Jordanred Bisiklet Forması, Bisiklet Taytı ve Bisiklet Giyimine Dair Her Şey

Gravel bisiklet sayfası

o zaman haklısin.
 
Scudo
Merhaba dostlar. Bianchiyi eledim, kaldı g2 ile gr14

İki bisikletin sitelerindeki bilgilere göre farkları

G2'de jant carraro iken g14'te fulcrum
G2'de lastik schwalbe g-one g14'te kenda

Seleleri de farklı ama sele zaten önemsiz bir farklılık olduğu için geçtim.

sanıyorum bir diğer önemli fark göbekler.
G2 ön arka acera m3050 kullanmış ama peugeotun göbeklere dair bilgi yok. milli bir göbek var görebildiğim kadarıyla ama bu iyi aceradan iyi midir bilemiyorum.

Fiyat olarak ise peugeot 4 bin kadar daha avantajlı.

Genen farkları göz önünde bulundurunca peugeot daha iyi, bunu alayım diyorum ama bir bilirkişinin de, evet daha iyidir al geç teyidine muhtacım :)

Kullanıcıların önerilerini rica ediyorum
Bısan baktın mı. Masası karbon ve kadrosu g2 den hafif.
 
Merhaba dostlar. Bianchiyi eledim, kaldı g2 ile gr14

İki bisikletin sitelerindeki bilgilere göre farkları

G2'de jant carraro iken g14'te fulcrum
G2'de lastik schwalbe g-one g14'te kenda

Seleleri de farklı ama sele zaten önemsiz bir farklılık olduğu için geçtim.

sanıyorum bir diğer önemli fark göbekler.
G2 ön arka acera m3050 kullanmış ama peugeotun göbeklere dair bilgi yok. milli bir göbek var görebildiğim kadarıyla ama bu iyi aceradan iyi midir bilemiyorum.

Fiyat olarak ise peugeot 4 bin kadar daha avantajlı.

Genen farkları göz önünde bulundurunca peugeot daha iyi, bunu alayım diyorum ama bir bilirkişinin de, evet daha iyidir al geç teyidine muhtacım :)

Kullanıcıların önerilerini rica ediyorum
Evet Peugeot üzerindeki jant takımına göre hem sokma mil olması olarak vede fiyat avantajı ile daha mantıklı gibi duruyor boyunuz kaç ve hangi kadro ölçüsünü düşünüyorsunuz
 
Bısan baktın mı. Masası karbon ve kadrosu g2 den hafif.
Hocam biraz baktım, set olarak aşağı yukarı aynı olan all trail grx400 var, arada 20 bin tl fiyat farkı var o nedenle hiç bakamadım bile :)
Evet Peugeot üzerindeki jant takımına göre hem sokma mil olması olarak vede fiyat avantajı ile daha mantıklı gibi duruyor boyunuz kaç ve hangi kadro ölçüsünü düşünüyorsunuz

Boyum 170, iç bacak da yanlış ölçmedimse 76 civarı. Açıkçası hiç daha önce bu kadroları kullanmadım. Bir ara mtb sonra trekking sonra katlanır kullandım. Kaç kadro almam gerektiğini bilmiyorum.
 
Geçen sene bu dönemler Bisan all trail ideal yerli graveldi. ama malesef fiyat olarak çılgın bir politika içerisindeler . o yüzden 2023 ün yerli graveli bence Peugeot Bianchi gr14. tek eksiği karbon maşa . o da olsa fp olmayabilirdi.
 
Hocam biraz baktım, set olarak aşağı yukarı aynı olan all trail grx400 var, arada 20 bin tl fiyat farkı var o nedenle hiç bakamadım bile :)
400 un fiyat farkı nasıl 20k olur. 600 un fiyatı katalogda 57 çıkmıştı bısan sonradan güncelledi onu 38 bine düştü. G2 26 bin sıfırı, bısan 400 de tahminim 30-32 cıvarıdır.



Edıt: ben pejo pahalı sanıyordum. Pejo almayı düşününce siz aklımda şöyle canlandı; pejo pahalıysa bısanda g2 den pahalı yani ıkısıde heralde 4 civarı pahalı. Bisanın maşa karbon olduğu için onermıstım


Sokma mil karbon masa ve hafif kadro. Şu bisikletide değerlendirin bence.

(link)

(link)

Aynı bisiklet sitede de var 52 kadro

(link)
 
400 un fiyat farkı nasıl 20k olur. 600 un fiyatı katalogda 57 çıkmıştı bısan sonradan güncelledi onu 38 bine düştü. G2 26 bin sıfırı, bısan 400 de tahminim 30-32 cıvarıdır.



Edıt: ben pejo pahalı sanıyordum. Pejo almayı düşününce siz aklımda şöyle canlandı; pejo pahalıysa bısanda g2 den pahalı yani ıkısıde heralde 4 civarı pahalı. Bisanın maşa karbon olduğu için onermıstım


Sokma mil karbon masa ve hafif kadro. Şu bisikletide değerlendirin bence.

(link)

(link)

Aynı bisiklet sitede de var 52 kadro

(link)
Bisan kendi sitesindeki fiyat listesinde hala 41 küsür hocam. Sanırım listeyi güncellememişler, ona aldandım.

Evet linklere bakınca fiyat farkı çok çıkmıyor, bisanı da listeye alıyorum, artık hangisi denk gelirse :)
 
Bisan kendi sitesindeki fiyat listesinde hala 41 küsür hocam. Sanırım listeyi güncellememişler, ona aldandım.

Evet linklere bakınca fiyat farkı çok çıkmıyor, bisanı da listeye alıyorum, artık hangisi denk gelirse :)
Sitede öyle ise eskidir o. Geçen hafta ben bisikletçide listeden baktım 600 un vergi ve komisyon hariç 26 fiyatı vardı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm
Peugeot gr14 21400 tl
eğer 24000 e karbon maşa grx 400 all trail varsa kesinlikle Bisan

Bisanın fiyatları düzeltmesine sevindim
yalnız erol bisikletin sahibinden linkinde bisan all trail grx 400 27000 iken
trendyol linkinde aynı ürün aynı satıcı fiyat 39000
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm
Merhaba Peugeot gr14 50 kadro 1.77 boy 78 cm iç bacak boyu için uygun olurmu acaba
 
Peugeot gr14 21400 tl
eğer 24000 e karbon maşa grx 400 all trail varsa kesinlikle Bisan

Bisanın fiyatları düzeltmesine sevindim
yalnız erol bisikletin sahibinden linkinde bisan all trail grx 400 27000 iken
trendyol linkinde aynı ürün aynı satıcı fiyat 39000
(link)
Hocam genelde yazılımla kullanıyorlar e ticaret sitelerini, yazılım çalışmazsa fiyatları o nedenle yukarıda veya aşağıda kalabiliyor. Muhtemelen öyle olmuştur.

Peki burada bir diğer soru, karbon maşaya +3500 verilir mi?
Merakımı mazur görü, çünkü karbon deyince bana hep daha peofesyonel daha üst seviye kullanım için üretilmiş malzemeler geliyor. Acaba buna gerçekten ihtiyacım var mı, ileride eksikliğini duyar mıyım?
İşte bunlar hep az bilmekten :)
 
Hocam genelde yazılımla kullanıyorlar e ticaret sitelerini, yazılım çalışmazsa fiyatları o nedenle yukarıda veya aşağıda kalabiliyor. Muhtemelen öyle olmuştur.

Peki burada bir diğer soru, karbon maşaya +3500 verilir mi?
Merakımı mazur görü, çünkü karbon deyince bana hep daha peofesyonel daha üst seviye kullanım için üretilmiş malzemeler geliyor. Acaba buna gerçekten ihtiyacım var mı, ileride eksikliğini duyar mıyım?
İşte bunlar hep az bilmekten :)
Sadece karbon değil fark. Sokma mil var, kadro hafifliği var, tahminim birde metal balata destekleyen rotor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm
Hocam genelde yazılımla kullanıyorlar e ticaret sitelerini, yazılım çalışmazsa fiyatları o nedenle yukarıda veya aşağıda kalabiliyor. Muhtemelen öyle olmuştur.

Peki burada bir diğer soru, karbon maşaya +3500 verilir mi?
Merakımı mazur görü, çünkü karbon deyince bana hep daha peofesyonel daha üst seviye kullanım için üretilmiş malzemeler geliyor. Acaba buna gerçekten ihtiyacım var mı, ileride eksikliğini duyar mıyım?
İşte bunlar hep az bilmekten :)
bence verilir . fark 5-10 bin arası olsaydı yerli marka olduğu için değmez derdim . ama bu tamamen tercih zevk ve kullanım meselesi

bir de peugeot gr 14 de sokma mil . yani maşasının alu olması dışında alın borularının konik olmasına kadar all trail ile muadil . bu arada konik maşalı sokma mil bir karbon maşa almaya kalksanız min 200 euro. ritchey gibi marka karbon maşalar 350 euro dan başlıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm
bence verilir . fark 5-10 bin arası olsaydı yerli marka olduğu için değmez derdim . ama bu tamamen tercih zevk ve kullanım meselesi

bir de peugeot gr 14 de sokma mil . yani maşasının alu olması dışında alın borularının konik olmasına kadar all trail ile muadil . bu arada konik maşalı sokma mil bir karbon maşa almaya kalksanız min 200 euro. ritchey gibi marka karbon maşalar 350 euro dan başlıyor

Ben de verilebileceğine giderek ikna oluyorum hocam, zaten gr14 sanırım alamayacağım çünkü 47 kadro pek yok piyasada, ben finansı ayarlayasıya kadar kalmayabilir.
Öyle olursa bisan ile bianchi kalıyor geride, ikisi de aşağı yukarı aynı fiyat.

Ama hep kafamın bir köşesinde bisan ihlas'tan kalma o algı duruyor :/
Kadro kalitesinde bisan ve bianchi eşittir veya daha iyi midir, bilginiz var mı hocam?
Çünkü donanımı ve fiyatı neredeyse eşit, kaldı son soru, kadro kalitesi
 
Bisan şu an çok kaiteli bisikletler üretiyor. kadroları kaliteli ve donanım olarak da dolu dolu bisikletler . 2020-21-22 yıllarında fiyat olarak en iyi seçeneklerden biriydi yerliler arasında. ama 2023 başı anlamsız bir fiyat listesi açıkladı. o yüzden satışları yavaşladı. ama fiyatlarını düzeltmişer. bende hem peugeot t11x2 hem de bisan rx9200 claris var. 2 markayı da kullanıyorum. ikisinden de memnunum.

Bisan all trail e tek eleştirim şu olur. bu bisikletin 2020 2021 üretimlerinde harika bir mat bordo rengi vardı. nedense Bisan 2022 de bu renkten vazgeçip bana çamur gibi gelen parlak renklere geçti. bu da zevk meselesi. bahsettiğim aynı bisikletin önce ki üretimlerine göre boya işçiliğinin kötü olması dışında çok güzel bisiklet.

bir de bu kadar gömdüm. şunu da belirteyim. 2022 enflasyon fırtınası olduğu için üreticiler ürünlerinin fiyatlarını bir seviye de tutabilmek için görünmeyen parçalarda alt kalite ürünler kullanmaya başladılar ya da bisan gibi boyadan feragat ettiler. mesela bende ki 2022 peugeot t11 de jant göbekleri shimano iken 2023 modellerinde markasız göbekler kullanmışlar. ön aktarıcı bendekinde shimano acera iken yenilerinde microshift olmuş. bu da bahsettiğim fiyat politikasından ya da parça tedariği sıkıntısından.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mazm ve suyunsesi
Merhabalar kendi elimdeki Bisan ATE bisikletimi komple grx400 sete çevirmek için grx400 setli bı goat 2.0 buldum 12000 TL bı fiyat isteniyor mantıklı bir değişim olurmu acaba
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Merhabalar kendi elimdeki Bisan ATE bisikletimi komple grx400 sete çevirmek için grx400 setli bı goat 2.0 buldum 12000 TL bı fiyat isteniyor mantıklı bir değişim olurmu acaba
bence olabilir . kendi bisikletinizde ki grup seti de goat 2 ye aktarıp satabilirsiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: Kral İslam
Bisan şu an çok kaiteli bisikletler üretiyor. kadroları kaliteli ve donanım olarak da dolu dolu bisikletler . 2020-21-22 yıllarında fiyat olarak en iyi seçeneklerden biriydi yerliler arasında. ama 2023 başı anlamsız bir fiyat listesi açıkladı. o yüzden satışları yavaşladı. ama fiyatlarını düzeltmişer. bende hem peugeot t11x2 hem de bisan rx9200 claris var. 2 markayı da kullanıyorum. ikisinden de memnunum.

Bisan all trail e tek eleştirim şu olur. bu bisikletin 2020 2021 üretimlerinde harika bir mat bordo rengi vardı. nedense Bisan 2022 de bu renkten vazgeçip bana çamur gibi gelen parlak renklere geçti. bu da zevk meselesi. bahsettiğim aynı bisikletin önce ki üretimlerine göre boya işçiliğinin kötü olması dışında çok güzel bisiklet.

bir de bu kadar gömdüm. şunu da belirteyim. 2022 enflasyon fırtınası olduğu için üreticiler ürünlerinin fiyatlarını bir seviye de tutabilmek için görünmeyen parçalarda alt kalite ürünler kullanmaya başladılar ya da bisan gibi boyadan feragat ettiler. mesela bende ki 2022 peugeot t11 de jant göbekleri shimano iken 2023 modellerinde markasız göbekler kullanmışlar. ön aktarıcı bendekinde shimano acera iken yenilerinde microshift olmuş. bu da bahsettiğim fiyat politikasından ya da parça tedariği sıkıntısından.

Yüzdüm yüzdüm kuyruğuna geldim, tahmin edersiniz ki kuyruğunda bir sorun çıktı hocam.

Bisan grx 400'ün en küçük kadrosu 50, altı bulunmuyor. Benim boyum 170, sanırım 50 kurtarır kurtarmasına da rahat edemem diye düşünüyorum.

bir yerde 50 bulup deneyeceğim bakalım. Kurtarmazsa mecburen bianchi.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Herkese merhaba Carraro G0 52 kadro kullanabilir miyim merak ediyorum? Boyum 190 fakat ayakkabı dahil malum bölgeye bacak mesafesi 85 cm. Üst gövde benim daha uzun. Bulunduğum yerde biri 52 kadro satıyor. Uyar mı acaba? Şuan Salcano Ng444 kullanıyorum 19 inç. Sele yukarıda iken problem olmuyor.

İkinci sorum hep duyduğum mekanik fren problemlidir lafı. Hidroliğe çok benziyor aslında ne gibi bir problem yaşanabiliyor? 20 yıl önce disk fren ile takla atmışlığım var gerçi. Şuan hidrolik kullanıyorum bir sıkıntısını görmedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
2_7.png


Giant, yeni bir Revolt X ile süspansiyonlu gravel oyununa mı giriyor?
Yeni bir Giant Revolt modeli görünüşe göre bir süspansiyonlu maşayla geliyor.

(link)
Üreticilere, "29" XC dağ bisikletine drop bar takıp satın, siz de rahatlayın, biz de!" diyesim var. 😅
 
Geri