Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

Arkadaşlar Merhaba, boyum 1.74 iç bacak boyum 77 cm . Carraro gravel g0 52 kadro bisiklete sahibim. Geçenlerde bi 15 Km yaptım fakat belim ağrıdı. Bike fit yapmadığımdan dolayi mı ağrıdı yoksa 52 kadro boyu bana büyük mü ? 52 kadronun 1 küçüğü 50Cm kadrodur. Gravel bisikletlerde yarışa girmiyoruz 2 CM önemi var mıdır ?İnsan Vücüdu 2 Cm tolere edebilir mi ? Görüşleriniz benim için çok önemlidir saygılar.
 

Dosyalar

  • 651D85FA-05F7-48FB-AD2F-72142C26EA02.jpeg
    651D85FA-05F7-48FB-AD2F-72142C26EA02.jpeg
    50,6 KB · Okunma: 12
Scudo
Arkadaşlar Merhaba, boyum 1.74 iç bacak boyum 77 cm . Carraro gravel g0 52 kadro bisiklete sahibim. Geçenlerde bi 15 Km yaptım fakat belim ağrıdı. Bike fit yapmadığımdan dolayi mı ağrıdı yoksa 52 kadro boyu bana büyük mü ? 52 kadronun 1 küçüğü 50Cm kadrodur. Gravel bisikletlerde yarışa girmiyoruz 2 CM önemi var mıdır ?İnsan Vücüdu 2 Cm tolere edebilir mi ? Görüşleriniz benim için çok önemlidir saygılar.
Aynı olculerdeyız 78 bacak. benim 50 kadro var omuzlarım dırseklerım hariç ağrım olmadı. Oda başlarda oluyordu güçsüz olduğu için. Belki bel kasların çok gucsuzdur belkide uzun zaman binmedıgın için olabilir. 50 ile 52 arasında çok fark yoktu galiba tablosuna baktıp hatırladığım kadarıyla
 
Aynı olculerdeyız 78 bacak. benim 50 kadro var omuzlarım dırseklerım hariç ağrım olmadı. Oda başlarda oluyordu güçsüz olduğu için. Belki bel kasların çok gucsuzdur belkide uzun zaman binmedıgın için olabilir. 50 ile 52 arasında çok fark yoktu galiba tablosuna baktıp hatırladığım kadarıyla
Evet hocam aralarında 2 Cm fark var 50 Cm “S” bedenin en büyüğü 52 Cm “M”bedeninin en küçüğü
 
İki bedenin (52 ve 50) gidon boğazı uzunluğu aynı mı?
Edit: uzaklık-uzunluk
 
Son düzenleme:

Dosyalar

  • 96DA0E04-9184-485B-BD17-69C20B6C71CE.jpeg
    96DA0E04-9184-485B-BD17-69C20B6C71CE.jpeg
    50,6 KB · Okunma: 13
Aynı değil aralarında 2 Cm fark var
Gidon boğazını soruyorum. Onun bilgisi verilmemiş.
Ayrıca limitteyseniz 2cm önemli bir fark.
Alın borularında belirgin fark var (2cm kadar)
Eğer gidon boğazınız 100mm ise 80mm'lik ile değiştirip spacerları üste alıp gidonu 2 cm indirirseniz alt beden geometrisini bulursunuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin
Gidon boğazını soruyorum. Onun bilgisi verilmemiş.
Ayrıca limitteyseniz 2cm önemli bir fark.
Alın borularında belirgin fark var (2cm kadar)
Eğer gidon boğazınız 100mm ise 80mm'lik ile değiştirip spacerları üste alıp gidonu 2 cm indirirseniz alt beden geometrisini bulursunuz.
Özür dileyerek düzeltyorum hocam gidon boğazı xlc marka kullanılmış bütün kadrolarda aynı gidon boğazı
 
Özür dileyerek düzeltyorum hocam gidon boğazı xlc marka kullanılmış bütün kadrolarda aynı gidon boğazı
Rica ederim. Dediğim gibi kadronun alt limitine gördüm sizi. Yukarıda yazdığım ayarlamaları doğru sele yüksekliğiyle yapıp 100km kadar denediğinizde rahat edebileceğinizi düşünüyorum. Spacerları bir anda almasanızda olur. İki tane alarak başlayabilirsiniz. Bel ağrısı gereğinden fazla dil oturduğunuz için de olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: bilaltuna
Rica ederim. Dediğim gibi kadronun alt limitine gördüm sizi. Yukarıda yazdığım ayarlamaları doğru sele yüksekliğiyle yapıp 100km kadar denediğinizde rahat edebileceğinizi düşünüyorum. Spacerları bir anda almasanızda olur. İki tane alarak başlayabilirsiniz. Bel ağrısı gereğinden fazla dil oturduğunuz için de olabilir.
Teşekkür ediyorum hocam önerilerinizi araştırıp dikkate alacağım
 
Özür dileyerek düzeltyorum hocam gidon boğazı xlc marka kullanılmış bütün kadrolarda aynı gidon boğazı
Bir yanlış daha var gibi 2 Cm fark yok. Usttede söylemiştim fark daha az hatta bunu @Sadettin Z. Ile özelden konuşmuştuk ve bende carraroya durumu mesaj olarak ıletmıstım. Kadro bilgileri birbirine girmiş karıstırılmıstı halada duzeltılmemıs.

Üstte yorumumda çok fark yoktan kastım 2 Cm den az olması. Alırken benimde aklıma olan soru ısaretıydı 50-52 arası seçim. Bu farkın az olmasından dolayı 50 seçtim.
 
Bir yanlış daha var gibi 2 Cm fark yok. Usttede söylemiştim fark daha az hatta bunu @Sadettin Z. Ile özelden konuştuk ve bende carraroya durumu mesaj olarak ıletmıstım. Kadro bilgileri birbirine girmiş karıstırılmıstı halada duzeltılmemıs.

Üstte yorumumda çok fark yoktan kastım 2 Cm den az olması. Alırken benimde aklıma olan soru ısaretıydı 50-52 arası seçim. Bu farkın az olmasından dolayı 50 seçtim.
1.5 Cm diye kabul edelim. Aklıma takılan 2 husus var 50 yada 52 kadro seçimi ilerleyen zamanlarda uzun KM lelerde benim vücüduma olumsuzluğu olur mu , 2.cisi Uzun Kmlelerde sürüş konforunu etkiler mi
 
1.5 Cm diye kabul edelim. Aklıma takılan 2 husus var 50 yada 52 kadro seçimi ilerleyen zamanlarda uzun KM lelerde benim vücüduma olumsuzluğu olur mu , 2.cisi Uzun Kmlelerde sürüş konforunu etkiler mi
1 cm gözüküyor tt mesafe farkı reach daha az. Zannetmiyorum fark olacağını bazı ağrılar dediğim gibi kıyafetten olur zayıflıktan olur çeşitli sebepleri olabilir. Belimin ağrıdığı zamanda oldu bisiklet sürerken ama süreklilıgı olmadı 1 surusumde olduysa öbüründe olmadı.

Bende merıda Fıtness bisikleti vardı. Speeder100. 52 kadro idi onu gravel çevirirken reach mesafesi falan gidon boğazından ötürü artacaktı. Cevıremedım gravel alırken 52 merıda bana üst sınıra yakın olacak şekilde büyüktü yani 50 kadro daha uygundu. Bu sebeple gravel alırken 50 alayım dedim ve forumda epey mesaj atıp özelden de konuşmalarım sonucu ; gravel kadrosu biraz daha farklı 52 kadroda olabilir g2 nin kadro ölçüleri çok yakın.

Ikı kadro arasında büyük olan konfor küçük olan daha kıvrak çevik kullanım sunar deniliyor. Yarıscılarda genelde birazcık küçük olanı seçiyorlarmıs
 
1 cm gözüküyor tt mesafe farkı reach daha az. Zannetmiyorum fark olacağını bazı ağrılar dediğim gibi kıyafetten olur zayıflıktan olur çeşitli sebepleri olabilir. Belimin ağrıdığı zamanda oldu bisiklet sürerken ama süreklilıgı olmadı 1 surusumde olduysa öbüründe olmadı.

Bende merıda Fıtness bisikleti vardı. Speeder100. 52 kadro idi onu gravel çevirirken reach mesafesi falan gidon boğazından ötürü artacaktı. Cevıremedım gravel alırken 52 merıda bana üst sınıra yakın olacak şekilde büyüktü yani 50 kadro daha uygundu. Bu sebeple gravel alırken 50 alayım dedim ve forumda epey mesaj atıp özelden de konuşmalarım sonucu ; gravel kadrosu biraz daha farklı 52 kadroda olabilir g2 nin kadro ölçüleri çok yakın.

Ikı kadro arasında büyük olan konfor küçük olan daha kıvrak çevik kullanım sunar deniliyor. Yarıscılarda genelde birazcık küçük olanı seçiyorlarmıs
Teşekkür ederim.ilginiz alakanız için içimi birazda olsa rahatlattınız . İndirimdeyken uygun fiyata almıştım. Sarı siteden ilana koydum. Aldığım fiyata yakın teklif gelirse satar 50 Cm kadroya geçerim.(Son çare olarak)
 
  • Beğen
Tepkiler: osmancan71
Teşekkür ederim.ilginiz alakanız için içimi birazda olsa rahatlattınız . İndirimdeyken uygun fiyata almıştım. Sarı siteden ilana koydum. Aldığım fiyata yakın teklif gelirse satar 50 Cm kadroya geçerim.(Son çare olarak)
Kadro ölçü tablosu dediğim gibi yanlış ise sizin ölçüler benimle aynı sorun olmaz. Ben 52 almaya korktum çünkü merıdayıda öyle almıştım internetten. Dedim 50 olsun küçük kadronun uyumsuzu daha kolay tolere edilir diye 50 aldım. Merıda da üst boru mesafem çok kısa idi g2 de boşluk ideal. G2de de 50-52 arası fark çok az zaten.

Oturdugunuzda stack mesafesi fazla geliyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: Asivemavi09
Teşekkür ederim.ilginiz alakanız için içimi birazda olsa rahatlattınız . İndirimdeyken uygun fiyata almıştım. Sarı siteden ilana koydum. Aldığım fiyata yakın teklif gelirse satar 50 Cm kadroya geçerim.(Son çare olarak)
Haklısınız 1,5 -2 cm bazen çok şey fark ettiriyor. Bisikleti değiştirmeden önce ilk olarak seleyi one almayi deneyebilirsiniz. En az 1 cm ileri alabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Halen sorun devam ederse ufak hir masraf ile gidon boğazını 1 cm kısaltarak ta bir deneme yapilabilir. Bu kismen kucuk bir masraf oluşturacaktır. Ancak mevcut bisikleti satmak ve yeni bisiklet bulmak gibi dertleri savusturabilir.
Benim boy 1.77 bacak 80 cm. 52 kadro ile hiç öyle büyüklük bakimindan sınırda hissetmedim. Tam kıvamında benim için. Sele ayari ile de hiç oynamadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: bilaltuna
Ülkedeki bir çok kişi gibi MTB ile başlayan bisiklet serüvenim bir süre sonra Carraro G2 satın almamla birlikte gravela evrildi. G2'den gayet memnundum ama bir gün bisikletçide Peugeot GR 14'ü gördüm ve çok beğendim. Alüminyum gravelı satıp (hem de Cole Rollen jant setli) yerine başka bir alüminyum gravel almak mantıklı mı diye kendi kendime düşünürken ,bir de baktım ki GR 14'ü almışım. Bir süre sonra da etrafımdaki çoğu kişide yol bisikleti olduğu için ve grup sürüşlerde gruba yetişemediğim için bir tane de yol bisikleti alsam iyi olacak giye düşünmeye başladım. Yol bisikletinde de kriterlerim ultegra, disk fren, tamamen gizli kablolu ve karbon olmasıydı. Bu özelliklere sahip ve çok şık olan BH RS1'i aldım. Hem de fiyat/performans ürünü :)
Yol bisikletini aldıktan sonra iki bisiklet olduğu için haliyle tüm masraflar da arttı. Bu seferde ,kış ayı hariç gravelı neredeyse hiç kullanmayacak olduğum gerçeği bana acaba kıştan kışa yağışlı havalarda kullanmak için ikinci bisikleti kenarda bekletmek mantıklı mı daha doğrusu buna değer mi diye düşünmeye başladım. Taa ki bu akşama kadar.
Bu akşam İstanbul'da kar başlar başlamaz kendimi hemen sokağa attım. GR 12 ile 20 km kadar sürdüm. Bu akşamdan anladım ki gravelı kenarda bekletmek son derece mantıklı :D
Bu akşam itibariyle, bir terslik çıkmadığı sürece gravelı satmamaya karar verdim. Hayatımda karda sürüş yapmaktan daha zevkli az şey yaşamış olabilirim :D

Bu kadar uzun uzu neden yazdığımı soracak olursanız; gravel alma niyetinde olan ama bir türlü karar veremeyen arkadaşlara biraz fikir verir belki.

Buraya video atamadım bir türlü. O nedenle, bu akşamki sürüşten video paylaştığım tweetleri bırakıyorum.



 
Ülkedeki bir çok kişi gibi MTB ile başlayan bisiklet serüvenim bir süre sonra Carraro G2 satın almamla birlikte gravela evrildi. G2'den gayet memnundum ama bir gün bisikletçide Peugeot GR 14'ü gördüm ve çok beğendim. Alüminyum gravelı satıp (hem de Cole Rollen jant setli) yerine başka bir alüminyum gravel almak mantıklı mı diye kendi kendime düşünürken ,bir de baktım ki GR 14'ü almışım. Bir süre sonra da etrafımdaki çoğu kişide yol bisikleti olduğu için ve grup sürüşlerde gruba yetişemediğim için bir tane de yol bisikleti alsam iyi olacak giye düşünmeye başladım. Yol bisikletinde de kriterlerim ultegra, disk fren, tamamen gizli kablolu ve karbon olmasıydı. Bu özelliklere sahip ve çok şık olan BH RS1'i aldım. Hem de fiyat/performans ürünü :)
Yol bisikletini aldıktan sonra iki bisiklet olduğu için haliyle tüm masraflar da arttı. Bu seferde ,kış ayı hariç gravelı neredeyse hiç kullanmayacak olduğum gerçeği bana acaba kıştan kışa yağışlı havalarda kullanmak için ikinci bisikleti kenarda bekletmek mantıklı mı daha doğrusu buna değer mi diye düşünmeye başladım. Taa ki bu akşama kadar.
Bu akşam İstanbul'da kar başlar başlamaz kendimi hemen sokağa attım. GR 12 ile 20 km kadar sürdüm. Bu akşamdan anladım ki gravelı kenarda bekletmek son derece mantıklı :D
Bu akşam itibariyle, bir terslik çıkmadığı sürece gravelı satmamaya karar verdim. Hayatımda karda sürüş yapmaktan daha zevkli az şey yaşamış olabilirim :D

Bu kadar uzun uzu neden yazdığımı soracak olursanız; gravel alma niyetinde olan ama bir türlü karar veremeyen arkadaşlara biraz fikir verir belki.

Buraya video atamadım bir türlü. O nedenle, bu akşamki sürüşten video paylaştığım tweetleri bırakıyorum.



Gravel'i sat. Üzerine biraz para ekle, interaktif trainer al. Kışları Zwift ile hem eğlenir hem de kondisyon tutarsın.
 
Gravel'i sat. Üzerine biraz para ekle, interaktif trainer al. Kışları Zwift ile hem eğlenir hem de kondisyon tutarsın.
İnteraktif olmasa da trainer denedim, roller da denedim ama kapalı alanda sürüş pek keyif vermiyor bana. Evde koyacak yer olmadığı gerçeği de var bir yandan.
 
İnteraktif olmasa da trainer denedim, roller da denedim ama kapalı alanda sürüş pek keyif vermiyor bana. Evde koyacak yer olmadığı gerçeği de var bir yandan.
İnteraktif ile Zwift bambaşka bir olay. Yarışlar, pace partner sürüşleri falan acayip zevkli geçiyor.
 
İnteraktif ile Zwift bambaşka bir olay. Yarışlar, pace partner sürüşleri falan acayip zevkli geçiyor.
Onun için evi satıp, daha büyük bir ev almak lazım. Bizim burada şimdikinden 1 oda fazlası olan bir daire için de üstüne 150.000 falan koymak lazım 😀
 
Geri