M.Hamza.Afacan
ikcu.bisiklet
- Kayıt
- 21 Nisan 2021
- Mesaj
- 718
- Tepki
- 1.074
- Yaş
- 37
- Şehir
- İzmir
- İsim
- Hamza Afacan
- Başlangıç
- 1996—97
- Bisiklet
- Bisan
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Bısan baktın mı. Masası karbon ve kadrosu g2 den hafif.Merhaba dostlar. Bianchiyi eledim, kaldı g2 ile gr14
İki bisikletin sitelerindeki bilgilere göre farkları
G2'de jant carraro iken g14'te fulcrum
G2'de lastik schwalbe g-one g14'te kenda
Seleleri de farklı ama sele zaten önemsiz bir farklılık olduğu için geçtim.
sanıyorum bir diğer önemli fark göbekler.
G2 ön arka acera m3050 kullanmış ama peugeotun göbeklere dair bilgi yok. milli bir göbek var görebildiğim kadarıyla ama bu iyi aceradan iyi midir bilemiyorum.
Fiyat olarak ise peugeot 4 bin kadar daha avantajlı.
Genen farkları göz önünde bulundurunca peugeot daha iyi, bunu alayım diyorum ama bir bilirkişinin de, evet daha iyidir al geç teyidine muhtacım
Kullanıcıların önerilerini rica ediyorum
Evet Peugeot üzerindeki jant takımına göre hem sokma mil olması olarak vede fiyat avantajı ile daha mantıklı gibi duruyor boyunuz kaç ve hangi kadro ölçüsünü düşünüyorsunuzMerhaba dostlar. Bianchiyi eledim, kaldı g2 ile gr14
İki bisikletin sitelerindeki bilgilere göre farkları
G2'de jant carraro iken g14'te fulcrum
G2'de lastik schwalbe g-one g14'te kenda
Seleleri de farklı ama sele zaten önemsiz bir farklılık olduğu için geçtim.
sanıyorum bir diğer önemli fark göbekler.
G2 ön arka acera m3050 kullanmış ama peugeotun göbeklere dair bilgi yok. milli bir göbek var görebildiğim kadarıyla ama bu iyi aceradan iyi midir bilemiyorum.
Fiyat olarak ise peugeot 4 bin kadar daha avantajlı.
Genen farkları göz önünde bulundurunca peugeot daha iyi, bunu alayım diyorum ama bir bilirkişinin de, evet daha iyidir al geç teyidine muhtacım
Kullanıcıların önerilerini rica ediyorum
Hocam biraz baktım, set olarak aşağı yukarı aynı olan all trail grx400 var, arada 20 bin tl fiyat farkı var o nedenle hiç bakamadım bileBısan baktın mı. Masası karbon ve kadrosu g2 den hafif.
Evet Peugeot üzerindeki jant takımına göre hem sokma mil olması olarak vede fiyat avantajı ile daha mantıklı gibi duruyor boyunuz kaç ve hangi kadro ölçüsünü düşünüyorsunuz
400 un fiyat farkı nasıl 20k olur. 600 un fiyatı katalogda 57 çıkmıştı bısan sonradan güncelledi onu 38 bine düştü. G2 26 bin sıfırı, bısan 400 de tahminim 30-32 cıvarıdır.Hocam biraz baktım, set olarak aşağı yukarı aynı olan all trail grx400 var, arada 20 bin tl fiyat farkı var o nedenle hiç bakamadım bile
Bisan kendi sitesindeki fiyat listesinde hala 41 küsür hocam. Sanırım listeyi güncellememişler, ona aldandım.400 un fiyat farkı nasıl 20k olur. 600 un fiyatı katalogda 57 çıkmıştı bısan sonradan güncelledi onu 38 bine düştü. G2 26 bin sıfırı, bısan 400 de tahminim 30-32 cıvarıdır.
Edıt: ben pejo pahalı sanıyordum. Pejo almayı düşününce siz aklımda şöyle canlandı; pejo pahalıysa bısanda g2 den pahalı yani ıkısıde heralde 4 civarı pahalı. Bisanın maşa karbon olduğu için onermıstım
Sokma mil karbon masa ve hafif kadro. Şu bisikletide değerlendirin bence.
(link)
(link)
Aynı bisiklet sitede de var 52 kadro
(link)
Sitede öyle ise eskidir o. Geçen hafta ben bisikletçide listeden baktım 600 un vergi ve komisyon hariç 26 fiyatı vardı.Bisan kendi sitesindeki fiyat listesinde hala 41 küsür hocam. Sanırım listeyi güncellememişler, ona aldandım.
Evet linklere bakınca fiyat farkı çok çıkmıyor, bisanı da listeye alıyorum, artık hangisi denk gelirse
Hocam genelde yazılımla kullanıyorlar e ticaret sitelerini, yazılım çalışmazsa fiyatları o nedenle yukarıda veya aşağıda kalabiliyor. Muhtemelen öyle olmuştur.Peugeot gr14 21400 tl
eğer 24000 e karbon maşa grx 400 all trail varsa kesinlikle Bisan
Bisanın fiyatları düzeltmesine sevindim
yalnız erol bisikletin sahibinden linkinde bisan all trail grx 400 27000 iken
trendyol linkinde aynı ürün aynı satıcı fiyat 39000
(link)
Sadece karbon değil fark. Sokma mil var, kadro hafifliği var, tahminim birde metal balata destekleyen rotor.Hocam genelde yazılımla kullanıyorlar e ticaret sitelerini, yazılım çalışmazsa fiyatları o nedenle yukarıda veya aşağıda kalabiliyor. Muhtemelen öyle olmuştur.
Peki burada bir diğer soru, karbon maşaya +3500 verilir mi?
Merakımı mazur görü, çünkü karbon deyince bana hep daha peofesyonel daha üst seviye kullanım için üretilmiş malzemeler geliyor. Acaba buna gerçekten ihtiyacım var mı, ileride eksikliğini duyar mıyım?
İşte bunlar hep az bilmekten
bence verilir . fark 5-10 bin arası olsaydı yerli marka olduğu için değmez derdim . ama bu tamamen tercih zevk ve kullanım meselesiHocam genelde yazılımla kullanıyorlar e ticaret sitelerini, yazılım çalışmazsa fiyatları o nedenle yukarıda veya aşağıda kalabiliyor. Muhtemelen öyle olmuştur.
Peki burada bir diğer soru, karbon maşaya +3500 verilir mi?
Merakımı mazur görü, çünkü karbon deyince bana hep daha peofesyonel daha üst seviye kullanım için üretilmiş malzemeler geliyor. Acaba buna gerçekten ihtiyacım var mı, ileride eksikliğini duyar mıyım?
İşte bunlar hep az bilmekten
bence verilir . fark 5-10 bin arası olsaydı yerli marka olduğu için değmez derdim . ama bu tamamen tercih zevk ve kullanım meselesi
bir de peugeot gr 14 de sokma mil . yani maşasının alu olması dışında alın borularının konik olmasına kadar all trail ile muadil . bu arada konik maşalı sokma mil bir karbon maşa almaya kalksanız min 200 euro. ritchey gibi marka karbon maşalar 350 euro dan başlıyor
bence olabilir . kendi bisikletinizde ki grup seti de goat 2 ye aktarıp satabilirsinizMerhabalar kendi elimdeki Bisan ATE bisikletimi komple grx400 sete çevirmek için grx400 setli bı goat 2.0 buldum 12000 TL bı fiyat isteniyor mantıklı bir değişim olurmu acaba
Bisan şu an çok kaiteli bisikletler üretiyor. kadroları kaliteli ve donanım olarak da dolu dolu bisikletler . 2020-21-22 yıllarında fiyat olarak en iyi seçeneklerden biriydi yerliler arasında. ama 2023 başı anlamsız bir fiyat listesi açıkladı. o yüzden satışları yavaşladı. ama fiyatlarını düzeltmişer. bende hem peugeot t11x2 hem de bisan rx9200 claris var. 2 markayı da kullanıyorum. ikisinden de memnunum.
Bisan all trail e tek eleştirim şu olur. bu bisikletin 2020 2021 üretimlerinde harika bir mat bordo rengi vardı. nedense Bisan 2022 de bu renkten vazgeçip bana çamur gibi gelen parlak renklere geçti. bu da zevk meselesi. bahsettiğim aynı bisikletin önce ki üretimlerine göre boya işçiliğinin kötü olması dışında çok güzel bisiklet.
bir de bu kadar gömdüm. şunu da belirteyim. 2022 enflasyon fırtınası olduğu için üreticiler ürünlerinin fiyatlarını bir seviye de tutabilmek için görünmeyen parçalarda alt kalite ürünler kullanmaya başladılar ya da bisan gibi boyadan feragat ettiler. mesela bende ki 2022 peugeot t11 de jant göbekleri shimano iken 2023 modellerinde markasız göbekler kullanmışlar. ön aktarıcı bendekinde shimano acera iken yenilerinde microshift olmuş. bu da bahsettiğim fiyat politikasından ya da parça tedariği sıkıntısından.
Üreticilere, "29" XC dağ bisikletine drop bar takıp satın, siz de rahatlayın, biz de!" diyesim var. 😅
Giant, yeni bir Revolt X ile süspansiyonlu gravel oyununa mı giriyor?
Yeni bir Giant Revolt modeli görünüşe göre bir süspansiyonlu maşayla geliyor.
(link)