Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

arkadaşlar Peugeot GR14 ile gravel kervanına katıldım 1 gün sürüş yaptım henüz ama çok memnun kaldım bu modelden.Aksesuarlarımı tamamlamaya çalışıyorum aklımda olan bir soru daha önceki kulladığım bisikletlerin lastikleri mandallı idi lastik patlayınca çevirip söküyorduk bunun lastiklerinde mandal yok acaba patlama esnasında alyan anahtar ile mi sökeceğiz mandala çevirme gibi bir durumumuz mevcut mudur?
Evet alyan anahtar ile sokeceksiniz yada qr mandallari değiştireceksiniz.
 
Scudo
arkadaşlar Peugeot GR14 ile gravel kervanına katıldım 1 gün sürüş yaptım henüz ama çok memnun kaldım bu modelden.Aksesuarlarımı tamamlamaya çalışıyorum aklımda olan bir soru daha önceki kulladığım bisikletlerin lastikleri mandallı idi lastik patlayınca çevirip söküyorduk bunun lastiklerinde mandal yok acaba patlama esnasında alyan anahtar ile mi sökeceğiz mandala çevirme gibi bir durumumuz mevcut mudur?
Hayırlı olsun kardeş iyi günlerde kullan İnşallah. Baktım benimde hoşuma gitti. Acaba ne kadar nerden aldınız? Kaç vites bu alet 20 mi
 
Hayırlı olsun. Kadro boyu olarak ne seçtiniz ve sizin boy/iç bacak ölçüleriniz neydi? Sakıncası yoksa belirtebilir misiniz? Sorunuzun cevabını bilmiyorum kusura bakmayın.

iç bacak ölçmedim fakat boyum 168 47.3cm olan kadro boyunu tercih ettim
Evet alyan anahtar ile sokeceksiniz yada qr mandallari değiştireceksiniz.

qr mandal boyutu olarak ne tercih etmeliyim 130mm gibi boyutlar mevcut

Hayırlı olsun kardeş iyi günlerde kullan İnşallah. Baktım benimde hoşuma gitti. Acaba ne kadar nerden aldınız? Kaç vites bu alet 20 mi

bulunduğum şehirin dışında bir bisikletcinin internet sitesinden alım yaptım 20 vites fiyat olarakda uygun bence şuan üstündeki aynı parçalar ile bianchi bir gravel çıkarmış arada 7bin fiyat farkı var
 
  • Beğen
Tepkiler: Amanita
arkadaşlar Peugeot GR14 ile gravel kervanına katıldım 1 gün sürüş yaptım henüz ama çok memnun kaldım bu modelden.Aksesuarlarımı tamamlamaya çalışıyorum aklımda olan bir soru daha önceki kulladığım bisikletlerin lastikleri mandallı idi lastik patlayınca çevirip söküyorduk bunun lastiklerinde mandal yok acaba patlama esnasında alyan anahtar ile mi sökeceğiz mandala çevirme gibi bir durumumuz mevcut mudur?
Öncelikle hayırlı olsun, emin olun qr mandaldan çok daha iyi sokma mil sistemler en basit örneği ile teker söküp takma sonrası disk fren sürtme derdi olmuyor ayrıca qr mandalın kırılma olasılığı daha yüksek (dağ bisikletinde çok gördüm). Alyanlı yerine şu tip mandallı ile değişim yapabilirsiniz. Kullandığım süspansiyon üzerinde de bu tip mandallı geldi. Maalesef kadro tarafındaki ise alyan ile sökmek gerekiyor. Aslında bir yönden alyanda iyi tekeri söküp götürmezler.
1676802033919.png
 
  • Beğen
Tepkiler: Sadettin Z.
Italyan bianchi ile peugeot aynı şirkete( Cycleurope)ait markalar. Cyleurope ise Isveç merkezli Grimaldi industry isimli bir holdinge bağlı. Şirkete bağlı daha cok iskandinav ülkelerinde bilinen 10 bisiklet markası daha var. Aldığım bilgiye göre manisada üretilen türk bianchi markası üretim lisansı sona eriyor.1 Ocak 2023 tarihi itibariyle Bianchi’nin tüm serilerinin satışı ve faaliyeti Cycleurope Bisiklete geçti. Yeni süreçte Bianchi Türkiye'de daha çok high end ve elektrikli bisikletlerle ön plana çıkmayı hedefliyor. Bu süreçte peugeot markasına nasıl bir misyon yüklerler bilmiyorum ama aynı şirkete ait bu iki markanın benzer modellerini birbirlerine rakip yapmazlar diye düşünüyorum.Belki Peugeot'da 2013 ve sonrasında gravel bisiklet çıkmayabilir yada alt orta segmentte çıkabilir.
 
Herkese merhaba. Benim sorum şu olacak 23.750 liraya bisan grx400 almaya değer mi?
 
Halihazırda kullanan biri olarak Peugeot Gr14 e de bir bakmanızı hatta denemenizi tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
G2 den uygun fıyatı ikinci el mi? Sıfır ise çok ıyı
Sıfır hocam tek kalmış elinde. fabrikadan gelmiyor gibi bir şeyler söyledi satıcı eski model ama sıfır. Şu an mtb kullanıyorum yeni aldım onuda ancak böyle bi geçiş yapma gibi düşüncem var bu konularda acemiyim baya danışmak istedim. Etrafımda da bisikletçi kimse olmadığı için karar aşaması sıkıntılı oluyo biraz
 
Sıfır hocam tek kalmış elinde. fabrikadan gelmiyor gibi bir şeyler söyledi satıcı eski model ama sıfır. Şu an mtb kullanıyorum yeni aldım onuda ancak böyle bi geçiş yapma gibi düşüncem var bu konularda acemiyim baya danışmak istedim. Etrafımda da bisikletçi kimse olmadığı için karar aşaması sıkıntılı oluyo biraz
Fiyatı güzel. G2 bile 26 bin sıfırı. Bisan daha iyi donanım olarak
 
  • Beğen
Tepkiler: Olcayozaslan
Geliş gidiş dağ bisikletine doğru evrilmeye başladı gravel bisikletler de. Düz gidonlu gravel bisiklet ön süspansiyonlu gravel bisikleti, tam süspansiyonlu gravel bisikleti derken en sonunda Amerika'yı yeniden keşfetme mantığı ile dağ bisikletini yeniden bulacaklar. @mariokaldato abimin kulakları çınlasın, vaktiyle dağ bisikleti bir zamanların atb bisikletine dropbar taktı diye yemediği laf kalmamıştı.

(link) tam süspansiyonlu gravel bisikleti ilk bu model vardı diye biliyorum.
(link) flatbar gravel bisiklet

Bonus görsel, "Yaptım oldu" adlı çalışma örneği.
Alıntıdır.
endrovel.png
 
Merhabalar mosso gvl700 kullanan arkadaşlar bisikletlerinden memnunmu acaba gvl700-400 setli bı bisiklet almayı düşünüyorum geometri olarak diğer markalardan biraz farklı açı ve kısa olan üst boru uzunluğu farklı geldi yorumlarınızı alabilirsem memnun olurum
 
Peugeot gr14 yeni adıyla Bianchi gr14
 
Bisanın all traılde gobekler rulman mi bilya mi? Sokup bakım yapan oldu mu? Bisikletçi rulman demişti ama "söktüm rulman değil farklı bi bilya" dedi daha sonra.

Sokma mil sistem
 
Merhabalar mosso gvl700 kullanan arkadaşlar bisikletlerinden memnunmu acaba gvl700-400 setli bı bisiklet almayı düşünüyorum geometri olarak diğer markalardan biraz farklı açı ve kısa olan üst boru uzunluğu farklı geldi yorumlarınızı alabilirsem memnun olurum

Ben kullanıyorum. Aldığım dönemde aslında Peugeot Gr14 almak istiyordum ama piyasada kalmadığı için ve fiyatlar sürekli arttığından daha fazla beklememek için gvl700 almıştım.
Şimdi keşke biraz daha bekleseydim diyorum.
Bi kere en önemlisi kadro ve maşa sokma mil değil, Peugeot ya göre direkt olarak eksi. Çünkü eski bir sistem ve de şuan ona uygun maşa bakmaya kalkarsanız gerçekten zor bulursunuz. Hem furş takımını değiştirmeniz gerekiyor çünkü mevcut furş takımı tapered maşalara göre değil, hem de jant göbeğini sokma mil olarak değiştirmek lazım. Yani kısacası eski bir sistem .
Onun haricinde hantal bir kadrosu var, Peugeot nun tam olarak ağırlığını hatırlamıyorum ama bundan biraz daha hafiftir diye düşünüyorum. Bir de boya kalitesi var, ben onu da beğenmedim, belki bana denk geldi bilmiyorum, ama çok kaliteli bir işçiliği yok. Onun haricinde üzerinde Allah'tan full Shimano grx400 set ve jantlar var ki o biraz işi kurtarıyor.
Peugeot kullanan arkadaşlar da yazar belki eksi yönlerini eğer varsa.
Şuan ki düşünceme göre ben kesinlikle Peugeot derdim.
Yani zaten Mosso nun fiyat avantajı da yok.
Yine de karar sizin.

Aklıma gelen bir iki şeyi ekleme yapayım:
Üzerindeki lastikleri gerçekten çok beğendim. Hem patlama direnci çok yüksek(şimdiye kadar hiç patlamadı), hem yağmurda çamurda kayma olayı çok az , hem de hafif. O başarılı bir seçim olmuş.
Üzerindeki sele ise çok kötü (bana göre), aşırı konforsuzdu, çok fazla dayanamadım ilk onu değiştirdim zaten.
 
Son düzenleme:
Ben kullanıyorum. Aldığım dönemde aslında Peugeot Gr14 almak istiyordum ama piyasada kalmadığı için ve fiyatlar sürekli arttığından daha fazla beklememek için gvl700 almıştım.
Şimdi keşke biraz daha bekleseydim diyorum.
Bi kere en önemlisi kadro ve maşa sokma mil değil, Peugeot ya göre direkt olarak eksi. Çünkü eski bir sistem ve de şuan ona uygun maşa bakmaya kalkarsanız gerçekten zor bulursunuz. Hem furş takımını değiştirmeniz gerekiyor çünkü mevcut furş takımı tapered maşalara göre değil, hem de jant göbeğini sokma mil olarak değiştirmek lazım. Yani kısacası eski bir sistem .
Onun haricinde hantal bir kadrosu var, Peugeot nun tam olarak ağırlığını hatırlamıyorum ama bundan biraz daha hafiftir diye düşünüyorum. Bir de boya kalitesi var, ben onu da beğenmedim, belki bana denk geldi bilmiyorum, ama çok kaliteli bir işçiliği yok. Onun haricinde üzerinde Allah'tan full Shimano grx400 set ve jantlar var ki o biraz işi kurtarıyor.
Peugeot kullanan arkadaşlar da yazar belki eksi yönlerini eğer varsa.
Şuan ki düşünceme göre ben kesinlikle Peugeot derdim.
Yani zaten Mosso nun fiyat avantajı da yok.
Yine de karar sizin.

Aklıma gelen bir iki şeyi ekleme yapayım:
Üzerindeki lastikleri gerçekten çok beğendim. Hem patlama direnci çok yüksek(şimdiye kadar hiç patlamadı), hem yağmurda çamurda kayma olayı çok az , hem de hafif. O başarılı bir seçim olmuş.
Üzerindeki sele ise çok kötü (bana göre), aşırı konforsuzdu, çok fazla dayanamadım ilk onu değiştirdim zaten.
Yorumlarınızı için teşekkürler. Aslında 2. El alacağım ve diğer piyasadaki modellere göre fiyat olarak 14.000 TL'ye bı biaiklet buldum ama detayli olarak incelediğimde kadro ölçülerinde piyasadaki genel olarak gravel geometrisi de olan bisikletlere bariz farklılıkları var aslında sadece grx seti için almak istiyorum şuan hazırda Bisan All Trail sora set kullanıyorum. Ama dediğiniz gibi QRsistem artık eski kalmaya başladı gibi fiyat avantajlı olduğu için biraz cezbediyor gibi ama yinede kararsız kaldim
Birde Peugeot gr14 un kadro geometri bilgilerinin olduğu bir tablo varmıdır acaba
 
Son düzenleme:
Yorumlarınızı için teşekkürler. Aslında 2. El alacağım ve diğer piyasadaki modellere göre fiyat olarak 14.000 TL'ye bı biaiklet buldum ama detayli olarak incelediğimde kadro ölçülerinde piyasadaki genel olarak gravel geometrisi de olan bisikletlere bariz farklılıkları var aslında sadece grx seti için almak istiyorum şuan hazırda Bisan All Trail sora set kullanıyorum. Ama dediğiniz gibi QRsistem artık eski kalmaya başladı gibi fiyat avantajlı olduğu için biraz cezbediyor gibi ama yinede kararsız kaldim
Birde Peugeot gr14 un kadro geometri bilgilerinin olduğu bir tablo varmıdır acaba

Mosso 'nun geometri tablosu olarak hangisine bakıyorsunuz, doğru düzgün bir tablosu yok da o yüzden soruyorum. Sizin alacağınız kadro ölçüsü nedir?
 
Merhabalar , kullanım amacınıza uygun bir bisiklet önerilmiş size . Yeri geldiğinde çok daha fazlasını talep edebileceğiniz bir bisiklet bence. Geçen ay Speedster Gravel 10 aldım keyifle kullanıyorum. Benim boyum 185cm ve L kullanıyorum sizin için M daha uygun olabilir. Kadronun üst borusu yere nerdeyse paralel bir şekilde tasarlanmış benim boyuma göre ayarlandığında sele borusu bu şekilde gözüküyor , bacak boyunuzu bilmiyorum ama sele borusunu 5-10 santim daha aşağı almak estetik olarak da çok güzel gözükmeyecektir diye düşünüyorum.300216 dosyayı görüntüle


Ya bu ne güzel bir görüntü :)))

Önceki gün bisiklet almaya giderken şu bisikleti gördüm bisikletçide. Çok temizdi bisiklet ve çok beğendim ama xs bedenmiş. böyle bir tık ufak gibi geldi halbuki boyum da 1.72 civarı. canyon'un sitesindeki ölçülerine baktım, bana göre bu boy imiş. Alacaktım aslında ama, şimdi çocuklar var, şehir içinde tur atıyoruz, gravel bisiklet absürd kaçar dedim. Ama içim kalmadı değil. :( Neyse ileride artık inşallah.

Bu arada aklımda kaldı da sorayım dedim, fiyatı 700 euro idi, ikinci el. Fiyatı nasıl sizce? (uygunsa gidip alıcam gaza gelmeye çalışıyorum 😅 )

canyon.jpg
 
Mosso 'nun geometri tablosu olarak hangisine bakıyorsunuz, doğru düzgün bir tablosu yok da o yüzden soruyorum. Sizin alacağınız kadro ölçüsü nedir?
Screenshot_2023-01-26-15-13-59-966_com.android.chrome.jpg

Elimde bu görsel var buna göre hareket ediyorum normalde Bisan ateşe 52 kadro kullanıyorum şuan Bursa'da bı bisikletcide 18500 olarak gr14 bulabildim ama kadro 47 cm peugeotta benim için hangi kadro uygun olur kararsızım açıkçası 52 kadrosu uygun olurnu acaba
 
Geri