. Veriliyorsa da pahalıya alındığının, enayilik edildiğinin kabulü ile alınmalı. O da olmadı, başkalarının enayice tercihlerinin sonuçlarına senin de katlandığın bilinciyle alacaksın alacaksan. Alışmamalıyız bu fiyatlara, bu alım gücüne. Ama insan psikolojisi işte. Alışılıyor. Bugün 170 bin TL'ye Renault Clio alan arkadaşımın uygun fiyata aldığını düşündüğünü hayretler içinde gördükten sonra bu gerçek yüzüme bir kez daha çarptı. Yine de alışmamalıyız diyorum. Neyse, yaptık bir delilik. 2022 yılı benim için borç ödeme yılı olacak. Olsun, dünyaya bir kere ge.. Tamam, bu kez yapmayacağım.

Daha gelmeden kargoda kaybolup 3 gün boyunca bulunamayarak büyük heyecan yaşattı kendisi bana. Tam da Google'da "tüketici hakem heyeti başvur tüketici hakları oku full hd oku" aramaları yapmaya hazırlanırken dün çıkageldi. Çiçeği burnunda ilişkimiz henüz aşağı yukarı 50. kilometresinde. Olumlu veya olumsuz bir şey söylemek için çok erken ama yeterli zaman ve kilometre geçtikten sonra muhakkak hakkında bir şeyler yazarım. O zamana kadar, güle güle kullanma dilekleriniz için şimdiden teşekkürler :)
Kazasız belasız kullanın,renk süper üzerindeki set süper,marka zaten belli,bu devirde ne alırsan yanına kar kalıyor çünkü bugün bulduğumuz fiyatı yarın arar olduk.
 
Ben bir çılgınlık yaptım :)

272117 dosyayı görüntüle

Carraro Gravel G4 Pro ile çok güzel başlayan ilişkimiz önce gidon boğazından, sonra arka tekerde kaynağını çözemediğim bir yerden, en sonunda da orta göbekten seslerin gelmeye başlamasıyla yerini kavga olmasa da keyif kaçırıcı ufak tartışmalara bırakmıştı. Eminim usta ellerde kolaylıkla çözülebilecek sorunlardır ama son derece temiz kullanılan bir bisiklet durduk yerde neden su koyuvermeye başlıyor anlamış değilim. Üst segment bisikletlerde bari yaşanmasın şunlar. Neyse, çok yüksek ihtimalle kendisiyle yollarımızı ayıracağız. Ayrı tür bisikletlerde bile N+1 lüksümüz yokken iki tane mucura sahip olacak ne alanım, ne de bütçem var. Tek sorun G4 Pro'nun ufak tefek kaprisleri değildi tabii ki. Biraz maymun iştahlılık da olunca çabuk soğunup göz dışarı kayıyor hemen. (bisikletitiraf.com)

2021 model Scott'ların bir mağazada (Forum kurallarına aykırı olup olmadığını bilmediğim için ismini vermiyorum. Arayan bulur zaten.) stoklara girdiğini görmemle bir göz atayım dedim. Demez olaydım. Scott Speedster Gravel 20 18 bin liralık fiyatıyla göz kırptı hemen. Zaten bu markaya da Canyon gibi hep bir sempatim vardı. G4 Pro 15.500 TL iken, Bisan All Trail GRX 810 daha piyasaya çıkıp zam bile yememiş haliyle 18 bin TL iken aşağı yukarı aynı donanıma sahip bir Scott için bu fiyat çok uygun geldi. Aslında gelmemeli. Çünkü bu da uygun değil. Hiçbiri uygun değil. Bir bisiklete bu paralar verilmez. Veriliyorsa da pahalıya alındığının, enayilik edildiğinin kabulü ile alınmalı. O da olmadı, başkalarının enayice tercihlerinin sonuçlarına senin de katlandığın bilinciyle alacaksın alacaksan. Alışmamalıyız bu fiyatlara, bu alım gücüne. Ama insan psikolojisi işte. Alışılıyor. Bugün 170 bin TL'ye Renault Clio alan arkadaşımın uygun fiyata aldığını düşündüğünü hayretler içinde gördükten sonra bu gerçek yüzüme bir kez daha çarptı. Yine de alışmamalıyız diyorum. Neyse, yaptık bir delilik. 2022 yılı benim için borç ödeme yılı olacak. Olsun, dünyaya bir kere ge.. Tamam, bu kez yapmayacağım.

Daha gelmeden kargoda kaybolup 3 gün boyunca bulunamayarak büyük heyecan yaşattı kendisi bana. Tam da Google'da "tüketici hakem heyeti başvur tüketici hakları oku full hd oku" aramaları yapmaya hazırlanırken dün çıkageldi. Çiçeği burnunda ilişkimiz henüz aşağı yukarı 50. kilometresinde. Olumlu veya olumsuz bir şey söylemek için çok erken ama yeterli zaman ve kilometre geçtikten sonra muhakkak hakkında bir şeyler yazarım. O zamana kadar, güle güle kullanma dilekleriniz için şimdiden teşekkürler :)
Kazasız sorunsuz güzel sürüşleriniz olur inşallah.
 
Sonunda bugün accell bisikletten dönüş oldu hollowtech göbeği kargoya vermişler. Geç de olsa hatalarının arkasinda durmaları da birşeydir. Artık bitse su sorunda sürüşlere devam etsek. SPD pedal ve Brooks sele ne kadar fark yaratacak ben de merakla bekliyorum. Bu arada schimano mt301 ayakkabıyı kesinlikle 1 numara büyük almak gerekiyormuş düşünen varsa dikkate alsın . 41 giyiyorum normalde, 42si tam oldu 43 bile olabilirmis neredeyse.


Uyarınız için tekrar teşekkür ederim. 41 kesin küçük gelecekmiş. Sayenizde iade gönder vs ugrasmamis oldum 🖐
Galiba bende göbek isteyecem :) dışarıda fiyatları nedir arastırdınız mi uyumlu olanı
 
  • Beğen
Tepkiler: a-hmd-i
@sert88
Hayırlı olsun yeni yol arkadaşınız. En güzel günlerde en düzgün ve en çakıllı yollarda yeni yerleri keyifle keşfedin. Tekerinize artık bahtınıza ne çıkarsa o değsin ama iki tekeri yerden hiç kesilmesin.

İçinize sinmediyse isterse en iyi markanın en üst donanımlı modeli olsun, o sizin için iki tekerlekli bir araçtan fazlası değildir. Siz yatırımı yol arkadaşınıza yaparak en doğru kararı verdiniz.

Bir bisiklete bu paralar verilmez. Veriliyorsa da pahalıya alındığının, enayilik edildiğinin kabulü ile alınmalı.

Bisiklete gelene kadar sıraya koyacağım çok şey var. Mesela 5lt yağ, 32'li tuvalet kağıdı, 1 kilo et, benzin ve elektrik birim fiyatı. Başkalarının yıllardır hoyratça sömürdüğü, yetmeyip yancısına, elin lübnan ve katarlısına yedirdiği, suriyeli, afgan, ıraklı, pakistanlı bilimum tipleri beslediği hurmalar vatandaş olarak elbet bizi tırmalıyor. Bisiklet pahalı değil, biz alım gücü olarak fakirlikte zirveye oynuyoruz. Enayilik edenler ise yıllardır bu düzene destek verenlerden başkası değil.
 
Lastiklerden ve maşadan çok memnunum. Maşanın sokma milli olması özellikle fren için güzel oldu. Hiç ayar istemiyor artık. Şu an tek sorun kondisyonsuzluk :D.


20210810_121829.jpg

Screenshot_20210801-092345_Zeopoxa Cycling.jpg
 
İyi günler Bisan all trail Eco kullanicisiyim bu sabah çıktığım turda birşey fark ettim sanırım benzer bu sorunu daha önce başka bir arkadaşımızda yaşamıştı diye hatırlıyorum gidon boğazının Oradan çıt çıt diye bi ses geliyor bu sorun ne olabilir acaba
 
hayırlı olsun garanti den değişim mi oldu eski kadroda ne gibi problem oldu
Tahminen Arkadaşı taliban kaçırmış ve elinden kaçtığı için accell bisiklet ve antonio carraro hediye etmiştir.
(arkadaşın eski mesajları azıcık gezin anlayacaksınız 😀)
 
İyi günler Bisan all trail Eco kullanicisiyim bu sabah çıktığım turda birşey fark ettim sanırım benzer bu sorunu daha önce başka bir arkadaşımızda yaşamıştı diye hatırlıyorum gidon boğazının Oradan çıt çıt diye bi ses geliyor bu sorun ne olabilir acaba
Farklı bir bisiklette bana da olmuştu. Maşayı söküp rulmanları temizleyip yeniden gresleyip yeniden monta ettim ve sorun geçti. Muhtemelen gres ile alakalı değil, gidon ile masayı sabitleyen vidaları montaj sırasında sıkmak sorunu çözdü.
 
  • Beğen
Tepkiler: gkonak ve MakRo
@sert88 hayırlı ,uğurlu olsun. İyi günlerde pedallayın. Ben G 0 bakarken G4'ü ezip geçtin. Sinmeyen birşeyi sürmüyeceksinde , sürdürmeyeceksinde. Scottla G4 arasında 3-5 binlira fiyat farkı var. Değermi kesinlikle değer. Geçen yıl pandemi mandemi ayağına girerek , beceriksizlik yapıp üretemediği halde 6 bin liralık bisikletleri 12 bin liradan çakmaya çalışan firma düşünsün. Borç bir şekilde ödenir. Tekerine taş değmesin ve manzaralı sürüşlerin olsun.😍:harika:
 
g4 mü g4 pro mu? Jantın içini iç lastiği takmadan önce rim-tape denen malzemeyle kaplamayı deneyebilirsiniz, çektikleri bant zayıfsa oralardan patlamaya sebep olabiliyor. Yoksa normal basınçla şişirilmiş 38lik bir gravel lastiğinin bu kadar sık patlaması normal değil.

Benim ki G4 2020 model. G4 Pronun lastikleri dişli olduğu için tahminin daha az ve daha zor patlıyordur. Benim Bisikletin lastik patlatma sebebi söylediğiniz gibi jant değil. Yerden en ufak bir şeyin girmesiyle patladı hep. Dış lastik çok dandik. İçinde de zırh olmayınca asfaltta giderken bir anda patladı. Kütahyalılar ve @Şehirli hocam bilir. Kütahya Simav arası ana yolda, Alayunt asfaltında, Afyon şehir içi yolda ve adalarda patladı. Bir kere de servisin iç lastik sibobunun vidasını gevşek bırakması yüzünden sibobun tam dibinden yama yapılamayacak şekilde patladı. Bu patlaklar garantiye girmiyormuş zaten. Accell Bisikletin dediği olur öyle şeyler hayat ve hava şartları ilerde kendiniz değiştirirsiniz.. Ona eyvallah madem ama en azından akış ve yalpalama problemlerini gidermeliler. Bakalım olumlu cevap alamazsam mahkeme yolu göründü gibi.
272187 dosyayı görüntüle
Yeni kadrom geldi kardeş kardeş takılsınlar şimdilik
Kadronuz neden değişti hayırdır inşallah? Accel bisiklet Bi bana hor davranıyor sanırım 😃
 
Ben bir çılgınlık yaptım :)

272117 dosyayı görüntüle

Carraro Gravel G4 Pro ile çok güzel başlayan ilişkimiz önce gidon boğazından, sonra arka tekerde kaynağını çözemediğim bir yerden, en sonunda da orta göbekten seslerin gelmeye başlamasıyla yerini kavga olmasa da keyif kaçırıcı ufak tartışmalara bırakmıştı. Eminim usta ellerde kolaylıkla çözülebilecek sorunlardır ama son derece temiz kullanılan bir bisiklet durduk yerde neden su koyuvermeye başlıyor anlamış değilim. Üst segment bisikletlerde bari yaşanmasın şunlar. Neyse, çok yüksek ihtimalle kendisiyle yollarımızı ayıracağız. Ayrı tür bisikletlerde bile N+1 lüksümüz yokken iki tane mucura sahip olacak ne alanım, ne de bütçem var. Tek sorun G4 Pro'nun ufak tefek kaprisleri değildi tabii ki. Biraz maymun iştahlılık da olunca çabuk soğunup göz dışarı kayıyor hemen. (bisikletitiraf.com)

2021 model Scott'ların bir mağazada (Forum kurallarına aykırı olup olmadığını bilmediğim için ismini vermiyorum. Arayan bulur zaten.) stoklara girdiğini görmemle bir göz atayım dedim. Demez olaydım. Scott Speedster Gravel 20 18 bin liralık fiyatıyla göz kırptı hemen. Zaten bu markaya da Canyon gibi hep bir sempatim vardı. G4 Pro 15.500 TL iken, Bisan All Trail GRX 810 daha piyasaya çıkıp zam bile yememiş haliyle 18 bin TL iken aşağı yukarı aynı donanıma sahip bir Scott için bu fiyat çok uygun geldi. Aslında gelmemeli. Çünkü bu da uygun değil. Hiçbiri uygun değil. Bir bisiklete bu paralar verilmez. Veriliyorsa da pahalıya alındığının, enayilik edildiğinin kabulü ile alınmalı. O da olmadı, başkalarının enayice tercihlerinin sonuçlarına senin de katlandığın bilinciyle alacaksın alacaksan. Alışmamalıyız bu fiyatlara, bu alım gücüne. Ama insan psikolojisi işte. Alışılıyor. Bugün 170 bin TL'ye Renault Clio alan arkadaşımın uygun fiyata aldığını düşündüğünü hayretler içinde gördükten sonra bu gerçek yüzüme bir kez daha çarptı. Yine de alışmamalıyız diyorum. Neyse, yaptık bir delilik. 2022 yılı benim için borç ödeme yılı olacak. Olsun, dünyaya bir kere ge.. Tamam, bu kez yapmayacağım.

Daha gelmeden kargoda kaybolup 3 gün boyunca bulunamayarak büyük heyecan yaşattı kendisi bana. Tam da Google'da "tüketici hakem heyeti başvur tüketici hakları oku full hd oku" aramaları yapmaya hazırlanırken dün çıkageldi. Çiçeği burnunda ilişkimiz henüz aşağı yukarı 50. kilometresinde. Olumlu veya olumsuz bir şey söylemek için çok erken ama yeterli zaman ve kilometre geçtikten sonra muhakkak hakkında bir şeyler yazarım. O zamana kadar, güle güle kullanma dilekleriniz için şimdiden teşekkürler :)


hocam selamlar, kütahya'dasınız galiba. benim de sık sık yolum düşer kütahya'ya. hangi rotalarda turluyorsunuz merak ettim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
Ben bir çılgınlık yaptım :)

272117 dosyayı görüntüle

Carraro Gravel G4 Pro ile çok güzel başlayan ilişkimiz önce gidon boğazından, sonra arka tekerde kaynağını çözemediğim bir yerden, en sonunda da orta göbekten seslerin gelmeye başlamasıyla yerini kavga olmasa da keyif kaçırıcı ufak tartışmalara bırakmıştı. Eminim usta ellerde kolaylıkla çözülebilecek sorunlardır ama son derece temiz kullanılan bir bisiklet durduk yerde neden su koyuvermeye başlıyor anlamış değilim. Üst segment bisikletlerde bari yaşanmasın şunlar. Neyse, çok yüksek ihtimalle kendisiyle yollarımızı ayıracağız. Ayrı tür bisikletlerde bile N+1 lüksümüz yokken iki tane mucura sahip olacak ne alanım, ne de bütçem var. Tek sorun G4 Pro'nun ufak tefek kaprisleri değildi tabii ki. Biraz maymun iştahlılık da olunca çabuk soğunup göz dışarı kayıyor hemen. (bisikletitiraf.com)

2021 model Scott'ların bir mağazada (Forum kurallarına aykırı olup olmadığını bilmediğim için ismini vermiyorum. Arayan bulur zaten.) stoklara girdiğini görmemle bir göz atayım dedim. Demez olaydım. Scott Speedster Gravel 20 18 bin liralık fiyatıyla göz kırptı hemen. Zaten bu markaya da Canyon gibi hep bir sempatim vardı. G4 Pro 15.500 TL iken, Bisan All Trail GRX 810 daha piyasaya çıkıp zam bile yememiş haliyle 18 bin TL iken aşağı yukarı aynı donanıma sahip bir Scott için bu fiyat çok uygun geldi. Aslında gelmemeli. Çünkü bu da uygun değil. Hiçbiri uygun değil. Bir bisiklete bu paralar verilmez. Veriliyorsa da pahalıya alındığının, enayilik edildiğinin kabulü ile alınmalı. O da olmadı, başkalarının enayice tercihlerinin sonuçlarına senin de katlandığın bilinciyle alacaksın alacaksan. Alışmamalıyız bu fiyatlara, bu alım gücüne. Ama insan psikolojisi işte. Alışılıyor. Bugün 170 bin TL'ye Renault Clio alan arkadaşımın uygun fiyata aldığını düşündüğünü hayretler içinde gördükten sonra bu gerçek yüzüme bir kez daha çarptı. Yine de alışmamalıyız diyorum. Neyse, yaptık bir delilik. 2022 yılı benim için borç ödeme yılı olacak. Olsun, dünyaya bir kere ge.. Tamam, bu kez yapmayacağım.

Daha gelmeden kargoda kaybolup 3 gün boyunca bulunamayarak büyük heyecan yaşattı kendisi bana. Tam da Google'da "tüketici hakem heyeti başvur tüketici hakları oku full hd oku" aramaları yapmaya hazırlanırken dün çıkageldi. Çiçeği burnunda ilişkimiz henüz aşağı yukarı 50. kilometresinde. Olumlu veya olumsuz bir şey söylemek için çok erken ama yeterli zaman ve kilometre geçtikten sonra muhakkak hakkında bir şeyler yazarım. O zamana kadar, güle güle kullanma dilekleriniz için şimdiden teşekkürler :)
Hocam ayvayı yedik artık turda sana hiç yetişemeyiz.Hayırlı olsun.Her pedal keyifli olsun 👍🙂
 
Arkadaşlar merhaba, Mersin'de yaşıyorum. Carraro 706 HD şehir bisikletimi 1 sene kullandıktan sonra geçtiğimiz haftasonu sattım. Aylardır Shimano 105 grup setli Carraro 062 yol bisikleti hayali kuruyordum. Ancak yol bisikletlerinin çok konforsuz olduğunu, kullandıktan sonra bir süre kolların ve ellerin titrediğini (yerdeki en ufak bir bozukluğu dahi absorbe etmemesi) söyleyen arkadaşlar oldu. Bu nedenle Carraro G2 gravel düşünmeye başladım. Eski şehir bisikletimle günde ortalama 40 - 60 km yol yapıyordum. Ortalama hızım 23 km/saat'te sabitledi artık. Daha hızlı gidemiydum o bisiklet ile. Benim istediğim daha sportif ve hızlı bir sürüş. 3 saatte gittiğim yolu, atıyorum 2 saatte gideyim istiyorum. Kullanan arkadaşlar varsa eğer, G2 gravel ile her günkü sürüş rotamı (Mersin - Erdemli gidiş geliş 60km) 30 km/saat ortalama ile tamamlayabilir miyim? 38 mm lastik genişliği ile bu kadar bir hız artışı mümkün müdür? Açıkçası arazide süreyim gibi bir düşüncem yok, günlük kamplara da gitmeyeceğim. O halde neden gravel düşünüyorsun diyecek olan arkadaşlarım için açıklayayım, yol bisikletinin o ince lastiklerindeki konforsuzluk korkutuyor beni. Hız açısından, şehir bisikletinden sonra G2 Gravel hayli hayli hızlandırır mı beni?
 
Ben bir çılgınlık yaptım :)

272117 dosyayı görüntüle

Carraro Gravel G4 Pro ile çok güzel başlayan ilişkimiz önce gidon boğazından, sonra arka tekerde kaynağını çözemediğim bir yerden, en sonunda da orta göbekten seslerin gelmeye başlamasıyla yerini kavga olmasa da keyif kaçırıcı ufak tartışmalara bırakmıştı. Eminim usta ellerde kolaylıkla çözülebilecek sorunlardır ama son derece temiz kullanılan bir bisiklet durduk yerde neden su koyuvermeye başlıyor anlamış değilim. Üst segment bisikletlerde bari yaşanmasın şunlar. Neyse, çok yüksek ihtimalle kendisiyle yollarımızı ayıracağız. Ayrı tür bisikletlerde bile N+1 lüksümüz yokken iki tane mucura sahip olacak ne alanım, ne de bütçem var. Tek sorun G4 Pro'nun ufak tefek kaprisleri değildi tabii ki. Biraz maymun iştahlılık da olunca çabuk soğunup göz dışarı kayıyor hemen. (bisikletitiraf.com)

2021 model Scott'ların bir mağazada (Forum kurallarına aykırı olup olmadığını bilmediğim için ismini vermiyorum. Arayan bulur zaten.) stoklara girdiğini görmemle bir göz atayım dedim. Demez olaydım. Scott Speedster Gravel 20 18 bin liralık fiyatıyla göz kırptı hemen. Zaten bu markaya da Canyon gibi hep bir sempatim vardı. G4 Pro 15.500 TL iken, Bisan All Trail GRX 810 daha piyasaya çıkıp zam bile yememiş haliyle 18 bin TL iken aşağı yukarı aynı donanıma sahip bir Scott için bu fiyat çok uygun geldi. Aslında gelmemeli. Çünkü bu da uygun değil. Hiçbiri uygun değil. Bir bisiklete bu paralar verilmez. Veriliyorsa da pahalıya alındığının, enayilik edildiğinin kabulü ile alınmalı. O da olmadı, başkalarının enayice tercihlerinin sonuçlarına senin de katlandığın bilinciyle alacaksın alacaksan. Alışmamalıyız bu fiyatlara, bu alım gücüne. Ama insan psikolojisi işte. Alışılıyor. Bugün 170 bin TL'ye Renault Clio alan arkadaşımın uygun fiyata aldığını düşündüğünü hayretler içinde gördükten sonra bu gerçek yüzüme bir kez daha çarptı. Yine de alışmamalıyız diyorum. Neyse, yaptık bir delilik. 2022 yılı benim için borç ödeme yılı olacak. Olsun, dünyaya bir kere ge.. Tamam, bu kez yapmayacağım.

Daha gelmeden kargoda kaybolup 3 gün boyunca bulunamayarak büyük heyecan yaşattı kendisi bana. Tam da Google'da "tüketici hakem heyeti başvur tüketici hakları oku full hd oku" aramaları yapmaya hazırlanırken dün çıkageldi. Çiçeği burnunda ilişkimiz henüz aşağı yukarı 50. kilometresinde. Olumlu veya olumsuz bir şey söylemek için çok erken ama yeterli zaman ve kilometre geçtikten sonra muhakkak hakkında bir şeyler yazarım. O zamana kadar, güle güle kullanma dilekleriniz için şimdiden teşekkürler :)

Bisikleti nereden aldınız acaba ?
 
  • Beğen
Tepkiler: bis212
Geri